Een MSN naam uit iemand's profiel plukken en op je lijst gooien.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:06 schreef Tania18 het volgende:
Wat is blind toevoegen trouwens?
Ik heb LeBé toevallig mooi geblokt.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:01 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Je hebt toch Svensational en Tania?
En op shok kan iedereen zich registreren hoor, ze doen het alleen niet
En ik heb hem geeneens op m'n lijst, kan je nagaan wat een moeite Sven doet om mij te ontwijken.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb LeBé toevallig mooi geblokt.
Uit wiens profiel?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:07 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Een MSN naam uit iemand's profiel plukken en op je lijst gooien.
Want die MSN namen staan daar natuurlijk alleen voor de sier.
Uit de profielen van mensen die een MSN naam erin hebben staan.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:08 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Uit wiens profiel?
Het wordt laat, ik merk het![]()
Oke, laten we dit morgen maar verder bespreken jaquote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:10 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Uit de profielen van mensen die een MSN naam erin hebben staan.
Je bent een beetje sloom na 1en, Tania.
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:08 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Uit wiens profiel?
Het wordt laat, ik merk het![]()
Tja, als ik op jou moest wachten.quote:
Dat hoor ik ook niet vaak uit jouw mond!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:25 schreef LeBeau het volgende:
Ik ga de dames maar eens achterna.
Voor de verandering.
quote:Trusten.
lekker geslapen ??quote:
Niet echt.. Zat de hele nacht in mijn hoofd te Fok!en en ik had nog andere dingen aan mijn gedachten plus dat het weer onweerde vannachtquote:
hmmm..vreemd. Ik merk het nooit wanneer het onweertquote:Op dinsdag 5 juli 2005 08:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
Niet echt.. Zat de hele nacht in mijn hoofd te Fok!en en ik had nog andere dingen aan mijn gedachten plus dat het weer onweerde vannacht
En jij?
Met jou was het wel leuk natuurlijkquote:
Hier regent het.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:10 schreef Svensational het volgende:
Hier wel ja, bijna stralend blauw.
Ik dacht al dat je het niet meende.quote:
Australië heeft me goed gedaan.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:10 schreef Auticia het volgende:
Jij hebt wel heel veel zon weten te pakken, zo te zien aan je avatar.
Alweer?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:10 schreef Svensational het volgende:
Hier wel ja, bijna stralend blauw.
Nou oké, een wolkje hier en daar kan ik niet onderdrukken. Maar het regent niet.quote:
Hier is het ook droog, maar volgens mij gaat dat niet lang meer duren. Geen zon of blauwe lucht te bekennen.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou oké, een wolkje hier en daar kan ik niet onderdrukken. Maar het regent niet.
Natte hond. *huuu*quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik dacht al dat je het niet meende.
Maar je bureau ligt niet lekker ofzo???quote:
Je had laatst ook al de hele dag uitgeslapenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:28 schreef babette21 het volgende:
ik ga 't niet testen, ben bang dat ik binnen en minuut weg ben
er er zitten veel te veel mensen om me heen die van alles van me verwachten.....
maar morgen heb ik vrij en dan ga ik de hele fucking dag in m'n bed blijven liggen
wanneer????quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:29 schreef Svensational het volgende:
Je had laatst ook al de hele dag uitgeslapen!!!
Woensdag ofzo???quote:
ja da's m'n vaste vrije dag...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:41 schreef Svensational het volgende:
Woensdag ofzo???
wat voor job???quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:46 schreef Airelle het volgende:
I almost got the job
Neequote:
Ja jij!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:48 schreef Svensational het volgende:
Ik heb een heel jaar bij een slager gewerkt.!
want?? welke schoft moet je dringend afbetalen??!?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:47 schreef Airelle het volgende:
En de tijd dringt... dus....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |