Oh is ’t weer zover?!?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:17 schreef MissBliss het volgende:
Waarom zie ik vierkantjes in jouw tekst ipv 'aanhalingstekens'?
I know [samen met Tygo Gernandt]quote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:20 schreef Airelle het volgende:
Eva Duijvestein speelt trouwens ook in 'Eilandgasten'.
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:24 schreef babette21 het volgende:
[..]
Oh is ’t weer zover?!?
Ik zit op m’n werk en daar typ ik altijd gewoon in ’t document waarin ik bezig ben, om vervolgens naar Fok te plakken…. Om op die manier maar zo min mogelijk foute verstertjes open te hebben staan en zogenaamd heel druk bezig te lijken… kennelijk met dit resultaat :’)
’t mag duidelijk zijn dat het er bij mij wel normaal uit ziet haha…. Is het erg storend??
Ik heb het boek gelezen....quote:
Had ik vorige week, precies hetzelfde nummerquote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:24 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb al sinds zaterdag 'Tell me why, I don't like mooooooooondays' in mn hoofd
Ah zoquote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:24 schreef babette21 het volgende:
[..]
Oh is ’t weer zover?!?
Ik zit op m’n werk en daar typ ik altijd gewoon in ’t document waarin ik bezig ben, om vervolgens naar Fok te plakken…. Om op die manier maar zo min mogelijk foute verstertjes open te hebben staan en zogenaamd heel druk bezig te lijken… kennelijk met dit resultaat :’)
’t mag duidelijk zijn dat het er bij mij wel normaal uit ziet haha…. Is het erg storend??
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:26 schreef babette21 het volgende:
[..]
Had ik vorige week, precies hetzelfde nummer
volgens mij wordt ’t een drieluik ofzoquote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:26 schreef Airelle het volgende:
Het is een redelijk boek... ben benieuwd wat ze van de film maken.
Er staat nog niet bij wie wie speelt.
Zou goed kunnen, dat drinken en roken schept wel ’n band he….quote:
Als je gewoon stevig doorrookt zoals ik, heb je er na de kroeg helemaal geen (extra) last van..quote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:33 schreef babette21 het volgende:
[..]
Zou goed kunnen, dat drinken en roken schept wel ’n band he….
Dat roken is trouwens ’n drama; doe ik zowat alleen nog in de kroeg maar dan meteen weer veel te veel… zo’n kater is dan extra killing :’)
Klopt, er zijn ook drie delen.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:31 schreef babette21 het volgende:
[..]
volgens mij wordt ’t een drieluik ofzo
Bij Boulevard waren ze een keer bij de opnamen aanwezig [met oa Eva en Tygo]
Het lijkt mij ook wel beter, niet uitgeput als je 6 trappen opmoet enzoquote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:36 schreef babette21 het volgende:
Ik rookte voorheen ook veel meer, maar ’t laatste half jaar is ’t drastisch geminderd. Wel beter opzich.
Alleen de laatste weken begint ’t tempo weer aardig op te lopen [drukte, lekker weer, drank enzo]
Da’s het enige Nedereiland dat ik nog niet met mijn bezoek vereerd heb, geloof ikquote:
Ik ben op allemaal geweestquote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:41 schreef babette21 het volgende:
[..]
Da’s het enige Nedereiland dat ik nog niet met mijn bezoek vereerd heb, geloof ik
ohnee, Schiermonnikeoog ben ik ook nog niet geweest….. en de Antillen ook niet trouwens
ben wel benieuwd naar de film… boek heb ik niet gelezen overigens
Het boek is geen heel erge aanrader trouwens.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:41 schreef babette21 het volgende:
[..]
Da’s het enige Nedereiland dat ik nog niet met mijn bezoek vereerd heb, geloof ik
ohnee, Schiermonnikeoog ben ik ook nog niet geweest….. en de Antillen ook niet trouwens
ben wel benieuwd naar de film… boek heb ik niet gelezen overigens
Ik wilde net zeggen, het is goed te lezenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:48 schreef LeBeau het volgende:
'Tis net geheimtaal die posts van Babette met die vraagtekentjes.
Alleen dan niet erg goede geheimtaal.
kan iemand er niet 's een capje van maken???quote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:48 schreef LeBeau het volgende:
'Tis net geheimtaal die posts van Babette met die vraagtekentjes.
Alleen dan niet erg goede geheimtaal.
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:46 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik ben op allemaal geweest.
Behalve Bonaire ...
ik wissel 't simpele werk en de literaire hoogstandjes meestal aardig af...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:47 schreef Airelle het volgende:
Het boek is geen heel erge aanrader trouwens.
Hoe zal ik het zeggen... het is een lekker boek voor aan het strand ofzo... beetje in de zon lezen.
Geen hersenkraker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |