Yeah!!!!!!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oké, ik ben al bezig
Grrrmmblll
Waarom doe ik dit?
Je bedoelt:quote:
De wereld zou een stuk mooier zijn wanneer iedereen zijn/haar geheime liefde voor mij zou openbaren.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:54 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Onderdanigheid?
Geheime liefde voor Zhenar?
De mogelijkheden!
Ja, maar dat impliceerde ik dus met die uiterst specifieke smileycombinatie.quote:
Ja, gefeli!!!quote:
Feli TéBéquote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:45 schreef timbob het volgende:
Beste Tim,
Tot ons genoegen kunnen we je mededelen dat je met ingang van het schooljaar 2005-2006 bent toegelaten tot de opleiding ...
Omdat je bij de Design Academy in Eindhoven bent doorgedrongen tot de tweede ronde van de toelatingsgesprekken, heeft de directie van de afdeling Design, Art en Technology besloten dat je bij ons op het College mag starten zonder intake.
Den Bosch, here i cum
Ohquote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zei dat dat niet ZOMAAR kon, zonder extra prog.
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:03 schreef Bupatih het volgende:
Zie hierCtrl-A Ctrl-C Naar het reageer-veld op Fok! gaan Alt-P of 'Preview' Tadaa! De hele lijst, van 1 tot aan 409.
En niet gaan posten, want dan krijg je een lange lijst
Gewoon previewen dus.
Alsjeblieft!
Wat ik al eens eerder geopperd hebquote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dan krijg je een te lange OP (met meer dan 400 topics).
Op de quote die erboven stond.quote:
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:06 schreef Tania18 het volgende:
HEEEEEEEEEEEEEEEEELE LANGE TT-LIJST!
Mooi hoor![]()
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:00 schreef Zhenar het volgende:
Ja, maar dat impliceerde ik dus met die uiterst specifieke smileycombinatie.
Ik zet gewoon in de huidige OP een link naar HIER, zodat mensen altijd terug kunnen kijken.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:07 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wat ik al eens eerder geopperd heb
Je kan wel de eerste 350 TT's bijvoorbeeld in een betsandje zetten en dan dus een link: Topic 1-350. En dan dus de daaropvolgende TT's gewoon voluit. Die titels zijn wel leuk om te lezen vind ik
Dat impliceerde ik eveneens.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |