Jaquote:Op donderdag 16 juni 2005 18:35 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Klote zeg
Wacht maar tot je jeOV
hebt! En niet kwijtraken dan he!
Dan zit je met de gebakken perenquote:
Gezakt?quote:
Twee vijven in mijn profiel.quote:
He wat klotequote:Op donderdag 16 juni 2005 18:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Twee vijven in mijn profiel.
Dat wordt dus herkansen.
Economie en geschiedenis.quote:Op donderdag 16 juni 2005 18:47 schreef MissBliss het volgende:
[..]
He wat klote
Naja, hopen dat de herren wel lukken dan
Welke vakken zijn het?
Wat zij zegtquote:Op donderdag 16 juni 2005 19:21 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Je haalt het gewoon in de herkansing![]()
Ik moest ook herexamen doen. Kon kiezen tussen AK en GS, het kloterigse vak ter wereldquote:
quote:Op donderdag 16 juni 2005 19:21 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Je haalt het gewoon in de herkansing![]()
quote:
Ik dacht juist dat ik AK verkloot had....maar dat was dus een voldoendequote:Op donderdag 16 juni 2005 19:22 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik moest ook herexamen doen. Kon kiezen tussen AK en GS, het kloterigse vak ter wereld
Da's altijd goed, dingen positief bekijkenquote:Op donderdag 16 juni 2005 19:29 schreef LeBeau het volgende:
Gefeliciteerd met het halen van je examen, Tom_Tom! En jij ook alvast Bupatih, om het maar eens positief te bekijken.
Idd, gewoon nog even hard leren voor Geschiedenis en dan is het wel te doenquote:Op donderdag 16 juni 2005 19:29 schreef Airelle het volgende:.
Economie is helemaal niet te doen ja.
Geschiedenis lukt je wel.
Je kunt bij geschiedenis - door het bestuderen van het verleden - dingen voorspellen voor de toekomstquote:Op donderdag 16 juni 2005 19:31 schreef Bupatih het volgende:
Pff, geschiedenis...wat heb je eraan...het is toch allang gebeurd?
Ik vond GS het 'leukste' examenvakquote:Op donderdag 16 juni 2005 19:31 schreef Bupatih het volgende:
Pff, geschiedenis...wat heb je eraan...het is toch allang gebeurd?
Ik vind het nu in ieder geval een van de makkelijkste vakken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |