Sorry nu snap ik het pas:) ben nog even niet goed wakkerquote:Op zondag 7 augustus 2005 19:29 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
[..]
Meerdere schat, Iwan doet z'n best om er nog één te pakken te krijgen
Nee, tuurlijk nietquote:Op zondag 7 augustus 2005 18:48 schreef Svensational het volgende:
Tja, lezen blijft moeilijk.
Pff ook de eerste keer dat ik iets vraag , wat in het topic al stond.. en ik lees elke keer alles door hoor.. dus.. nou maar weer ON topic??quote:Op zondag 7 augustus 2005 19:50 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk niet.
Tegen Rodney die vaak nogal moeite heeft om het topic gewoon door te lezen..
Oh ja, je vroeg laatst idd niet waar dat filmpje van Wup stondquote:Op zondag 7 augustus 2005 20:03 schreef Rodney1988 het volgende:
[..]
Pff ook de eerste keer dat ik iets vraag , wat in het topic al stond.. en ik lees elke keer alles door hoor.. dus.. nou maar weer ON topic??
Trek het je niet aan, ik word hier ook als DE blondine gezien, en ik kan ermee levenquote:Op zondag 7 augustus 2005 20:03 schreef Rodney1988 het volgende:
[..]
Pff ook de eerste keer dat ik iets vraag , wat in het topic al stond.. en ik lees elke keer alles door hoor.. dus.. nou maar weer ON topic??
Zullen we nu weer aardig tegen elkaar gaan doen???quote:Op zondag 7 augustus 2005 20:10 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oh ja, je vroeg laatst idd niet waar dat filmpje van Wup stond.
Volgens mij gewoon 5 dagen in de week hoor..quote:Op maandag 8 augustus 2005 09:58 schreef LeefbaarFok het volgende:
Zeg, ligt het aan mij of komt ONM in het nieuwe seizoen alleen van maandag t/m woensdag?
quote:Volgens deelnemer en ONM-acteur Aram van der Rest ging het er heftig aan toe.
Zo vertelde de acteur vorige week in de Telegraaf: "De hele strijd stond voor mij op een gegeven moment in het teken van mijn gevecht met Viola Holt. Pff, wat een agressie zit er in die vrouw. Dat is gewoon niet leuk meer. Op een gegeven moment deden we een soort twisterspelletje op een luchtkussen, waarbij degenen die naast het kussen stonden leden van de andere ploeg mochten hinderen met supersoakers. Ik spoot er dus lustig op los, toen ik van achteren werd aangevallen door concurrente Viola. Ik werd bijna verpletterd."
"Ik droeg een zweetbandje dat ze naar beneden richting mijn nek trok. Het leek wel of ze probeerde me te wurgen. Ik gaf met mijn elleboog een por naar achteren, zodat ze terugdeinsde. Maar een paar minuten later sprong ze met al haar gewicht weer boven op me. Nu ging het zweetbandje over mijn ogen en plantte ze haar nagels naast mijn oren en in mijn borst. Het ging bloeden en ik had er genoeg van. Na nog een por heb ik me van het strijdterrein teruggetrokken."
Ja, dat voorspelt weinig goeds. Als dat de doelgroep moet worden.quote:Op maandag 8 augustus 2005 16:22 schreef BVO het volgende:
Maandag alweer?!.
Ik zag die Ned.2-promo ook op TMF trouwens.
BNN steekt dan wel veel geld in die promo's zeg.. zijn ze bang voor zulke lage kijkcijfers??quote:Op maandag 8 augustus 2005 16:22 schreef BVO het volgende:
Maandag alweer?!.
Ik zag die Ned.2-promo ook op TMF trouwens.
Ook, maar het heeft nog een reden:quote:Op maandag 8 augustus 2005 17:28 schreef Rodney1988 het volgende:
[..]
BNN steekt dan wel veel geld in die promo's zeg.. zijn ze bang voor zulke lage kijkcijfers??![]()
Dat zal wel meevallen denk ik, het ging het afgelopen seizoen toch best goed met de kijkcijfers??!!quote:Op maandag 8 augustus 2005 17:28 schreef Rodney1988 het volgende:
zijn ze bang voor zulke lage kijkcijfers??![]()
Nee, het BNN-publiek is in zijn algemeen niet blij met deze soap. En dat publiek willen ze natuurlijk graag behouden, dus moeten ze gelokt worden.quote:Op maandag 8 augustus 2005 17:28 schreef Rodney1988 het volgende:
[..]
BNN steekt dan wel veel geld in die promo's zeg.. zijn ze bang voor zulke lage kijkcijfers??![]()
Dus je wilt zeggen dat bijv. Joost de mensen moet lokken om naar onm te kijken???? Als ik bepaalde figuren in een reclame zie, nouja, dan is dat niet zo goed voor mijn eerste indrukquote:Op maandag 8 augustus 2005 18:48 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Nee, het BNN-publiek is in zijn algemeen niet blij met deze soap. En dat publiek willen ze natuurlijk graag behouden, dus moeten ze gelokt worden.
Nee, ik wilde eigenlijk zeggen dat ze het aantrekkelijk moeten maken om BNN te gaan volgen en dat ze daarom dus veel geld in de promo's steken. Zoiets...quote:Op maandag 8 augustus 2005 19:22 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
[..]
Dus je wilt zeggen dat bijv. Joost de mensen moet lokken om naar onm te kijken???? Als ik bepaalde figuren in een reclame zie, nouja, dan is dat niet zo goed voor mijn eerste indruk![]()
Dat ze het aantrekkelijk moeten maken om ONM bij BNN te gaan volgenquote:Op maandag 8 augustus 2005 22:11 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Nee, ik wilde eigenlijk zeggen dat ze het aantrekkelijk moeten maken om BNN te gaan volgen (
Geen verstopte berichtjes.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 13:44 schreef Lovechild het volgende:
Er zitten vast nog ergens berichtjes verstopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |