Ben je serieus of is dit een 2 april-grap???quote:Op zaterdag 2 april 2011 15:03 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ondertussen heb ik de concept-art voor de seizoen 4-DVD box binnen
Als de zomercliffhanger maar niet weer over Sjors gaatquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Grote kans op. Ja of ze moet een miskraam gaan krijgen, zijn weer een zooi afleveringen mee te vullen, en is het hele willen trouwen van Bing ook weer van de baan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Je oudste zoon zie je als de opvolger van je zelf. Als je zoon dan homo blijkt te zijn en je hebt er uiteindelijk vrede mee dan is het niet meer dan logisch dat je even moet verwerken dat je droombeeld niet meer werkelijkheid wordt.quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:42 schreef Sk00p het volgende:
[..]
idd ja.. maar of hij het meent? Moest je zijn blik zien op het eind.
Ja, is Edwin de oudste? Ik dacht eerst Sjoerd..quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:37 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Je oudste zoon zie je als de opvolger van je zelf. Als je zoon dan homo blijkt te zijn en je hebt er uiteindelijk vrede mee dan is het niet meer dan logisch dat je even moet verwerken dat je droombeeld niet meer werkelijkheid wordt.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:53 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ben je serieus of is dit een 2 april-grap???
En mocht het serieus zijn, wanneer komt-ie uit?
quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:35 schreef DeLuna het volgende:
Shortie van 4 april
Eindelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop het, en niet dat Danny zegt van: "Kom een andere keer maar terug!" En dat Rik dan nog weg gaat ook.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:19 schreef Countess het volgende:
Komt Rik zeker de kamer van Danny binnenwandelen.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:35 schreef DeLuna het volgende:
Shortie van 4 april
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]Don't make us lose hope!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit gedoe moet gewoon voorbij zijn en snel..Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Conformists will be cast away by the tide of history
quote:Op maandag 4 april 2011 01:22 schreef Liquidist het volgende:
De zomercliffhanger is bekend!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
4 aprilgrap ondertussen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:53 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ben je serieus of is dit een 2 april-grap???
En mocht het serieus zijn, wanneer komt-ie uit?
Eens, als je Rik en Charlie vergelijkt met Rik en Anita is het hartstikke duidelijk dat Charlie absoluut niet kan tippen aan Anita. Maar ook toen Rik met Hedwig was die nota bene bijzonder puberaal en impulsief was, werd er meer rekening gehouden met het welzijn van Rik.quote:Op zondag 3 april 2011 16:31 schreef Countess het volgende:
Eigenlijk passen Danny en Charlie prima bij elkaar. Allebei egocentrisch en kinderachtig.
![]()
Wat moet Rik toch met zon mens dat alleen maar aan zichzelf denkt en een broer die zich allesbehalve volwassen gedraagt?![]()
Ik vermoed dat Charlie ook snel uitgekeken zal raken op Danny. Hij is een klaploper en zij vindt zichzelf heel wat
Eens, ik moet er niet aan denken, Charlie is één en al wispelturigheid en labiliteit.quote:Op maandag 4 april 2011 14:36 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
...als ik bijvoorbeeld de vrouwelijke user hier kan inschatten dan denk ik dat ze zichzelf niet met zo iemand als Charlie willen identificeren
En terecht. Zijn die Edwin en Lucas nou echt zo naïef dat ze meteen geloven dat Anton hen accepteert?quote:Op maandag 4 april 2011 20:06 schreef vencodark het volgende:
Janine bemoeit zich ook OVERAL mee!Het zal je moeder maar zijn.
Dan nog is dat geheel aan Edwin en Lucas. Zijn 2 volwassen mensen en daarbij, ze kan ook nadien met 1 van die jongen praten (haar zoon eigenlijk alleen) i.p.v. gelijk met haar grote mond ertussen te gaan zitten. Laat ze gewoon.quote:Op maandag 4 april 2011 20:17 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
En terecht. Zijn die Edwin en Lucas nou echt zo naïef dat ze meteen geloven dat Anton hen accepteert?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |