Psst. Vandaag.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:13 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ah
Het is nú al het leukste topic van morgen![]()
Ik geloof er nie...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:14 schreef Svensational het volgende:
beaverhausen, ik vind het tof dat je LeBeau hier komt stalken en hoop op een langdurig verblijf van jou!
ze zijn niet grappigquote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:07 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Timboebje! M'n W&G wat doe je?!.
W&G is niet leuk omdat het homo's zijn en een taboe doorbroken wordt yaddayaddaya.. Het is vooral leuk door Jack en Karen.
Maar die vind jij dan weer hysterisch..
Een datum, hmmmm... wanneer wordt het weer mooi weer? Want met dat rotweer ga ik niet de duinen in.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:14 schreef Tania18 het volgende:
[..]
![]()
Nu nog een datum, en natuurlijk een actieplan (over wie gaan we roddelen)
Jaaaa, dat snap ik wel, maar ik vind het pas morgen als ik geslapen heb hoorquote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:14 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Psst. Vandaag.
* LeBeau wijst naar klok.
Eigenlijk ook van gister. En van de rest van de week.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:13 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ah
Het is nú al het leukste topic van morgen![]()
Dat maakt het juist grappig muts!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:16 schreef timbob het volgende:
[..]
ze zijn niet grappig
het zijn overdreven onrealistische typetjes.
Ja, ik meen het echt hoor.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:16 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik geloof er nie....
euhm.. Dat is nou aardig van je!.
Uhuhquote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
Eigenlijk ook van gister. En van de rest van de week.!!!
Dat vind ik ook!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:17 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jaaaa, dat snap ik wel, maar ik vind het pas morgen als ik geslapen heb hoor
nee, dat maakt het niet grappigquote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:18 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat maakt het juist grappig muts!
Als ze in het echt zo waren was niet grappig nee, maar op tv wel..
Bedoelt hij met gisteren niet vandaag, waarmee ik met vandaag jouw vandaag bedoel en mijn gisteren?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Uhuh
De topics van gisteren enzo heb ik niet meegekregen maar ik geloof je op je woord![]()
Ja, dat mooie weer duurt nog wel even denk ikquote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:16 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Een datum, hmmmm... wanneer wordt het weer mooi weer? Want met dat rotweer ga ik niet de duinen in.
Roddelen doen we natuurlijk over iedereen buiten onze kliek.![]()
Jij zit gewoon te slijmen omdat je sidekick wilt worden!quote:
De grappen zijn wel leuk. Sterker nog, sommige zijn hi-la-risch.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:20 schreef timbob het volgende:
[..]
nee, dat maakt het niet grappig
de grappen zijn gewoon niet leuk, en dan kan je nog wel zo'n enorm irritante stem opzetten, of zo hyperparanoide reageren, dat maakt een slechte grap niet leuker..
IK VINDquote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:23 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
De grappen zijn wel leuk. Sterker nog, sommige zijn hi-la-risch.
Maar dat je geen smaak/humor* hebt geeft niks hoor..
*doorhalen wat niet van toepassing is
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:21 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Bedoelt hij met gisteren niet vandaag, waarmee ik met vandaag jouw vandaag bedoel en mijn gisteren?
![]()
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:17 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jaaaa, dat snap ik wel, maar ik vind het pas morgen als ik geslapen heb hoor
Nee dusquote:
Eigenlijk wel.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:21 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Bedoelt hij met gisteren niet vandaag, waarmee ik met vandaag jouw vandaag bedoel en mijn gisteren?
![]()
Oi! Als hij mij wil verwelkomen dan mag ie dat!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:22 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Jij zit gewoon te slijmen omdat je sidekick wilt worden!
Slijmbal!
Valt het opquote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:22 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Jij zit gewoon te slijmen omdat je sidekick wilt worden!
Slijmbal!
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:24 schreef timbob het volgende:
[..]
IK VIND
het gewoon niet grappig
wat andere mensen ervan vinden moeten hun weten, maar ik snap niet wat er grappig aan is.
en ik heb wel degelijk gevoel voor humor.
maar dat mag je natuurlijk nooit over jezelf zeggen.
Let's agree to disagree.quote:
Oh dus je vind maandag morgen omdat je nog niet geslapen hebt..quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
Eigenlijk wel.. Maar dan bedoel ik dus ook eergisteren.
!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |