back2school met pberendsquote:vaak zijn ze bruiner dan de rest van het lichaam, door het vele rukken.
kan ik hieruit opmaken dat je vaak met je neus op een leuter zit?quote:op vrijdag 17 juni 2005 00:00 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
wat zijn penissen en balzakken toch lelijk zeg. ze stinken vaak niet alleen naar pis, zweet of spema, maar er komt ook nog eens een hoop troep uit zoals het eerder genoemde pis en sperma, wat erg naar vis en palingen stinkt. vaak zitten lullen vol aderen, en zijn balzakken van het eerste levensjaar al gerimpeld. vaak zijn ze erg behaard, wat erg onsmakelijk is. ook kunnen ze alle kanten opstaan, mede door de uitvinding van de broek. vaak zijn ze bruiner dan de rest van het lichaam, door het vele rukken. door de voorhuid blijven er vaak resten sperma en pis achter rondom de eikel.
ook zijn ze het middelpunt van pesterijen. zeker als je een bloedlul hebt en geen vleeslul. ze doen net of iedereen 12 inches of wurst heeft.
het is mijn frustratie... berends kopt hem alleen in.quote:op vrijdag 17 juni 2005 00:04 schreef allan24 het volgende:
bemerk ik hier enige frustratie?
quote:op vrijdag 17 juni 2005 00:10 schreef doemaardan het volgende:
een man met penisnijd?
penissen hoor je als man niet te analyseren, je hoort ze te gebruiken en niet teveel bij na te denken. dit soort topics zorgen ervoor dat meiden minder snel willen pijpen en dat komt door mensen zoals de tsquote:op vrijdag 17 juni 2005 00:15 schreef aurelianus het volgende:
een penis in erecte toestand is trouwens een kunstwerk an sich.
ik heb weleens een belgisch vriendinnetje gehad die tegen mijn bloedlul zei:quote:
en je antwoord was: mond houden hoer!quote:op vrijdag 17 juni 2005 00:37 schreef stretto het volgende:
[..]
ik heb weleens een belgisch vriendinnetje gehad die tegen mijn bloedlul zei:
amaai hoe moet ik da verwerken?![]()
nee ik zei:quote:op vrijdag 17 juni 2005 00:37 schreef intergalactrick het volgende:
[..]
en je antwoord was: mond houden hoer!
drink bierquote:op vrijdag 17 juni 2005 00:38 schreef forumgek het volgende:
nu heb ik een trauma van die ranzige foto !!!![]()
nu kan ik me appelsap nooit meer op![]()
ik zie geen foto in dit topic? alleen maar plaatjes volgens mijquote:op vrijdag 17 juni 2005 00:38 schreef forumgek het volgende:
nu heb ik een trauma van die ranzige foto !!!![]()
nu kan ik me appelsap nooit meer op![]()
zou dit het 1e non bier topic worden?quote:op vrijdag 17 juni 2005 00:40 schreef armanimania het volgende:
oke, nu s het wachten op het bier.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |