Zullen we er slowchat van maken.quote:Op zondag 5 juni 2005 03:08 schreef Steijn het volgende:
Stormlooptopic.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Huilliequote:Op zondag 5 juni 2005 03:10 schreef Avani het volgende:
Jij alcoholistom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja dit is het biertopic.quote:Op zondag 5 juni 2005 03:11 schreef Gallorini het volgende:
Bier..?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Sodeju, je zit in de ontkenningsfasequote:Op zondag 5 juni 2005 03:11 schreef Steijn het volgende:
[..]
Huillieom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Waarom mij nou weerquote:Op zondag 5 juni 2005 03:12 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ja dit is het biertopic.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
*schuift Avani ook een pintje toe*
Jij ben vast ook verslaafd.quote:Op zondag 5 juni 2005 03:12 schreef Avani het volgende:
Sodeju, je zit in de ontkenningsfaseom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Drinken zul je.quote:Op zondag 5 juni 2005 03:13 schreef Avani het volgende:
[..]
Waarom mij nou weerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb van die handige plopdoppen.quote:Op zondag 5 juni 2005 03:10 schreef Steijn het volgende:
Tast toe zou ik zeggen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Moet je 'm wel even open maken.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wel aan wat anders.quote:Op zondag 5 juni 2005 03:13 schreef Steijn het volgende:
[..]
Jij ben vast ook verslaafd.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
niet janken jijquote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:45 schreef Perrow het volgende:
Showchat, bah. Ik kots daarop. Neem BVO & Bupatih, walgelijk.
En dan ontdekt iemand van Showchat dit weer en kopieert het naar hun Showchatvriendjes. Zoo overrated, BVO en Bupatih.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wie, wie?quote:Op zondag 5 juni 2005 03:14 schreef Avani het volgende:
[..]
Wel aan wat anders.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zondag 5 juni 2005 03:13 schreef Steijn het volgende:
[..]
Drinken zul je.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Oeh, zweepjes.quote:Op zondag 5 juni 2005 03:15 schreef Avani het volgende:
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wat ben jij voor vriendom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Trekjes van een loverboyJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jantje smitquote:Op zondag 5 juni 2005 03:14 schreef Steijn het volgende:
[..]
Wie, wie?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop