Hoiquote:
Ik ben Evelien.quote:Op maandag 4 juli 2005 18:23 schreef Bupatih het volgende:
Enne....wie ben....hoe heet....hoe heet ben jij?? euh...hoe heet jij?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hoi Lieve Ienquote:Op maandag 4 juli 2005 18:24 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik ben Evelien.
Zullen we dansen?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Horlepiep?quote:Op maandag 4 juli 2005 18:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hoi Lieve Ienom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Euh...EvelienJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja, is goedom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
De horlepiep?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Vrijgezel?quote:Op maandag 4 juli 2005 18:34 schreef toetatoet het volgende:
hallooooooooooooo ik ben BACHELOR!!!!!!!
Ik ookquote:Op maandag 4 juli 2005 18:34 schreef toetatoet het volgende:
Ik ookquote:Op maandag 4 juli 2005 18:34 schreef toetatoet het volgende:
Prima plan!quote:Op maandag 4 juli 2005 18:30 schreef Bupatih het volgende:
[[url=http://forum.fok.nl/templates/foksilver/i/p/14.gif]afbeelding][/url]
Solodans dus.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 4 juli 2005 18:38 schreef toetatoet het volgende:
Bachelor in communicatieom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Oh.quote:Op maandag 4 juli 2005 18:38 schreef toetatoet het volgende:
Bachelor in communicatieom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 4 juli 2005 18:34 schreef toetatoet het volgende:
* gaat voor je staan en hele rare moves maken en brengt je in vergelegenheid met m'n onnavolgbare beenbewegingenquote:
* rent weg!quote:Op maandag 4 juli 2005 18:41 schreef mark_03 het volgende:
[..]
* gaat voor je staan en hele rare moves maken en brengt je in vergelegenheid met m'n onnavolgbare beenbewegingenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Whehe.quote:Op maandag 4 juli 2005 18:42 schreef Airelle het volgende:
[..]
* rent weg!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Whihi, dat deden er zaterdagavond ook een paarquote:Op maandag 4 juli 2005 18:42 schreef Airelle het volgende:
[..]
* rent weg!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Herkenbaar ofnietquote:Op maandag 4 juli 2005 18:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Whehe.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het was niet persoonlijk bedoeld..quote:Op maandag 4 juli 2005 18:47 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Whihi, dat deden er zaterdagavond ook een paarom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Moet je maar niet een leven hebben.quote:Op maandag 4 juli 2005 18:50 schreef Skaai het volgende:
Ik heb #400 gemist.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja, lekkerquote:Op maandag 4 juli 2005 18:49 schreef Airelle het volgende:
[..]
Het was niet persoonlijk bedoeld..
Maar ik rende even naar de bar voor wat meer wijnom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jij ook een glaasje?
Ook leukquote:Op maandag 4 juli 2005 18:51 schreef toetatoet het volgende:
thnx allemaal
@ Airelle: ja ga door voor mn master maar ik ga eerst een half jaartje werkenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee, dan zou ik er toch niet zo hard om moeten lachen?quote:Op maandag 4 juli 2005 18:48 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Herkenbaar ofnietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja eh sorry hoorquote:Op maandag 4 juli 2005 18:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
Moet je maar niet een leven hebben.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
O
I\ __O
/ \ / \ ??
JAquote:Op maandag 4 juli 2005 18:52 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ook leukom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies... voor de variatieJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je hebt nog geen antwoord gegeven op m'n vraag.quote:Op maandag 4 juli 2005 18:53 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ja eh sorry hoorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Rood? Oké...quote:Op maandag 4 juli 2005 18:52 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ja, lekkerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Doe menneme een rooieom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb liever een mix.quote:Op maandag 4 juli 2005 18:55 schreef Airelle het volgende:
[..]
Rood? oke...
Ik heb liever witte wijnom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Of roséquote:
Van ranja met water zekerquote:
Dat zeg ik.quote:Op maandag 4 juli 2005 18:57 schreef Airelle het volgende:
[..]
Of roséom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Oh, naja, ik lust ook wel witte. Scheelt je weer een ritje naar de kelderquote:Op maandag 4 juli 2005 18:55 schreef Airelle het volgende:
[..]
Rood? Oké...
Ik heb liever witte wijnom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Kleurtechnisch gezien wel ja.quote:Op maandag 4 juli 2005 18:59 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat zeg ik.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.! Een mix van rood en wit is datJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Had ik dat nog niet gezegd dan? Wat onbeleefd van mequote:Op maandag 4 juli 2005 18:59 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Oh, naja, ik lust ook wel witte. Scheelt je weer een ritje naar de kelderom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.. Ik ga alvast zitten, dat is wel goed heJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat is lang geledenquote:Op maandag 4 juli 2005 19:00 schreef karoltje het volgende:
Hallooooooo ben ik weeeerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Helleuh!quote:Op maandag 4 juli 2005 19:00 schreef karoltje het volgende:
Hallooooooo ben ik weeeerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Drukdrukdruk, veel gewerkt en nu druk bezig met vakantie regelenquote:Op maandag 4 juli 2005 19:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat is lang geledenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.. Ben je net te laat voor het jubileum-topic.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En dan vraag je dat aan mijquote:Op maandag 4 juli 2005 19:02 schreef karoltje het volgende:
Sven! Ik kan het nieuwe ANTM-topic niet vinden!!!!!
Ja jij hebt Mrs. Jay in je avatarquote:Op maandag 4 juli 2005 19:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
En dan vraag je dat aan mijom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.?? Ik heb nog nooit in die topics gepostJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.. Bespreek het altijd alleen hier.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Werk je bij de LaPlace in Haarlem?quote:Op maandag 4 juli 2005 19:02 schreef karoltje het volgende:
[..]
Drukdrukdruk, veel gewerkt en nu druk bezig met vakantie regelenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jep!quote:Op maandag 4 juli 2005 19:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Werk je bij de LaPlace in Haarlem?
Oh ja.quote:Op maandag 4 juli 2005 19:05 schreef karoltje het volgende:
[..]
Ja jij hebt Mrs. Jay in je avatarom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mijn nicht heeft ook nog een tijd bij die V&D gewerktquote:
Wie wat waar?quote:Op maandag 4 juli 2005 19:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Mijn nicht heeft ook nog een tijd bij die V&D gewerktom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nicht - V&D - Haarlem dus!quote:
En ze heet Marit.quote:
Je dacht aan Steve Urkel zeker hequote:Op maandag 4 juli 2005 19:17 schreef MissBliss het volgende:
Ik zag helemaal niet dat dat Mrs. Jay was!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jaquote:Op maandag 4 juli 2005 19:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je dacht aan Steve Urkel zeker heom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Van ShowChat #399: kijkt America's Next Topmodel.quote:Op maandag 4 juli 2005 19:20 schreef toetatoet het volgende:
wie is Mrs. Jay???
Ja, alleen Steve is niet zo ongelovelijk homo als Jay.quote:Op maandag 4 juli 2005 19:22 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Gut ze zijn allebei even lelijkom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar Jay is dan weer niet zo ongelofelijk irritant als Stevequote:Op maandag 4 juli 2005 19:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, alleen Steve is niet zo ongelovelijk homo als Jay.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Geen BMP deze keer?quote:Op maandag 4 juli 2005 19:30 schreef Airelle het volgende:
Nieuw .GIF-jeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dankjequote:Op maandag 4 juli 2005 19:01 schreef Airelle het volgende:
[..]
Had ik dat nog niet gezegd dan? Wat onbeleefd van meom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies., maar natuurlijk.. 'Ga zitten'.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ah oke, thnx!quote:Op maandag 4 juli 2005 19:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
Van ShowChat #399: kijkt America's Next Topmodel.
Hij is de laatste afleveringen niet langsgeweest.quote:Op maandag 4 juli 2005 19:32 schreef BVO het volgende:
Mrs. Jay.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Tom.quote:Op maandag 4 juli 2005 19:40 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hallo.
THC!quote:Op maandag 4 juli 2005 19:38 schreef BVO het volgende:
We gaan ballen tot we vallen!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ben ik zó saai?quote:Op maandag 4 juli 2005 19:32 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Dankjeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Sorry dat ik gelijk in slaap vielJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Die hebben meestal wel hoogstaande teksten.quote:Op maandag 4 juli 2005 19:58 schreef Airelle het volgende:
[..]
THC!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wil je weten hoe het voelt om buitenlander te zijn?quote:Op maandag 4 juli 2005 19:59 schreef BVO het volgende:
[..]
Die hebben meestal wel hoogstaande teksten.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Fantastisch!quote:Op maandag 4 juli 2005 19:48 schreef Svensational het volgende:
Tom.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hoe was Werchter???
maar we rennen alvast met die chick:quote:Op maandag 4 juli 2005 19:59 schreef Airelle het volgende:
[..]
Wil je weten hoe het voelt om buitenlander te zijn?
Ik zat al in dat topic te neuzenquote:Op maandag 4 juli 2005 20:00 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Fantastisch!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Als je je verveelt staat hier m'n verslag.
[cliche modus]quote:Op maandag 4 juli 2005 19:59 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ben ik zó saai?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Sukkel!quote:Op maandag 4 juli 2005 20:02 schreef mark_03 het volgende:
[..]
[cliche modus]
Sorry schat, het ligt niet aan jou
[/cliche modus]
Gelukkig zijn we (althans ik ...quote:
Ik ook niet zo hoorquote:Op maandag 4 juli 2005 20:06 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Gelukkig zijn we (althans ik ...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.) niet zo clicheJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dus het is ook niet uit?quote:Op maandag 4 juli 2005 20:06 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik ook niet zo hoorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Neequote:Op maandag 4 juli 2005 20:07 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Dus het is ook niet uit?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[mietje modus]quote:Op maandag 4 juli 2005 20:07 schreef Airelle het volgende:
[..]
Neeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 4 juli 2005 20:08 schreef mark_03 het volgende:
[..]
[mietje modus]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[/mietje modus]
Jezus, wat een lang verslag zegquote:Op maandag 4 juli 2005 20:00 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Fantastisch!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Als je je verveelt staat hier m'n verslag.
Ik heb een patatje gegeten met PeRi en FlyingFox.quote:Op maandag 4 juli 2005 18:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je hebt nog geen antwoord gegeven op m'n vraag. [afbeelding]
Dat vroeg ik ook nietquote:Op maandag 4 juli 2005 20:17 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik heb een patatje gegeten met PeRi en FlyingFox.
Niet geneukt dus.
Dat weet ze.quote:Op maandag 4 juli 2005 20:12 schreef Airelle het volgende:
Is Babette hier nog?
ALERT!
Eva Duijvenstein komt vanavond in de Bridget Triangle.
Net 2, BNN 22:05.
Samen met Caro Lenssen uit MvdW.
Waarom niet?quote:Op maandag 4 juli 2005 20:18 schreef timbob het volgende:
evelienom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik moet je iets bekennenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik vind je icoontje niet echt mooi zo.
quote:Op maandag 4 juli 2005 20:17 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik heb een patatje gegeten met PeRi en FlyingFox.
Niet geneukt dus.
Leuk!quote:Op maandag 4 juli 2005 20:19 schreef timbob het volgende:
man on the moon komt straks op tv trouwens.
Gelukkigquote:Op maandag 4 juli 2005 20:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat weet ze.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
waarom niet?quote:Op maandag 4 juli 2005 20:21 schreef Airelle het volgende:
[..]
waarom nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
weetje wat...dan maak jij een nieuweom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jim Carreyquote:Op maandag 4 juli 2005 20:19 schreef timbob het volgende:
Prioriteiten stellen hequote:Op maandag 4 juli 2005 20:22 schreef timbob het volgende:
[..]
waarom niet?
de overgangen zijn traag, en cliché
het font is saai
en de text is niet uitgelijntom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik wil best een nieuwe maken hoor, maar ik ga zo eerst man on the moon kijkenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
het concept is trouwens goed.quote:Op maandag 4 juli 2005 20:23 schreef Airelle het volgende:
[..]
Prioriteiten stellen heom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja maar weetje ik ben er ook niet zo goed in....
Wat je nu opnoemd kan ik niet eens.
maar daarintegen.. ik vind de vormgeving van haar cd ook wel een beetje lompquote:Op maandag 4 juli 2005 20:23 schreef Airelle het volgende:
[..]
Prioriteiten stellen heom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja maar weetje ik ben er ook niet zo goed in....
Wat je nu opnoemd kan ik niet eens.
Inderdaad.quote:Op maandag 4 juli 2005 20:25 schreef timbob het volgende:
[..]
het concept is trouwens goed.
meer aandacht voor Lilian!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
mooi, ik ga mezelf neerzetten voor de film, tot later allemaal!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 4 juli 2005 20:26 schreef Airelle het volgende:
[..]
Inderdaad.
Veel kijkplezer!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
De foto in de inlay is niet zo mooi he?quote:Op maandag 4 juli 2005 20:26 schreef timbob het volgende:
[..]
maar daarintegen.. ik vind de vormgeving van haar cd ook wel een beetje lompom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Welke CD?quote:Op maandag 4 juli 2005 20:27 schreef Airelle het volgende:
[..]
De foto in de inlay is niet zo mooi he?
Lilian Hak dusquote:
Een enge vrouw met schminckquote:Op maandag 4 juli 2005 20:31 schreef MissBliss het volgende:
Wie is Lilian Hak nou weer?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Toffe muziek.quote:Op maandag 4 juli 2005 20:31 schreef MissBliss het volgende:
Wie is Lilian Hak nou weer?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ga ook ff luisterenquote:Op maandag 4 juli 2005 20:33 schreef Airelle het volgende:
MissBliss???
Ik denk dat jij het ook wel wat vind.
www.sirenmusic.nl !
Als je die opstart hoor je een deuntjeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ken het nietquote:Op maandag 4 juli 2005 20:32 schreef Airelle het volgende:
[..]
Toffe muziek.
Zelfs Dizer kent hetom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 4 juli 2005 20:36 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ken het nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Lilian Hak? Als in 'Je moet de groenten van Hak hebben!' ?
Oh ja, dat stukje klonk wel aardigquote:Op maandag 4 juli 2005 20:33 schreef Airelle het volgende:
MissBliss???
Ik denk dat jij het ook wel wat vind.
www.sirenmusic.nl !
Als je die opstart hoor je een deuntjeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jajaja, jullie zijn allemaal zo snelquote:Op maandag 4 juli 2005 20:37 schreef Airelle het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zie post hierboven.
Ik dacht dat ik de hele film gemist had.quote:Op maandag 4 juli 2005 20:19 schreef timbob het volgende:
Mwah... beetje a la Garbage..quote:Op maandag 4 juli 2005 20:38 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh ja, dat stukje klonk wel aardigom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Beetje Garbage-achtigom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mja, was maar een beetje Garbage iddquote:Op maandag 4 juli 2005 20:39 schreef Airelle het volgende:
[..]
Mwah... beetje a la Garbage..
Maar ook beetje Moloko.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Misschien ken je dat?
Beetje te hard voor jou?quote:Op maandag 4 juli 2005 20:41 schreef mark_03 het volgende:
Ben er niet wild vanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ze is niet engquote:Op maandag 4 juli 2005 20:32 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Een enge vrouw met schminckom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
JIj bent grappigquote:Op maandag 4 juli 2005 20:43 schreef Svensational het volgende:
Is Evelien hier nog?
ALERT!
Victoria Koblenko zit nu in Win 't of in 't?.
Net 4, RTL 20:30.
Samen met oa. Tatjama Simic, Co Stompé en Antonie Kamerling
Moloko vind ik dan wel weer tof (maar dat is meer dance toch, dan die Hak?)quote:Op maandag 4 juli 2005 20:39 schreef Airelle het volgende:
[..]
Mwah... beetje a la Garbage..
Maar ook beetje Moloko.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Misschien ken je dat?
Ze is er echt hoorquote:Op maandag 4 juli 2005 20:44 schreef Airelle het volgende:
[..]
JIj bent grappigom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 4 juli 2005 20:44 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Moloko vind ik dan wel weer tof (maar dat is meer dance toch, dan die Hak?)
Ik geloof je welquote:Op maandag 4 juli 2005 20:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ze is er echt hoorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.!!!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja, de rest....daar zeg ik geen hoi tegenquote:Op maandag 4 juli 2005 21:15 schreef MissBliss het volgende:
Hoi Bupaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wat is er met de restom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ah zoquote:Op maandag 4 juli 2005 21:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, de rest....daar zeg ik geen hoi tegenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Alleen tegen jouom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.En ELMJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Geen hoi terug, Airellequote:Op maandag 4 juli 2005 21:17 schreef Airelle het volgende:
Geen Hoi tegen Bupatihom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik verveel me de tering.quote:Op maandag 4 juli 2005 21:18 schreef QyRoZ het volgende:
Ik verveel me echt de tyfus.
Graag.quote:
Zo. Nu verveel ik mij ook de tyfus.quote:Op maandag 4 juli 2005 21:19 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Graag.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee dus.quote:Op maandag 4 juli 2005 20:59 schreef MissBliss het volgende:
Of issie over een week weer terug?
Gezien de vorige keer he? Je weet nooitquote:Op maandag 4 juli 2005 21:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee dus.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik dacht eerst dat Bupatih die oude topics weer tevoorschijn had gehaald.quote:Op maandag 4 juli 2005 21:27 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Gezien de vorige keer he? Je weet nooitom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ook.quote:Op maandag 4 juli 2005 21:33 schreef BVO het volgende:
Ben benieuwd wie z'n opvolger wordt.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Duiveltja kennende zal hij Tania wel vragen.quote:Op maandag 4 juli 2005 21:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik ook.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je hebt je mailtje al binnen?quote:Op maandag 4 juli 2005 21:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik ook.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Domper.quote:Op maandag 4 juli 2005 21:35 schreef BVO het volgende:
Laat ik m'n mailbox ook maar even checken dan.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik hoorde het op Fok!radioquote:Op maandag 4 juli 2005 21:33 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat Bupatih die oude topics weer tevoorschijn had gehaald.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ha MissB!quote:Op maandag 4 juli 2005 21:33 schreef MissBliss het volgende:
Hey LeBeauom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Whehequote:Op maandag 4 juli 2005 21:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
Duiveltja kennende zal hij Tania wel vragen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Oh ja...Fok!Radio.quote:Op maandag 4 juli 2005 21:37 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik hoorde het op Fok!radioom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Bupa was traagom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jij mag niet lekken, weet je nog.quote:Op maandag 4 juli 2005 21:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wheheom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Volgens gaat het nog echt gebeuren ook.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hey, je hebt de traditie voortgezet he? Bezopen posten op fok!quote:Op maandag 4 juli 2005 21:37 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ha MissB!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En de rest.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik lek toch ook niet.quote:Op maandag 4 juli 2005 21:38 schreef BVO het volgende:
[..]
Jij mag niet lekken, weet je nog.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wie hebben ze op het oog? Svurno zeker?
Volgens wie? Jij houdt de spanning er wel in!quote:Op maandag 4 juli 2005 21:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wheheom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Volgens gaat het nog echt gebeuren ook.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Idem.quote:
Mij.quote:Op maandag 4 juli 2005 21:39 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Volgens wie? Jij houdt de spanning er wel in!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik hou het niet meer.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Gelukkig heb ik niet echt veel gepost toen ik dronken was, en ben ik geen weddenschappen aangegaan met BVO. Want als ik dronken ben is er weinig wat ik niet aanpak.quote:Op maandag 4 juli 2005 21:39 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hey, je hebt de traditie voortgezet he? Bezopen posten op fok!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Neem jij SHO, ga ik IDO doen.quote:Op maandag 4 juli 2005 21:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Idem.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee, maar ik zag het wel, je miste ons he?quote:Op maandag 4 juli 2005 21:40 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik niet echt veel gepost toen ik dronken was, en ben ik geen weddenschappen aangegaan met BVO. Want als ik dronken ben is er weinig wat ik niet aanpak.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zeg dat voortaan dan ook.quote:Op maandag 4 juli 2005 21:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Mij.
Alles draait toch om mij? Duhom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Bedoel je M-M-m-meki?quote:Op maandag 4 juli 2005 21:41 schreef Bupatih het volgende:
@MB:
Meki op Fok!-Radioom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Daar gaat de spanning! Zoals een wijs man ooit zei:quote:Op maandag 4 juli 2005 21:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Mij.
Alles draait toch om mij? Duhom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:
Ja, en ik compenseerde voor jullie met alcohol. Typisch heh?quote:Op maandag 4 juli 2005 21:42 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee, maar ik zag het wel, je miste ons he?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 4 juli 2005 21:42 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Bedoel je M-M-m-meki?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee, het wordt Tania. Wat ik je brom.quote:Op maandag 4 juli 2005 21:40 schreef BVO het volgende:
[..]
Neem jij SHO, ga ik IDO doen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zo waren we toch een beetje bij jequote:Op maandag 4 juli 2005 21:43 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ja, en ik compenseerde voor jullie met alcohol. Typisch heh?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Spaarpot...Ja...euh...een spaarpot. Grote spaarpot. Alle geld kan er in. Maar je-je-je moet zelf een gaatje m-m-maken.quote:Op maandag 4 juli 2005 21:42 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Bedoel je M-M-m-meki?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het zou wel leuk zijn.quote:Op maandag 4 juli 2005 21:43 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, het wordt Tania. Wat ik je brom.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Te zat om jezelf achter de pc te slepen?quote:Op maandag 4 juli 2005 21:44 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Zo waren we toch een beetje bij jeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik was te zat om me nog achter de pc te slepen toen ik eenmaal thuis was..om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.en te chago trouwens ookJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Bij haar wil ik me wel inlikken.quote:Op maandag 4 juli 2005 21:46 schreef BVO het volgende:
[..]
Het zou wel leuk zijn.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Vulgair mênneke.quote:Op maandag 4 juli 2005 21:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Bij haar wil ik me wel inlikken. [afbeelding]
Naja, dan waren er allemaal: 'Godverdomme!!!!11!1!1 :erERe:;E:e;:e::R:r;:rquote:Op maandag 4 juli 2005 21:46 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Te zat om jezelf achter de pc te slepen?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dan was je wel erg ver weg!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En te chago ben je nooit, daar heeft iedereen hier wel eens last van.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Neuh hoorquote:Op maandag 4 juli 2005 21:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
Vulgair mênneke.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
oh kut, is dat nu???? thank you so much!!!!quote:Op maandag 4 juli 2005 21:47 schreef Airelle het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Babette ga je naar de Bridget Triangle kijken?
Niks mis met Yvonnequote:Op maandag 4 juli 2005 21:49 schreef BVO het volgende:
Heb je Yvonne.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Quequote:Op maandag 4 juli 2005 21:49 schreef BVO het volgende:
Heb je Yvonne.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Fok!-Radio.quote:Op maandag 4 juli 2005 21:50 schreef Svensational het volgende:
[..]
Queom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mwah.quote:Op maandag 4 juli 2005 21:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Niks mis met Yvonneom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Als je genoeg alcohol op hebt is ' :erERe:;E:e;:e::R:r;:rquote:Op maandag 4 juli 2005 21:49 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Naja, dan waren er allemaal: 'Godverdomme!!!!11!1!1 :erERe:;E:e;:e::R:r;:rom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.:r'-posts geweest. Dat doe ik jullie niet aanJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Over 10 minuutjesquote:Op maandag 4 juli 2005 21:50 schreef babette21 het volgende:
[..]
oh kut, is dat nu???? thank you so much!!!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 4 juli 2005 21:52 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Als je genoeg op alcohol op hebt is ' :erERe:;E:e;:e::R:r;:rom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.:r' wel realistisch.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ja ik wist dat zij erin zitten, maar was zoals gewoon weer 's vergeten dat dat vandaag is...quote:Op maandag 4 juli 2005 21:53 schreef Airelle het volgende:
Over 10 minuutjesom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Met twee van MvdWom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Eva Duijvestein en Caro Lenssen.
Niet kastanova!quote:Op maandag 4 juli 2005 21:58 schreef BVO het volgende:
kastanova ook alweer een ban.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja, die had ik een half uur geleden aangevraagdquote:Op maandag 4 juli 2005 21:58 schreef BVO het volgende:
Miss, Bliss nu!
Nee mên, MB wordt het.quote:Op maandag 4 juli 2005 21:57 schreef Svensational het volgende:
ShowChat #402: Tania18 for SHO-mod!
Nog best leuke muziek ook.quote:Op maandag 4 juli 2005 21:59 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, die had ik een half uur geleden aangevraagdom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Hind - Weak BVO 1 Stem!
Hahahhahaha, nou ik heb ook nog geen mailtje gahad hoorquote:Op maandag 4 juli 2005 21:59 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee mên, MB wordt het.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jaquote:Op maandag 4 juli 2005 22:00 schreef babette21 het volgende:
he MB was je ook weer zat van 't weekend?!?!?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik ben nu nog aan 't bijkomen....om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Grow up, Babette.... grow up.....
Je komt er eindelijk achter?quote:Op maandag 4 juli 2005 22:00 schreef BVO het volgende:
[..]
Nog best leuke muziek ook.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
= kutquote:
Omdat jij het bent, lamlulquote:
quote:Hind - Weak Bupatih 2 Stem!
ow wat [heerlijk] fout.....quote:Op maandag 4 juli 2005 22:02 schreef MissBliss het volgende:
Jaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.2 avondenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat is toch van Musequote:Op maandag 4 juli 2005 21:58 schreef BVO het volgende:
Miss, Bliss nu!
Mja, had achteraf wel weer spijt..quote:Op maandag 4 juli 2005 22:07 schreef babette21 het volgende:
[..]
ow wat [heerlijk] fout.....om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jaquote:Op maandag 4 juli 2005 22:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat is toch van Museom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Katertje?quote:Op maandag 4 juli 2005 22:13 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mja, had achteraf wel weer spijt..om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dan houd ik mijn mond.quote:Op maandag 4 juli 2005 22:14 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jij bent je vandaag wel aan het openbaren zegquote:Op maandag 4 juli 2005 22:00 schreef BVO het volgende:
[..]
Nog best leuke muziek ook.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wat ik hiermee bedoel. Is dat jij zo een lief/leuke uitstraling hebt waardoor je zeg maar het plaatje compleet maakt. De perfecte meid in opzicht van, daarmee zou je je hele leven mee willen spenderen. Niet zoals een soapster of zo iets. Poef.. moeilijk uit te leggen. neem het maar als ene complimentquote:Nu ga je weer een beetje te veel de andere kant op
Maar thanks
Naja, viel bij mij wel mee nogquote:Op maandag 4 juli 2005 22:14 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Katertje?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dit is het 4e nieuwe topic alweer vandaag.quote:Op maandag 4 juli 2005 22:14 schreef Dizer het volgende:
#400 is alweer volom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ging erg snelom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Doe dat maar ja.quote:Op maandag 4 juli 2005 22:15 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dan houd ik mijn mond.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hihiquote:Op maandag 4 juli 2005 22:17 schreef Dizer het volgende:
MissBliss:
[..]
Wat ik hiermee bedoel. Is dat jij zo een lief/leuke uitstraling hebt waardoor je zeg maar het plaatje compleet maakt. De perfecte meid in opzicht van, daarmee zou je je hele leven mee willen spenderen. Niet zoals een soapster of zo iets. Poef.. moeilijk uit te leggen. neem het maar als ene complimentom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Omdat ze denken dat ze die US-ers kunnen krijgen en ze daarom overspoelen metquote:Op maandag 4 juli 2005 22:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hihiom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Thanksom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wat me wel opvalt bijvoorbeeld (bijvoorbeeld in US) is dat users vaak overspoeld worden metom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.enJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.en dat soapsterren enzo juist op elk minpuntje worden aangerekend.. 'Die neusJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.'Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik klaag niet hoor, maar viel me opom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja inderdaad. Daarom heb ik vrijdag maar gelijk voor twee dagen gedronken.quote:Op maandag 4 juli 2005 22:17 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Naja, viel bij mij wel mee nogom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Maar 2 avonden achter elkaar is misschien iets teveel van het goedeJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wat Bupa zegt is inderdaad waar. Omdat je als User "bereikbaar" om het zo te zegggen, gaan ze niet op alles letten en zo.quote:Op maandag 4 juli 2005 22:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hihiom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Thanksom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wat me wel opvalt bijvoorbeeld (bijvoorbeeld in US) is dat users vaak overspoeld worden metom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.enJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.en dat soapsterren enzo juist op elk minpuntje worden aangerekend.. 'Die neusJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.'Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik klaag niet hoor, maar viel me opom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat komt omdat het in US meer persoonlijk is enzo.quote:Op maandag 4 juli 2005 22:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
ik accepteer de cookies.
ik accepteer de cookies.
ik accepteer de cookies.
You have a pointquote:Op maandag 4 juli 2005 22:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Omdat ze denken dat ze die US-ers kunnen krijgen en ze daarom overspoelen metom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat zie ik jou anders ook veel doen Bupaquote:Op maandag 4 juli 2005 22:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Omdat ze denken dat ze die US-ers kunnen krijgen en ze daarom overspoelen metom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mja, of dát nou wel zo slim isquote:Op maandag 4 juli 2005 22:21 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Daarom heb ik vrijdag maar gelijk voor twee dagen gedronken.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hoe weet je dat?quote:Op maandag 4 juli 2005 22:24 schreef Svensational het volgende:
"Jouw linkertiet is groeter dan de rechter"
quote:Op maandag 4 juli 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hoe weet je dat?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
FOK!UserFoto'squote:Op maandag 4 juli 2005 22:25 schreef LeBeau het volgende:
US?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het voormalige B&H Fok nogwat.quote:Op maandag 4 juli 2005 22:25 schreef LeBeau het volgende:
US?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
* LeBeau is weer eens de weg kwijt
Ah, zo. Ik was al in de war, en zocht naar een forum wat ik niet kon vinden.quote:Op maandag 4 juli 2005 22:29 schreef Svensational het volgende:
[..]
FOK!UserFoto's
Dus FUF zou een betere afkorting zijnom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mocht het je interesseren, we zitten in SHO hier.quote:Op maandag 4 juli 2005 22:32 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ah, zo. Ik was al in de war, en zocht naar een forum wat ik niet kon vinden.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Beavje, u ook weer hier?quote:
voornamelijk lurkendquote:Op maandag 4 juli 2005 22:35 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Beavje, u ook weer hier?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zover was ik dan weer wel, dat staat bij m'n actieve topics.quote:Op maandag 4 juli 2005 22:34 schreef Svensational het volgende:
Mocht het je interesseren, we zitten in SHO hier.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Doe maar voorzichtig aan, ik ben er zeker van dat er hier één of twee rondlopen die bijten.quote:Op maandag 4 juli 2005 22:36 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
voornamelijk lurkendom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat valt me dan weer mee.quote:Op maandag 4 juli 2005 22:36 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Zover was ik dan weer wel, dat staat bij m'n actieve topics.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ben nog niet helemaal simpel. Net niet.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zelfkennis is okayquote:Op maandag 4 juli 2005 22:36 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Zover was ik dan weer wel, dat staat bij m'n actieve topics.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ben nog niet helemaal simpel. Net niet.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Echt?!quote:Op maandag 4 juli 2005 22:37 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Doe maar voorzichtig aan, ik ben er zeker van dat er hier één of twee rondlopen die bijten.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Vertrouwlijke informatie.quote:Op maandag 4 juli 2005 22:40 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Echt?!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wie? En vooral waar bijten ze?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zeg lurkerdquote:Op maandag 4 juli 2005 22:41 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ik mis Eek! the catom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Omdar Herbie van Disney is, en Linsey Lohan ook min of meer.quote:Op maandag 4 juli 2005 22:42 schreef Svensational het volgende:
Herbie was vroeger een toffe film. Waarom moet Lindsay Lohan daar met haar tengels aankomenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.??Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik stoor me vooral aan.. of het gebrek aan, de typografische opmaakquote:Op maandag 4 juli 2005 20:27 schreef Airelle het volgende:
[..]
De foto in de inlay is niet zo mooi he?
Nou maak maar een mooi avatar voor me danquote:Op maandag 4 juli 2005 22:44 schreef timbob het volgende:
[..]
ik stoor me vooral aan.. of het gebrek aan, de typografische opmaakom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 4 juli 2005 22:42 schreef Airelle het volgende:
[..]
Zeg lurkerdom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik vond Herbie vroeger al niks. LiLo zal daar weinig aan veranderen.quote:Op maandag 4 juli 2005 22:42 schreef Svensational het volgende:
Herbie was vroeger een toffe film. Waarom moet Lindsay Lohan daar met haar tengels aankomenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.??Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Herbie was vroeger ook al een kut film.quote:Op maandag 4 juli 2005 22:42 schreef Svensational het volgende:
ik accepteer de cookies.
Die was toch aan het beginquote:Op maandag 4 juli 2005 22:45 schreef timbob het volgende:
mensen weten de waarde van een aftiteling niet te waarderen daarom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ja, hier welquote:Op maandag 4 juli 2005 22:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die was toch aan het beginom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Net 5 knipt graag waar het maar kan knippen.quote:Op maandag 4 juli 2005 22:45 schreef timbob het volgende:
Man on the moon was trouwens een mooie film
jammer dat net5 je niet even een rustpuntje geeft na een film, nee, meteen VOLGENDE WEEK! DE MAN DIE DE WERELD OPBLIES en zulke dingen..
mensen weten de waarde van een aftiteling niet te waarderen daarom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En toch is het kutquote:Op maandag 4 juli 2005 22:43 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Omdar Herbie van Disney is, en Linsey Lohan ook min of meer.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 4 juli 2005 22:47 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Net 5 knipt graag waar het maar kan knippen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ach nee die is net naar AZquote:Op maandag 4 juli 2005 22:48 schreef Svensational het volgende:
Shota Arveladze naar Ajax.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.????Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jijquote:Op maandag 4 juli 2005 22:51 schreef BVO het volgende:
Oei, ik weet al wie de nieuwe SHO-mod wordt.
quote:Op maandag 4 juli 2005 22:51 schreef BVO het volgende:
Is dat niet een tijdje naar Veronica verhuisd? Samen met Angel en Buffy toen?quote:Op maandag 4 juli 2005 22:49 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Met name in de programmering.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Weet iemand wat er met Alias is gebeurd op de Nederlandse televisie? Ik ben het halverwege seizoen 1 kwijtgeraakt op Net5.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee.quote:Op maandag 4 juli 2005 22:51 schreef niksan het volgende:
Heeft BVO dat ene nummer van the Bridget Triangle al gevonden??om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
welk nummer??quote:Op maandag 4 juli 2005 22:51 schreef niksan het volgende:
Heeft BVO dat ene nummer van the Bridget Triangle al gevonden??om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wie dan?quote:Op maandag 4 juli 2005 22:51 schreef BVO het volgende:
Nee.quote:Op maandag 4 juli 2005 22:51 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Jijom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Shok!quote:Op maandag 4 juli 2005 22:53 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wie dan?
En niet weer aankomen met: Dat mag ik niet zeggen maar ik heb een bron..om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja, dat bedoelde ik.quote:Op maandag 4 juli 2005 22:49 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ach nee die is net naar AZom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
That's the freaking problemquote:
Shok. PM. Nu. Thanks.quote:Op maandag 4 juli 2005 22:53 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar ik weet wie het wordt.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.. Als we PM hadden hier had ik het gestuurd.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Email staat in mijn profielquote:Op maandag 4 juli 2005 22:53 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar ik weet wie het wordt.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.. Als we PM hadden hier had ik het gestuurd.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jij hebt vast weer ergens iets gelezen en daaruit je eigen conclusies getrokkenquote:Op maandag 4 juli 2005 22:51 schreef BVO het volgende:
Ik heb geen idee. Het was gewoon opeens *poef* weg op de Woensdag bij Net5 en ik heb het daarna niet meer gezien.quote:Op maandag 4 juli 2005 22:52 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Is dat niet een tijdje naar Veronica verhuisd? Samen met Angel en Buffy toen?
ja duh....quote:Op maandag 4 juli 2005 22:54 schreef niksan het volgende:
That's the freaking problemom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
*flashback naar IDO*quote:Op maandag 4 juli 2005 22:53 schreef MissBliss het volgende:
[..]
En niet weer aankomen met: Dat mag ik niet zeggen maar ik heb een bron..om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja tuurlijkquote:Op maandag 4 juli 2005 22:51 schreef BVO het volgende:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop