quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:54 schreef Nano het volgende:
Wie zijn nou allemaal Couwenbergen en wie Reitsema`s?![]()
Dat filmpje? Welk filmpje dan?quote:Op maandag 15 augustus 2005 00:00 schreef Nano het volgende:
In dat filmpje is Margot (volgens mij) verliefd op Frank. Maar Frank is toch geen Couwenberg?
Dat was Joyce #1 (Marjolein Keuning). Frank is een Reitsema.quote:Op maandag 15 augustus 2005 00:00 schreef Nano het volgende:
In dat filmpje is Margot (volgens mij) verliefd op Frank. Maar Frank is toch geen Couwenberg?
Danke.quote:Op maandag 15 augustus 2005 00:08 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Dat was Joyce #1 (Marjolein Keuning). Frank is een Reitsema.
Waar heb je het over? Mijn vriendje zit toch nooit op FOK?quote:Op maandag 15 augustus 2005 00:07 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Dat filmpje? Welk filmpje dan?
Margot en Frank waren/zijn allebei Reitsema's, dus dat heb je verkeerd geïnterpreteerd.
P.S. Off topic.: Is het nog goedgekomen met het shirt van je vriendje?![]()
Zekers, en deze staat er ook opquote:Op zondag 14 augustus 2005 21:01 schreef Svensational het volgende:
Mijn mail ooit nog gehad, R.?
Ik heb geen flauw idee waarover je het hebt.quote:Op maandag 15 augustus 2005 01:45 schreef Nano het volgende:
@t Iwan: Video`s van die mensen die GTST vorig jaar zomer hebben nagedaan en hier gepost! "Beter laat dan nooit!" Heeft iemand die video`s nog?
Ik wist wel dat er nepacteurs bij zaten vorig seizoen.quote:Zowel de thema's als de cast zijn een stuk echter geworden.
Ja, wrijf het nog maar even in.quote:Wist je dat Chris Zegers, Juan Wells, TIm Immers, Manouk van der Meulen en Marjolein Keuning ook ooit in de serie hebben gespeeld?
quote:Annelieke Bouwers is terug bij haar BNN-roots: Annelieke was namelijk 'n tijdje hét gezicht van de internetsite www.bnn.nl.
quote:Twaalfde seizoen van ONM start
Wisten we allang.quote:Jop de Vries denkt dat de kijkers de terugkomst van Victor wel waarderen. Hij kijkt regelmatig naar fansites op het Internet waar druk gespeculeerd wordt over zijn personage.
Nog een monster in Ulft.quote:Mijn collega's dachten in het begin: oh nee, krijgen we dat monster tegenover ons!
Ik geloof wel dat dat de bedoeling is. Daarnaast is er elke werkdag nog een herhaling om 17:00 uur.quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:35 schreef Ehric het volgende:
komt ONM nadat het op tv is geweest ook (zoals de meeste Nederland 1, 2, en 3 programma's) op internet (http://www.uitzendinggemist.nl)
Je kunt wel zien dat het niet door een kijker is geschreven.quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:44 schreef MirSus het volgende:
In dat sp!ts artikel, staat onder de foto iets niet helemaal up to date!
(Tja, dàt viel mij dan weer op)
Ja precies!quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:50 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Je kunt wel zien dat het niet door een kijker is geschreven.
Wel leuk dat ze aandacht besteden aan het verleden.
Aan jou de eer Iwanquote:Op maandag 15 augustus 2005 11:40 schreef Iwan1976 het volgende:
Het zou wel leuk zijn als we vanavond met een nieuw topic konden beginnen.
BTW: #150 al weer!![]()
ONM is dan ook één grote teringzooi geworden.quote:Op maandag 15 augustus 2005 17:30 schreef pberends het volgende:
Wat een teringzooi, Oppassen (ned3) begint tegelijkertijd met ONM...
Waarom? De eerste weken is toch gewoon de oude style? Das was toch allang opgenomen.quote:Op maandag 15 augustus 2005 17:32 schreef Nano het volgende:
[..]
ONM is dan ook één grote teringzooi geworden.
Ik mis haar al een paar dagen hier, vakantie zeker.quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:34 schreef Iwan1976 het volgende:
En we moeten het vandaag ook al zonder Babette stellen.![]()
quote:Op maandag 15 augustus 2005 00:11 schreef Nano het volgende:
[..]
Waar heb je het over? Mijn vriendje zit toch nooit op FOK?
Er zijn er meer die daar last van hebben.quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:44 schreef Lovechild het volgende:
Ontopic
Ik ben de hele tijd bang dat ik vergeet te kijken zometeen. Suf he?!![]()
Ik heb de tv vast op Ned 2 gezet!!!!!quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:49 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Er zijn er meer die daar last van hebben.
Twee weken naar Italië!quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:41 schreef soapie het volgende:
[..]
Ik mis haar al een paar dagen hier, vakantie zeker.
Dolemieten?quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:53 schreef Svensational het volgende:
Twee weken naar Italië!
Hadden ze nog wat te melden?????quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:53 schreef Iwan1976 het volgende:
NU Aram en Josine van D. in RTL Boulevard.
Haar gezondheid is à la Daan S. aan de beterende hand.quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:00 schreef soapie het volgende:
Hadden ze nog wat te melden?????
Ga eerst maar eens bijlezen, want ze is op vakantie.quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:05 schreef LeefbaarFok het volgende:
Nog een half uur en dan kunnen jullie weer lekker een heel seizoen deze topics volzeiken.... hè Babetje?
Ik begrijp niet dat jij nog steeds terugkomt.....quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:05 schreef LeefbaarFok het volgende:
Nog een half uur en dan kunnen jullie weer lekker een heel seizoen deze topics volzeiken.... hè Babetje?
Heb je het nieuwe topic klaar staanquote:
quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:08 schreef Svensational het volgende:
Heb je het nieuwe topic klaar staan?
Nou, dicht dan dezequote:
Joepie.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |