* Duimt meequote:Op donderdag 16 juni 2005 15:25 schreef Tania18 het volgende:
* Duimt voor Bupa en Tom *
Hmmm,... nu twijfel ik ook een beetje,... maarja, dan had ie dat maar wat beter moeten zeggenquote:
GEFELICITEERDquote:Op donderdag 16 juni 2005 15:30 schreef mark_03 het volgende:
Heb 28 berichten geleden m'n 6000e post geplaatst
Dankjequote:
ja, de namen stonden eerst tegen die smilieavatar aan bovenin, dus toen zei ik, anders doe je er ff een extra blokje tussen.. staat ff wat rustigerquote:
Ik dacht: ik slijm maar een beetje bij Christine, anders nodigt ze me nooit uitquote:Op donderdag 16 juni 2005 15:50 schreef Christine het volgende:
Ja, maandag was ik er ook.
En ik voel me heel geliefd
Prachtigquote:Op donderdag 16 juni 2005 15:51 schreef timbob het volgende:
[..]
ja, de namen stonden eerst tegen die smilieavatar aan bovenin, dus toen zei ik, anders doe je er ff een extra blokje tussen.. staat ff wat rustiger
en zie boven, het staat rustiger
Dat probeerde ik gister ook bij jouquote:Op donderdag 16 juni 2005 15:54 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik dacht: ik slijm maar een beetje bij Christine, anders nodigt ze me nooit uit
Oh dus je meende het niet?quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:57 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Dat probeerde ik gister ook bij jou![]()
Je mag ook vanavond komen? Dan steek ik je aan met het enge virus wat ik heb, en ben je morgen net zo opgeblazen en roodgespikkeld als ikquote:Op donderdag 16 juni 2005 15:54 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik dacht: ik slijm maar een beetje bij Christine, anders nodigt ze me nooit uit
Roodgespikkeld?quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:58 schreef Christine het volgende:
[..]
Je mag ook vanavond komen? Dan steek ik je aan met het enge virus wat ik heb, en ben je morgen net zo opgeblazen en roodgespikkeld als ik
eeeeehmmm, doe maar nietquote:Op donderdag 16 juni 2005 15:58 schreef Christine het volgende:
[..]
Je mag ook vanavond komen? Dan steek ik je aan met het enge virus wat ik heb, en ben je morgen net zo opgeblazen en roodgespikkeld als ik
Alsof jij nu nog steeds onder de douche op me staat te wachtenquote:Op donderdag 16 juni 2005 15:57 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh dus je meende het niet?![]()
-edit-
Ik meende het natuurlijk wél bij Christine he![]()
Gefeliciteerd manquote:Op donderdag 16 juni 2005 16:19 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hoera! Geslaagd!
Ja, ik post vanuit de douche nuquote:Op donderdag 16 juni 2005 16:14 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Alsof jij nu nog steeds onder de douche op me staat te wachten![]()
Opgeblazen en roodgespikkeld ben ik óók leuk hoorquote:
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 16 juni 2005 16:19 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hoera! Geslaagd!
Jawel, maar doe toch maar gewoon normaalquote:Op donderdag 16 juni 2005 16:21 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Opgeblazen en roodgespikkeld ben ik óók leuk hoor
Ik wil m'n hoofd er wel opplakkenquote:Op donderdag 16 juni 2005 16:38 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Hadden ze die foto niet een stukje omhoog kunnen doen![]()
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 16 juni 2005 16:19 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hoera! Geslaagd!
quote:Op donderdag 16 juni 2005 16:22 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
![]()
En Bupa hoort het pas tussen 17.00 en 18.00
Wat?quote:
Nou idd, ik mocht met mijn POLITIEverklaring van vermissing van OV niet eens gratisquote:
a-HA!quote:Op donderdag 16 juni 2005 18:17 schreef Airelle het volgende:
maar BVO is helemaal niet online!
*Offline weergeven*quote:Op donderdag 16 juni 2005 18:17 schreef Airelle het volgende:
Ik sta - omdat ik aan het leren (quote:Op donderdag 16 juni 2005 18:17 schreef Airelle het volgende:
Vandaarquote:Op donderdag 16 juni 2005 18:18 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik sta - omdat ik aan het leren (.) ben - ff op offline.
.
Ach die boete is veels te hoog.quote:
Ja maar wat was er nou met die bus??quote:
quote:Op donderdag 16 juni 2005 18:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja maar wat was er nou met die bus??
Ach, mijn weekaart was niet meer geldig = 35 euro.quote:Op donderdag 16 juni 2005 18:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja maar wat was er nou met die bus??
quote:Op donderdag 16 juni 2005 18:34 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ach, mijn weekaart was niet meer geldig = 35 euro.
Toen wilde hij die boete uitschrijven en vroeg naar mijn legitimatiebewijs (had ik niet bij me).
Tjah moest een kwartiertje naar school voor 1 mondeling. Nouja... anyway + 40 euro.
Bij elkaar 70 euro.
En dit was mijn laatste schooldag.
Jaquote:Op donderdag 16 juni 2005 18:35 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Klote zeg
Wacht maar tot je jeOV
hebt! En niet kwijtraken dan he!
Dan zit je met de gebakken perenquote:
Gezakt?quote:
Twee vijven in mijn profiel.quote:
He wat klotequote:Op donderdag 16 juni 2005 18:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Twee vijven in mijn profiel.
Dat wordt dus herkansen.
Economie en geschiedenis.quote:Op donderdag 16 juni 2005 18:47 schreef MissBliss het volgende:
[..]
He wat klote
Naja, hopen dat de herren wel lukken dan
Welke vakken zijn het?
Wat zij zegtquote:Op donderdag 16 juni 2005 19:21 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Je haalt het gewoon in de herkansing![]()
Ik moest ook herexamen doen. Kon kiezen tussen AK en GS, het kloterigse vak ter wereldquote:
quote:Op donderdag 16 juni 2005 19:21 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Je haalt het gewoon in de herkansing![]()
quote:
Ik dacht juist dat ik AK verkloot had....maar dat was dus een voldoendequote:Op donderdag 16 juni 2005 19:22 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik moest ook herexamen doen. Kon kiezen tussen AK en GS, het kloterigse vak ter wereld
Da's altijd goed, dingen positief bekijkenquote:Op donderdag 16 juni 2005 19:29 schreef LeBeau het volgende:
Gefeliciteerd met het halen van je examen, Tom_Tom! En jij ook alvast Bupatih, om het maar eens positief te bekijken.
Idd, gewoon nog even hard leren voor Geschiedenis en dan is het wel te doenquote:Op donderdag 16 juni 2005 19:29 schreef Airelle het volgende:.
Economie is helemaal niet te doen ja.
Geschiedenis lukt je wel.
Je kunt bij geschiedenis - door het bestuderen van het verleden - dingen voorspellen voor de toekomstquote:Op donderdag 16 juni 2005 19:31 schreef Bupatih het volgende:
Pff, geschiedenis...wat heb je eraan...het is toch allang gebeurd?
Ik vond GS het 'leukste' examenvakquote:Op donderdag 16 juni 2005 19:31 schreef Bupatih het volgende:
Ik vind het nu in ieder geval een van de makkelijkste vakken.quote:
Daar hoef je niets voor te leren inderdaadquote:Op donderdag 16 juni 2005 19:34 schreef Bupatih het volgende:
Nah, doe mij dan maar een tekst van Engels of Nederlands
Bij mij ook al niet hoorquote:Op donderdag 16 juni 2005 19:34 schreef Airelle het volgende:
Economie is nu echt niet meer te doen.
quote:Op donderdag 16 juni 2005 19:35 schreef Tania18 het volgende:
Waar gaat GS dit jaar eigenlijk over?? Ook over Indonesie en WOII??
Daar heb je gelijk in jaquote:Op donderdag 16 juni 2005 19:36 schreef Airelle het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het niet.
Ik bedoelde in vwo5, de eerste vier jaren waren niet zo moeilijk.
Wat een kut-onderwerpen, vandaag gehad bij mijn mondelingquote:Op donderdag 16 juni 2005 19:35 schreef Tania18 het volgende:
Waar gaat GS dit jaar eigenlijk over?? Ook over Indonesie en WOII??
Oh, dat is idd een stuk minder interessantquote:Op donderdag 16 juni 2005 19:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Lancashire en (voor het eerst) Vietnam.
Twee jaar geleden bij haar concert in Ahoy geweest?quote:Op donderdag 16 juni 2005 19:37 schreef Bupatih het volgende:
Misschien had ik toch een Tori Amos cd moeten opzetten vanmiddag [afbeelding]
Nee johquote:Op donderdag 16 juni 2005 19:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Twee jaar geleden bij haar concert in Ahoy geweest?
Wow!? ..echt!?quote:Op donderdag 16 juni 2005 19:37 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in ja![]()
Maar in vwo 6 vond ik het weer iets makkelijker worden (toen snapte ik het ineens) dus je hebt iets om naar uit te kijken
Vietnam vind ik nog wel interessant.quote:Op donderdag 16 juni 2005 19:37 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Oh, dat is idd een stuk minder interessant
Dan weet je dat in ieder geval voor als je de uitslag van je herkansing krijgt. Dag en nacht Tori Amos luisterenquote:Op donderdag 16 juni 2005 19:37 schreef Bupatih het volgende:
Mee eens. Ik weet geeneens wat dat eerste is.quote:Op donderdag 16 juni 2005 19:37 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Oh, dat is idd een stuk minder interessant
Ik was er welquote:Op donderdag 16 juni 2005 19:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee joh
Dan moet je bij Tom_Tom wezen.
Ik denk dat het daaraan lag ja.quote:Op donderdag 16 juni 2005 19:37 schreef Bupatih het volgende:
Whehequote:Op donderdag 16 juni 2005 19:39 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Dan weet je dat in ieder geval voor als je de uitslag van je herkansing krijgt. Dag en nacht Tori Amos luisteren
Ja, echt. Ik haalde toen voor een tussentijds examen (hoe noem je dat ook alweer?) ineens een 9quote:Op donderdag 16 juni 2005 19:38 schreef Airelle het volgende:
[..]
Wow!? echt?
Dat zou wel heel erg tof zijn... economie is op dit moment het enigste vak waar ik nog een 6 voor sta.
Natuurlijkquote:Op donderdag 16 juni 2005 19:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik was er welNog ruzie gemaakt met de beveiligers. We mochten geen drinken meenemen naar binnen, want "daar konden we mee gaan gooien". Maar we mochten wel een mes mee naar binnen nemen
Ik ook nietquote:Op donderdag 16 juni 2005 19:39 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Mee eens. Ik weet geeneens wat dat eerste is.![]()
En wat als ik zeg dat ik het óók niet weet?quote:Op donderdag 16 juni 2005 19:40 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
Dat wilde ik eigenlijk niet toegeven, maar nu jij het ook zegt![]()
Tentamenquote:Op donderdag 16 juni 2005 19:40 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja, echt. Ik haalde toen voor een tussentijds examen (hoe noem je dat ook alweer?) ineens een 9
Daarvoor altijd 5-en en 6-en![]()
Dan zeg ik: Vind je het gek dat je geen goed cijfer hebt gehaaldquote:Op donderdag 16 juni 2005 19:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En wat als ik zeg dat ik het óók niet weet?![]()
Nee manquote:Op donderdag 16 juni 2005 19:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
NatuurlijkJe moet toch wel gewoon je appeltje kunnen schillen
Dan weten we meteen waarom je het niet gehaald hebt.quote:Op donderdag 16 juni 2005 19:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En wat als ik zeg dat ik het óók niet weet?![]()
Nee, het heette wel examen maar dan met nog iets ervoorquote:Op donderdag 16 juni 2005 19:41 schreef Airelle het volgende:
[..]
Tentamen.
Ik ook altijd 5en en 6en.... der is nog hoop voor mij!
Dankje.. je maakt mijn dag al wat rooskleuriger.
En waarom is dat iets wat je bij Geschiedenis krijgt? Klinkt echt 100% oninteressant en irrelevant.quote:Op donderdag 16 juni 2005 19:42 schreef Bupatih het volgende:
Lancashire is dus een gebied in het westen van Engeland, waar ze nogal goed waren in textiel handelen.
Schoolexamen dusquote:Op donderdag 16 juni 2005 19:43 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Nee, het heette wel examen maar dan met nog iets ervoor
En, graag gedaan
Uhm... schoolexamen?quote:Op donderdag 16 juni 2005 19:43 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Nee, het heette wel examen maar dan met nog iets ervoor
En, graag gedaan
Omdat geschiedenis ook 100% oninteressant en irrelevant is?quote:Op donderdag 16 juni 2005 19:44 schreef LeBeau het volgende:
[..]
En waarom is dat iets wat je bij Geschiedenis krijgt? Klinkt echt 100% oninteressant en irrelevant.![]()
Niet!quote:Op donderdag 16 juni 2005 19:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Omdat geschiedenis ook 100% oninteressant en irrelevant is?
Ja, datquote:
Dat was nog eens boeiendquote:Specerijen
De Nederlandse handel met Indonesie begon vooral met specerijen, zoals kruidnagels en nootmuskaat. Nederland kreeg het alleenrecht op handel met Indonesie en kon daardoor nederzettingen vestigen.
Ik vond het altijd wel leuk en interessant.quote:Op donderdag 16 juni 2005 19:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Omdat geschiedenis ook 100% oninteressant en irrelevant is?
IK WIL het niet meer lezen!quote:Op donderdag 16 juni 2005 19:46 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja, dat
[..]
Dat was nog eens boeiend![]()
![]()
ANW, elke week een opdracht. En ook altijd van die nutteloze dingen ja. Moest je 2 weken elke avond naar de maan gaan kijkenquote:Op donderdag 16 juni 2005 19:46 schreef Airelle het volgende:
[..]
Niet!
Laten ze dan eerst ANW afschaffen.... als er iets totaal onbelangrijk is...
En als je goed hebt geleerd, wist je ook al wat 'Bupatih' betekendequote:Op donderdag 16 juni 2005 19:46 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja, dat
[..]
Dat was nog eens boeiend![]()
![]()
Hee, het is alweer 4 jaar geleden hoorquote:Op donderdag 16 juni 2005 19:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En als je goed hebt geleerd, wist je ook al wat 'Bupatih' betekende
'Algemene ontwikkeling'.quote:Op donderdag 16 juni 2005 19:47 schreef Tania18 het volgende:
[..]
ANW, elke week een opdracht. En ook altijd van die nutteloze dingen ja. Moest je 2 weken elke avond naar de maan gaan kijken![]()
Assistent-resident?quote:Op donderdag 16 juni 2005 19:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En als je goed hebt geleerd, wist je ook al wat 'Bupatih' betekende
Ik vergeet nooit meer die opdracht over Kaspar Hauser ofzoiets, ook zo nutteloosquote:Op donderdag 16 juni 2005 19:49 schreef Airelle het volgende:
[..]
'Algemene ontwikkeling'.
Laten ze dan maar gewoon een vak ALG verzinnen, waar je dingen leert die je bij ander vakkan niet leert, maar ANW sloeg echt nergens op.
Mensen met natuur en gezondheid/techniek wisten alles al en de alpha-klanten snapte de ballen van de scheikundige elementen.
Daarnaast moet je altijd dingen over personen weten... Lekker onbelangrijk.
Wáát? Ben jij al zó oud?quote:Op donderdag 16 juni 2005 19:48 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Hee, het is alweer 4 jaar geleden hoor
Inderdaad.quote:Op donderdag 16 juni 2005 19:52 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik vergeet nooit meer die opdracht over Kaspar Hauser ofzoiets, ook zo nutteloos
Wat?!?quote:Dengan memanjatkan puji dan syukur kehadlirat Allah SWT, atas limpahan rahmat dan karunia-Nya, pada kesempatan peluncuran Situs Resmi Pemerintah Kabupaten Pandeglang, dengan nama http://www.pandeglang.go.id/ sebagai media informasi yang memuat potensi sumber daya yang dimiliki oleh Kabupaten Pandeglang.
Perkembangan ilmu pengetahuan dan Teknologi termasuk telekomunikasi, media dan Informatika (TELEMATIKA) secara global telah membawa fenomena baru dengan kecenderungan lebih terbuka dan bebasnya arus informasi yang tidak terhalang lagi oleh batas wilayah dan negara. Hal ini berdampak pula pada pembangunan ekonomi dalam kancah era perdagangan bebas.
Akses informasi yang cepat, akurat dan aman akan berdampak positif pada pelaksanaan kegiatan pemerintahan dan pembangunan daerah. Dimana di era globalisasi ini, pemerintah dituntut untuk meningkatkan kemampuan dan kemauan aparat, dalam memberikan pelayanan kepada masyarakat, yang diarahkan kepada modernisasi sistem administrasi manajemen pemerintahan dengan memanfaatkan kemajuan teknologi informasi.
Mengingat daerah, menurut Undang-undang Nomer 22 Tahun 1999 merupakan pusat kegiatan pembangunan, melalui pelaksanaan Otonomi Daerah, maka arus informasi dalam berbaghai kegiatan akan sangat cepat. Sehubungan dengan itu, dalam rangka pemanfaatan teknologi informasi, Pemerintah Kabupaten Pandeglangberusaha kearah, tersedianya sarana penyampai informasi yang lebih luas dan bebas untuk dapat diakses oleh masyarakat. Sebagai jawaban dari hal tersebut, Pemerintah Kabupaten Pandeglang membuka situs internet ini, yang merupakan media informasi dan komunikasi, dlam rangka memenuhi kebutuhan informasi masyarakat.
Demikian, semoga dengan dibukanya situs internet ini dapat memberikan dampak yang positip, dalam pelaksanaan Pembangunan di Kabupaten Pandeglang, khususnya dan di seluruh wilayah Indonesia pada umumnya.
Aha, nu snap ik 'tquote:Bupati (dari bahasa Sansekerta: bhûpati, "raja dunia") adalah kepala sebuah kabupaten sebuah daerah administratif tingkat II dalam kader negara kesatuan Republik Indonesia.
Seorang bupati sejajar dengan seorang walikota, kepala sebuah kotamadya atau kota otonom.
Sebelum tahun 1945 gelar bupati sebenarnya hanya dipakai di pulau Jawa, Madura dan kemungkinan Bali saja, namun setelah tahun 1945 ini, diimplementasikan di seluruh wilayah Indonesia.
Bedankt dat je het even uitlegt.quote:
Ja, ik deed het niet expres ofzoquote:
Thanksquote:In de herkansing gaat het je lukkenzo dom ben je nou ook weer niet
Oh, dus het was niet "grappig" bedoeld?quote:
Moet jij Nederlands niet herkansen ofzo?quote:Op donderdag 16 juni 2005 20:01 schreef Dada het volgende:
[..]
Oh, dus het was niet "grappig" bedoelt?
Hoezo?quote:Op donderdag 16 juni 2005 20:04 schreef Bupatih het volgende:
Moet jij Nederlands niet herkansen ofzo?
quote:Op donderdag 16 juni 2005 19:31 schreef Bupatih het volgende:
quote:
Ik heb AK gekozen, GS bak ik helemaal niks van.quote:Op donderdag 16 juni 2005 19:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat ik AK verkloot had....maar dat was dus een voldoende
Tsja...GS of Eco....ik kan het allebei niet![]()
Maar met GS heb ik meer kans hebben om het te halen
Ik mis een streepjequote:Op donderdag 16 juni 2005 19:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee joh
Dan moet je bij Tom_Tom wezen.
Volgens mij hebben wel meer mensen het idee dat ik een stuudje ben of makkelijk slaagquote:Op donderdag 16 juni 2005 20:21 schreef timbob het volgende:
ohja
bupa, ik vind het kut voor je
eigenlijk had ik wel verwacht dat jij wel zou slagen zo ff snel..
maarja, ken heppen.
Dat had ook in 3 posts gekundquote:Op donderdag 16 juni 2005 20:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
[..]
Ik heb AK gekozen, GS bak ik helemaal niks van.Ak had ik ook nog met de hakken over de sloot gehaald toen
[..]
Ik mis een streepje
misschien komt het omdat je zo'n kommaneuker bent hierquote:Op donderdag 16 juni 2005 20:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Volgens mij hebben wel meer mensen het idee dat ik een stuudje ben of makkelijk slaag
(Airelle?)
Maar nee....ik ben nooit goed geweest op schoolNou ja....in de onderbouw nog wel
quote:
quote:Sorry, je hebt niet de rechten om in dit forum een nieuw topic te starten.
Ik dacht juist dat ik over AK zou struikelen...maar daar heb ik dus wél een voldoende voor gehaaldquote:Op donderdag 16 juni 2005 20:23 schreef Svensational het volgende:
Ik heb AK gekozen, GS bak ik helemaal niks van.Ak had ik ook nog met de hakken over de sloot gehaald toen
Zeikerdquote:Ik mis een streepje
Was jij nou degene over wie ze vorig jaar moesten overleggen of je over zou gaan??!?quote:Op donderdag 16 juni 2005 20:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Volgens mij hebben wel meer mensen het idee dat ik een stuudje ben of makkelijk slaag
(Airelle?)
Maar nee....ik ben nooit goed geweest op schoolNou ja....in de onderbouw nog wel
Dat is 'mquote:Op donderdag 16 juni 2005 20:25 schreef timbob het volgende:
[..]
misschien komt het omdat je zo'n kommaneuker bent hier
Tsja, ik houd gewoon van de Nederlandse taal.quote:Op donderdag 16 juni 2005 20:25 schreef timbob het volgende:
[..]
misschien komt het omdat je zo'n kommaneuker bent hier
Ja, die sukkel was ik jaquote:Op donderdag 16 juni 2005 20:26 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Was jij nou degene over wie ze vorig jaar moesten overleggen of je over zou gaan??!?
Een beetje welquote:Op donderdag 16 juni 2005 20:27 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Zo, dat heb ik goed onthouden
En geen sukkel![]()
Huh?quote:En GTST is weer begonnen![]()
![]()
Nee, maar Isabella gaat zo (nep?)-dood.quote:Op donderdag 16 juni 2005 20:29 schreef Bupatih het volgende:
Huh?
Is nu de cliff bezig ofzo?Het is toch donderdag?
Volgens mij zei Isabella dat ze Donderdag dood zou gaan. Een echte planner, die Isabella.quote:Op donderdag 16 juni 2005 20:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Een beetje wel![]()
[..]
Huh?
Is nu de cliff bezig ofzo?Het is toch donderdag?
Hee, nieuwe SC'er??quote:Op donderdag 16 juni 2005 20:30 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Volgens mij zei Isabella dat ze Donderdag dood zou gaan. Een echte planner, die Isabella.
Waar dan?quote:Op donderdag 16 juni 2005 20:31 schreef Svensational het volgende:
Ik word gewoon genegeerd hier
[/Dizer]
Door BVOquote:
Dat dacht ik al, maar hoe komt het dat jjj de enige bent die dat weetquote:
Let nou maar op.quote:Op donderdag 16 juni 2005 20:40 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, maar hoe komt het dat jjj de enige bent die dat weet?
quote:Op donderdag 16 juni 2005 20:42 schreef Svensational het volgende:
Die bronnen van jou zijn meestal niet zo betrouwbaar
Ik hoorde je het vandaag pas zeggenquote:Op donderdag 16 juni 2005 20:43 schreef BVO het volgende:
[..]
. Ik wist meer dan een week geleden al te melden dat Bridget BB zou gaan doen, terwijl dat gisteren officieel bekend is gemaakt.
.
Op mijn site stond het al dik een week geleden hoor.quote:Op donderdag 16 juni 2005 20:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik hoorde je het vandaag pas zeggen. Ik kom dan ook niet in die BB-topics. Maar je wist bijvoorbeeld zeker dat Duiveltja mod zou worden, alleen omdat je had gezien in FB dat static zei dat hij mail had
En er was nog iets
quote:Op donderdag 16 juni 2005 20:31 schreef Svensational het volgende:
Ik word gewoon genegeerd hier
[/Dizer]
Ja nou, dat was wel duidelijk tochquote:
Jep. 3-tiende.quote:Op donderdag 16 juni 2005 20:57 schreef mark_03 het volgende:
Hallo
Buup, ik heb ook her moeten doen (2 tiende tekort) (moest kiezen tussen Geschiedenis en Wiskunde) en toen heb ik 't ook gehaald... lukt jou ook wel joh
Maar best kut (zeker ook op een paar tiende ofniet)
En ze heeft een webcamquote:
Dus je hoort wat nieuws, zet 't op je site en zegt dat je de primeur hebtquote:Op donderdag 16 juni 2005 20:48 schreef BVO het volgende:
[..]
Op mijn site stond het al dik een week geleden hoor..
Ik zeg het gewoon direct als ik ook maar iets hoor dat nieuws kan worden. Vaak wordt het niks, maar soms heb je de primeur..
Ik hoor het vanuit m'n connecties he.quote:Op donderdag 16 juni 2005 21:21 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Dus je hoort wat nieuws, zet 't op je site en zegt dat je de primeur hebt
Dat kan toch nietDegene die het zegt heeft de primeur
De i zonder punt.quote:Op donderdag 16 juni 2005 21:23 schreef Skaai het volgende:
Oh hoı trouwens.
En de i zıt ook verstopt dus dat tıkt nogal kut
Leuk! Warm! Lekker!quote:
Dat komt omdat ik hele dagen werk nuquote:Op donderdag 16 juni 2005 21:28 schreef Skaai het volgende:
Trouwens, dıe topıcs gaan nıet erg snel he zo zonder mıjn gespam.
quote:
Leukquote:Op donderdag 16 juni 2005 21:28 schreef Skaai het volgende:
[..]
Leuk! Warm! Lekker!
Heerlıjk zwembad, lekkere zon, leuke en toffe Turken.
Leuker dan hıer ın ıeder geval
Trouwens, dıe topıcs gaan nıet erg snel he zo zonder mıjn gespam.
Waar?quote:Op donderdag 16 juni 2005 21:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik hele dagen werk nu.
Maar wel oudquote:Op donderdag 16 juni 2005 21:36 schreef mark_03 het volgende:
SINCE U BEEN GONE *******
Fuck, wat een lekker nummer
Je kunt het uitzettenquote:Op donderdag 16 juni 2005 21:43 schreef BVO het volgende:
Leuk, zo'nm "ik zie wat je luistert" functie op MSN. Krijg er steeds commentaar op..
Viel een beetje tegenquote:Op donderdag 16 juni 2005 21:42 schreef Svensational het volgende:
Vechten bij Rotzooi & Co zometeen![]()
Vuilnisman vs. Politieagent
Nee mên.quote:
quote:Op donderdag 16 juni 2005 21:59 schreef karoltje het volgende:
Tom: Gefeli!.
.
Bupa: Knul, ik had precies hetzelfde. 2 vijfen in mn profiel, eentje herkanst. Ik heb in snikheet juli terwijl mn vriendinnen op Kreta lagen op dat klote-eco geblokt en allebei de keren viel ik bijna flauw van de uitslag. Gelukkig ben ik na mn her wel geslaagd
, en ik was zoooo ongelofelijk fokking blij. Weetje Boep, daar mag je mee boffen, zo veel vreugde hebben al die Tommetjes (sorry
) en anderen met hun belachelijke 7-ens voordat ze hun examen ingaan niet
. Dus nu wel hard stuudten en dan kan je dr straks extra hard van genieten!
quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:11 schreef karoltje het volgende:
En wat dacht je van niet zeker weten wanneer je de uitslag hoort en niet zeker weten of je tegelijk met de anderen je diploma zult krijgen.
En dan 5 voor half 8 (half 8 begon de uitreiking) gebeld worden dat je naar school moet komen WANT JE BENT GESLAAAAGD.
Allemachtig wat een tijd was dat.
quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:12 schreef Tania18 het volgende:
* Tania18 luistert Jack Johnson op aanraden van Bupa
I like itquote:Op donderdag 16 juni 2005 22:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]![]()
Geloof me, je zult er geen spijt van krijgen.
MMM its always better when we're togetherquote:Op donderdag 16 juni 2005 22:15 schreef Tania18 het volgende:
[..]
I like it
Sitting, waiting, wishing
Times like these
Oh, die heb ik nog nietquote:Op donderdag 16 juni 2005 22:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
MMM its always better when we're together
Yea we’ll look at the stars when we're together
well its always better when we're together
Yeah, its always better when we're together
Oh, zo spannend was het bij mij nou weer nietquote:Op donderdag 16 juni 2005 22:11 schreef karoltje het volgende:
En wat dacht je van niet zeker weten wanneer je de uitslag hoort en niet zeker weten of je tegelijk met de anderen je diploma zult krijgen.
En dan 5 voor half 8 (half 8 begon de uitreiking) gebeld worden dat je naar school moet komen WANT JE BENT GESLAAAAGD.
Allemachtig wat een tijd was dat.
Het viel me op dat er zoveel mensen uit het oude Idols forum hier zaten, dus ik dacht ik kom eens kijken.quote:
Altijd gezelligquote:Op donderdag 16 juni 2005 22:36 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Het viel me op dat er zoveel mensen uit het oude Idols forum hier zaten, dus ik dacht ik kom eens kijken.
Nog een paar maandjes, is IDO weer terug.quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:36 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Het viel me op dat er zoveel mensen uit het oude Idols forum hier zaten, dus ik dacht ik kom eens kijken.
Ik ben benieuwd wie er mods worden danquote:Op donderdag 16 juni 2005 22:50 schreef BVO het volgende:
[..]
Nog een paar maandjes, is IDO weer terug..
schatje.quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wie er mods worden dan
Ik niet, ik kijk alleen als ik mail hebquote:
schatje is al mod van LIF, Tom wil denk ik ook nietquote:Op donderdag 16 juni 2005 22:52 schreef BVO het volgende:
[..]
schatje..
Tommerd niet denk ik.
Niks voor jou?.
Pas iciquote:
Natuurlijk wel, was een hastikke groot succes.quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
schatje is al mod van LIF, Tom wil denk ik ook niet. Misschien komt er wel helemaal geen IDO-forum
.
Hoe dan?!?quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:56 schreef Svensational het volgende:
Misschien heb je dat zelf gedaan?
Klikken wat je niet klikken moet. De oorzaak van elk computer probleem.quote:
Oh, ik dacht dat je ff_light net had ingesteldquote:
Dat zal het vast zijn, maar ik heb hem nu op dark ingesteld en nu is het weer normaalquote:Op donderdag 16 juni 2005 22:58 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Klikken wat je niet klikken moet. De oorzaak van elk computer probleem.Heb je een screenshot?
Dat is toch al bekend? Sanshine en Tinkerbell.quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wie er mods worden dan
Hij had het over IDO.quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:02 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat is toch al bekend? Sanshine en Tinkerbell.
Ik weet jet niet zeker, maar volgens mij had ik het over IDOquote:Op donderdag 16 juni 2005 23:02 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat is toch al bekend? Sanshine en Tinkerbell.
Zeg, als je terugleest, doe het dan goedquote:
Sommige mensen werken.quote:
maar die hebben dan ook vaak geen geld.quote:
Ja hey, ik had al ge-editquote:Op donderdag 16 juni 2005 23:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zeg, als je terugleest, doe het dan goed
wel hoor.quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
maar die hebben dan ook vaak geen geld.
En nu zit je met dark opgescheept? Die vind ik zo ongezellig.quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:02 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Dat zal het vast zijn, maar ik heb hem nu op dark ingesteld en nu is het weer normaal![]()
Niet werken en toch geld? Volgens mij doe ik wat verkeerd...quote:
Waarschijnlijk welquote:Op donderdag 16 juni 2005 23:08 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Niet werken en toch geld? Volgens mij doe ik wat verkeerd...
Ah, dat verklaart waarom dat voor mij niet werkt. Ik probeer het steeds in te perken maar het wil maar niet lukken. Dus moet ik maar meer werken zodat ik meer kan uitgeven.quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:09 schreef Airelle het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel.
Maar ik heb niet zoveel uitgaven.
Is er eigenlijk al iets om over te praten?quote:
Niet als je niet van oesters houdt.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:22 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Klopt, bij de vrouwen ziet het er toch veel mooier uit (uitzonderingen daargelaten)
Vagina's zien er meestal beter uit ja.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:22 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Klopt, bij de vrouwen ziet het er toch veel mooier uit (uitzonderingen daargelaten)
Dan is vandaag gisterenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:08 schreef PeRi het volgende:
Wat is er morgen?
Ik heb vrij!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:16 schreef PeRi het volgende:
Vandaag is het heden! Niet gisteren!
Mwah... gister een 7 voor Geschiedenis mondeling.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:19 schreef PeRi het volgende:
Hoe zijn je toetsen gegaan?
Dan moet je het hele boek uit je hoofd leren (15 hoofdstukken).quote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:22 schreef PeRi het volgende:
Geschiedenis mondeling? Wat moet ik me daarbij voorstellen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |