quote:
jarenlang in het diepste geheim aan gewerkt.quote:Op maandag 4 juli 2005 23:29 schreef Airelle het volgende:
hoe heb je dat gedaan?
Ik weet wie BVO denkt dat het wordt. Of ie gelijk heeft is een tweede.quote:
Ik bedoel alleen maar dat ik het ook weet, dus dat ik ook kan zeggen of je gelijk hebt.quote:
oeh!quote:Op maandag 4 juli 2005 23:30 schreef timbob het volgende:
[..]
jarenlang in het diepste geheim aan gewerkt.
Waar zitten jullie allemaal zo stiekem te roddelen dan?quote:Op maandag 4 juli 2005 23:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik weet wie BVO denkt dat het wordt. Of ie gelijk heeft is een tweede.!
Het zou best kunnen denk ikquote:Op maandag 4 juli 2005 23:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik weet wie BVO denkt dat het wordt. Of ie gelijk heeft is een tweede.!
In hun geheime clique-huisje.quote:Op maandag 4 juli 2005 23:33 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Waar zitten jullie allemaal zo stiekem te roddelen dan?![]()
Shok! of course.quote:Op maandag 4 juli 2005 23:33 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Waar zitten jullie allemaal zo stiekem te roddelen dan?![]()
Ik denk van niet.quote:Op maandag 4 juli 2005 23:33 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het zou best kunnen denk ik
Naja afwachten dus
Bestaat dat ook nog?quote:Op maandag 4 juli 2005 23:35 schreef BVO het volgende:
[..]
Shok! of course..
Maareh..... zoals niksan al vroeg... weet iemand nou al welk nummer dat is, van The Bridget Triangle???
Ja hoor.quote:
PM! Shok! Nu!quote:Op maandag 4 juli 2005 23:36 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik denk van niet.! Ik denk dat het iemand wordt die met dit topic te maken heeft.
! Heb ik uit betrouwbare bron vernomen.
!
www.sirenmusic.nlquote:Op maandag 4 juli 2005 23:37 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja hoor.. Je moet me morgen nog maar eens de link geven waar je die muziek kan horen, zal ik eens kijken of het wat is
.
Zei ik niet morgenquote:Op maandag 4 juli 2005 23:38 schreef Airelle het volgende:
[..]
www.sirenmusic.nl.
[afbeelding]
Moloko.
Goed idee.quote:Op maandag 4 juli 2005 23:35 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja![]()
Zullen we ons eigen kliekje maar oprichten dan?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |