Prachtigquote:Op donderdag 16 juni 2005 15:51 schreef timbob het volgende:
[..]
ja, de namen stonden eerst tegen die smilieavatar aan bovenin, dus toen zei ik, anders doe je er ff een extra blokje tussen.. staat ff wat rustiger
en zie boven, het staat rustigerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat probeerde ik gister ook bij jouquote:Op donderdag 16 juni 2005 15:54 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik dacht: ik slijm maar een beetje bij Christine, anders nodigt ze me nooit uitom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Oh dus je meende het niet?quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:57 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Dat probeerde ik gister ook bij jouom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je mag ook vanavond komen? Dan steek ik je aan met het enge virus wat ik heb, en ben je morgen net zo opgeblazen en roodgespikkeld als ikquote:Op donderdag 16 juni 2005 15:54 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik dacht: ik slijm maar een beetje bij Christine, anders nodigt ze me nooit uitom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Roodgespikkeld?quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:58 schreef Christine het volgende:
[..]
Je mag ook vanavond komen? Dan steek ik je aan met het enge virus wat ik heb, en ben je morgen net zo opgeblazen en roodgespikkeld als ikom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 16 juni 2005 16:01 schreef Christine het volgende:
Tom is geslaagdom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
eeeeehmmm, doe maar nietquote:Op donderdag 16 juni 2005 15:58 schreef Christine het volgende:
[..]
Je mag ook vanavond komen? Dan steek ik je aan met het enge virus wat ik heb, en ben je morgen net zo opgeblazen en roodgespikkeld als ikom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Alsof jij nu nog steeds onder de douche op me staat te wachtenquote:Op donderdag 16 juni 2005 15:57 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh dus je meende het niet?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
-edit-
Ik meende het natuurlijk wél bij Christine heom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Gefeliciteerd manquote:Op donderdag 16 juni 2005 16:19 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hoera! Geslaagd!
Ja, ik post vanuit de douche nuquote:Op donderdag 16 juni 2005 16:14 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Alsof jij nu nog steeds onder de douche op me staat te wachtenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Opgeblazen en roodgespikkeld ben ik óók leuk hoorquote:Op donderdag 16 juni 2005 16:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
eeeeehmmm, doe maar nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 16 juni 2005 16:19 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hoera! Geslaagd!
Jawel, maar doe toch maar gewoon normaalquote:Op donderdag 16 juni 2005 16:21 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Opgeblazen en roodgespikkeld ben ik óók leuk hoorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hadden ze die foto niet een stukje omhoog kunnen doenquote:
Ik wil m'n hoofd er wel opplakkenquote:Op donderdag 16 juni 2005 16:38 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Hadden ze die foto niet een stukje omhoog kunnen doenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ook goedquote:Op donderdag 16 juni 2005 16:39 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ik wil m'n hoofd er wel opplakkenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 16 juni 2005 16:19 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hoera! Geslaagd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop