* Duimt meequote:Op donderdag 16 juni 2005 15:25 schreef Tania18 het volgende:
* Duimt voor Bupa en Tom *
Hmmm,... nu twijfel ik ook een beetje,... maarja, dan had ie dat maar wat beter moeten zeggenquote:
GEFELICITEERDquote:Op donderdag 16 juni 2005 15:30 schreef mark_03 het volgende:
Heb 28 berichten geleden m'n 6000e post geplaatst
Dankjequote:
ja, de namen stonden eerst tegen die smilieavatar aan bovenin, dus toen zei ik, anders doe je er ff een extra blokje tussen.. staat ff wat rustigerquote:
Ik dacht: ik slijm maar een beetje bij Christine, anders nodigt ze me nooit uitquote:Op donderdag 16 juni 2005 15:50 schreef Christine het volgende:
Ja, maandag was ik er ook.
En ik voel me heel geliefd
Prachtigquote:Op donderdag 16 juni 2005 15:51 schreef timbob het volgende:
[..]
ja, de namen stonden eerst tegen die smilieavatar aan bovenin, dus toen zei ik, anders doe je er ff een extra blokje tussen.. staat ff wat rustiger
en zie boven, het staat rustiger
Dat probeerde ik gister ook bij jouquote:Op donderdag 16 juni 2005 15:54 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik dacht: ik slijm maar een beetje bij Christine, anders nodigt ze me nooit uit
Oh dus je meende het niet?quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:57 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Dat probeerde ik gister ook bij jou![]()
Je mag ook vanavond komen? Dan steek ik je aan met het enge virus wat ik heb, en ben je morgen net zo opgeblazen en roodgespikkeld als ikquote:Op donderdag 16 juni 2005 15:54 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik dacht: ik slijm maar een beetje bij Christine, anders nodigt ze me nooit uit
Roodgespikkeld?quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:58 schreef Christine het volgende:
[..]
Je mag ook vanavond komen? Dan steek ik je aan met het enge virus wat ik heb, en ben je morgen net zo opgeblazen en roodgespikkeld als ik
eeeeehmmm, doe maar nietquote:Op donderdag 16 juni 2005 15:58 schreef Christine het volgende:
[..]
Je mag ook vanavond komen? Dan steek ik je aan met het enge virus wat ik heb, en ben je morgen net zo opgeblazen en roodgespikkeld als ik
Alsof jij nu nog steeds onder de douche op me staat te wachtenquote:Op donderdag 16 juni 2005 15:57 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh dus je meende het niet?![]()
-edit-
Ik meende het natuurlijk wél bij Christine he![]()
Gefeliciteerd manquote:Op donderdag 16 juni 2005 16:19 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hoera! Geslaagd!
Ja, ik post vanuit de douche nuquote:Op donderdag 16 juni 2005 16:14 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Alsof jij nu nog steeds onder de douche op me staat te wachten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |