quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:13 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee, jij loog gewoon tegen mij dat het niet kon
Ik krijg net een stukje te zien, dat alleen bij Telfort sims van een abo niet in prpaid kan. En andersom. Dat heb ik weer..quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:18 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Uhm, volgens mij is m'n moeders oude telefoon simlock-vrij gemaakt op de Haagse markt, maar precies weet ik het niet meer. Het is volgens mij in ieder geval zo dat een simlock uniek is voor elke telefoon. De simkaart en telefoon zijn als het ware aan elkaar gebonden, dus met een andere telefoon (zelfde netwerk of niet) werkt het dan volgens mij niet. Maar ik weet het niet zeker.
Ik zei dat dat niet ZOMAAR kon, zonder extra progquote:
Die stonden altijd in de OP, maar moesten er zo nodig uit.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:21 schreef Zhenar het volgende:
Volgens mij he... Volgens mij hebben we al eerder (bijna) precies dezelfde TT als deze gehad!
Wie wil er zo vriendelijk zijn om een lijst te maken van aaaaaaaaaaalle TopicTitels van ShowChat?
Ahhh... please![]()
![]()
Je kan de extensie hernoemen van .ogg naar .mp3, maar of dat gaat werken is een tweede.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zei dat dat niet ZOMAAR kon, zonder extra prog.
Ja, ik snap nog steeds niet waarom?!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:23 schreef BVO het volgende:
[..]
Die stonden altijd in de OP, maar moesten er zo nodig uit..
Dan krijg je een te lange OP (met meer dan 400 topics).quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:24 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja, ik snap nog steeds niet waarom?!
Het leuke van de (meeste) OP's is dat je die lijst met titels kunt doornemen.
BUT NO MORE!!! WHYYYYYY????!!!![]()
Omdat 400 TTs een beetje lang wordt?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:24 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Een schande zeg ik je, een schande!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:24 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Daarmee schrikten we diequote:
Daarom kwam ik hier dus nooit. Stelletje elitaire gemeneriken.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:28 schreef BVO het volgende:
[..]
Daarmee schrikten we die. newbies
. juist altijd lekker af.
.
Jeannine uit gtst dusquote:
Zwijg, onverlaat!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:31 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Daarom kwam ik hier dus nooit. Stelletje elitaire gemeneriken.
Ik heb het net ff geprobeerd in Word met 'zoeken en vervangen'.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:35 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Zwijg, onverlaat!![]()
Is er geen manier om die TT's in heeeele kleine lettertjes terug te halen? Of in kolommen?
Ze moeten terug!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ah toeoeoeoeoe!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb het net ff geprobeerd in Word met 'zoeken en vervangen'.
Maar dan krijg ik niet mooi de TT's terug mét titel.
Of ik moet alles handmatig gaan editen, maar daar heb ik geen zin in.
Bekijk het ffquote:
Oké, ik ben al bezigquote:
Onderdanigheid?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oké, ik ben al bezig
Grrrmmblll
Waarom doe ik dit?
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:45 schreef timbob het volgende:
Tot ons genoegen kunnen we je mededelen dat je met ingang van het schooljaar 2005-2006 bent toegelaten tot de opleiding ...
Den Bosch, here i cum
Het past allemaal in de ingewikkelde constructie die Bupatihs liedesleven heetquote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:54 schreef LeBeau het volgende:
Onderdanigheid?
Geheime liefde voor Zhenar?
De mogelijkheden!
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:45 schreef timbob het volgende:
Beste Tim,
Tot ons genoegen kunnen we je mededelen dat je met ingang van het schooljaar 2005-2006 bent toegelaten tot de opleiding ...
Omdat je bij de Design Academy in Eindhoven bent doorgedrongen tot de tweede ronde van de toelatingsgesprekken, heeft de directie van de afdeling Design, Art en Technology besloten dat je bij ons op het College mag starten zonder intake.
Den Bosch, here i cum
Yeah!!!!!!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oké, ik ben al bezig
Grrrmmblll
Waarom doe ik dit?
Je bedoelt:quote:
De wereld zou een stuk mooier zijn wanneer iedereen zijn/haar geheime liefde voor mij zou openbaren.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:54 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Onderdanigheid?
Geheime liefde voor Zhenar?
De mogelijkheden!
Ja, maar dat impliceerde ik dus met die uiterst specifieke smileycombinatie.quote:
Ja, gefeli!!!quote:
Feli TéBéquote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:45 schreef timbob het volgende:
Beste Tim,
Omdat je bij de Design Academy in Eindhoven bent doorgedrongen tot de tweede ronde van de toelatingsgesprekken, heeft de directie van de afdeling Design, Art en Technology besloten dat je bij ons op het College mag starten zonder intake.
Den Bosch, here i cum
Ohquote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zei dat dat niet ZOMAAR kon, zonder extra prog.
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:03 schreef Bupatih het volgende:
Zie hierCtrl-A Ctrl-C Naar het reageer-veld op Fok! gaan Alt-P of 'Preview' Tadaa! De hele lijst, van 1 tot aan 409.
En niet gaan posten, want dan krijg je een lange lijst
Gewoon previewen dus.
Alsjeblieft!
Wat ik al eens eerder geopperd hebquote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dan krijg je een te lange OP (met meer dan 400 topics).
Op de quote die erboven stond.quote:
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:06 schreef Tania18 het volgende:
HEEEEEEEEEEEEEEEEELE LANGE TT-LIJST!
Mooi hoor![]()
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:00 schreef Zhenar het volgende:
Ja, maar dat impliceerde ik dus met die uiterst specifieke smileycombinatie.
Ik zet gewoon in de huidige OP een link naar HIER, zodat mensen altijd terug kunnen kijken.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:07 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wat ik al eens eerder geopperd heb
Je kan wel de eerste 350 TT's bijvoorbeeld in een betsandje zetten en dan dus een link: Topic 1-350. En dan dus de daaropvolgende TT's gewoon voluit. Die titels zijn wel leuk om te lezen vind ik
Dat impliceerde ik eveneens.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |