Natuurlijk wel, was een hastikke groot succes.quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
schatje is al mod van LIF, Tom wil denk ik ook niet. Misschien komt er wel helemaal geen IDO-forum
.
Hoe dan?!?quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:56 schreef Svensational het volgende:
Misschien heb je dat zelf gedaan?
Klikken wat je niet klikken moet. De oorzaak van elk computer probleem.quote:
Oh, ik dacht dat je ff_light net had ingesteldquote:
Dat zal het vast zijn, maar ik heb hem nu op dark ingesteld en nu is het weer normaalquote:Op donderdag 16 juni 2005 22:58 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Klikken wat je niet klikken moet. De oorzaak van elk computer probleem.Heb je een screenshot?
Dat is toch al bekend? Sanshine en Tinkerbell.quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wie er mods worden dan
Hij had het over IDO.quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:02 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat is toch al bekend? Sanshine en Tinkerbell.
Ik weet jet niet zeker, maar volgens mij had ik het over IDOquote:Op donderdag 16 juni 2005 23:02 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat is toch al bekend? Sanshine en Tinkerbell.
Zeg, als je terugleest, doe het dan goedquote:
Sommige mensen werken.quote:
maar die hebben dan ook vaak geen geld.quote:
Ja hey, ik had al ge-editquote:Op donderdag 16 juni 2005 23:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zeg, als je terugleest, doe het dan goed
wel hoor.quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
maar die hebben dan ook vaak geen geld.
En nu zit je met dark opgescheept? Die vind ik zo ongezellig.quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:02 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Dat zal het vast zijn, maar ik heb hem nu op dark ingesteld en nu is het weer normaal![]()
Niet werken en toch geld? Volgens mij doe ik wat verkeerd...quote:
Waarschijnlijk welquote:Op donderdag 16 juni 2005 23:08 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Niet werken en toch geld? Volgens mij doe ik wat verkeerd...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |