Daar hoef je niets voor te leren inderdaadquote:Op donderdag 16 juni 2005 19:34 schreef Bupatih het volgende:
Nah, doe mij dan maar een tekst van Engels of Nederlands
Bij mij ook al niet hoorquote:Op donderdag 16 juni 2005 19:34 schreef Airelle het volgende:
Economie is nu echt niet meer te doen.
quote:Op donderdag 16 juni 2005 19:35 schreef Tania18 het volgende:
Waar gaat GS dit jaar eigenlijk over?? Ook over Indonesie en WOII??
Daar heb je gelijk in jaquote:Op donderdag 16 juni 2005 19:36 schreef Airelle het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het niet.
Ik bedoelde in vwo5, de eerste vier jaren waren niet zo moeilijk.
Wat een kut-onderwerpen, vandaag gehad bij mijn mondelingquote:Op donderdag 16 juni 2005 19:35 schreef Tania18 het volgende:
Waar gaat GS dit jaar eigenlijk over?? Ook over Indonesie en WOII??
Oh, dat is idd een stuk minder interessantquote:Op donderdag 16 juni 2005 19:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Lancashire en (voor het eerst) Vietnam.
Twee jaar geleden bij haar concert in Ahoy geweest?quote:Op donderdag 16 juni 2005 19:37 schreef Bupatih het volgende:
Misschien had ik toch een Tori Amos cd moeten opzetten vanmiddag [afbeelding]
Nee johquote:Op donderdag 16 juni 2005 19:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Twee jaar geleden bij haar concert in Ahoy geweest?
Wow!? ..echt!?quote:Op donderdag 16 juni 2005 19:37 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in ja![]()
Maar in vwo 6 vond ik het weer iets makkelijker worden (toen snapte ik het ineens) dus je hebt iets om naar uit te kijken
Vietnam vind ik nog wel interessant.quote:Op donderdag 16 juni 2005 19:37 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Oh, dat is idd een stuk minder interessant
Dan weet je dat in ieder geval voor als je de uitslag van je herkansing krijgt. Dag en nacht Tori Amos luisterenquote:Op donderdag 16 juni 2005 19:37 schreef Bupatih het volgende:
Mee eens. Ik weet geeneens wat dat eerste is.quote:Op donderdag 16 juni 2005 19:37 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Oh, dat is idd een stuk minder interessant
Ik was er welquote:Op donderdag 16 juni 2005 19:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee joh
Dan moet je bij Tom_Tom wezen.
Ik denk dat het daaraan lag ja.quote:Op donderdag 16 juni 2005 19:37 schreef Bupatih het volgende:
Whehequote:Op donderdag 16 juni 2005 19:39 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Dan weet je dat in ieder geval voor als je de uitslag van je herkansing krijgt. Dag en nacht Tori Amos luisteren
Ja, echt. Ik haalde toen voor een tussentijds examen (hoe noem je dat ook alweer?) ineens een 9quote:Op donderdag 16 juni 2005 19:38 schreef Airelle het volgende:
[..]
Wow!? echt?
Dat zou wel heel erg tof zijn... economie is op dit moment het enigste vak waar ik nog een 6 voor sta.
Natuurlijkquote:Op donderdag 16 juni 2005 19:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik was er welNog ruzie gemaakt met de beveiligers. We mochten geen drinken meenemen naar binnen, want "daar konden we mee gaan gooien". Maar we mochten wel een mes mee naar binnen nemen
Ik ook nietquote:Op donderdag 16 juni 2005 19:39 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Mee eens. Ik weet geeneens wat dat eerste is.![]()
En wat als ik zeg dat ik het óók niet weet?quote:Op donderdag 16 juni 2005 19:40 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
Dat wilde ik eigenlijk niet toegeven, maar nu jij het ook zegt![]()
Tentamenquote:Op donderdag 16 juni 2005 19:40 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja, echt. Ik haalde toen voor een tussentijds examen (hoe noem je dat ook alweer?) ineens een 9
Daarvoor altijd 5-en en 6-en![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |