Natuurlijk wel, was een hastikke groot succes.quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
schatje is al mod van LIF, Tom wil denk ik ook niet. Misschien komt er wel helemaal geen IDO-forum
.
Hoe dan?!?quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:56 schreef Svensational het volgende:
Misschien heb je dat zelf gedaan?
Klikken wat je niet klikken moet. De oorzaak van elk computer probleem.quote:
Oh, ik dacht dat je ff_light net had ingesteldquote:
Dat zal het vast zijn, maar ik heb hem nu op dark ingesteld en nu is het weer normaalquote:Op donderdag 16 juni 2005 22:58 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Klikken wat je niet klikken moet. De oorzaak van elk computer probleem.Heb je een screenshot?
Dat is toch al bekend? Sanshine en Tinkerbell.quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wie er mods worden dan
Hij had het over IDO.quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:02 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat is toch al bekend? Sanshine en Tinkerbell.
Ik weet jet niet zeker, maar volgens mij had ik het over IDOquote:Op donderdag 16 juni 2005 23:02 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat is toch al bekend? Sanshine en Tinkerbell.
Zeg, als je terugleest, doe het dan goedquote:
Sommige mensen werken.quote:
maar die hebben dan ook vaak geen geld.quote:
Ja hey, ik had al ge-editquote:Op donderdag 16 juni 2005 23:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zeg, als je terugleest, doe het dan goed
wel hoor.quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
maar die hebben dan ook vaak geen geld.
En nu zit je met dark opgescheept? Die vind ik zo ongezellig.quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:02 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Dat zal het vast zijn, maar ik heb hem nu op dark ingesteld en nu is het weer normaal![]()
Niet werken en toch geld? Volgens mij doe ik wat verkeerd...quote:
Waarschijnlijk welquote:Op donderdag 16 juni 2005 23:08 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Niet werken en toch geld? Volgens mij doe ik wat verkeerd...
Ah, dat verklaart waarom dat voor mij niet werkt. Ik probeer het steeds in te perken maar het wil maar niet lukken. Dus moet ik maar meer werken zodat ik meer kan uitgeven.quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:09 schreef Airelle het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel.
Maar ik heb niet zoveel uitgaven.
Is er eigenlijk al iets om over te praten?quote:
Niet als je niet van oesters houdt.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:22 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Klopt, bij de vrouwen ziet het er toch veel mooier uit (uitzonderingen daargelaten)
Vagina's zien er meestal beter uit ja.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:22 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Klopt, bij de vrouwen ziet het er toch veel mooier uit (uitzonderingen daargelaten)
Dan is vandaag gisterenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:08 schreef PeRi het volgende:
Wat is er morgen?
Ik heb vrij!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:16 schreef PeRi het volgende:
Vandaag is het heden! Niet gisteren!
Mwah... gister een 7 voor Geschiedenis mondeling.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:19 schreef PeRi het volgende:
Hoe zijn je toetsen gegaan?
Dan moet je het hele boek uit je hoofd leren (15 hoofdstukken).quote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:22 schreef PeRi het volgende:
Geschiedenis mondeling? Wat moet ik me daarbij voorstellen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |