Hey, je hebt de traditie voortgezet he? Bezopen posten op fok!quote:
Ik lek toch ook niet.quote:Op maandag 4 juli 2005 21:38 schreef BVO het volgende:
[..]
Jij mag niet lekken, weet je nog..
Wie hebben ze op het oog? Svurno zeker?
Volgens wie? Jij houdt de spanning er wel in!quote:Op maandag 4 juli 2005 21:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Whehe
Volgens gaat het nog echt gebeuren ook.
Idem.quote:
Mij.quote:Op maandag 4 juli 2005 21:39 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Volgens wie? Jij houdt de spanning er wel in!
Ik hou het niet meer.
Gelukkig heb ik niet echt veel gepost toen ik dronken was, en ben ik geen weddenschappen aangegaan met BVO. Want als ik dronken ben is er weinig wat ik niet aanpak.quote:Op maandag 4 juli 2005 21:39 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hey, je hebt de traditie voortgezet he? Bezopen posten op fok!!
Nee, maar ik zag het wel, je miste ons he?quote:Op maandag 4 juli 2005 21:40 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik niet echt veel gepost toen ik dronken was, en ben ik geen weddenschappen aangegaan met BVO. Want als ik dronken ben is er weinig wat ik niet aanpak.
Zeg dat voortaan dan ook.quote:
Bedoel je M-M-m-meki?quote:
Daar gaat de spanning! Zoals een wijs man ooit zei:quote:
quote:
Ja, en ik compenseerde voor jullie met alcohol. Typisch heh?quote:Op maandag 4 juli 2005 21:42 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee, maar ik zag het wel, je miste ons he?![]()
Nee, het wordt Tania. Wat ik je brom.quote:
Zo waren we toch een beetje bij jequote:Op maandag 4 juli 2005 21:43 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ja, en ik compenseerde voor jullie met alcohol. Typisch heh?
Spaarpot...Ja...euh...een spaarpot. Grote spaarpot. Alle geld kan er in. Maar je-je-je moet zelf een gaatje m-m-maken.quote:
Het zou wel leuk zijn.quote:Op maandag 4 juli 2005 21:43 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, het wordt Tania. Wat ik je brom.!
Te zat om jezelf achter de pc te slepen?quote:Op maandag 4 juli 2005 21:44 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Zo waren we toch een beetje bij je
Ik was te zat om me nog achter de pc te slepen toen ik eenmaal thuis was..![]()
en te chago trouwens ook
Vulgair mênneke.quote:Op maandag 4 juli 2005 21:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Bij haar wil ik me wel inlikken. [afbeelding]
Naja, dan waren er allemaal: 'Godverdomme!!!!11!1!1 :erERe:;E:e;:e::R:r;:rquote:Op maandag 4 juli 2005 21:46 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Te zat om jezelf achter de pc te slepen?![]()
Dan was je wel erg ver weg!
En te chago ben je nooit, daar heeft iedereen hier wel eens last van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |