Allesbehalve.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:49 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ja jij!
Nee maar het valt wel mee toch?
Ik ga op vakantie zonder mijn ouders, weet je nogquote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:49 schreef babette21 het volgende:
[..]
want?? welke schoft moet je dringend afbetalen??!?![]()
oja… Vlieland :’)quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:50 schreef Airelle het volgende:
Ik ga op vakantie zonder mijn ouders, weet je nog.
Ja, Eva is leuk…. Lekker normaal enzoquote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:53 schreef Airelle het volgende:
Oh, was leuke aflevering gisteren van The Bridget Triangle.
Die Eva komt erg volwassen en sympathiek over.
Ik luister.quote:Op maandag 4 juli 2005 23:38 schreef Airelle het volgende:
[..]
www.sirenmusic.nl.
[afbeelding]
Moloko.
Caro is trouwens ook wel een leuk meisje, alleen een beetje - hoe moet je dat zeggen - ... uhh ze probeert mensen tegen beter weten in ergens van te overtuigen.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:58 schreef babette21 het volgende:
[..]
Ja, Eva is leuk…. Lekker normaal enzo
Ik vind haar interviews in tijdschriften e.d. altijd lekker herkenbaar, the way of life zeg maar…
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:02 schreef babette21 het volgende:
[..]
Geintje sis…. Zou momenteel ’n moord doen voor Vlieland…..
Nou, veel wijzer word ik er niet van. Met die kleine stukjes.quote:
Dan moet je de cd maar kopenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou, veel wijzer word ik er niet van. Met die kleine stukjes.
Caro is echt nog zo’n meisje; heel erg zoekende, hangt nog ergens tussen verleden en toekomst in…quote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:01 schreef Airelle het volgende:
Caro is trouwens ook wel een leuk meisje, alleen een beetje - hoe moet je dat zeggen - ... uhh ze probeert mensen tegen beter weten in ergens van te overtuigen.
mocht je je vervelen ofzo…quote:Ik heb weinig interviews gelezen van Eva eigenlijk.
Ik ga geen CD van iemand waarvan ik niet weet of ze goed is.quote:
Ze IS goedquote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik ga geen CD van iemand waarvan ik niet weet of ze goed is.
Het is niet eens een werkwoord.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:11 schreef babette21 het volgende:
inhoudt
Wij is jij en timbob???quote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:12 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ze IS goed.
Wij kunnen het weten.... hebben der live gezien.
Wij??? Als in “een schizofreen is nooit alleen” enzo???quote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:12 schreef Airelle het volgende:
Wij kunnen het weten.... hebben der live gezien.
Precies, ik vind trouwens wel dat ze erg goed acteertquote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:11 schreef babette21 het volgende:
[..]
Caro is echt nog zo’n meisje; heel erg zoekende, hangt nog ergens tussen verleden en toekomst in…
Dat levert snel leuke gesprekken op en die fase is wel erg herkenbaar [in de vorm, niet de inhoud]
[..]
Dankjequote:
Tim(bob) en ikquote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:13 schreef babette21 het volgende:
[..]
Wij??? Als in “een schizofreen is nooit alleen” enzo???
Ze doet het leuk ja…quote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:13 schreef Airelle het volgende:
Precies, ik vind trouwens wel dat ze erg goed acteert.
Waarom zie ik vierkantjes in jouw tekst ipv 'aanhalingstekens'?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:11 schreef babette21 het volgende:
[..]
Caro is echt nog zo’n meisje; heel erg zoekende, hangt nog ergens tussen verleden en toekomst in…
Dat levert snel leuke gesprekken op en die fase is wel erg herkenbaar [in de vorm, niet de inhoudt]
[..]
mocht je je vervelen ofzo…
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |