En ze heeft een webcamquote:
Dus je hoort wat nieuws, zet 't op je site en zegt dat je de primeur hebtquote:Op donderdag 16 juni 2005 20:48 schreef BVO het volgende:
[..]
Op mijn site stond het al dik een week geleden hoor..
Ik zeg het gewoon direct als ik ook maar iets hoor dat nieuws kan worden. Vaak wordt het niks, maar soms heb je de primeur..
Ik hoor het vanuit m'n connecties he.quote:Op donderdag 16 juni 2005 21:21 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Dus je hoort wat nieuws, zet 't op je site en zegt dat je de primeur hebt
Dat kan toch nietDegene die het zegt heeft de primeur
De i zonder punt.quote:Op donderdag 16 juni 2005 21:23 schreef Skaai het volgende:
Oh hoı trouwens.
En de i zıt ook verstopt dus dat tıkt nogal kut
Leuk! Warm! Lekker!quote:
Dat komt omdat ik hele dagen werk nuquote:Op donderdag 16 juni 2005 21:28 schreef Skaai het volgende:
Trouwens, dıe topıcs gaan nıet erg snel he zo zonder mıjn gespam.
quote:
Leukquote:Op donderdag 16 juni 2005 21:28 schreef Skaai het volgende:
[..]
Leuk! Warm! Lekker!
Heerlıjk zwembad, lekkere zon, leuke en toffe Turken.
Leuker dan hıer ın ıeder geval
Trouwens, dıe topıcs gaan nıet erg snel he zo zonder mıjn gespam.
Waar?quote:Op donderdag 16 juni 2005 21:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik hele dagen werk nu.
Maar wel oudquote:Op donderdag 16 juni 2005 21:36 schreef mark_03 het volgende:
SINCE U BEEN GONE *******
Fuck, wat een lekker nummer
Je kunt het uitzettenquote:Op donderdag 16 juni 2005 21:43 schreef BVO het volgende:
Leuk, zo'nm "ik zie wat je luistert" functie op MSN. Krijg er steeds commentaar op..
Viel een beetje tegenquote:Op donderdag 16 juni 2005 21:42 schreef Svensational het volgende:
Vechten bij Rotzooi & Co zometeen![]()
Vuilnisman vs. Politieagent
Nee męn.quote:
quote:Op donderdag 16 juni 2005 21:59 schreef karoltje het volgende:
Tom: Gefeli!.
.
Bupa: Knul, ik had precies hetzelfde. 2 vijfen in mn profiel, eentje herkanst. Ik heb in snikheet juli terwijl mn vriendinnen op Kreta lagen op dat klote-eco geblokt en allebei de keren viel ik bijna flauw van de uitslag. Gelukkig ben ik na mn her wel geslaagd
, en ik was zoooo ongelofelijk fokking blij. Weetje Boep, daar mag je mee boffen, zo veel vreugde hebben al die Tommetjes (sorry
) en anderen met hun belachelijke 7-ens voordat ze hun examen ingaan niet
. Dus nu wel hard stuudten en dan kan je dr straks extra hard van genieten!
quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:11 schreef karoltje het volgende:
En wat dacht je van niet zeker weten wanneer je de uitslag hoort en niet zeker weten of je tegelijk met de anderen je diploma zult krijgen.
En dan 5 voor half 8 (half 8 begon de uitreiking) gebeld worden dat je naar school moet komen WANT JE BENT GESLAAAAGD.
Allemachtig wat een tijd was dat.
quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:12 schreef Tania18 het volgende:
* Tania18 luistert Jack Johnson op aanraden van Bupa
I like itquote:Op donderdag 16 juni 2005 22:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]![]()
Geloof me, je zult er geen spijt van krijgen.
MMM its always better when we're togetherquote:Op donderdag 16 juni 2005 22:15 schreef Tania18 het volgende:
[..]
I like it
Sitting, waiting, wishing
Times like these
Oh, die heb ik nog nietquote:Op donderdag 16 juni 2005 22:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
MMM its always better when we're together
Yea we’ll look at the stars when we're together
well its always better when we're together
Yeah, its always better when we're together
Oh, zo spannend was het bij mij nou weer nietquote:Op donderdag 16 juni 2005 22:11 schreef karoltje het volgende:
En wat dacht je van niet zeker weten wanneer je de uitslag hoort en niet zeker weten of je tegelijk met de anderen je diploma zult krijgen.
En dan 5 voor half 8 (half 8 begon de uitreiking) gebeld worden dat je naar school moet komen WANT JE BENT GESLAAAAGD.
Allemachtig wat een tijd was dat.
Het viel me op dat er zoveel mensen uit het oude Idols forum hier zaten, dus ik dacht ik kom eens kijken.quote:
Altijd gezelligquote:Op donderdag 16 juni 2005 22:36 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Het viel me op dat er zoveel mensen uit het oude Idols forum hier zaten, dus ik dacht ik kom eens kijken.
Nog een paar maandjes, is IDO weer terug.quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:36 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Het viel me op dat er zoveel mensen uit het oude Idols forum hier zaten, dus ik dacht ik kom eens kijken.
Ik ben benieuwd wie er mods worden danquote:Op donderdag 16 juni 2005 22:50 schreef BVO het volgende:
[..]
Nog een paar maandjes, is IDO weer terug..
schatje.quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wie er mods worden dan
Ik niet, ik kijk alleen als ik mail hebquote:
schatje is al mod van LIF, Tom wil denk ik ook nietquote:Op donderdag 16 juni 2005 22:52 schreef BVO het volgende:
[..]
schatje..
Tommerd niet denk ik.
Niks voor jou?.
Pas iciquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |