Die is wel de laatste die ze erbij moeten betrekkenquote:
Dat wist ik, maar heb ik gemist omdat ik in slaap was gevallen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:10 schreef Iwan1976 het volgende:
RTL Boulevard had vandaag een item over 15 jaar Ludo Sanders.
Wellicht geldt dit niet voor jou, maar de huidige generatie kijkers zal zich Jef inderdaad herrineren als de barman die af en toe 1 zinnetje tekst mag opdreunen. Hij komt ook nooit meer uit de Koning, niet op bezoek bij Rik, niet een keer de Rozenboom in. Schandalig, het is namelijk ook niet dat Bartho Braat dit wil volgens mij, ze zijn hem gewoon aan het wegpesten. Zoals ze al eerder met Wilbert Gieske hebben gedaan en ook met Jette van der Meij aan het doen zijn (huis weg, vrienden weg, kind weg noem maar op).quote:
Prachtig inderdaad. In dat filmpje hierboven: je voelt als het ware de ingehouden woede, de wil om toe te slaan en ongenadig af te maken... Heerlijk. Ik vond Ludo vroeger echt niets, maar dit is heerlijk.quote:
Heb je helemaal gelijk in. En het feit dat dít GTST nu (waarschijnlijk) weer 'leuk' maakt, toont alleen maar aan hoe slecht de andere verhaallijnen de laatste tijd zijn.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:47 schreef PeterKelder het volgende:
Tja, ik heb vanwege de reacties hier de shortie voor maandag bekeken...
... Het is dus nu echt duidelijk dat ze bij ScriptStudio aan recycling doen: hoe vaak hebben we dit Ludo al niet horen zeggen?! Kunnen die schrijvers echt niets anders verzinnen?! 15 jaar Ludo Sanders, en wat hebben we hem al die tijd tegen zijn vijanden horen zeggen?:
- Ik neem je alles af wat je lief is
- Ik maak je kapot
- Als is het het laatste wat ik doe
Creativiteit is niet het sterkste punt bij ScriptStudio blijkbaar.
En mocht (jawel, herinnert u zich de laatste GTST-jaren waar alles wat enigszins goed uit de verf komt, genadeloos wordt afgescheept met een fluteinde???) de strijd er echt komen, dan ben ik bang dat de recycling-koorts bij ScriptStudio doorslaat, waardoor de strijd tussen Ludo en Maxime eindigt op een bootje op de Noordzee, waar Ludo middels een pistool Maxime dwingt een gat te graven in de bodem van de Noordzee onder het mom "Praatjes vullen geen gaatjes!"
Tja...
De verhaallijn Danny - Charlie, dat is echt een grote misser. Hoe krijg ik 20 afleveringen goed vol? door alleen maar door te blijven emmeren over dat vreemdgaan...quote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb je helemaal gelijk in. En het feit dat dít GTST nu (waarschijnlijk) weer 'leuk' maakt, toont alleen maar aan hoe slecht de andere verhaallijnen de laatste tijd zijn.
In mijn ogen moet de bezem weer door het schrijversteam etc. Ook een andere Uitvoerend Producent zou de serie goed doen, denk ik. Deze zitten er nu ruim 3 seizoenen en dat is wel vaak de limit.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb je helemaal gelijk in. En het feit dat dít GTST nu (waarschijnlijk) weer 'leuk' maakt, toont alleen maar aan hoe slecht de andere verhaallijnen de laatste tijd zijn.
Tja, de schrijvers moeten ruim 40 weken vol weten te krijgen en als je niet zo'n heel creatieve geest hebt al schrijver zijde (want zeg nou zelf, wat was nou de laatst echte originele verhaallijn???) krijg je als kijker dit soort troep door je strot geduwd.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De verhaallijn Danny - Charlie, dat is echt een grote misser. Hoe krijg ik 20 afleveringen goed vol? door alleen maar door te blijven emmeren over dat vreemdgaan...
Speurneuzenintuïtiequote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:41 schreef miss_dynastie het volgende:
Jack die tegen Wiet zegt: 'Noud laat jou niet vallen voor Nina'.... hoe komt 'ie erop
Ja, het is een resercheur toch? Daar kun je zulke scherpe observeringen van verwachten.quote:
Noud zag ineens Nina voor zich toen Wiet met z'n voet bezig was, denk dat hij zich weer wat 'herinnerde' en nu nog meer herinneringen terug wil.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:41 schreef miss_dynastie het volgende:
Vanwaar die plotselinge toenadering tussen Noud en NinaIk mis weer eens iets
Wellicht heeft Jack met Sjors gepraat, ik heb geen ideequote:Jack die tegen Wiet zegt: 'Noud laat jou niet vallen voor Nina'.... hoe komt 'ie erop
Ja, Noud gaat terug naar de plaats van het ongeluk om nog wat meer herinneringen te herinneren.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Noud zag ineens Nina voor zich toen Wiet met z'n voet bezig was, denk dat hij zich weer wat 'herinnerde' en nu nog meer herinneringen terug wil.
Dat laatste doet Maxime welquote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, Noud gaat terug naar de plaats van het ongeluk om nog wat meer herinneringen te herinneren.
Dus Ludo, pas maar op want je slachtoffer gaat
- toch nog trouwen met je dochter
- je aangeven wegens poging tot doodslag? Zoiets?
Owja, Maxime heeft ook nog een appeltje te schillen met Ludo... Er komt eindelijk eens wat actie in die serie...quote:
Nou, ik weet wel dat ik dat de laatste drie jaar niet heb gehoord. Dus dit is een hele verademing.quote:[b] Op zaterdag 26 maart 2011 10:47 schreef PeterKelder het volgende:[/eef 15 jaar Ludo Sanders, en wat hebben we hem al die tijd tegen zijn vijanden horen zeggen?:
- Ik neem je alles af wat je lief is
- Ik maak je kapot
- Als is het het laatste wat ik doe
Ze moesten toch íets verzinnen om Bianca tegen Ludo en Janine op te zetten...quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:57 schreef Hogendoorn het volgende:
Ik ben het wel met miss_dynastie eens. Ik vond Janine ook wel erg overdreven reageren. Natuurlijk is ze woedend dat iemand haar zoon in elkaar slaat, maar nota bene zij praat over te vergevingsgezind zijn. Is ze soms vergeten dat zij de meest gruwelijke daden van Ludo vergeven heeft? Ik zie Anton nog geen mensen ontvoeren, op een boot zetten, geen voedsel meer geven, en ze bijna laten verdrinken....
Ik hoop dat de strijd tussen Ludo en Maxime niet bij alleen die eeuwige dreigementen blijft. Tijd voor actie. ^o^
Kunnen we de schrijvers niet met zn allen gaan mailen ofzo, er zijn vast wel meer kijkers die er zo over denken.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:35 schreef Countess het volgende:
Een zwak personage zoals Danny wordt de hand boven het hoofd gehouden, terwijl de oudgedienden als oud vuil worden behandeld.
Of de schrijvers nemen hun verantwoording nauwelijks voor het laten vastlopen van een personage, ze schrijven het vervolgens simpelweg de serie uit of klooien er maar wat mee aan.
Glazen spoelen en een beetje rondwandelen in het hotel zijn wat mij betreft acties die ook door figuranten kunnen worden uitgevoerd, niet door Jef en Laura.
Resercheurquote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, het is een resercheur toch? Daar kun je zulke scherpe observeringen van verwachten.
Ik denk dat Heer Van Bartolhoven dat zal kunnen beamen, hij heeft ooit een mail gestuurd naar de schrijvers met kritiekpunten en eventuele tips er in, wat door de schrijvers toen is afgedaan als een vod.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:44 schreef ArnieAlberts het volgende:
Joh, dat mail-adres. Dat is er ook alleen maar voor 14-jarige tieners, die liggen te geilen op Danny en Lorena, en vertellen hoe gaaf zij wel niet zijn en of zij misschien ook MSN hebben. Komt de redactie alleen maar met het antwoord: "Goh, wat leuk dat je naar GTST kijkt!", negatieve kritiek eindigt meteen in het vuilnis.
Tja, Spangas.... van de week op school kreeg ik dat bij mijn Kijk en Luistertoets Nederlands voorgeschoteld... Laat ik het zo zeggen: ik had 2 van de 7 vragen goed (en jij mag zeggen hoe dat kanquote:Ik ga iets zeggen waar ik veel, misschien heel veel reacties op krijg die het er niet mee eens zijn. Maar ik ben het zat om continue te moeten lezen hoe MIJN soap hier compleet verneukt wordt. MIJN soap, de énige soap die mij vroeger jarenlang dagelijks aan de buis gekluisterd hield, wordt, nee, IS veranderd in een volwassen "Spangas". WHAT THE FUCK.
Nou ja, een einde als Goudkust seizoen 5 mag ook...quote:Wat ik dus wilde zeggen;
Ik hoop uit de grond van mijn hart dat GTST gecancelled wordt, OF dat de schrijvers én hun belachelijke karakters uit de afgelopen 2, 3 jaar allemaal eruit gaan. Blaas Meerdijk op of whatever, maar al die nieuwe verneukte teringkarakters die echt al-tijd de hand boven het hoofd worden gehouden, gewoon echt allemaal eruit. Dit wordt namelijk te belachelijk voor woorden.
Just my two cents.
Ik zeg, doen!quote:Op zondag 27 maart 2011 10:47 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik denk dat Heer Van Bartolhoven dat zal kunnen beamen, hij heeft ooit een mail gestuurd naar de schrijvers met kritiekpunten en eventuele tips er in, wat door de schrijvers toen is afgedaan als een vod.
[..]
Tja, Spangas.... van de week op school kreeg ik dat bij mijn Kijk en Luistertoets Nederlands voorgeschoteld... Laat ik het zo zeggen: ik had 2 van de 7 vragen goed (en jij mag zeggen hoe dat kan)
[..]
Nou ja, een einde als Goudkust seizoen 5 mag ook...
Alle mensen op een schip, waar een bom is geplaatst. Wiet (die intussen verslaafd is aan de cocaïne) komt hier achter en wil de rest waarschuwen, maar stort op het cruciale moment in elkaar, waarna de bom de laatste seconden aftikt... (ZOMERCLIFF!!!!!!!!!!!!!)
In de eerste aflevering van Seizoen 22 zijn we een jaar verder. Lucas en Edwin zijn verdronken, Maxime is spoorloos verdwenen, Danny is voor het laatst gesignaleerd in het Zwanenmeer, Charlie is naar haar moeder in Curacao vertrokken (arme bevolking van Curacao, ik heb met ze te doen), Nina is ooit een tas gaan kopen in Milaan maar is nooit teruggekomen (godzijdank!), Ludo zit in de gevangenis nadat hij schuldig is bevonden aan de explosie op de boot (wat hem min of meer door Maxime in de schoenen is geschoven), Sjoerd is overleden bij een ongeluk op zijn driewieler (jaja!), Wiet zit in een afkickkliniek, Bing heeft tijdens de explosie in zijn broek gepoept en is in angst het water ingedoken (en nooit meer teruggevonden), en Lorena en Jack zijn per boot op wereldreis gegaan en hebben volgens de laatste geruchten Laura Dekker aangevaren, waardoor die haar geheugen heeft verloren en nu denkt dat ze de dochter van Linda is
Robert is terug uit Tokyo en heeft trouwplannen met Laura, Sil is - dankzij inspanningen van zijn vader - vervroegd uit de gevangenis gekomen, Noud zit in een rolstoel nadat hij een spijker verkeerd in de muur sloeg en hier spontaan een hernia van kreeg, Jef heeft De Koning overgedragen aan Rik en is samen met Robert een nieuw reclamebureau begonnen (A&A), Laura heeft haar baan bij De Rozenboom opgezegd en is als Juridisch Medewerker bij A&A gekomen en Sil leert de fijne kneepjes van het reclamevak. Maar dan komt er een oude bekende van Jef uit Amerika...
Rik is intussen weer eigenaar van De Koning geworden en is getrouwd met Sjors. Rikki doet er alles aan om Sil terug te krijgen, maar hij houdt de boot af. Rikki slaat volledig door en raakt verslaafd aan de alcohol, wat resulteert in een coma.
Intussen loopt het huwelijk van Anton en Bianca ook niet lekker: Bianca geeft Anton de schuld van de dood van hun kinderen. Anton kan er niet meer tegen en zoekt troost bij Janine, die ook treurt om de dood van haar zoon en het vertrek van haar dochter. De twee krijgen een verhouding, maar dan keert Ludo terug in Meerdijk...
Ludo is niet van plan A&A voor zich te laten gaan en haalt een oude bekende terug: George Vandermeer. De opdracht is simpel: maak A&A kapot. George gaat gretig aan het werk, maar de teruggekeerde Remco heeft het gevoel dat er iets niet helemaal in de haak is...
En als laatste meert er plotseling een rubberbootje aan in de haven van Meerdijk. De vrouw aan boord is niet van plan Meerdijk snel weer te verlaten, want ze heeft een behoorlijk appeltje te schillen met Ludo en wil haar kleinkind graag ontmoeten...
Ik weet nog dat de eerste keer dat ik keek was dat toen Janine even begraven werd door Sophia.quote:Op zondag 27 maart 2011 19:51 schreef LetsGame het volgende:
Ik heb al een maand niet meer gefokt![]()
Hoelang kijken jullie allemaal GTST? Ik kijk sinds januari 1999. Dus nu al 12 jaar, toen was ik een tiener. Jullie?
1 oktober 1992 dus?quote:Op zondag 27 maart 2011 20:01 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik weet nog dat de eerste keer dat ik keek was dat toen Janine even begraven werd door Sophia.Volgensmij was dat seizoen 2002-2003.
Overigens werd ik precies 2 jaar na de start van GTST geboren.
Ik kijk het bijna 21 jaar, ik was bij de aanvang 7 jaren oudquote:Op zondag 27 maart 2011 19:51 schreef LetsGame het volgende:
Hoelang kijken jullie allemaal GTST? Ik kijk sinds januari 1999. Dus nu al 12 jaar, toen was ik een tiener. Jullie?
Ik kijk al sinds het begin, ging ik bij m'n moeder erbij zitten op de bankquote:Op zondag 27 maart 2011 19:51 schreef LetsGame het volgende:
Dat soort dingen dus, vaak wist ik het wel tot het einde te rekken, maar soms waren die ouwelui aardig koppig, maar klasgenoten die je bij praatten en het welbekende 'gisteren in goede tijden slechte tijden', maakten veel goed, je kon het aardig volgen op die manierquote:Op zondag 27 maart 2011 21:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik kijk al sinds het begin, ging ik bij m'n moeder erbij zitten op de bankDe eerste tijd mocht ik wel alleen maar tot de pauze meekijken, want dan was het bedtijd. Wat een kwelling was dat
*Mee eensquote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:44 schreef ArnieAlberts het volgende:
Joh, dat mail-adres. Dat is er ook alleen maar voor 14-jarige tieners, die liggen te geilen op Danny en Lorena, en vertellen hoe gaaf zij wel niet zijn en of zij misschien ook MSN hebben. Komt de redactie alleen maar met het antwoord: "Goh, wat leuk dat je naar GTST kijkt!", negatieve kritiek eindigt meteen in het vuilnis.
Ik ga iets zeggen waar ik veel, misschien heel veel reacties op krijg die het er niet mee eens zijn. Maar ik ben het zat om continue te moeten lezen hoe MIJN soap hier compleet verneukt wordt. MIJN soap, de énige soap die mij vroeger jarenlang dagelijks aan de buis gekluisterd hield, wordt, nee, IS veranderd in een volwassen "Spangas". WHAT THE FUCK. Wat ik dus wilde zeggen;
Ik hoop uit de grond van mijn hart dat GTST gecancelled wordt, OF dat de schrijvers én hun belachelijke karakters uit de afgelopen 2, 3 jaar allemaal eruit gaan. Blaas Meerdijk op of whatever, maar al die nieuwe verneukte teringkarakters die echt al-tijd de hand boven het hoofd worden gehouden, gewoon echt allemaal eruit. Dit wordt namelijk te belachelijk voor woorden.
Just my two cents.
Ik bleef altijd heel stil in een hoekje van de bank zitten, in de hoop dat ze zouden vergeten dat ik er ook nog wasquote:Op zondag 27 maart 2011 21:09 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat soort dingen dus, vaak wist ik het wel tot het einde te rekken, maar soms waren die ouwelui aardig koppig, maar klasgenoten die je bij praatten en het welbekende 'gisteren in goede tijden slechte tijden', maakten veel goed, je kon het aardig volgen op die manier
Hahah dat is schattig.. en herkenbaar.. deed ik vroeger ook haha.. werkte natuurlijk nietquote:Op zondag 27 maart 2011 21:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik bleef altijd heel stil in een hoekje van de bank zitten, in de hoop dat ze zouden vergeten dat ik er ook nog was
Nee inderdaad, meestal werkte het niet. Vaak dacht ik dat het werkte, en dan zeiden ze ineens na 3 minuten pauze "zo.. tijd om naar bed te gaan"quote:Op zondag 27 maart 2011 21:48 schreef Liquidist het volgende:
[..]
Hahah dat is schattig.. en herkenbaar.. deed ik vroeger ook haha.. werkte natuurlijk niet
Nou, eh, je kan natuurlijk meer doen met de karakters, al zijn ze niet alle dagen aanwezig.quote:Op zondag 27 maart 2011 21:53 schreef vreakky het volgende:
Bartho en jette konden allebei een grote rol krijgen, ze hebben zelf bedankt en beslist om half gepensioneerd door het leven te gaan, en eventueel wat musicals en theater te doen.
Ja, inderdaad. Dat forum op GTST.nl slaat echt nergens op.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:36 schreef YellowSubmarine het volgende:
Ik kijk het sinds een paar weken. Dit is eigenlijk ook waarom ik me aangemeld heb op Fok!, aangezien dit -naar mijn weten- het enige normale forum is waarop je op een normaal niveau kunt converseren over GTST.
Idem voor gtst courant qua fan betreft kan het huidige gtst beter door sbs 6 overgenomen worden.quote:Op maandag 28 maart 2011 00:02 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Dat forum op GTST.nl slaat echt nergens op.
Beste DeLuna.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:13 schreef DeLuna het volgende:
Beste DeLuna,
Bedankt voor je mail. We stellen je betrokkenheid op prijs en hebben je suggesties en opmerkingen bij onze schrijvers neergelegd. We krijgen wekelijks erg veel verzoeken en opmerkingen binnen en kunnen daarom niet garanderen dat er ook daadwerkelijk iets met je suggestie gedaan wordt. We wensen je nog veel kijkplezier.
Er zal hier helaas voor ons weinig verandering in komen, aangezien deze verhaallijnen bij de jongere kijkers wel aanslaan. Ze denken hierdoor dat ze fantastisch goed bezig zijn en superieur zijn aan alle verhaallijnen uit het verleden, waar ze nog al lacherig en spottend over doen als "gestuntel tussen krakkemikkerige decors".quote:Op maandag 28 maart 2011 17:00 schreef Liquidist het volgende:
[..]
Beste DeLuna.
Bedankt voor je mail. We doen er niets mee. We wensen je nog veel kijkplezier.
Beste DeLuna,quote:Op maandag 28 maart 2011 16:13 schreef DeLuna het volgende:
Beste DeLuna,
Bedankt voor je mail. We stellen je betrokkenheid op prijs en hebben je suggesties en opmerkingen bij onze schrijvers neergelegd. We krijgen wekelijks erg veel verzoeken en opmerkingen binnen en kunnen daarom niet garanderen dat er ook daadwerkelijk iets met je suggestie gedaan wordt. We wensen je nog veel kijkplezier.
Als je Albert Verlinde vorige week in Boulevard hebt gehoord en je zou in eerste instantie niet weten dat het over GTST ging, zou je haast denken dat het om de een of andere Amerikaanse serie gaat die ik-weet-niet-hoeveel Emmy's heeft gewonnen.quote:Op maandag 28 maart 2011 18:28 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Er zal hier helaas voor ons weinig verandering in komen, aangezien deze verhaallijnen bij de jongere kijkers wel aanslaan. Ze denken hierdoor dat ze fantastisch goed bezig zijn en superieur zijn aan alle verhaallijnen uit het verleden, waar ze nog al lacherig en spottend over doen als "gestuntel tussen krakkemikkerige decors".![]()
Toch denk ik dat wat meer de stijl van vroeger aannemen niet leidt tot het verlies van kijkers, maar juist dat de oude doelgroep weer gaat kijken. Resultaat, een som van de kijkcijfers van nu + die van vroeger, nou wat wil je nog meer?
Boulevard is sowieso subjectiviteit ten top, toch maf dat zo een Verlinde zijn bestaan financeert met zijn onfundeerde mening op de nederlandse televsie te uiten. Hiernaast is er ook nog een deel van de bevolking zo stom om te geloven dat dit feiten zijn en niet slechts de mening van een individu.quote:Op maandag 28 maart 2011 18:32 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Als je Albert Verlinde vorige week in Boulevard hebt gehoord en je zou in eerste instantie niet weten dat het over GTST ging, zou je haast denken dat het om de een of andere Amerikaanse serie gaat die ik-weet-niet-hoeveel Emmy's heeft gewonnen.
En dan blijkt-ie het over GTST te hebben![]()
Dat Boulevard is meer tijdvulling dan echt interessant en de helft wat er voorbij komt kan rechtstreeks in de prullenbak worden gedeponeerd.quote:Op maandag 28 maart 2011 18:51 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Boulevard is sowieso subjectiviteit ten top, toch maf dat zo een Verlinde zijn bestaan financeert met zijn onfundeerde mening op de nederlandse televsie te uiten. Hiernaast is er ook nog een deel van de bevolking zo stom om te geloven dat dit feiten zijn en niet slechts de mening van een individu.
Verlinde blijkt nog eens een kereltje te zijn met een invloed op het programma dat je niet moet onderschatten, onder Beau wist hij zijn plek nog wel. Maar met Daphne wist hij er meer en meer zijn stempel op te drukken en zijn positie tot onaantastbaar te verzegelen. Lozen die vent
Patty Brard.... Dan noem je er ook een.quote:Op maandag 28 maart 2011 18:57 schreef PeterKelder het volgende:
Maar als ik eerlijk ben zou ik Boulevard verkiezen boven Shownieuws van SBS: Patty Brard die er met een big smile staat te vertellen dat Hans Boskamp is overledenWat dat betreft is Verlinde wat netter.
Maar goed, weer on-topic
Behalve die scènes op het eind was het eigenlijk niet zo een mooie aflevering vond ik.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:32 schreef gebrokenglas het volgende:
Schitterend.... Ludo is back... Een mooie aflevering.
Juist.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:41 schreef Hogendoorn het volgende:
Ludo en Anton die allebei stonden te smeken: "zeg me wat ik moet doen!"
Gelukkig dat Ludo uiteindelijk toch het laatste woord kreeg. Ik dacht meteen aan de opmerking van Heer van Bartolhoven over de positie van mannen ten aanzien van vrouwen in GTST. Nogmaals goed dat Ludo het laatste woord kreeg.
quote:Op maandag 28 maart 2011 18:28 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Beste DeLuna,
Bedankt voor je mail. Echter geven wij de voorkeur om het 10.000ste mailtje van een tienermeisje van 14 te beantwoorden die de vraag stelt of Jan Kooijman op haar verjaardagsfeestje komt of de 50.000ste vraag of de mensen kunnen reserveren voor een diner in De Rozenboom.
Met andere woorden: jou suggesties en opmerkingen kun je in je .... steken en wij gaan er zeker niets mee doen. Desondanks wensen wij je nog veel kijkplezier, ook al schijn je dat niet te hebben, gezien je mail.
Met vriendelijke groet,
Redactie GTST
________________________________________________________________________________
Ik zweer je: dat was het eerste concept
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door DeLuna op 28-03-2011 22:40:32 ]❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
quote:Op maandag 28 maart 2011 22:29 schreef DeLuna het volgende:
Ik kan van de shortie alleen dit maar zeggen:Volgende keer in spoiler-tag graag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, ik dacht, omdat iedereen de shortie kan bekijken dat het niet hoefde. Maar oke. Is goed.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:37 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Volgende keer in spoiler-tag graag.
Hehe, is ok. Maar ik ga nu toch maar even die shortie bekijken, ben te benieuwd gewordenquote:Op maandag 28 maart 2011 22:41 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Oh, ik dacht, omdat iedereen de shortie kan bekijken dat het niet hoefde. Maar oke. Is goed.
quote:Op maandag 28 maart 2011 22:13 schreef YellowSubmarine het volgende:
Lezen jullie wel eens de spoilers?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 maart 2011 22:13 schreef YellowSubmarine het volgende:
Lezen jullie wel eens de spoilers?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Hmm nu ben ik ook wel nieuwsgierig, even kijken.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:52 schreef LWD-Godius het volgende:
Haha, ik ga nooit meer shorties kijken, te spannend dit. Was elke reguliere gtst-uitzending maar zo leuk.
quote:Op maandag 28 maart 2011 22:48 schreef DeLuna het volgende:
[..]Ja ben ik ook erg benieuwd naar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ergerde me vandaag trouwens ontzettend aan het wanhopige gedrag van Nina, snap niet dat Noud zo graag zijn geheugen m.b.t. haar terug wil.
Ik zou precies hetzelfde reageren als ik hun beiden was. Heeft ten eerste te maken met medelijden en aan de andere kant weet hij veel meer dingen niet. Ik zou die herinneringen ook graag terug willen op de 1 of andere manierquote:Op maandag 28 maart 2011 22:55 schreef YellowSubmarine het volgende:
[..]
Ja ben ik ook erg benieuwd naar.
Ik ergerde me vandaag trouwens ontzettend aan het wanhopige gedrag van Nina, snap niet dat Noud zo graag zijn geheugen m.b.t. haar terug wil.
Woah wat mij betreft is ie pas terug als ie de daad bij het woord voegt, er worden tegenwoordig wel vaker loze dreigementen gedaan.quote:Op maandag 28 maart 2011 23:03 schreef Sk00p het volgende:
Wat is Maxime een wanhopige puinhoopEcht te triest! Maar Ludo is idd terug! Ben benieuwd wat er allemaal gaat gebeuren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat mij betreft kan dat 'Ludo is terug' helaas net zo goed een storm in een glas water zijn.
Een heer met stijl
Het is ontopic zolang het over de weergave van gtst door hun presentatoren gaat.quote:Op maandag 28 maart 2011 18:57 schreef PeterKelder het volgende:
Maar als ik eerlijk ben zou ik Boulevard verkiezen boven Shownieuws van SBS: Patty Brard die er met een big smile staat te vertellen dat Hans Boskamp is overledenWat dat betreft is Verlinde wat netter.
Maar goed, weer on-topic
Waarvan aktequote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:17 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Het is ontopic zolang het over de weergave van gtst door hun presentatoren gaat.Verlinde is misschien op het eerste gezicht netter dan Brard (in haar geval niet zo moeilijk), maar het is in mijn ogen een ongelooflijk geniepig, achterbaks en onbetrouwbaar mannetje. Schijnhelig is het juiste woord.
GMTAquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:17 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Het is ontopic zolang het over de weergave van gtst door hun presentatoren gaat.Verlinde is misschien op het eerste gezicht netter dan Brard (in haar geval niet zo moeilijk), maar het is in mijn ogen een ongelooflijk geniepig, achterbaks en onbetrouwbaar mannetje. Schijnhelig is het juiste woord.
Op gtst.nl hebben ze het ook over "Ludwin"quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:21 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Op GTST.nl en Youtube zijn ze ook vrij enthousiast over Ludo's "terugkeer". Ik hoop dat het een experimentje was en ze dit doorzetten.
Jammer dat wie werkkamer dezelfde is als de slaapkamer.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:28 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Cool dat we Amy's pony even te zien kregen en helemaal geniaal dat Ludo's werkkamer thuis ook weer terug is![]()
En Charlie is vies![]()
![]()
Nee!! Ludwin is Edwin en Lucas.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:19 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Op gtst.nl hebben ze het ook over "Ludwin"![]()
Voor de rest, mooi om die warme band tussen Nina en Amy te zien
Doet er niet toe, oorspronkelijk had Ludo ook een werkkamer in huis en daar lijkt het ook gewoon op. Bovendien betekent het misschien dat Ludo weer eens aan het werk gaat in plaats van huisvadertje te spelen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:31 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Jammer dat wie werkkamer dezelfde is als de slaapkamer.
Niks tegen homo's als mensen dat weer denken, wel dat ze het Ludwin noemen, dit laat me weer denken aan het niveau van die tienerserie van 2 jochies die in een hotel wonen.quote:
Dit is pas de eerste keer dat ik het hoor danquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:32 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Die grap is ook minstens 5 keer gemaakt
Het was ook geen kritiek naar jou, eerder richting de makers. Zo herriner ik me een keer dat Lucas de de Rozenboom binnen kwam en tegen Maxime zei 'hee tante', waarop ze reageerde met 'hee nichtje'.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:06 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Dit is pas de eerste keer dat ik het hoor dan, tijdens de meeste scènes waar Lucas in speelt ben ik achter mijn notebook een beetje aan het surfen en let ik niet echt op. Ik vind zijn personage niet echt interessant, te gespeeld en veel te geforceerd.
Quoted for truthquote:Op zondag 27 maart 2011 10:47 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik denk dat Heer Van Bartolhoven dat zal kunnen beamen, hij heeft ooit een mail gestuurd naar de schrijvers met kritiekpunten en eventuele tips er in, wat door de schrijvers toen is afgedaan als een vod.
[..]
Tja, Spangas.... van de week op school kreeg ik dat bij mijn Kijk en Luistertoets Nederlands voorgeschoteld... Laat ik het zo zeggen: ik had 2 van de 7 vragen goed (en jij mag zeggen hoe dat kan)
[..]
Nou ja, een einde als Goudkust seizoen 5 mag ook...
Alle mensen op een schip, waar een bom is geplaatst. Wiet (die intussen verslaafd is aan de cocaïne) komt hier achter en wil de rest waarschuwen, maar stort op het cruciale moment in elkaar, waarna de bom de laatste seconden aftikt... (ZOMERCLIFF!!!!!!!!!!!!!)
In de eerste aflevering van Seizoen 22 zijn we een jaar verder. Lucas en Edwin zijn verdronken, Maxime is spoorloos verdwenen, Danny is voor het laatst gesignaleerd in het Zwanenmeer, Charlie is naar haar moeder in Curacao vertrokken (arme bevolking van Curacao, ik heb met ze te doen), Nina is ooit een tas gaan kopen in Milaan maar is nooit teruggekomen (godzijdank!), Ludo zit in de gevangenis nadat hij schuldig is bevonden aan de explosie op de boot (wat hem min of meer door Maxime in de schoenen is geschoven), Sjoerd is overleden bij een ongeluk op zijn driewieler (jaja!), Wiet zit in een afkickkliniek, Bing heeft tijdens de explosie in zijn broek gepoept en is in angst het water ingedoken (en nooit meer teruggevonden), en Lorena en Jack zijn per boot op wereldreis gegaan en hebben volgens de laatste geruchten Laura Dekker aangevaren, waardoor die haar geheugen heeft verloren en nu denkt dat ze de dochter van Linda is
Robert is terug uit Tokyo en heeft trouwplannen met Laura, Sil is - dankzij inspanningen van zijn vader - vervroegd uit de gevangenis gekomen, Noud zit in een rolstoel nadat hij een spijker verkeerd in de muur sloeg en hier spontaan een hernia van kreeg, Jef heeft De Koning overgedragen aan Rik en is samen met Robert een nieuw reclamebureau begonnen (A&A), Laura heeft haar baan bij De Rozenboom opgezegd en is als Juridisch Medewerker bij A&A gekomen en Sil leert de fijne kneepjes van het reclamevak. Maar dan komt er een oude bekende van Jef uit Amerika...
Rik is intussen weer eigenaar van De Koning geworden en is getrouwd met Sjors. Rikki doet er alles aan om Sil terug te krijgen, maar hij houdt de boot af. Rikki slaat volledig door en raakt verslaafd aan de alcohol, wat resulteert in een coma.
Intussen loopt het huwelijk van Anton en Bianca ook niet lekker: Bianca geeft Anton de schuld van de dood van hun kinderen. Anton kan er niet meer tegen en zoekt troost bij Janine, die ook treurt om de dood van haar zoon en het vertrek van haar dochter. De twee krijgen een verhouding, maar dan keert Ludo terug in Meerdijk...
Ludo is niet van plan A&A voor zich te laten gaan en haalt een oude bekende terug: George Vandermeer. De opdracht is simpel: maak A&A kapot. George gaat gretig aan het werk, maar de teruggekeerde Remco heeft het gevoel dat er iets niet helemaal in de haak is...
En als laatste meert er plotseling een rubberbootje aan in de haven van Meerdijk. De vrouw aan boord is niet van plan Meerdijk snel weer te verlaten, want ze heeft een behoorlijk appeltje te schillen met Ludo en wil haar kleinkind graag ontmoeten...
Tis toch niet voor niks "Arnie en Peter weten alles beter!"quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:58 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Quoted for truth
Naar een idee van ArnieAlberts
Geschreven door PeterKelder
Hoeveel meer kan je back to basic?
Zack & Cody?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:49 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Doet er niet toe, oorspronkelijk had Ludo ook een werkkamer in huis en daar lijkt het ook gewoon op. Bovendien betekent het misschien dat Ludo weer eens aan het werk gaat in plaats van huisvadertje te spelen.
[..]
Niks tegen homo's als mensen dat weer denken, wel dat ze het Ludwin noemen, dit laat me weer denken aan het niveau van die tienerserie van 2 jochies die in een hotel wonen.![]()
Dat ja, zo slecht dat het soms weer grappig wordt (al slaat nederlandse nasynchonisatie nergens op bij niet-tekenfilms), maar dat is ook als zodanig bedoeld. GTST was een soapserie en geen puber-comedy.quote:
Klopt dat je daar niets van terug hebt gezien. Rosa vertelde Jef dat ze verliefd op hem was en Jef heeft geantwoord dat hij Rosa aardig vindt maar niet meer dan dat.quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:48 schreef LWD-Godius het volgende:
Ik vind het trouwens wel jammer/vreemd dat de rollen van Jef en Rosa beperkt blijven tot het serveren van eten en biertjes overhandigen. Ik meende dat er nog niet zo lang geleden een lijntje ontstond tussen die twee? Volgens mij heb ik daar de laatste weken niets meer van teruggezien.
Die van vanavondquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:33 schreef gebrokenglas het volgende:
Die aflevering van gisteravond was verschrikkelijk. Wat saai.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:41 schreef Stephan1237 het volgende:
[ afbeelding ]
[
Die laatste foto moet het bureaublad van Ludo voorstellen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Beter dat dan van die verschrikkelijke plastic ballonnen die sommige actrices hebben.quote:
De schrijvers van gtst kunnen niet zo ver denken. Wel een goed en interessant plan trouwens, 10x beter dan de verhaallijnen die we nu zien.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:39 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Beter dat dan van die verschrikkelijke plastic ballonnen die sommige actrices hebben.![]()
Charlie is inderdaad een slet, maar hoer is ook wel een beroep voor haar. Kan ze veel geld mee verdienen.
Ze doet het nu toch al met iedereen, waarom er dan niet wat centjes aan verdienen?
In grote lijnen mee eens, behalve Nina en Noud, die irriteren me niet zozeer als ze gewoon bij elkaar zijn zonder zogenaamde geheugen issues.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:08 schreef Madame_Paon het volgende:
Zijn ze nou nog steeds niet klaar met dat gezeik over Charlie, Rik en Danny?
Wat een kutverhaallijn.
Ik vond Charlie en Rik al saai samen voordat Charlie was vreemdgegaan.
En ik vond Danny leuk toen hij met Maxime was, want die wou hem tenminste.
Charlie is gewoon een hoer. Rik verdient zoveel beter.
Ik hoop dat Maxime Danny nooit terugneemt, want die Danny is ook een kneus.
En waarom wil Nina Noud zo graag terug? Ze passen totaal niet bij elkaar.
En Noud is een kutpersonage.
Schrijvers, rot op met dit gezeik over Danny/Charlie/Rik/Nina/Noud, en zorg eens voor een verhaallijn met Laura en/of Jef!
Laura en Ome Willem gemist? Laura en Noud?quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:08 schreef Madame_Paon het volgende:
Schrijvers, rot op met dit gezeik over Danny/Charlie/Rik/Nina/Noud, en zorg eens voor een verhaallijn met Laura en/of Jef!
Ja, maar die verhaallijn met Edwin Rutten is al tijden geleden afgelopen. En Laura speelt in de verhaallijn van Noud/Nina maar een bijrol.quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:46 schreef kissaa het volgende:
[..]
Laura en Ome Willem gemist? Laura en Noud?
quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:15 schreef DeLuna het volgende:
Wat. ALWEER???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
Boeiend. Gtst is echt kut tegenwoordig al moet ik toegeven dat ik de previews nog steeds kijk .quote:
Hij houdt van mequote:
Bron: http://rtl24.web-log.nl/w(...)maer-in-gtst.html#tpquote:Exclusief: Marlies van Alcmaer in GTST
Actrice Marlies van Alcmaer (73), bekend van tv-series als 'Westenwind', 'Spijkerhoek' en 'Vrienden voor het Leven', zal binnenkort een gastrol gaan vertolken in Goede tijden, slechte tijden. Dat heeft RTL donderdag laten weten. Van Alcmaer kruipt in de huid van Diana Beaumont, de adoptietante van Maxime Sanders.
'De gastrol kwam geheel toevallig op mijn pad. De laatste jaren heb ik het rustiger aangedaan en werd ik nog zelden voor rollen gevraagd. Het was oud-collega Joep Sertons die me op de hoogte bracht van deze rol. Toen ik hoorde wat de rol inhield, was ik meteen enthousiast. Na een aantal castings werd ik uitgekozen. Ondanks dat ik een aantal jaren weinig acteerwerk heb gedaan, bevalt het me uitstekend op de set. Het is ook bijzonder interessant om met mijn jarenlange ervaring tips te geven aan jonge acteurs", aldus de actrice zelf.
Ellen Meijerse, programmacoordinator bij RTL, laat weten dat het personage voor een hoop opschudding zal zorgen. "Diana zal een belangrijk aandeel hebben in de verhaallijn van Maxime en Ludo". Overigens zal Van Alcmaer maar voor enkele weken de cast versterken. Meijerse laat weten dat haar rol vlak voor de zomerstop spectaculair ten einde komt.
Wij van Westenwind World vermoeden dat er connectie ligt tussen deze gastrol en het aankomende vertrek van Marjolein Keuning. Vanwege de Flexwet is Keuning verplicht binnen enkele maanden de serie te verlaten. Of ze daarna nog terugkeert, is niet bekend.
73 jaar.... wordt zij de oma ofzo va iemand?quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:02 schreef PeterKelder het volgende:
Ik weet niet of het waar is, maar ik las dit bericht op internet:
[..]
Bron: http://rtl24.web-log.nl/w(...)maer-in-gtst.html#tp
Als dit zo is hoop ik op een mooie en goede verhaallijn![]()
En vervolgens iets met Maxime op een rubberbootje
quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:41 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
73 jaar.... wordt zij de oma ofzo va iemand?
Lezen!!!quote:Van Alcmaer kruipt in de huid van Diana Beaumont, de adoptietante van Maxime Sanders.
Misschien kunnen ze haar inwisselen voor La Hafkamp...quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:56 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik hoop overigens dat als Maxime er tijdelijk uitgaat ze niet direct in en in gruwelijk irritant terug komt zoals de laatste keer zeg
Tja, alle karakters die potentie hebben worden door de schrijvers binnen 1 tot 2 weken volledig verpest.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:03 schreef Frey het volgende:
Ben alleen zo bang dat La Hafkamp dan een Maxime #2 wordt met deze schrijvers.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:08 schreef Frey het volgende:
Daan Schuurmans er nog bij en dan heb je een zeer krachtige westenwind.
Nooit gekeken, maar er zaten wel goede acteurs in. Maar wat hierboven al gezegd wordt, nieuwe personages toevoegen of oude bekenden heeft toch geen zin zolang die schrijvers er blijven zitten. Ze beginnen van alles, maar kunnen niets goed afronden en verpesten klassieke personages mochten die terug komen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:35 schreef Liquidist het volgende:
Westenwind dat was nog eens een leuke serie
Waren het maar alleen de klassieke personages... Nieuwe personages worden evengoed binnen een aantal weken grondig verpest. Recent voorbeeld is Sil. Dat soort rollen heeft potentie, maar wordt door de schrijvers volledig de grond ingeboord.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Nooit gekeken, maar er zaten wel goede acteurs in. Maar wat hierboven al gezegd wordt, nieuwe personages toevoegen of oude bekenden heeft toch geen zin zolang die schrijvers er blijven zitten. Ze beginnen van alles, maar kunnen niets goed afronden en verpesten klassieke personages mochten die terug komen.![]()
Dit is gewoon de jubileumverhaallijn ter ere van 15 jaar Ludo Sanders. Ook al is hij nu weer goed op dreef, moet ik zeggen.quote:Mensen vonden Ludo die Maxime de oorlog verklaarde zo geweldig, dit komt vast niet van die nieuwe schrijvers, maar is gerecycled uit oud materiaal als je het mij vraagt.
Van nieuwe personages boeit het me minder, daarvan heb ik geen herrinering van die verpest kan worden. Van mensen als Arnie, Linda en Frits van Houten hadden ze moeten afblijven. Of een eervol terugkeer zoals Martine Hafkamp of laat ze gewoon lekker rusten, het doet gewoon afbreuk aan het beeld dat ik van ze heb.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:53 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Waren het maar alleen de klassieke personages... Nieuwe personages worden evengoed binnen een aantal weken grondig verpest. Recent voorbeeld is Sil. Dat soort rollen heeft potentie, maar wordt door de schrijvers volledig de grond ingeboord.
Ik hoop dat dit zo blijft en het niet resulteerd in een "Ludo time-out" zoals de vorige keerquote:[..]
Dit is gewoon de jubileumverhaallijn ter ere van 15 jaar Ludo Sanders. Ook al is hij nu weer goed op dreef, moet ik zeggen.
Dat is waar, maar toch stoort het me wel degelijk. Ik bedoel: Sil is het enige nog levende (en hopelijk biologische) kind van Robert en Laura, en die laat je na een maand of 4-5 (nadat je hem eerst laten verouderen van 8 naar 15/16 jaar) weer verdwijnen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:56 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Van nieuwe personages boeit het me minder, daarvan heb ik geen herrinering van die verpest kan worden. Van mensen als Arnie, Linda en Frits van Houten hadden ze moeten afblijven. Of een eervol terugkeer zoals Martine Hafkamp of laat ze gewoon lekker rusten, het doet gewoon afbreuk aan het beeld dat ik van ze heb.
Och, met deze schrijvers...quote:[..]
Ik hoop dat dit zo blijft en het niet resulteerd in een "Ludo time-out" zoals de vorige keer
Begrijp me niet verkeerd, liever een gerecycled Ludo lijntje dan helemaal geen Ludo lijntje, ik geef alleen aan hoe creatief de schrijvers zijnquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:59 schreef Frey het volgende:
Die oude Ludo lijntjes mogen ze van mij zo vaak recyclen als ze willen, daar krijg ik nooit genoeg van. Zowel Erik als Ludo op hun best. Maar we wachten nu al zo lang...
Bij Endemol / ScriptStudio doen ze aan duurzaamheidquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:01 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd, liever een gerecycled Ludo lijntje dan helemaal geen Ludo lijntje, ik geef alleen aan hoe creatief de schrijvers zijn
Gold die duurzaamheid m.b.t. schrijvers maar sinds seizoen 1, dan hadden we deze schrijvers nog gehad:quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:02 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Bij Endemol / ScriptStudio doen ze aan duurzaamheid
Die twee zijnquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:09 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Gold die duurzaamheid m.b.t. schrijvers maar sinds seizoen 1, dan hadden we deze schrijvers nog gehad:
[ afbeelding ]
Rogier Proper
[ afbeelding ]
Olga Madsen
Daar kon ik geen goede foto van vindenquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:13 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Die twee zijnhelden
(samen met Cobi Peelen trouwens)
Geeft nietquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:16 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Daar kon ik geen goede foto van vinden
Bron: http://beeldengeluidwiki.(...)ijden_slechte_tijdenquote:Scenarioschrijver Rogier Proper over de scripts: "Er moeten helemaal geen verwijzingen in zitten naar tijd of plaats. Je moet nooit Amsterdam of Rotterdam of Nederland horen, het moet een abstracte wereld zijn. Dat is mijn theorie, ik denk dat mensen zich beter kunnen verplaatsen in een verhaal als ze die referenties niet hebben. Hoe meer realisme je in zo'n serie verwerkt, hoe meer je dat gaat vergelijken met de rest, en de rest is natuurlijk volkomen bizarre onzin. Het moet een soort roze, suikerzoet drama zijn. Dat is het genre."
(bron: Trouw 13 november 1992)
Rogier Proper legt uit waarin de Nederlandse scripts verschillen van de oorspronkelijke Australische:"De scripts die wij destijds in handen kregen waren niet alleen zo'n vijf a zes jaar oud, maar ook nog eens Australisch, dus ontzettend conservatief. Dat zat 'em in de manier waarop de problemen werden neergezet en hoe ze behandeld werden. Er werd altijd gekozen voor een conservatief soort mannen-instelling. Als een vrouw vreemd was gegaan [...] werd ze daar altijd op de een of andere manier voor gestraft. Terwijl mannen rustig hun gang konden gaan. Dat gegeven hebben we er niet uitgehaald, maar wel genuanceerd. Mensen voor of tegen laten kiezen, waardoor het conflict op zich interessanter wordt. Toen Linda zwanger werd en een abortus liet plegen kreeg ze in de Australische versie iedereen over zich heen. Wij hebben dat toen zo veranderd dat dat meisje niet werd afgeschilderd als één of ander schandelijk iemand."
(bron: Trouw 13 november 1992)
Producer Scenario Olga Madsen over de werkwijze van het schrijversteam: "Cobi Peelen, Rogier Proper en ik verzinnen, wat wij noemen, de horizontale verhaallijnen; dit verhaal gaat over drie weken spelen, dat over zes en dat weer over acht. Daaruit maken we per week vijf vertikale verhaallijnen voor de vijf afleveringen, waarin die verhaallijnen over alle personages worden verdeeld. In een paar slagzinnen geven we aan waar de scene over moet gaan. Met die structuur - je moet met dat conflict beginnen, die wending moet er in zitten en daarmee moet je eindigen - gaan we naar de vijf schrijvers, die elke week ieder een aflevering van zo'n twintig scenes schrijven."
(bron: Algemeen Dagblad 21-09-1992)
Dat zijn leuke dingen, ja.quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:35 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Wel grappig, er was achteraf wel wat van die invloeden terug te zien. Namelijk dat Roberts imago en die van het bedrijf naar de filistijnen zogaan als zoiets als een scheiding (iets volkomen alledaags in NL ook toen al). Maar ook de arbeidsverhoudingen bij Stenders en Partners, ook in die tijd was het in Nederland een stuk moderner en minder ouderwets en dat doel ik op het constant afblaffen van je ondergeschikten.
Verder had Arnie een auto, volstrekt ongebruikelijk voor een op school zittende jongen van 18, echter in landen als Australië zijn de afstanden dusdanig dat je het wel nodig hebt vanaf je 16e. Dit paste wel in verhaal aangezien hij een rijkeluiskindje moest voorstellen.
Klopt, alleen zo zwart-wit hij het zegt was het gelukkig ook weer niet, het ging vooral om 'de stad' waar alles zich afspeelde. Bepaalde plaatsen werden wel genoemd, zoals Schiphol en niet te vergeten New York.quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:41 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat zijn leuke dingen, ja.
Het was toen ook veel abstracter, zoals Proper in één van de quotes zegt. Geen tijden, plaatsen etc. Het was toen echt een wereld die niet bestond maar toch kan bestaan. Dat was het mooie ervan vind ik.
Ja, er waren zeker plaatsen die daadwerkelijk genoemd werden. Maar toen Arnie bij de Dalstra's zat werd er nooit een naam van het dorp genoemd waar die familie woonde en Arnie kwam gewoon "uit de stad". Geen Meerdijk ofzo.quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:45 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Klopt, alleen zo zwart-wit hij het zegt was het gelukkig ook weer niet, het ging vooral om 'de stad' waar alles zich afspeelde. Bepaalde plaatsen werden wel genoemd, zoals Schiphol en niet te vergeten New York.
Naar dat laatste ben ik nog steeds naarstig op zoek, ik heb het nog niet kunnen vinden.quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:48 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ja, er waren zeker plaatsen die daadwerkelijk genoemd werden. Maar toen Arnie bij de Dalstra's zat werd er nooit een naam van het dorp genoemd waar die familie woonde en Arnie kwam gewoon "uit de stad". Geen Meerdijk ofzo.
Volgens mij zei Karin tegen Jef in seizoen 1 een keer "Tis ook altijd wat in Middendam" oid. Dat was echt een unicum, omdat de serie in een abstracte wereld afspeelde.
Ik ook. Ik weet vrijwel zeker dat Karin het ergens in seizoen 1 gezegd heeft, alleen is het een zinnetje van hooguit 5 seconden en dat is lastig zoeken in de ruim 100 afleveringen die Karin in seizoen 1 te zien is.quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:55 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Naar dat laatste ben ik nog steeds naarstig op zoek, ik heb het nog niet kunnen vinden.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:11 schreef LWD-Godius het volgende:
Waarom wordt dit zo aan Anton opgedrongen? Laat hem gewoon rustig, in zijn eigen tempo, het hele gebeuren accepteren. Dat is toch 10x beter dan dit geforceerde gedoe.
Dit inderdaad.quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:37 schreef James1988 het volgende:
Sertons is een goede acteur, maar dat was ook het enige vermakelijke aan de aflevering van vandaag ook.
Moet ik wel mee eens zijn XD Een soort van tweede Lucasquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
Alleen al in de shorties valt me op dat die Edwin 100 graden gedraaid is qua personage.
Van verlegen bang jongetje naar gast met een grote bek die overal moet roepen dat hij homo is.
Is dat al meer mensen opgevallen ?
Ja, dat trouwen was echt heel onverwacht.quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:10 schreef kwiwi het volgende:
Dit inderdaad.
Ik weet nog niet wat ik slechter vond vandaag, dat Charlie het weer met Danny heeft gedaan of dat Bing met Sjors wil trouwen!
Nou, eh, omdat ie het vriendje van zijn zoon half dood heeft geslagen? Je hebt dan je rechten wel verspeeld op 'eraan wennen in alle rust', vind ik.quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:11 schreef LWD-Godius het volgende:
Waarom wordt dit zo aan Anton opgedrongen? Laat hem gewoon rustig, in zijn eigen tempo, het hele gebeuren accepteren. Dat is toch 10x beter dan dit geforceerde gedoe.
Homo's zijn toch altijd plotseling in het middelpunt van de aandacht nadat ze uit de kast zijn gekomen?quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
Alleen al in de shorties valt me op dat die Edwin 100 graden gedraaid is qua personage.
Van verlegen bang jongetje naar gast met een grote bek die overal moet roepen dat hij homo is.
Is dat al meer mensen opgevallen ?
Charlie had niet zo naïef moeten zijn om toch maar te gaan trouwen met Rik idd maar voor de rest snap de haat op Charlie niet echt.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, dat trouwen was echt heel onverwacht.
Charlie en Danny, da's echt zo supertriest. Wordt Charlie zelf niet moe van haar rol?
Ludo is weer terug, heerlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
Grote kans op. Ja of ze moet een miskraam gaan krijgen, zijn weer een zooi afleveringen mee te vullen, en is het hele willen trouwen van Bing ook weer van de baan.quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:27 schreef kwiwi het volgende:
Anton![]()
Ik hoop trouwens niet dat Sjors weer een half jaar over d'r bolle buik gaat staan wrijven
Nee, dit ben ik niet met je eens. Dat Edwin boos wordt als Lucus iets over zn vader zegt... 't nog altijd wel zijn vader natuurlijk.quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:22 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik vind Edwin echt een waardeloos personage, wat een hypocriet.
Ik vind zelfs Anton nog beter, want die zegt gewoon wat hij vindt.
Terwijl Edwin gewoon boos wordt als Lucas iets negatiefs over Anton zegt, terwijl Anton hem het ziekenhuis in heeft geslagen!
Edwin is echt een klootzak. Zeker als ik die spoilers van volgende week lees ...
Bleh. Lucas had single moeten blijven, of in ieder geval niet zo'n klootzak als vriendje moeten nemen.
Bing is echt zo ongelooflijk dom gewoon, verder gigantisch egoïstisch en asociaalquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:19 schreef miss_dynastie het volgende:
BingMacho gedoe met z'n 'ik word vader'. Pffff
Een 1 april-grap? Sjoerd? Wtf
Anton doet maar alsof, overduidelijk. Ik ben benieuwd of ie bang is dat het besmettelijk is
Sjoerd was wel het toppunt van vandaag. Samen met Bing..quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:19 schreef miss_dynastie het volgende:
BingMacho gedoe met z'n 'ik word vader'. Pffff
Een 1 april-grap? Sjoerd? Wtf
Anton doet maar alsof, overduidelijk. Ik ben benieuwd of ie bang is dat het besmettelijk is
Ik heb het einde wel even gezien, zei Anton niet juist wat iedereen wilde horen? Misschien meende hij het stiekem toch nogquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:35 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Sjoerd was wel het toppunt van vandaag. Samen met Bing..
Anton.. zucht
idd ja.. maar of hij het meent? Moest je zijn blik zien op het eind.quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:38 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik heb het einde wel even gezien, zei Anton niet juist wat iedereen wilde horen? Misschien meende hij het stiekem toch nog
ik vermoed dat Anton zelf homo/bi is, maar door reactie van zijn vader (zelfde als hij nu doet) heeft weg gestoptquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:20 schreef YellowSubmarine het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat Antons' achterliggende reden is
Dat verwacht ik ook. Het gedrag doet me denken aan de een bekende van me. Die was als de dood om te vertellen aan haar vader dat ze lesbisch was. Maar hij bleek zelf homo, uiteindelijk...quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:25 schreef roos85 het volgende:
[..]
ik vermoed dat Anton zelf homo/bi is, maar door reactie van zijn vader (zelfde als hij nu doet) heeft weg gestopt
Die mensen bestaan inderdaad, maar het is anderzijds ook een misvatting dat alle mensen die homo's niet zo zien zitten stiekem verkapt allemaal zelf homo zijn.quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:13 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat verwacht ik ook. Het gedrag doet me denken aan de een bekende van me. Die was als de dood om te vertellen aan haar vader dat ze lesbisch was. Maar hij bleek zelf homo, uiteindelijk...
Zou eerlijk gezegd goed kunnenquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Anton heeft vroeger op een katholieke school gezeten en is daar misschien misbruikt ?
Die verhaallijn heeft Dex ook al zo ongeveer gehad. Hoop dat ze wat nieuws verzinnen dan.quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:03 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Zou eerlijk gezegd goed kunnenLijkt me wel een goede storyline.
Ben je serieus of is dit een 2 april-grap???quote:Op zaterdag 2 april 2011 15:03 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ondertussen heb ik de concept-art voor de seizoen 4-DVD box binnen
Als de zomercliffhanger maar niet weer over Sjors gaatquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Grote kans op. Ja of ze moet een miskraam gaan krijgen, zijn weer een zooi afleveringen mee te vullen, en is het hele willen trouwen van Bing ook weer van de baan.
Je oudste zoon zie je als de opvolger van je zelf. Als je zoon dan homo blijkt te zijn en je hebt er uiteindelijk vrede mee dan is het niet meer dan logisch dat je even moet verwerken dat je droombeeld niet meer werkelijkheid wordt.quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:42 schreef Sk00p het volgende:
[..]
idd ja.. maar of hij het meent? Moest je zijn blik zien op het eind.
Ja, is Edwin de oudste? Ik dacht eerst Sjoerd..quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:37 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Je oudste zoon zie je als de opvolger van je zelf. Als je zoon dan homo blijkt te zijn en je hebt er uiteindelijk vrede mee dan is het niet meer dan logisch dat je even moet verwerken dat je droombeeld niet meer werkelijkheid wordt.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:53 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ben je serieus of is dit een 2 april-grap???
En mocht het serieus zijn, wanneer komt-ie uit?
quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:35 schreef DeLuna het volgende:
Shortie van 4 april
Eindelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop het, en niet dat Danny zegt van: "Kom een andere keer maar terug!" En dat Rik dan nog weg gaat ook.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:19 schreef Countess het volgende:
Komt Rik zeker de kamer van Danny binnenwandelen.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:35 schreef DeLuna het volgende:
Shortie van 4 april
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]Don't make us lose hope!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit gedoe moet gewoon voorbij zijn en snel..Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Conformists will be cast away by the tide of history
quote:Op maandag 4 april 2011 01:22 schreef Liquidist het volgende:
De zomercliffhanger is bekend!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
4 aprilgrap ondertussen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:53 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ben je serieus of is dit een 2 april-grap???
En mocht het serieus zijn, wanneer komt-ie uit?
Eens, als je Rik en Charlie vergelijkt met Rik en Anita is het hartstikke duidelijk dat Charlie absoluut niet kan tippen aan Anita. Maar ook toen Rik met Hedwig was die nota bene bijzonder puberaal en impulsief was, werd er meer rekening gehouden met het welzijn van Rik.quote:Op zondag 3 april 2011 16:31 schreef Countess het volgende:
Eigenlijk passen Danny en Charlie prima bij elkaar. Allebei egocentrisch en kinderachtig.
![]()
Wat moet Rik toch met zon mens dat alleen maar aan zichzelf denkt en een broer die zich allesbehalve volwassen gedraagt?![]()
Ik vermoed dat Charlie ook snel uitgekeken zal raken op Danny. Hij is een klaploper en zij vindt zichzelf heel wat
Eens, ik moet er niet aan denken, Charlie is één en al wispelturigheid en labiliteit.quote:Op maandag 4 april 2011 14:36 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
...als ik bijvoorbeeld de vrouwelijke user hier kan inschatten dan denk ik dat ze zichzelf niet met zo iemand als Charlie willen identificeren
En terecht. Zijn die Edwin en Lucas nou echt zo naïef dat ze meteen geloven dat Anton hen accepteert?quote:Op maandag 4 april 2011 20:06 schreef vencodark het volgende:
Janine bemoeit zich ook OVERAL mee!Het zal je moeder maar zijn.
Dan nog is dat geheel aan Edwin en Lucas. Zijn 2 volwassen mensen en daarbij, ze kan ook nadien met 1 van die jongen praten (haar zoon eigenlijk alleen) i.p.v. gelijk met haar grote mond ertussen te gaan zitten. Laat ze gewoon.quote:Op maandag 4 april 2011 20:17 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
En terecht. Zijn die Edwin en Lucas nou echt zo naïef dat ze meteen geloven dat Anton hen accepteert?
Ze zegt anders wel de juiste dingen. Die twee jongens nemen alles wat Anton zegt veel te klakkeloos aan.quote:Op maandag 4 april 2011 20:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dan nog is dat geheel aan Edwin en Lucas. Zijn 2 volwassen mensen en daarbij, ze kan ook nadien met 1 van die jongen praten (haar zoon eigenlijk alleen) i.p.v. gelijk met haar grote mond ertussen te gaan zitten. Laat ze gewoon.
True, maar toch. Ik zou me doodergeren aan zo'n mens.quote:Op maandag 4 april 2011 20:26 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ze zegt anders wel de juiste dingen. Die twee jongens nemen alles wat Anton zegt veel te klakkeloos aan.
Janine kwam alleen maar met vooroordelenquote:Op maandag 4 april 2011 20:26 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ze zegt anders wel de juiste dingen. Die twee jongens nemen alles wat Anton zegt veel te klakkeloos aan.
Maar die kloppen in dit geval wel. Dat gezicht alleen al van Anton toen hij aan het begin van de uitzending Edwin omhelsde ... het was zo duidelijk te zien dat het één groot toneelstukje was wat hij aan het opvoeren was.quote:Op maandag 4 april 2011 20:28 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Janine kwam alleen maar met vooroordelen
Het zou me niets verbazen dat, als dit dan dat, etc, etc ...quote:Op maandag 4 april 2011 20:35 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Maar die kloppen in dit geval wel. Dat gezicht alleen al van Anton toen hij aan het begin van de uitzending Edwin omhelsde ... het was zo duidelijk te zien dat het één groot toneelstukje was wat hij aan het opvoeren was.
En die man is hartstikke gevaarlijk ... ziet hij zijn zoon met Lucas in z'n kantoor rotzooien, slaat hij helemaal door ...
Het zou me niet verbazen als hij Lucas had doodgeslagen als Bianca er niet tussen was gekomen ...
Deze dingen gebeuren in het dagelijks leven wel degelijk. Vrouwen en mannen die een geheime relatie hebben naast hun huwelijk. Het lijkt me niet meer dan redelijk dat ze daar ook een paar weken aan besteden net als het homo-acceptatie thema.quote:Op maandag 4 april 2011 20:35 schreef Madame_Paon het volgende:
Laat Rik Danny en Charlie alsjeblieft betrappen, dan zijn we ook weer van dat gezeik af ...
En dit keer moet hij haar echt definitief dumpen.
Klopt, alleen dat homo thema is vrij nieuw en dit hebben we al tig keer gezien. Tijd voor iets nieuws!quote:Op maandag 4 april 2011 20:43 schreef LWD-Godius het volgende:
Deze dingen gebeuren in het dagelijks leven wel degelijk. Vrouwen en mannen die een geheime relatie hebben naast hun huwelijk. Het lijkt me niet meer dan redelijk dat ze daar ook een paar weken aan besteden net als het homo-acceptatie thema.
Daar heb je wel gelijk in maar ik snap niet echt waarom iedereen Charlie zit te bashenquote:Op maandag 4 april 2011 20:43 schreef Liquidist het volgende:
[..]
Klopt, alleen dat homo thema is vrij nieuw en dit hebben we al tig keer gezien. Tijd voor iets nieuws!
Dit duurt nu wel veel langer dan een paar weken ... Charlie en Danny gingen met elkaar naar bed eind januari/begin februari. Dus dit gedoe duurt nu al langer dan 2 maanden ...quote:Op maandag 4 april 2011 20:43 schreef LWD-Godius het volgende:
Deze dingen gebeuren in het dagelijks leven wel degelijk. Vrouwen en mannen die een geheime relatie hebben naast hun huwelijk. Het lijkt me niet meer dan redelijk dat ze daar ook een paar weken aan besteden net als het homo-acceptatie thema.
Ja dat het eigenlijk te lang duurt ben ik het met je eens maar ik vind het toch wel spannend genoeg om te volgen.quote:Op maandag 4 april 2011 20:48 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dit duurt nu wel veel langer dan een paar weken ... Charlie en Danny gingen met elkaar naar bed eind januari/begin februari. Dus dit gedoe duurt nu al langer dan 2 maanden ...
Wat mij betreft is dat te lang.
Helaas is dit typisch GTST, en melken ze alle verhalenlijnen ontzettend uit.
Omdat ze dom, onbeheerst, egoïstisch, puberaal, labiel, onvolwassen en stompzinnig is?quote:Op maandag 4 april 2011 20:46 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in maar ik snap niet echt waarom iedereen Charlie zit te bashen
Volledig mee eensquote:Op maandag 4 april 2011 20:56 schreef Countess het volgende:
[..]
Omdat ze dom, onbeheerst, egoïstisch, puberaal, labiel, onvolwassen en stompzinnig is?![]()
Over Danny denk ik precies hetzelfde.
Ik snap eigenlijk niet dat er nog mensen zijn die Charlie niet bashen, wat Countess zegt, maar naast dat egoïstische, asociale, hysterische en manische is er nog iets dat haar in mijn ogen opper walgelijk maakt. Een eigenschap dat haar afzichtelijke moeder ook had, namelijk het in en in verontwaardigd zijn als de ander iets verkeerd doet dat een fractie is van haar eigen 'misdaden'. Pure hypocrisie en oppurtinisme (en ja dat heeft ieder mens een beetje, maar de een meer dan de ander)quote:Op maandag 4 april 2011 20:46 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in maar ik snap niet echt waarom iedereen Charlie zit te bashen
Of ze rekken het nog een dag en dan is dat de cliffhanger van morgenquote:Op maandag 4 april 2011 22:58 schreef Maartel het volgende:
Ze worden vast niet betrapt, anders was de cliffhanger wel geeindigd met Rick die de deur al open deed
Shortiequote:Op maandag 4 april 2011 22:58 schreef Maartel het volgende:
Ze worden vast niet betrapt, anders was de cliffhanger wel geeindigd met Rick die de deur al open deed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Nou, ik wel. Wat een hysterische trut speelt ze. Zo overdreven. Word er niet goed vanquote:Op maandag 4 april 2011 20:46 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 april 2011 21:58 schreef James1988 het volgende:
met een doorgeladen geweer Danny en Charlie confronteert met hun asociale gedrag om vervolgens voor hun ogen zelfmoord te plegen.
Weet je wat het is? Ik zie zoiets nog wel gebeuren. Alle creaties van die kutschrijvers van nu worden de hand boven het hoofd gehouden, Charlie meegerekend omdat zij haar ook zo getransformeerd hebben dat het gewoon triest wordt. Dit noem ik geen leed hoor. Dat mogen de oudgedienden allemaal over zich heen krijgen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:42 schreef Countess het volgende:
[..]
Dan zijn we nóg niet van Charlie en Danny af
![]()
![]()
De cliffhanger van gisteren zal vandaag vast een enorme anticlimax opleveren. Of misschien gaan ze er helemaal niet eens meer op in
Nee man, haar eigen graf laten graven.quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:28 schreef Hogendoorn het volgende:
Wat die Charlie al zei toen ze bij Danny die kamer binnenkwam. Ik dacht even dat het een dagdroom van hem was, maar ze stond daar gewoon te verkondigen dat ze zo opgewonden van hem werd. Hoe walgelijk willen ze dat mens maken? Als ik haar man was zou ik haar a la Ludo op een bootje de zee op zetten.
Daar kan Charlie toch niets aan doen, zij is gewoon verliefd op playmobil? Als zij er voor kan zorgen dat Rik niets van de relatie merkt dan is er niet zo veel aan de hand.quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:28 schreef Hogendoorn het volgende:
Wat die Charlie al zei toen ze bij Danny die kamer binnenkwam. Ik dacht even dat het een dagdroom van hem was, maar ze stond daar gewoon te verkondigen dat ze zo opgewonden van hem werd. Hoe walgelijk willen ze dat mens maken? Als ik haar man was zou ik haar a la Ludo op een bootje de zee op zetten.
Een gedegen volwassen persoon moet dit soort dingen in de hand hebben en beseffen dat het tijdelijk is of het opbiechten en voor de andere kiezen ipv 2 walletjes te eten. In het echt gebeurt het uiteraard ook, als het een bekende van mij was zou ik diegene de huid vol schelden, wat ik bij Charlie nu dus ook doe.quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:20 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Daar kan Charlie toch niets aan doen, zij is gewoon verliefd op playmobil? Als zij er voor kan zorgen dat Rik niets van de relatie merkt dan is er niet zo veel aan de hand.
Rik speelt in de serie vanaf 1995 en was tot hij een relatie met Charlie kreeg alles behalve een kneusje. Door het personage Charlie dat bijna een synoniem is geworden voor "verdorven egoïsme" zien de huidige incompetente schrijvers -naar mijn bescheiden inzichten- geen andere mogelijkheid haar partner een kneus te maken.quote:Dat Rik niets doet of doorheeft komt omdat hij een kneusje 1e klas is, over Danny zal ik het al helemaal niet hebben.
Dit is nogal onzinnig, Charlie was even oud als Hedwig en daar had hij ook een gelijkwaardige relatie mee. Bovendien heeft Charlie nu de leeftijd die Anita had toen ze Rik voor het eerst ontmoette, vergeet niet dat Anita ook als een pubermeisje begonnen is, maar in tegenstelling tot Charlie ging ze wel met haar (leef)tijd mee.quote:Rik wist vanaf het begin van de relatie dat het leeftijdsverschil wel erg groot was tussen hijzelf en Charlie, met de daarbijbehorend gedrag en levensinstelling. Het is ook niet echt slim om te denken dat iedere vrouw die hij na Anita zal krijgen precies het zelfde zou zijn dan zij was.
Ik begrijp niet waarom men met de vinger naar zou Rik wijzen, okee hij is misschien sullig en onoplettend, maar Charlie is hier de hoofdschuldige, want zij is diegene die een primaire actie pleegt.quote:
Charlie is bezet, die gaat vreemd. Danny niet, al is het natuurlijk een smerige klootzak.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:08 schreef kissaa het volgende:
@ Heer_van_Bartolhoven:
Hoezo is Charlie de hoofdschuldige? Dannyis minstens zo schuldig en daar hoor ik je niet over.
nee, niet gezien, ze lag onder het bedquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:14 schreef Heinzi het volgende:
Kan iemand me even updaten wat er zojuist allemaal is gebeurd? Heeft Rik Charlie gezien?
Liftquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:22 schreef Heinzi het volgende:
Wanneer gaat die maxime eindelijk eens uit de serie
Ik had het over de relatie tussen Charlie en Rik, van alleen die 2 zie ik Charlie als hoofdschuldige.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:08 schreef kissaa het volgende:
@ Heer_van_Bartolhoven:
Hoezo is Charlie de hoofdschuldige? Dannyis minstens zo schuldig en daar hoor ik je niet over.
Als Ludo met d'r afgerekend heeft. Die heeft immers een heel kordon advocaten opgetrommeld om voor eens en altijd haar mond te kunnen snoeren?!?!quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:22 schreef Heinzi het volgende:
Wanneer gaat die maxime eindelijk eens uit de serie
Tsja, helaas, 't moet wel van Bing zijn, met hem is ze toch de kooi ingedoken?quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:04 schreef Ascendancy het volgende:
Van wie zou sjors zwanger zijn.
Lucas? Ludo? Naud?
Het kan onmogelijk van Bing zijn, anders wordt GTST zowaar nog enigszins geloofwaardig.
Het is toch gewoon al bekend dat Bing de verwekker van het kind is? (Alhoewel in een soap alles kan)quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Tsja, helaas, 't moet wel van Bing zijn, met hem is ze toch de kooi ingedoken?
Lucas kan niets met vrouwen want homo, Ludo doet zoiets niet, en Noud lag toen in de kreukels.
Ja, tot op zekere hoogte maar eigenlijk allebei omdat ze zo naïef waren om te investeren in dat epasa-fonds. Met als gevolg daarvan ...quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:44 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik had het over de relatie tussen Charlie en Rik, van alleen die 2 zie ik Charlie als hoofdschuldige.
Sjors met Ludo, die is grappig.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:04 schreef Ascendancy het volgende:
Lucas? Ludo? Naud?
Het kan onmogelijk van Bing zijn, anders wordt GTST zowaar nog enigszins geloofwaardig.
Vind ik eigenlijk ook nergens op slaan, dit ligt gewoon aan iemands karakter. Ik ken mensen die zoiets (een faillisement) irl hebben meegemaakt en juist dichter naar elkaar zijn toegegroeid. Als je zo gaat redeneren, vind je altijd wel een geldige reden om vreemd te gaan.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:27 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Ja, tot op zekere hoogte maar eigenlijk allebei omdat ze zo naïef waren om te investeren in dat epasa-fonds. Met als gevolg daarvan ...
Inderdaad, Nina en Noud kijken elkaar aan, wauw dat deden ze al eerder op de aflevering in Ludo's woonkamer en later nog een keer in die kapperszaakquote:
Nou, dat is toch dat iemand anders getuigt als zijnde de persoon die Noud heeft aangereden, en dus heeft Maxime weer geen middel meer om Ludo te chanteren... Volgens mij is het dat.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:38 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Wel weer mooi om Ludo te horen zeggen "Ja met Sanders, ik heb een klusje voor je", stiekem hoopte ik dat het iets Maxime te maken had, maar nee hij gaat iets regelen voor zijn schuld bij het ongeluk.
"Iemand die veel geld nodig heeft.."quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, dat is toch dat iemand anders getuigt als zijnde de persoon die Noud heeft aangereden, en dus heeft Maxime weer geen middel meer om Ludo te chanteren... Volgens mij is het dat.
Dat weet ik wel zeker, maar ik zeg alleen dat dit uiteindelijk weer ongelooflijk gaat backfiren tegenover Ludo zelf en Maxime hem daarop weliswaar niet meer kan pakken, maar hij haar ook geen slag heeft toegebracht. En zij nog steeds de triomfantelijke voogdij over Amy heeft. Hij zal dus met sterker geschut moeten komen en ik hoopte dat dat nu al zou geschiedenquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, dat is toch dat iemand anders getuigt als zijnde de persoon die Noud heeft aangereden, en dus heeft Maxime weer geen middel meer om Ludo te chanteren... Volgens mij is het dat.
Ok, voor die twee. Begrepen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:44 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik had het over de relatie tussen Charlie en Rik, van alleen die 2 zie ik Charlie als hoofdschuldige.
Sjors die zwanger is van Lucas. Ik zou het wel een enorme stunt vinden eigenlijk.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:04 schreef Ascendancy het volgende:
Lucas? Ludo? Noud?
Quoted for truth.quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:38 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Een gedegen volwassen persoon moet dit soort dingen in de hand hebben en beseffen dat het tijdelijk is of het opbiechten en voor de andere kiezen ipv 2 walletjes te eten. In het echt gebeurt het uiteraard ook, als het een bekende van mij was zou ik diegene de huid vol schelden, wat ik bij Charlie nu dus ook doe.
[..]
Rik speelt in de serie vanaf 1995 en was tot hij een relatie met Charlie kreeg alles behalve een kneusje. Door het personage Charlie dat bijna een synoniem is geworden voor "verdorven egoïsme" zien de huidige incompetente schrijvers -naar mijn bescheiden inzichten- geen andere mogelijkheid haar partner een kneus te maken.
[..]
Dit is nogal onzinnig, Charlie was even oud als Hedwig en daar had hij ook een gelijkwaardige relatie mee. Bovendien heeft Charlie nu de leeftijd die Anita had toen ze Rik voor het eerst ontmoette, vergeet niet dat Anita ook als een pubermeisje begonnen is, maar in tegenstelling tot Charlie ging ze wel met haar (leef)tijd mee.
[..]
Ik begrijp niet waarom men met de vinger naar zou Rik wijzen, okee hij is misschien sullig en onoplettend, maar Charlie is hier de hoofdschuldige, want zij is diegene die een primaire actie pleegt.
Gezien het huidige niveau zie ik het zo gebeurenquote:Op woensdag 6 april 2011 12:55 schreef ArnieAlberts het volgende:
Sjors en Lucas...
Wow, dit zou nog best lache zijn.
Bing is nooit de slimste geweest, dus dat zit er dik inquote:Op woensdag 6 april 2011 20:15 schreef Starlie het volgende:
Overduidelijk dat Sjors een miskraam krijgt... Bing zal wel ontzettend kwaad worden dat ze ZIJN kind is verloren en draait door, wil dat Sjors ook zijn verdriet voelt en zal proberen Lana iets aan te doen... Zo'n verhaallijn zal het wel worden!
Ja, ik zit al vanaf het begin op een miskraam te wachten. Het bestaat gewoon niet dat ze nog een keer een hele zwangerschap 'gaat uitzitten'. Walgelijk gebeuren tussen die 2. Bing is een lul.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:15 schreef Starlie het volgende:
Overduidelijk dat Sjors een miskraam krijgt... Bing zal wel ontzettend kwaad worden dat ze ZIJN kind is verloren en draait door, wil dat Sjors ook zijn verdriet voelt en zal proberen Lana iets aan te doen... Zo'n verhaallijn zal het wel worden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |