Je kan toch editen?quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:02 schreef MissBliss het volgende:
Ik vergeet altijd PI's bij nieuwe topics
quote:
Lukt niet bij grote OP'squote:
Nooit, je kent me toch?quote:
Ja weet ik veul.quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:04 schreef timbob het volgende:
[..]
nee, dat helpt
dan zie je in het topic wel de PI maar in de lijst niet
hihiquote:
Sssstquote:
Alleen in het weekend?quote:
You are le bob. Le timbob.quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:12 schreef timbob het volgende:
i am le bored
En occasionally op een woensdag ofzoquote:
quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:15 schreef MissBliss het volgende:
[..]
En occasionally op een woensdag ofzo
hehequote:Op donderdag 7 juli 2005 23:16 schreef LeBeau het volgende:
[..]Tania!
Hoe voelt dat nou, zo helemaal klaar enzo?![]()
Ofzo.quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:15 schreef MissBliss het volgende:
[..]
le oniequote:Op donderdag 7 juli 2005 23:16 schreef MissBliss het volgende:
I am Le onie
Hoewel dat la moet zijn...
of een (vul-in) dagquote:Op donderdag 7 juli 2005 23:15 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee, dat was ik, Beautje.quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:17 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ofzo.![]()
Daar vallen maandag, dinsdag en donderdag zeker onder?
Ik wist al niet goed hoe ik er op moest reageren.quote:
Vermoedens bevestigd.quote:
Ja maar je bent natuurlijk niet elke dag kadetjes-dronken, dat scheelt.quote:
Zoiets:quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:16 schreef LeBeau het volgende:
[..]Tania!
Hoe voelt dat nou, zo helemaal klaar enzo?![]()
dat weet ik toch lieverd.quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:18 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik wist al niet goed hoe ik er op moest reageren..
Het is té erg met mijquote:Op donderdag 7 juli 2005 23:16 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
.
Ook nog eens?! Jij bent ook niet te stoppen he?!.
Nee, ene keer dinsdag, andere keer woensdagquote:Op donderdag 7 juli 2005 23:17 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ofzo.![]()
Daar vallen maandag, dinsdag en donderdag zeker onder?
Oi!quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:19 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ja maar je bent natuurlijk niet elke dag kadetjes-dronken, dat scheelt.
Ik drink alleen maar mee met jou hoorquote:
quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:19 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Zoiets:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik ook nietquote:Op donderdag 7 juli 2005 23:19 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ja maar je bent natuurlijk niet elke dag kadetjes-dronken, dat scheelt.
U2 is toevalligerwijs op een woensdagquote:Op donderdag 7 juli 2005 23:20 schreef MissBliss het volgende:
Nee, ene keer dinsdag, andere keer woensdag
Je kent me ook zo goed. Tis gewoon creepy mên.quote:
Een 9quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:21 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Wat had je nou eigenlijk uiteindelijk voor cijfer?
jaquote:Op donderdag 7 juli 2005 23:22 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Je kent me ook zo goed. Tis gewoon creepy mên..
Flauw.quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:21 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Oi!.
Er komen geen kadetjes meer!
Stuud!quote:
Nou en deze week helemaal niet, dus het valt best mee met me, zie OPquote:Op donderdag 7 juli 2005 23:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
U2 is toevalligerwijs op een woensdag.
Probeer ik hier heel braaf en onschuldig over te komen, begin jij meteen over kadetjes.quote:
Ik alleen dinsdag een beetje, maar dat was op kosten van de baas, dan moet hetquote:Op donderdag 7 juli 2005 23:23 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou en deze week helemaal niet, dus het valt best mee met me, zie OP
Maar ondertussen wel de PI vergeten.quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:23 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou en deze week helemaal niet, dus het valt best mee met me, zie OP
Toen was ik hard aan het werk ja!quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik alleen dinsdag een beetje, maar dat was op kosten van de baas, dan moet het.
I knowquote:Op donderdag 7 juli 2005 23:25 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Maar ondertussen wel de PI vergeten.
Je hebt toch zeker wel bouwkunde gestudeerd heh?quote:
Ja dus? wat doe ik 40 uur per week?quote:
Fokken?quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja dus? wat doe ik 40 uur per week?.
Dat zou ik ook zeggen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:27 schreef MissBliss het volgende:
[..]
I know
Maar dat kwam dus niet door de drank ofzo
En wederomquote:
quote:
Zouden ze geen zelf-bouw clubhuizen bij de Ikea hebben?quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:27 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Je hebt toch zeker wel bouwkunde gestudeerd heh?Ons clubhuis moet wel wat worden.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja dus? wat doe ik 40 uur per week?.
Wie had er ook alweer bijna 40.000?quote:
Ik drink red bullquote:
betaald fokkenquote:
Misschien voor kleuters.quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:30 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Zouden ze geen zelf-bouw clubhuizen bij de Ikea hebben?
Get used to itquote:Op donderdag 7 juli 2005 23:32 schreef MissBliss het volgende:
Ooooh, ik heb ANTM niet gekeken maar ik kijk al wel in het topic
Nee, dat wordt lastigquote:Op donderdag 7 juli 2005 23:31 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Misschien voor kleuters.Daar passen wij dus nooit in!
Ik bewaar de aflevering tot zondag schatquote:
quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:32 schreef MissBliss het volgende:
Ooooh, ik heb ANTM niet gekeken maar ik kijk al wel in het topic
Fijnquote:Op donderdag 7 juli 2005 23:34 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik bewaar de aflevering tot zondag schat
Waarom krijg ik nu Bassie en Adriaan flashbacks?quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:34 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Nee, dat wordt lastig
We kunnen ook een caravan huren![]()
Waar is de Tania gebleven die wel even een clubhuis zou bouwen?quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:34 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Nee, dat wordt lastig
We kunnen ook een caravan huren![]()
Ik zeg niks... wil ook niet spoileren voor HW natuurlijkquote:Op donderdag 7 juli 2005 23:34 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Niks zeggen hoor, ik moet het ook nog kijken.
nee, ik kan eigenlijk niet wachten, maar hou het toch maar voor je.......quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:36 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik zeg niks... wil ook niet spoileren voor HW natuurlijk
Ik weet al wel wie eruit gaatquote:
ik ookquote:Op donderdag 7 juli 2005 23:37 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik weet al wel wie eruit gaat
Maar we kijken toch hoor
Ik durf het risico niet te nemen dat als we erin gaan zitten het hele ding uit elkaar valtquote:Op donderdag 7 juli 2005 23:35 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Waar is de Tania gebleven die wel even een clubhuis zou bouwen?
Goed idee zegquote:Op donderdag 7 juli 2005 23:35 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Waarom krijg ik nu Bassie en Adriaan flashbacks?.
Die ene... je weet welquote:Op donderdag 7 juli 2005 23:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ik ook.
al weet ik al die namen nooit....
oh die... die mag ik toch niet....quote:
Sorryquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
Nu alleen nog die clown en die acrobaat eruit kieperen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:40 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Goed idee zeg
[afbeelding]
Best gezellig
Dan gaan we maar voor een tent, want ik zie ons geen caravan de duinen inkrijgen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:38 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik durf het risico niet te nemen dat als we erin gaan zitten het hele ding uit elkaar valt
Mag jij er wel 1 dan?quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
oh die... die mag ik toch niet.....
quote:
En daar zat ik net met een zak chips in de hand naar te kijken.quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:42 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Hier hebben we een man... zijn been vonden we drie straten verderop..![]()
Dan bellen we Robin om de auto (met caravan) te besturenquote:Op donderdag 7 juli 2005 23:42 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dan gaan we maar voor een tent, want ik zie ons geen caravan de duinen inkrijgen.
nee, dan word jij boos ja!quote:
Die robot?! Die mag dat niet hoor.quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:43 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Dan bellen we Robin om de auto (met caravan) te besturen
quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:42 schreef MissBliss het volgende:
[..]
SorryNou, bedankt heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goed zo.. het was een testquote:
Nou, succes.quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:43 schreef Tania18 het volgende:
[..]
SPOILERS MOET JE NIET LEZEN TANIAquote:
Das wel heel sneu ja.quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:43 schreef Tania18 het volgende:
[..]
En, vond je het leuk?quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:48 schreef BVO het volgende:
[..]
Das wel heel sneu ja..
Ah, ik heb EmmYkuHh inmiddels gezien..
Het was weer leuk ja.quote:
Ik hoef denk ik niet te vertellen welke ik zou kiezen he?quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:48 schreef LeBeau het volgende:
[..]
[afbeelding]
Die? Of:
[afbeelding]
Deze?![]()
![]()
De robot?quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:50 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik hoef denk ik niet te vertellen welke ik zou kiezen he?.
Hoe die er ook bijstaatquote:Op donderdag 7 juli 2005 23:49 schreef BVO het volgende:
[..]
Het was weer leuk ja.. Op het einde ook in die discotheek, dat 'ie tussen al die hardhouse figuren staat.
![]()
.
Volgens mij kan hij maar beter uit de buurt van ons clubhuis blijven.quote:
Ach, gedwongen naar mooie vrouwen kijken is ook geen straf he?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
Zo droog ja.quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:51 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Hoe die er ook bijstaat![]()
Gister vond ik die Roadtrip wel leuk![]()
[slijmmodus]quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:52 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ach, gedwongen naar mooie vrouwen kijken is ook geen straf he?
Je hebt me doorquote:
quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:51 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Volgens mij kan hij maar beter uit de buurt van ons clubhuis blijven.
quote:"He shot himself... in an intimate spot"
Ja, volgens mij ookquote:Op donderdag 7 juli 2005 23:52 schreef BVO het volgende:
[..]
Zo droog ja..
Die komt vandaag weer geloof ik..
Ik ben slechts enkelvoud schat, of zuip jij je wél elke dag lam?quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
[slijmmodus]
Daar heb ik toch geen TV voor nodig lieverd....
[/slijmmodus]
Froukjequote:
In een tent?quote:
0:20 al geloof ik.quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:55 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja, volgens mij ook
Hoe laat begint het eigenlijk?
Ik zal nog eens lief zijn hierquote:Op donderdag 7 juli 2005 23:55 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ben slechts enkelvoud schat, of zuip jij je wél elke dag lam?![]()
Heb ik gezienquote:Op donderdag 7 juli 2005 23:56 schreef BVO het volgende:
[..]
Froukje. en Valerio testen Griekse hotels.
.
Staan veel meer filmpjes op die site dan ik eerst dacht..
Het idee was goed als je die [...] had weggelatenquote:
Die was briljant.quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:57 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Heb ik gezien
Ik heb er een hele hoop gezien. Een van de leukste vond ik toch Valerio die ging eten in de collegezaal
Je doet het er maar meequote:Op donderdag 7 juli 2005 23:57 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het idee was goed als je die [...] had weggelaten
Jaquote:Op donderdag 7 juli 2005 23:58 schreef BVO het volgende:
[..]
Die was briljant.. Dat die pizzakoerier de collegezaal in kwam lopen.
![]()
.
[slijmmodus]quote:
Hij zat daar gewoon met 5 van die bakken ofzo.quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:59 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja
En die complete rijsttafel, met satestokjes![]()
Idd, ik zou me echt kapot schamenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:00 schreef BVO het volgende:
[..]
Hij zat daar gewoon met 5 van die bakken ofzo..
Wel respect als je dan gewoon door kan blijven gaan hoor..
en zo komt alles goedquote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:00 schreef MissBliss het volgende:
[..]
[slijmmodus]
Voor jou wel liefje
[/slijmmodus]
quote:
Ja, ik sluit me er bij aan.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:01 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Idd, ik zou me echt kapot schamen![]()
Hoi Airelle
En meteen doei, ik ga naar boven anders ben ik niet op tijd voor 6Pack![]()
Je moet je al een kwartier van tevoren voor de tv installeren natuurlijk, van 6pack wil je uiteraard geen minuut missen.quote:
Ik heb boven (waar mijn slaapkamer is dus) alleen maar 1, 2 en 3.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:06 schreef BVO het volgende:
[..]
Je moet je al een kwartier van tevoren voor de tv installeren natuurlijk, van 6pack wil je uiteraard geen minuut missen..
Veel succes dan.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:07 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik heb boven (waar mijn slaapkamer is dus) alleen maar 1, 2 en 3.
Moet dus nog even beneden blijven.
Maar kan het eigenlijk niet doen.. morgen vroeg... eerste dag van mijn nieuwe baantje.
Ja, WELKE lijst is dat???quote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:11 schreef BVO het volgende:
Nederland is trouwens nu aan de beurt, volgens de Al Qaida lijst..
Oh, nou doeiquote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:12 schreef BVO het volgende:
Mar goed; happy happy, joy joy..
Ik ben er van tussen..
.
Ze hadden vandaag weer een brief gestuurd ofzo.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:13 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, WELKE lijst is dat???
Ik hoor het al meer mensen zeggen, maar ik dacht me te herinneren dat Bin Laden ooit had gezegd dat Nederland geen target is omdat hier 'vrienden' zitten oid...
Heel vaag, maar ik dacht het echt
quote:Wij blijven de regeringen van Denemarken en Italië waarschuwen alsmede alle andere Kruisvaarders-regeringen dat zij op dezelfde wijze gestraft zullen worden indien zij hun troepen niet uit Irak en Afghanistan terugtrekken. Hij die waarschuwt is vrijgesteld.
Ohquote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:15 schreef BVO het volgende:
[..]
Ze hadden vandaag weer een brief gestuurd ofzo.
Eerst Nederland, dan Denemarken en Italië. Ofzo..
Wat fijn, Yo!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:16 schreef Skaai het volgende:
Ik ben een mattie van Bin Laden, hij zou mijn homies nooit aanvallen weetje.
Ah, stuur hem effe een briefje danquote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:16 schreef Skaai het volgende:
Ik ben een mattie van Bin Laden, hij zou mijn homies nooit aanvallen weetje.
Ze doen steeds wat anders toch?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:16 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh
Mja, afwachten maar hewat kan je anders doen... niet nooit meer met de trein en metro gaan lijkt me..
Niet op de spitsuren gaanquote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:16 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh
Mja, afwachten maar hewat kan je anders doen... niet nooit meer met de trein en metro gaan lijkt me..
Nog 9 minutenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:16 schreef BVO het volgende:
Ey maar nu ben ik echt weg, anders mis ik 6pack straks weer..
Fietspaden?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:17 schreef BVO het volgende:
[..]
Ze doen steeds wat anders toch?
Vliegtuig --> trein --. metro's/bussen... ben benieuwd wat het hier wordt..
De postbode vertikt het om te werken in grotten en mijn MMS en SMSjes komen nooit aan.quote:
Ja... is gelijk een economische klap.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:19 schreef BVO het volgende:
De Rotterdamse haven!
Fietspaden én stoepen?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:18 schreef Airelle het volgende:
Fietspaden geeft te weinig slachtoffers...zullen ze nooit doen.
Ja... soft-targets.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:19 schreef Skaai het volgende:
Als ze echt doelgericht zijn gooien ze een station plat ofzo. Gevuld, dat wel.
Kut, daar staat mijn school naastquote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:19 schreef BVO het volgende:
De Rotterdamse haven!
Je kan altijd MsNuUuUuuHHhhquote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:18 schreef Skaai het volgende:
[..]
De postbode vertikt het om te werken in grotten en mijn MMS en SMSjes komen nooit aan.
Ik stuur 'm wel een mailtje.
He wat vervelend, maar ja het is voor mn veiligheid he?quote:
of madurodamquote:
*(l) OsAm4 BiN LaD3n (k)*quote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:23 schreef Airelle het volgende:
Volgens mij is het een vette breezer die Osama.
OsAm4 BiN LaD3n.
(¯`·._.·[––––•(-•0$$aMmMahHh! •-)•––––]·._.·´¯)quote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:23 schreef Airelle het volgende:
Volgens mij is het een vette breezer die Osama.
OsAm4 BiN LaD3n.
ja!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:24 schreef Airelle het volgende:
[..]
of madurodam.
he bah.
nou dan moet je maar naar mijn huis komen... hier wonen zoooo weinig mensen (in dit gehucht) dat ze hier nooit iets zullen doen.
dan bouwen we daar zelf wel een madurodam met lego enzoquote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:24 schreef Airelle het volgende:
[..]
of madurodam.
he bah.
nou dan moet je maar naar mijn huis komen... hier wonen zoooo weinig mensen (in dit gehucht) dat ze hier nooit iets zullen doen.
Leuk plan.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:29 schreef timbob het volgende:
[..]
dan bouwen we daar zelf wel een madurodam met lego enzo
Graag zo noordelijk mogelijk.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:29 schreef LeBeau het volgende:
De Rotterdamse haven vind ik niet echt een geschikt doel voor aanslagen. En de Maasvlakte al helemaal niet, dat zit véél te dichtbij!
Ik stem voor iets in Amsterdam.
Neequote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:29 schreef LeBeau het volgende:
De Rotterdamse haven vind ik niet echt een geschikt doel voor aanslagen. En de Maasvlakte al helemaal niet, dat zit véél te dichtbij!
Ik stem voor iets in Amsterdam.
duitslandquote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:34 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee
Ik kom veel te vaak in Amsterdam
En in Rotterdam
Doe dan maar gewoon iets van België ofzo
Brilfuckingjant TéBé!quote:
Ik kom zoquote:
Roddelmateriaal!quote:
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:42 schreef timbob het volgende:
dat er geroddelt word over mij en airelle kan ik nog mee inkomen, maar nu zelfs over beaver
das toch gewoon duidelijk?
Des te sappiger de roddelsquote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:42 schreef timbob het volgende:
dat er geroddelt word over mij en airelle kan ik nog mee inkomen, maar nu zelfs over beaver
das toch gewoon duidelijk?
Ja, daar heb ik wat aan.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:43 schreef timbob het volgende:
ik slaap
Inderdaad! Dat er wat is betekent niet dat het niet overdreven kan worden met het nodige drama.quote:
Juistquote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:46 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Inderdaad! Dat er wat is betekent niet dat het niet overdreven kan worden met het nodige drama.
Ja en ik dan?! Ik wil ook roddelen!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:46 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Inderdaad! Dat er wat is betekent niet dat het niet overdreven kan worden met het nodige drama.
Ik zal m'n best doen, slaap lekker.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:47 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Juist
Alleen ga ik nu wel ER kijken slapendus je met het alleen doen LeBeau
Trusten MBquote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:47 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Juist
Alleen ga ik nu wel ER kijken slapendus je met het alleen doen LeBeau
Haal je maar niks in je hoofd Beautje want dan wordt TB boos.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:53 schreef LeBeau het volgende:
Ze vragen wel om geroddel als ze ons twee steeds alleen laten rond dit tijdstip.
hetzelfdequote:Op vrijdag 8 juli 2005 09:51 schreef timbob het volgende:
goeiemorgen!
Ga je nou overal je ex vrouw posten Berends ?quote:
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 10:22 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ga je nou overal je ex vrouw posten Berends ?![]()
Owquote:
Nou, als jij weet hoe je van .ogg-files mp3-tjes maakt?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 10:27 schreef Bupatih het volgende:
MBabe, kan ik je nog van dienst zijn met die .ogg?
Trage verbindig ?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 10:31 schreef Bupatih het volgende:
@ ELM: Lul, ga ff plaatjes van 2 mb posten ofzo.
@ MB: Ik kan alles.
Nee, irritant met het lezen van het topic.quote:
Aaaw, je bent een schatquote:Op vrijdag 8 juli 2005 10:34 schreef Bupatih het volgende:
Maar:
Een Bupa, een Bupa, een woord, een woord.!!!
Ik ga net zo lang zoeken en prutsen tot ik je kan helpen!
Lekker voor jequote:Op vrijdag 8 juli 2005 10:53 schreef PeRi het volgende:
Mn layout. Ass.
Voor jou wel.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 10:35 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Aaaw, je bent een schat
Maar het is een heel album dat ik over wil zetten, dus doe maar niet zoveel moeite hoor
Kan je weer eerder neuken ??quote:
vaak geld een simlock voor een netwerk. en dan maakt het denkik niet uit of het prepaid of abbo is..*quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:11 schreef PeRi het volgende:
Weet iemand dit:
Als ik een prepaid telefoon van Telfort koop, kan ik er dan ook een sim van een Telfort abonnement in gooien?
Nee, jij loog gewoon tegen mij dat het niet konquote:
Wat een taal zegquote:
Ja. Als hij geen simlock heeft kan je hem gewoon zo vervangen, en anders laat je hem gewoon simlock-vrij maken.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:11 schreef PeRi het volgende:
Weet iemand dit:
Als ik een prepaid telefoon van Telfort koop, kan ik er dan ook een sim van een Telfort abonnement in gooien?
Ja, ik weet het ook niet helemaal zeker. Ik vraag nog even doorquote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:13 schreef timbob het volgende:
[..]
vaak geld een simlock voor een netwerk. en dan maakt het denkik niet uit of het prepaid of abbo is..*
DENK IK
* resultaten behaald in het verleden bieden geen garantie voor de toekomst
Hoe duur is dat simlock vrij laten maken en waar doe ik datquote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:14 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ja. Als hij geen simlock heeft kan je hem gewoon zo vervangen, en anders laat je hem gewoon simlock-vrij maken.
En hij houdt er geeneens rekening mee dat jullie er vanavond toch veel te dronken voor zullen zijn.quote:
Daar doelt ie toch op ?quote:
Ik bedoelde eigenlijk: We gaan toch eerst zuipen en daarná pas neukenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:15 schreef LeBeau het volgende:
[..]
En hij houdt er geeneens rekening mee dat jullie er vanavond toch veel te dronken voor zullen zijn.
Uhm, volgens mij is m'n moeders oude telefoon simlock-vrij gemaakt op de Haagse markt, maar precies weet ik het niet meer. Het is volgens mij in ieder geval zo dat een simlock uniek is voor elke telefoon. De simkaart en telefoon zijn als het ware aan elkaar gebonden, dus met een andere telefoon (zelfde netwerk of niet) werkt het dan volgens mij niet. Maar ik weet het niet zeker.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:15 schreef PeRi het volgende:
[..]
Hoe duur is dat simlock vrij laten maken en waar doe ik dat
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:16 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk: We gaan toch eerst zuipen en daarná pas neuken
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:13 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee, jij loog gewoon tegen mij dat het niet kon
Ik krijg net een stukje te zien, dat alleen bij Telfort sims van een abo niet in prpaid kan. En andersom. Dat heb ik weer..quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:18 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Uhm, volgens mij is m'n moeders oude telefoon simlock-vrij gemaakt op de Haagse markt, maar precies weet ik het niet meer. Het is volgens mij in ieder geval zo dat een simlock uniek is voor elke telefoon. De simkaart en telefoon zijn als het ware aan elkaar gebonden, dus met een andere telefoon (zelfde netwerk of niet) werkt het dan volgens mij niet. Maar ik weet het niet zeker.
Ik zei dat dat niet ZOMAAR kon, zonder extra progquote:
Die stonden altijd in de OP, maar moesten er zo nodig uit.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:21 schreef Zhenar het volgende:
Volgens mij he... Volgens mij hebben we al eerder (bijna) precies dezelfde TT als deze gehad!
Wie wil er zo vriendelijk zijn om een lijst te maken van aaaaaaaaaaalle TopicTitels van ShowChat?
Ahhh... please![]()
![]()
Je kan de extensie hernoemen van .ogg naar .mp3, maar of dat gaat werken is een tweede.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zei dat dat niet ZOMAAR kon, zonder extra prog.
Ja, ik snap nog steeds niet waarom?!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:23 schreef BVO het volgende:
[..]
Die stonden altijd in de OP, maar moesten er zo nodig uit..
Dan krijg je een te lange OP (met meer dan 400 topics).quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:24 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja, ik snap nog steeds niet waarom?!
Het leuke van de (meeste) OP's is dat je die lijst met titels kunt doornemen.
BUT NO MORE!!! WHYYYYYY????!!!![]()
Omdat 400 TTs een beetje lang wordt?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:24 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Een schande zeg ik je, een schande!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:24 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Daarmee schrikten we diequote:
Daarom kwam ik hier dus nooit. Stelletje elitaire gemeneriken.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:28 schreef BVO het volgende:
[..]
Daarmee schrikten we die. newbies
. juist altijd lekker af.
.
Jeannine uit gtst dusquote:
Zwijg, onverlaat!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:31 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Daarom kwam ik hier dus nooit. Stelletje elitaire gemeneriken.
Ik heb het net ff geprobeerd in Word met 'zoeken en vervangen'.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:35 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Zwijg, onverlaat!![]()
Is er geen manier om die TT's in heeeele kleine lettertjes terug te halen? Of in kolommen?
Ze moeten terug!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ah toeoeoeoeoe!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb het net ff geprobeerd in Word met 'zoeken en vervangen'.
Maar dan krijg ik niet mooi de TT's terug mét titel.
Of ik moet alles handmatig gaan editen, maar daar heb ik geen zin in.
Bekijk het ffquote:
Oké, ik ben al bezigquote:
Onderdanigheid?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oké, ik ben al bezig
Grrrmmblll
Waarom doe ik dit?
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:45 schreef timbob het volgende:
Tot ons genoegen kunnen we je mededelen dat je met ingang van het schooljaar 2005-2006 bent toegelaten tot de opleiding ...
Den Bosch, here i cum
Het past allemaal in de ingewikkelde constructie die Bupatihs liedesleven heetquote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:54 schreef LeBeau het volgende:
Onderdanigheid?
Geheime liefde voor Zhenar?
De mogelijkheden!
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:45 schreef timbob het volgende:
Beste Tim,
Tot ons genoegen kunnen we je mededelen dat je met ingang van het schooljaar 2005-2006 bent toegelaten tot de opleiding ...
Omdat je bij de Design Academy in Eindhoven bent doorgedrongen tot de tweede ronde van de toelatingsgesprekken, heeft de directie van de afdeling Design, Art en Technology besloten dat je bij ons op het College mag starten zonder intake.
Den Bosch, here i cum
Yeah!!!!!!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oké, ik ben al bezig
Grrrmmblll
Waarom doe ik dit?
Je bedoelt:quote:
De wereld zou een stuk mooier zijn wanneer iedereen zijn/haar geheime liefde voor mij zou openbaren.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:54 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Onderdanigheid?
Geheime liefde voor Zhenar?
De mogelijkheden!
Ja, maar dat impliceerde ik dus met die uiterst specifieke smileycombinatie.quote:
Ja, gefeli!!!quote:
Feli TéBéquote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:45 schreef timbob het volgende:
Beste Tim,
Omdat je bij de Design Academy in Eindhoven bent doorgedrongen tot de tweede ronde van de toelatingsgesprekken, heeft de directie van de afdeling Design, Art en Technology besloten dat je bij ons op het College mag starten zonder intake.
Den Bosch, here i cum
Ohquote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zei dat dat niet ZOMAAR kon, zonder extra prog.
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:03 schreef Bupatih het volgende:
Zie hierCtrl-A Ctrl-C Naar het reageer-veld op Fok! gaan Alt-P of 'Preview' Tadaa! De hele lijst, van 1 tot aan 409.
En niet gaan posten, want dan krijg je een lange lijst
Gewoon previewen dus.
Alsjeblieft!
Wat ik al eens eerder geopperd hebquote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dan krijg je een te lange OP (met meer dan 400 topics).
Op de quote die erboven stond.quote:
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:06 schreef Tania18 het volgende:
HEEEEEEEEEEEEEEEEELE LANGE TT-LIJST!
Mooi hoor![]()
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:00 schreef Zhenar het volgende:
Ja, maar dat impliceerde ik dus met die uiterst specifieke smileycombinatie.
Ik zet gewoon in de huidige OP een link naar HIER, zodat mensen altijd terug kunnen kijken.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:07 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wat ik al eens eerder geopperd heb
Je kan wel de eerste 350 TT's bijvoorbeeld in een betsandje zetten en dan dus een link: Topic 1-350. En dan dus de daaropvolgende TT's gewoon voluit. Die titels zijn wel leuk om te lezen vind ik
Dat impliceerde ik eveneens.quote:
Kijk, dát is wel weer leukquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |