Ja, ik deed het niet expres ofzoquote:
Thanksquote:In de herkansing gaat het je lukkenzo dom ben je nou ook weer niet
Oh, dus het was niet "grappig" bedoeld?quote:
Moet jij Nederlands niet herkansen ofzo?quote:Op donderdag 16 juni 2005 20:01 schreef Dada het volgende:
[..]
Oh, dus het was niet "grappig" bedoelt?
Hoezo?quote:Op donderdag 16 juni 2005 20:04 schreef Bupatih het volgende:
Moet jij Nederlands niet herkansen ofzo?
quote:Op donderdag 16 juni 2005 19:31 schreef Bupatih het volgende:
Pff, geschiedenis...wat heb je eraan...het is toch allang gebeurd?
quote:
Ik heb AK gekozen, GS bak ik helemaal niks van.quote:Op donderdag 16 juni 2005 19:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat ik AK verkloot had....maar dat was dus een voldoende
Tsja...GS of Eco....ik kan het allebei niet![]()
Maar met GS heb ik meer kans hebben om het te halen
Ik mis een streepjequote:Op donderdag 16 juni 2005 19:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee joh
Dan moet je bij Tom_Tom wezen.
Volgens mij hebben wel meer mensen het idee dat ik een stuudje ben of makkelijk slaagquote:Op donderdag 16 juni 2005 20:21 schreef timbob het volgende:
ohja
bupa, ik vind het kut voor je
eigenlijk had ik wel verwacht dat jij wel zou slagen zo ff snel..
maarja, ken heppen.
Dat had ook in 3 posts gekundquote:Op donderdag 16 juni 2005 20:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
[..]
Ik heb AK gekozen, GS bak ik helemaal niks van.Ak had ik ook nog met de hakken over de sloot gehaald toen
[..]
Ik mis een streepje
misschien komt het omdat je zo'n kommaneuker bent hierquote:Op donderdag 16 juni 2005 20:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Volgens mij hebben wel meer mensen het idee dat ik een stuudje ben of makkelijk slaag
(Airelle?)
Maar nee....ik ben nooit goed geweest op schoolNou ja....in de onderbouw nog wel
quote:
quote:Sorry, je hebt niet de rechten om in dit forum een nieuw topic te starten.
Ik dacht juist dat ik over AK zou struikelen...maar daar heb ik dus wél een voldoende voor gehaaldquote:Op donderdag 16 juni 2005 20:23 schreef Svensational het volgende:
Ik heb AK gekozen, GS bak ik helemaal niks van.Ak had ik ook nog met de hakken over de sloot gehaald toen
Zeikerdquote:Ik mis een streepje
Was jij nou degene over wie ze vorig jaar moesten overleggen of je over zou gaan??!?quote:Op donderdag 16 juni 2005 20:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Volgens mij hebben wel meer mensen het idee dat ik een stuudje ben of makkelijk slaag
(Airelle?)
Maar nee....ik ben nooit goed geweest op schoolNou ja....in de onderbouw nog wel
Dat is 'mquote:Op donderdag 16 juni 2005 20:25 schreef timbob het volgende:
[..]
misschien komt het omdat je zo'n kommaneuker bent hier
Tsja, ik houd gewoon van de Nederlandse taal.quote:Op donderdag 16 juni 2005 20:25 schreef timbob het volgende:
[..]
misschien komt het omdat je zo'n kommaneuker bent hier
Ja, die sukkel was ik jaquote:Op donderdag 16 juni 2005 20:26 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Was jij nou degene over wie ze vorig jaar moesten overleggen of je over zou gaan??!?
Een beetje welquote:Op donderdag 16 juni 2005 20:27 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Zo, dat heb ik goed onthouden
En geen sukkel![]()
Huh?quote:En GTST is weer begonnen![]()
![]()
Nee, maar Isabella gaat zo (nep?)-dood.quote:Op donderdag 16 juni 2005 20:29 schreef Bupatih het volgende:
Huh?
Is nu de cliff bezig ofzo?Het is toch donderdag?
Volgens mij zei Isabella dat ze Donderdag dood zou gaan. Een echte planner, die Isabella.quote:Op donderdag 16 juni 2005 20:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Een beetje wel![]()
[..]
Huh?
Is nu de cliff bezig ofzo?Het is toch donderdag?
Hee, nieuwe SC'er??quote:Op donderdag 16 juni 2005 20:30 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Volgens mij zei Isabella dat ze Donderdag dood zou gaan. Een echte planner, die Isabella.
Waar dan?quote:Op donderdag 16 juni 2005 20:31 schreef Svensational het volgende:
Ik word gewoon genegeerd hier
[/Dizer]
Door BVOquote:
Dat dacht ik al, maar hoe komt het dat jjj de enige bent die dat weetquote:
Let nou maar op.quote:Op donderdag 16 juni 2005 20:40 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, maar hoe komt het dat jjj de enige bent die dat weet?
quote:Op donderdag 16 juni 2005 20:42 schreef Svensational het volgende:
Die bronnen van jou zijn meestal niet zo betrouwbaar
Ik hoorde je het vandaag pas zeggenquote:Op donderdag 16 juni 2005 20:43 schreef BVO het volgende:
[..]
. Ik wist meer dan een week geleden al te melden dat Bridget BB zou gaan doen, terwijl dat gisteren officieel bekend is gemaakt.
.
Op mijn site stond het al dik een week geleden hoor.quote:Op donderdag 16 juni 2005 20:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik hoorde je het vandaag pas zeggen. Ik kom dan ook niet in die BB-topics. Maar je wist bijvoorbeeld zeker dat Duiveltja mod zou worden, alleen omdat je had gezien in FB dat static zei dat hij mail had
En er was nog iets
quote:Op donderdag 16 juni 2005 20:31 schreef Svensational het volgende:
Ik word gewoon genegeerd hier
[/Dizer]
Ja nou, dat was wel duidelijk tochquote:
Jep. 3-tiende.quote:Op donderdag 16 juni 2005 20:57 schreef mark_03 het volgende:
Hallo
Buup, ik heb ook her moeten doen (2 tiende tekort) (moest kiezen tussen Geschiedenis en Wiskunde) en toen heb ik 't ook gehaald... lukt jou ook wel joh
Maar best kut (zeker ook op een paar tiende ofniet)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |