Ik heb hetzelfde vermoeden jaquote:Op maandag 4 juli 2005 23:03 schreef BVO het volgende:
Uhu, let maar op.. MB en Svurno kunnen me controleren straks.
.
Mag jij weer iemand kiezen, Duifquote:
Ik stem op jou.quote:
Zomaar even tussendoor... je avatar heb je vervangen, maar je sig mag ook wel een keer geupdate worden.quote:
Kwestie van de juiste mensen chanteren/omkopen/bedreigen.quote:
Ga je wel solliciteren dan?quote:
Asl Duiveltja zelf mag kiezen welquote:
Wie niet waagt wie niet wint..quote:
Wie zegt dat dan?quote:Op maandag 4 juli 2005 23:19 schreef Duiveltja het volgende:
Goh wat hebben jullie het toch ontzettend misEr is nog helemaal niks bekend over de opvolger en er is niemand benaderd.
En toch he... let maar op, ik krijg gelijk.quote:
Heb je al wat gezegd dan?quote:Op maandag 4 juli 2005 23:24 schreef BVO het volgende:
[..]
En toch he... let maar op, ik krijg gelijk..
quote:Op maandag 4 juli 2005 23:23 schreef Airelle het volgende:
ZIEN!
Noem een naam.quote:Op maandag 4 juli 2005 23:24 schreef BVO het volgende:
[..]
En toch he... let maar op, ik krijg gelijk..
Speculeren is okay, Duif.quote:Op maandag 4 juli 2005 23:19 schreef Duiveltja het volgende:
Goh wat hebben jullie het toch ontzettend misEr is nog helemaal niks bekend over de opvolger en er is niemand benaderd.
Dat doe ik nooit.quote:
En ik vroeg je watquote:
Hij is supertof, Dankjewel!!!!quote:Op maandag 4 juli 2005 23:26 schreef timbob het volgende:
[..]
[afbeelding] > [afbeelding]
nog een stuk kleiner in kb's ook
quote:Op maandag 4 juli 2005 23:28 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat doe ik nooit.. Maar MB weet het, dus zij kan straks zeggen of ik het juist had of niet.
.
Ja daaaaagggquote:Op maandag 4 juli 2005 23:28 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat doe ik nooit.. Maar MB weet het, dus zij kan straks zeggen of ik het juist had of niet.
.
quote:
jarenlang in het diepste geheim aan gewerkt.quote:Op maandag 4 juli 2005 23:29 schreef Airelle het volgende:
hoe heb je dat gedaan?
Ik weet wie BVO denkt dat het wordt. Of ie gelijk heeft is een tweede.quote:
Ik bedoel alleen maar dat ik het ook weet, dus dat ik ook kan zeggen of je gelijk hebt.quote:
oeh!quote:Op maandag 4 juli 2005 23:30 schreef timbob het volgende:
[..]
jarenlang in het diepste geheim aan gewerkt.
Waar zitten jullie allemaal zo stiekem te roddelen dan?quote:Op maandag 4 juli 2005 23:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik weet wie BVO denkt dat het wordt. Of ie gelijk heeft is een tweede.!
Het zou best kunnen denk ikquote:Op maandag 4 juli 2005 23:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik weet wie BVO denkt dat het wordt. Of ie gelijk heeft is een tweede.!
In hun geheime clique-huisje.quote:Op maandag 4 juli 2005 23:33 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Waar zitten jullie allemaal zo stiekem te roddelen dan?![]()
Shok! of course.quote:Op maandag 4 juli 2005 23:33 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Waar zitten jullie allemaal zo stiekem te roddelen dan?![]()
Ik denk van niet.quote:Op maandag 4 juli 2005 23:33 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het zou best kunnen denk ik
Naja afwachten dus
Bestaat dat ook nog?quote:Op maandag 4 juli 2005 23:35 schreef BVO het volgende:
[..]
Shok! of course..
Maareh..... zoals niksan al vroeg... weet iemand nou al welk nummer dat is, van The Bridget Triangle???
Ja hoor.quote:
PM! Shok! Nu!quote:Op maandag 4 juli 2005 23:36 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik denk van niet.! Ik denk dat het iemand wordt die met dit topic te maken heeft.
! Heb ik uit betrouwbare bron vernomen.
!
www.sirenmusic.nlquote:Op maandag 4 juli 2005 23:37 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja hoor.. Je moet me morgen nog maar eens de link geven waar je die muziek kan horen, zal ik eens kijken of het wat is
.
Zei ik niet morgenquote:Op maandag 4 juli 2005 23:38 schreef Airelle het volgende:
[..]
www.sirenmusic.nl.
[afbeelding]
Moloko.
Goed idee.quote:Op maandag 4 juli 2005 23:35 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja![]()
Zullen we ons eigen kliekje maar oprichten dan?![]()
In een boom?quote:
Goed ideequote:Op maandag 4 juli 2005 23:45 schreef LeBeau het volgende:
[..]
In een boom?
Ik wil een clubhuis in een boom.
Bleeighh, Shok!, daar kom ik niet hoor.quote:Op maandag 4 juli 2005 23:38 schreef MissBliss het volgende:
[..]
PM! Shok! Nu!
Zou wel leuk zijn, een ShowChatter
Wat weet je alquote:
Ik had het ook over Sventastic.quote:Op maandag 4 juli 2005 23:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Bleeighh, Shok!, daar kom ik niet hoor..
Kan niet mên.quote:
Ik zit aan de kust, dus hier zijn al helemaal weinig bomen. Of we moeten genoegen nemen met een kuil in de duinen.quote:Op maandag 4 juli 2005 23:45 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Goed idee![]()
Waar woon jij? Bij mij in de buurt zijn weinig goeie bomen![]()
Tania op MSNquote:Op maandag 4 juli 2005 23:44 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Hee Miep, ben ik een keer online, ben jij offline![]()
Duinenquote:Op maandag 4 juli 2005 23:48 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik zit aan de kust, dus hier zijn al helemaal weinig bomen. Of we moeten genoegen nemen met een kuil in de duinen.
En dat doen we natuurlijk niet.
Oh.quote:
Dan mag jij graven.quote:
#4 was de leukstequote:
Ik zag hem net nog jaquote:Op maandag 4 juli 2005 23:52 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oh.. Die is daar wel volgens mij.
.
Vind ik ook goed, al moet ik zeggen dat ik absoluut niet handig ben.quote:Op maandag 4 juli 2005 23:54 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja dag, ik ben geen Duitser
Kunnen we geen fort bouwen in de duinen![]()
Zie je morgenochtend.quote:
Deze aflevering is zo leuk!quote:
Neequote:Op maandag 4 juli 2005 23:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zie je morgenochtend.!!! Wordt weer gezellig
!
Oeh, dan doe ik zo'n strakke tuinbroek aan, met daaromheen zo'n riem met gereedschapquote:Op maandag 4 juli 2005 23:58 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Vind ik ook goed, al moet ik zeggen dat ik absoluut niet handig ben.
Ik kon vroeger ook al nooit een redelijke hut bouwen, dus hierbij benoemen we jou maar tot Bouwmeesteres Tania.
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:00 schreef LeBeau het volgende:
Ga nou maar slapen in plaats van je postcount aanvullen Dizer, anders ben je hier straks over een uur nog.
ik heb het geprobeerd, echt waar.quote:
Ik bedoel #4 van de vijf. Maar eigenlijk bedoelde ik #3!quote:
En een helm natuurlijk, anders gebeuren er ongelukken!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:00 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Oeh, dan doe ik zo'n strakke tuinbroek aan, met daaromheen zo'n riem met gereedschap
En deze dan?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik bedoel #4 van de vijf. Maar eigenlijk bedoelde ik #3!#400 dus.
Timboebje! M'n W&G wat doe je?!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:02 schreef timbob het volgende:
[..]
ik heb het geprobeerd, echt waar.
vandaag weer W&G gekeken
ik kan het ECHT niet leuk vinden.
die karen heeft een kutstem
jack is een overdreven adhd koter die niet grappig is
grace is een neuroot
will is wel droog soms
de gastoptredens waren het leukst.
de grootste trekpleister is dat het homo's zijn, ik denk dat het daarom zo'n succes heeft in america.. een taboe dat doorbroken word.
maar leuk..
Zorg jij voor de hapjes en de drankjes dan?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:04 schreef LeBeau het volgende:
[..]
En een helm natuurlijk, anders gebeuren er ongelukken!
Ik ga wel op een veilige afstand nutteloze aanwijzingen geven.
Wat doe jij trouwens zo ineens in SCquote:
Beautje stalken.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat doe jij trouwens zo ineens in SC???
Die gaat door in de volgende dag. Dus is eigenlijk weer #1!!!quote:
Zo mocht je nieuwe users niet onthalen!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van!quote:
Is goed! En ijsjes als het mooi weer is.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:08 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Zorg jij voor de hapjes en de drankjes dan?![]()
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ta-da?quote:9. Gij moet 1 gegadigde bij ShowChat binnenhalen om de ketting der heiligen niet te verbreken
Ahquote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:10 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die gaat door in de volgende dag. Dus is eigenlijk weer #1!!!
Shit idd.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:10 schreef BVO het volgende:
[..]
Zo mocht je nieuwe users niet onthalen!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:12 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Is goed! En ijsjes als het mooi weer is.![]()
![]()
En als je toch moet graven bij het bouwen van je hut dan jaag ik ook wel territoriale Duitsers weg.
Niet?quote:
Psst. Vandaag.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:13 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ah
Het is nú al het leukste topic van morgen![]()
Ik geloof er nie...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:14 schreef Svensational het volgende:
beaverhausen, ik vind het tof dat je LeBeau hier komt stalken en hoop op een langdurig verblijf van jou!
ze zijn niet grappigquote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:07 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Timboebje! M'n W&G wat doe je?!.
W&G is niet leuk omdat het homo's zijn en een taboe doorbroken wordt yaddayaddaya.. Het is vooral leuk door Jack en Karen.
Maar die vind jij dan weer hysterisch..
Een datum, hmmmm... wanneer wordt het weer mooi weer? Want met dat rotweer ga ik niet de duinen in.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:14 schreef Tania18 het volgende:
[..]
![]()
Nu nog een datum, en natuurlijk een actieplan (over wie gaan we roddelen)
Jaaaa, dat snap ik wel, maar ik vind het pas morgen als ik geslapen heb hoorquote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:14 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Psst. Vandaag.
* LeBeau wijst naar klok.
Eigenlijk ook van gister. En van de rest van de week.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:13 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ah
Het is nú al het leukste topic van morgen![]()
Dat maakt het juist grappig muts!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:16 schreef timbob het volgende:
[..]
ze zijn niet grappig
het zijn overdreven onrealistische typetjes.
Ja, ik meen het echt hoor.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:16 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik geloof er nie....
euhm.. Dat is nou aardig van je!.
Uhuhquote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
Eigenlijk ook van gister. En van de rest van de week.!!!
Dat vind ik ook!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:17 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jaaaa, dat snap ik wel, maar ik vind het pas morgen als ik geslapen heb hoor
nee, dat maakt het niet grappigquote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:18 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat maakt het juist grappig muts!
Als ze in het echt zo waren was niet grappig nee, maar op tv wel..
Bedoelt hij met gisteren niet vandaag, waarmee ik met vandaag jouw vandaag bedoel en mijn gisteren?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Uhuh
De topics van gisteren enzo heb ik niet meegekregen maar ik geloof je op je woord![]()
Ja, dat mooie weer duurt nog wel even denk ikquote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:16 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Een datum, hmmmm... wanneer wordt het weer mooi weer? Want met dat rotweer ga ik niet de duinen in.
Roddelen doen we natuurlijk over iedereen buiten onze kliek.![]()
Jij zit gewoon te slijmen omdat je sidekick wilt worden!quote:
De grappen zijn wel leuk. Sterker nog, sommige zijn hi-la-risch.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:20 schreef timbob het volgende:
[..]
nee, dat maakt het niet grappig
de grappen zijn gewoon niet leuk, en dan kan je nog wel zo'n enorm irritante stem opzetten, of zo hyperparanoide reageren, dat maakt een slechte grap niet leuker..
IK VINDquote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:23 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
De grappen zijn wel leuk. Sterker nog, sommige zijn hi-la-risch.
Maar dat je geen smaak/humor* hebt geeft niks hoor..
*doorhalen wat niet van toepassing is
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:21 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Bedoelt hij met gisteren niet vandaag, waarmee ik met vandaag jouw vandaag bedoel en mijn gisteren?
![]()
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:17 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jaaaa, dat snap ik wel, maar ik vind het pas morgen als ik geslapen heb hoor
Nee dusquote:
Eigenlijk wel.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:21 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Bedoelt hij met gisteren niet vandaag, waarmee ik met vandaag jouw vandaag bedoel en mijn gisteren?
![]()
Oi! Als hij mij wil verwelkomen dan mag ie dat!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:22 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Jij zit gewoon te slijmen omdat je sidekick wilt worden!
Slijmbal!
Valt het opquote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:22 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Jij zit gewoon te slijmen omdat je sidekick wilt worden!
Slijmbal!
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:24 schreef timbob het volgende:
[..]
IK VIND
het gewoon niet grappig
wat andere mensen ervan vinden moeten hun weten, maar ik snap niet wat er grappig aan is.
en ik heb wel degelijk gevoel voor humor.
maar dat mag je natuurlijk nooit over jezelf zeggen.
Let's agree to disagree.quote:
Oh dus je vind maandag morgen omdat je nog niet geslapen hebt..quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
Eigenlijk wel.. Maar dan bedoel ik dus ook eergisteren.
!
quote:
Maar je deed het net dus wel!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:24 schreef timbob het volgende:
[..]
en ik heb wel degelijk gevoel voor humor.
maar dat mag je natuurlijk nooit over jezelf zeggen.
nee, niet object, you Timbob.quote:
Ik snap het niet meer hoor.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:26 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh dus je vind maandag morgen omdat je nog niet geslapen hebt..
En je vindt zondag gisteren omdat het na 00.00 is...
Dat kan dus niet
Laten we het er maar op houden dat dit het beste topic sinds tijden is.quote:
Kom ik me toch even net op tijd hier binnen!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Laten we het er maar op houden dat dit het beste topic sinds tijden is.
Anyhow, ik ben het dus gewoon met jou eens!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:26 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh dus je vind maandag morgen omdat je nog niet geslapen hebt..
En je vindt zondag gisteren omdat het na 00.00 is...
Dat kan dus niet
* timbob rent wegquote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:27 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Maar je deed het net dus wel!
* LeBeau belt de politie
Je zou er een topic over moeten openen.quote:
Nu je het zegtquote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
Anyhow, ik ben het dus gewoon met jou eens!
PS. je loopt een dag achter
Het kan niet op he.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:30 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Kom ik me toch even net op tijd hier binnen!.
Bobje toch, ik had jou intelligenter ingeschat.quote:
Is dit "Per seconde wijzer" ofzo?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:32 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nu je het zegt
Waar ik zondag zei maandag en waar ik maandag zei dinsdag LeBeau, snap je het nu?
Ik... neus... boter... boem.quote:
Ik ben mn ritme een beetje kwijt. Het is dus al maandag (ja eigenlijk dinsdag)... dat scheelt weerquote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:34 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Is dit "Per seconde wijzer" ofzo?
Ja, nu snap ik het weer.![]()
Zo niet dan is ze gewoon zonder iets te zeggen weggegaan.quote:
Wie, ikke?quote:
Ik weet alleen niet waarop dus dat zal wel even duren.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:43 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Nee, Sven
Maar jij bent ook welkom hoor![]()
Ja, dat zal het zijn.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:41 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Zo niet dan is ze gewoon zonder iets te zeggen weggegaan.
Je bent weer eens niet zo vlot Svennie.quote:
Het kan ook aan jou liggen, LeBé!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:46 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Je bent weer eens niet zo vlot Svennie.
MSNquote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:44 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik weet alleen niet waarop dus dat zal wel even duren.
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het kan ook aan jou liggen, LeBé!
Nee dat zal lekker werken.quote:
Ja, alsof je het zo druk hebt met mij.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:50 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Nee dat zal lekker werken.
Ik hou het wel op beaverhausen.
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:51 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja, alsof je het zo druk hebt met mij..
Je hebt steeds 10 minuten nodig om met een antwoord te komen.
Veel teveelquote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:50 schreef Svensational het volgende:
Wat zijn er veel SC'ers wiens naam met een B beginnen he.!!!
En dan dacht ik dat er maar 2 waren.quote:
ik ook niet, maar ik heb jou welquote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:57 schreef MissBliss het volgende:
Hey, ik heb jullie alledrie niet op msn... ik voel me buitengesloten
Op Fok ben je ook al zo langzaam.quote:
Bupatih, Babette, BVO...quote:
Nu weet je hoe het is, mevrouw Sjok!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:57 schreef MissBliss het volgende:
quote:
Binnen sommige contexten wel jaquote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:58 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Bupatih, Babette, BVO...
tegenover
Tom_Tom, Timmai, Tania, timbob, toetatoet, etc.
Teveel met een B?
Je hebt toch Svensational en Tania?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:59 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Nu weet je hoe het is, mevrouw Sjok!
En ik heb niemand van SC op m'n MSN lijst dus drie mensen missen is niks.
Nee hoor.quote:
Ja hee, je vergeet bar_rel, bar_del, bar_lel en beaverhausenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:58 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Bupatih, Babette, BVO...
tegenover
Tom_Tom, Timmai, Tania, timbob, toetatoet, etc.
Teveel met een B?
Nee johquote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:01 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Je hebt toch Svensational en Tania?
En op shok kan iedereen zich registreren hoor, ze doen het alleen niet
Oh zoquote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:03 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Nee hoor.Daarom zei ik ook "Dat zal lekker werken" toen ze zei dat ze op MSN op antwoord wachte.
Ik doe nooit aan blind toevoegen enzo.
Ik jou ook nietquote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:57 schreef MissBliss het volgende:
Een MSN naam uit iemand's profiel plukken en op je lijst gooien.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:06 schreef Tania18 het volgende:
Wat is blind toevoegen trouwens?
Ik heb LeBé toevallig mooi geblokt.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:01 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Je hebt toch Svensational en Tania?
En op shok kan iedereen zich registreren hoor, ze doen het alleen niet
En ik heb hem geeneens op m'n lijst, kan je nagaan wat een moeite Sven doet om mij te ontwijken.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb LeBé toevallig mooi geblokt.
Uit wiens profiel?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:07 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Een MSN naam uit iemand's profiel plukken en op je lijst gooien.
Want die MSN namen staan daar natuurlijk alleen voor de sier.
Uit de profielen van mensen die een MSN naam erin hebben staan.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:08 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Uit wiens profiel?
Het wordt laat, ik merk het![]()
Oke, laten we dit morgen maar verder bespreken jaquote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:10 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Uit de profielen van mensen die een MSN naam erin hebben staan.
Je bent een beetje sloom na 1en, Tania.
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:08 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Uit wiens profiel?
Het wordt laat, ik merk het![]()
Tja, als ik op jou moest wachten.quote:
Dat hoor ik ook niet vaak uit jouw mond!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:25 schreef LeBeau het volgende:
Ik ga de dames maar eens achterna.
Voor de verandering.
quote:Trusten.
lekker geslapen ??quote:
Niet echt.. Zat de hele nacht in mijn hoofd te Fok!en en ik had nog andere dingen aan mijn gedachten plus dat het weer onweerde vannachtquote:
hmmm..vreemd. Ik merk het nooit wanneer het onweertquote:Op dinsdag 5 juli 2005 08:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
Niet echt.. Zat de hele nacht in mijn hoofd te Fok!en en ik had nog andere dingen aan mijn gedachten plus dat het weer onweerde vannacht
En jij?
Met jou was het wel leuk natuurlijkquote:
Hier regent het.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:10 schreef Svensational het volgende:
Hier wel ja, bijna stralend blauw.
Ik dacht al dat je het niet meende.quote:
Australië heeft me goed gedaan.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:10 schreef Auticia het volgende:
Jij hebt wel heel veel zon weten te pakken, zo te zien aan je avatar.
Alweer?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:10 schreef Svensational het volgende:
Hier wel ja, bijna stralend blauw.
Nou oké, een wolkje hier en daar kan ik niet onderdrukken. Maar het regent niet.quote:
Hier is het ook droog, maar volgens mij gaat dat niet lang meer duren. Geen zon of blauwe lucht te bekennen.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou oké, een wolkje hier en daar kan ik niet onderdrukken. Maar het regent niet.
Natte hond. *huuu*quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik dacht al dat je het niet meende.
Maar je bureau ligt niet lekker ofzo???quote:
Je had laatst ook al de hele dag uitgeslapenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:28 schreef babette21 het volgende:
ik ga 't niet testen, ben bang dat ik binnen en minuut weg ben
er er zitten veel te veel mensen om me heen die van alles van me verwachten.....
maar morgen heb ik vrij en dan ga ik de hele fucking dag in m'n bed blijven liggen
wanneer????quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:29 schreef Svensational het volgende:
Je had laatst ook al de hele dag uitgeslapen!!!
Woensdag ofzo???quote:
ja da's m'n vaste vrije dag...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:41 schreef Svensational het volgende:
Woensdag ofzo???
wat voor job???quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:46 schreef Airelle het volgende:
I almost got the job
Neequote:
Ja jij!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:48 schreef Svensational het volgende:
Ik heb een heel jaar bij een slager gewerkt.!
want?? welke schoft moet je dringend afbetalen??!?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:47 schreef Airelle het volgende:
En de tijd dringt... dus....
Allesbehalve.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:49 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ja jij!
Nee maar het valt wel mee toch?
Ik ga op vakantie zonder mijn ouders, weet je nogquote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:49 schreef babette21 het volgende:
[..]
want?? welke schoft moet je dringend afbetalen??!?![]()
oja… Vlieland :’)quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:50 schreef Airelle het volgende:
Ik ga op vakantie zonder mijn ouders, weet je nog.
Ja, Eva is leuk…. Lekker normaal enzoquote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:53 schreef Airelle het volgende:
Oh, was leuke aflevering gisteren van The Bridget Triangle.
Die Eva komt erg volwassen en sympathiek over.
Ik luister.quote:Op maandag 4 juli 2005 23:38 schreef Airelle het volgende:
[..]
www.sirenmusic.nl.
[afbeelding]
Moloko.
Caro is trouwens ook wel een leuk meisje, alleen een beetje - hoe moet je dat zeggen - ... uhh ze probeert mensen tegen beter weten in ergens van te overtuigen.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:58 schreef babette21 het volgende:
[..]
Ja, Eva is leuk…. Lekker normaal enzo
Ik vind haar interviews in tijdschriften e.d. altijd lekker herkenbaar, the way of life zeg maar…
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:02 schreef babette21 het volgende:
[..]
Geintje sis…. Zou momenteel ’n moord doen voor Vlieland…..
Nou, veel wijzer word ik er niet van. Met die kleine stukjes.quote:
Dan moet je de cd maar kopenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou, veel wijzer word ik er niet van. Met die kleine stukjes.
Caro is echt nog zo’n meisje; heel erg zoekende, hangt nog ergens tussen verleden en toekomst in…quote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:01 schreef Airelle het volgende:
Caro is trouwens ook wel een leuk meisje, alleen een beetje - hoe moet je dat zeggen - ... uhh ze probeert mensen tegen beter weten in ergens van te overtuigen.
mocht je je vervelen ofzo…quote:Ik heb weinig interviews gelezen van Eva eigenlijk.
Ik ga geen CD van iemand waarvan ik niet weet of ze goed is.quote:
Ze IS goedquote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik ga geen CD van iemand waarvan ik niet weet of ze goed is.
Het is niet eens een werkwoord.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:11 schreef babette21 het volgende:
inhoudt
Wij is jij en timbob???quote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:12 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ze IS goed.
Wij kunnen het weten.... hebben der live gezien.
Wij??? Als in “een schizofreen is nooit alleen” enzo???quote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:12 schreef Airelle het volgende:
Wij kunnen het weten.... hebben der live gezien.
Precies, ik vind trouwens wel dat ze erg goed acteertquote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:11 schreef babette21 het volgende:
[..]
Caro is echt nog zo’n meisje; heel erg zoekende, hangt nog ergens tussen verleden en toekomst in…
Dat levert snel leuke gesprekken op en die fase is wel erg herkenbaar [in de vorm, niet de inhoud]
[..]
Dankjequote:
Tim(bob) en ikquote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:13 schreef babette21 het volgende:
[..]
Wij??? Als in “een schizofreen is nooit alleen” enzo???
Ze doet het leuk ja…quote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:13 schreef Airelle het volgende:
Precies, ik vind trouwens wel dat ze erg goed acteert.
Waarom zie ik vierkantjes in jouw tekst ipv 'aanhalingstekens'?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:11 schreef babette21 het volgende:
[..]
Caro is echt nog zo’n meisje; heel erg zoekende, hangt nog ergens tussen verleden en toekomst in…
Dat levert snel leuke gesprekken op en die fase is wel erg herkenbaar [in de vorm, niet de inhoudt]
[..]
mocht je je vervelen ofzo…
Oh is ’t weer zover?!?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:17 schreef MissBliss het volgende:
Waarom zie ik vierkantjes in jouw tekst ipv 'aanhalingstekens'?
I know [samen met Tygo Gernandt]quote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:20 schreef Airelle het volgende:
Eva Duijvestein speelt trouwens ook in 'Eilandgasten'.
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:24 schreef babette21 het volgende:
[..]
Oh is ’t weer zover?!?
Ik zit op m’n werk en daar typ ik altijd gewoon in ’t document waarin ik bezig ben, om vervolgens naar Fok te plakken…. Om op die manier maar zo min mogelijk foute verstertjes open te hebben staan en zogenaamd heel druk bezig te lijken… kennelijk met dit resultaat :’)
’t mag duidelijk zijn dat het er bij mij wel normaal uit ziet haha…. Is het erg storend??
Ik heb het boek gelezen....quote:
Had ik vorige week, precies hetzelfde nummerquote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:24 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb al sinds zaterdag 'Tell me why, I don't like mooooooooondays' in mn hoofd
Ah zoquote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:24 schreef babette21 het volgende:
[..]
Oh is ’t weer zover?!?
Ik zit op m’n werk en daar typ ik altijd gewoon in ’t document waarin ik bezig ben, om vervolgens naar Fok te plakken…. Om op die manier maar zo min mogelijk foute verstertjes open te hebben staan en zogenaamd heel druk bezig te lijken… kennelijk met dit resultaat :’)
’t mag duidelijk zijn dat het er bij mij wel normaal uit ziet haha…. Is het erg storend??
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:26 schreef babette21 het volgende:
[..]
Had ik vorige week, precies hetzelfde nummer
volgens mij wordt ’t een drieluik ofzoquote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:26 schreef Airelle het volgende:
Het is een redelijk boek... ben benieuwd wat ze van de film maken.
Er staat nog niet bij wie wie speelt.
Zou goed kunnen, dat drinken en roken schept wel ’n band he….quote:
Als je gewoon stevig doorrookt zoals ik, heb je er na de kroeg helemaal geen (extra) last van..quote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:33 schreef babette21 het volgende:
[..]
Zou goed kunnen, dat drinken en roken schept wel ’n band he….
Dat roken is trouwens ’n drama; doe ik zowat alleen nog in de kroeg maar dan meteen weer veel te veel… zo’n kater is dan extra killing :’)
Klopt, er zijn ook drie delen.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:31 schreef babette21 het volgende:
[..]
volgens mij wordt ’t een drieluik ofzo
Bij Boulevard waren ze een keer bij de opnamen aanwezig [met oa Eva en Tygo]
Het lijkt mij ook wel beter, niet uitgeput als je 6 trappen opmoet enzoquote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:36 schreef babette21 het volgende:
Ik rookte voorheen ook veel meer, maar ’t laatste half jaar is ’t drastisch geminderd. Wel beter opzich.
Alleen de laatste weken begint ’t tempo weer aardig op te lopen [drukte, lekker weer, drank enzo]
Da’s het enige Nedereiland dat ik nog niet met mijn bezoek vereerd heb, geloof ikquote:
Ik ben op allemaal geweestquote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:41 schreef babette21 het volgende:
[..]
Da’s het enige Nedereiland dat ik nog niet met mijn bezoek vereerd heb, geloof ik
ohnee, Schiermonnikeoog ben ik ook nog niet geweest….. en de Antillen ook niet trouwens
ben wel benieuwd naar de film… boek heb ik niet gelezen overigens
Het boek is geen heel erge aanrader trouwens.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:41 schreef babette21 het volgende:
[..]
Da’s het enige Nedereiland dat ik nog niet met mijn bezoek vereerd heb, geloof ik
ohnee, Schiermonnikeoog ben ik ook nog niet geweest….. en de Antillen ook niet trouwens
ben wel benieuwd naar de film… boek heb ik niet gelezen overigens
Ik wilde net zeggen, het is goed te lezenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:48 schreef LeBeau het volgende:
'Tis net geheimtaal die posts van Babette met die vraagtekentjes.
Alleen dan niet erg goede geheimtaal.
kan iemand er niet 's een capje van maken???quote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:48 schreef LeBeau het volgende:
'Tis net geheimtaal die posts van Babette met die vraagtekentjes.
Alleen dan niet erg goede geheimtaal.
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:46 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik ben op allemaal geweest.
Behalve Bonaire ...
ik wissel 't simpele werk en de literaire hoogstandjes meestal aardig af...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:47 schreef Airelle het volgende:
Het boek is geen heel erge aanrader trouwens.
Hoe zal ik het zeggen... het is een lekker boek voor aan het strand ofzo... beetje in de zon lezen.
Geen hersenkraker.
Ik - afgezien van Aruba en Curacao - ook niet zo vaak hoorquote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:50 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik ben nog geeneens buiten Europa geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |