quote:Tegenwoordig kunnen ze het Goede tijden beter weg laten.Op zaterdag 23 oktober 2010 20:30 schreef Lucas15 het volgende:
Seizoen 3 begint met een spannend aflevering en eindigt met een spannende Cliffhanger!
Maandag 21 september 1992
Heeft Arnie Herman Hogendoorn neergeschoten? Daniël ontdekt zijn ware gevoelens voor Suzanne. Anita neemt een beslissing over het samenwonen met Mickey. Simon vertelt Laura dat ze een psychotherapeut nodig heeft. Een droevige Myriam gaat alleen op reis.
Heb deze aflevering al op internet gezien, maar het is zo goed!
Vrijdag 28 mei 1993
Twee louche Fransen zijn Linda op het spoor gekomen. Jef confronteert Martine met zijn bevindingen over de valse brieven. Huize Alberts krijgt het zwaar te verduren door een actie van Maarten Verkercke en de volgelingen van Instituut Karma. Helen vraagt Peter langs te komen, omdat ze een uiterst belangrijke mededeling voor hem heeft.
Ik kan niet wachten!
Het slechte tegen het goede!
-Frits van Houten is van plan het opvangcentrum af te laten breken.
-Jef komt terug van een zakenreis en confronteert Kees Moree met zijn bedreigingen.
-Als Trix toevallig de telefoon bij Frits van Houten opneemt, begrijpt ze plotseling de hele situatie en slaat op de vlucht.
-Simon verliest zijn zelfbeheersing wanneer Frits hem provoceert.
-Helen wil bij Trix blijven totdat ze veilig is voor Van Houtens bedreigingen.
-Martine Hafkamp daagt Herman Hogendoorn uit.
-Martine, op zoek naar de moordenaar van Frits, laat de onderwereld uitkammen
-Herman Hogendoorn is bereid Frits te helpen bij het opsporen van zijn zoon, maar onder één voorwaarde.
-Mickey ondervindt dat het beter is om bij Hogendoorn sr. uit de buurt te blijven.
-Martine eist Suzanne's medewerking in haar wraakactie tegen Herman Hogendoorn.
-Martine dwarsboomt de plannen van Frits en Herman Hogendoorn.
-Wie Martine Hafkamp krenkt moet zelf voor de gevolgen instaan.
-Martine pleegt een aanslag op het hart van Roos.
-Frits en Martine genieten van hun samenzwering tegen Hogendoorn sr.
-Hogendoorn sr. heeft nieuws voor zijn zoon Frits.
-Frits probeert Martine warm te maken voor de kaviaarmarkt.
-Martine en Frits verzinnen een truc om Jef een slechte reputatie te bezorgen.
-Martine gaat aan het werk om Jefs handel in Rusland te dwarsbomen.
-Martine en Frits werpen een nieuwe hindernis op voor Jef.
-Jef gaat naar Martine en eist uitleg over zijn mislukte Russische missie.
Dit heet nou Goede tijden, Slechte tijden! Dit maakte het nou zo spannend. Badguys!
quote:qft.Op zaterdag 23 oktober 2010 20:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Tegenwoordig kunnen ze het Goede tijden beter weg laten.
Slechte tijden Slechtere tijden zou een betere benaming zijn.
quote:Nee aan kapsalon blijkbaar.
quote:Ik ben gestopt!!!Op zaterdag 23 oktober 2010 20:52 schreef alors het volgende:
[..]
qft.
Respect voor de gene die het nu nog kunnen aanzien. Wat een doffe bende is het nu zeg
quote:OMG Whut????????????
quote:kanker kapsalon
quote:
quote:Danku
quote:Komt door nieuwe layout, als ik op maak nieuw deel klik dan blijft de op staan, niet goed gekeken
quote:Whehe, ik dacht het al, kwam me bekend voor, maar mijn oog viel op de laatste foto en ik dacht, goh, wat leuk nog steeds Anthonie.
quote:Heb je er last van dan?Op zaterdag 23 oktober 2010 22:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
Volgende keer geen Antonie alstublieft.
quote:Jef een taart bakken voor MaximeOp zaterdag 23 oktober 2010 23:07 schreef Berend. het volgende:
Zou dit lekker zijn?
http://www.rtl.nl/soaps/g(...)recept_taart_jef.xml
quote:Idd.Op zaterdag 23 oktober 2010 23:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jef een taart bakken voor Maximeze maken er echt een soort JP van
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 22:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
Volgende keer geen Antonie alstublieft.
quote:Kijk dat is beter respect voor al deze mensen
quote:Inderdaad, geweldig al die Herman Hogendoorn momenten. In dit seizoen is hij het meest prominent aanwezig. Als hij eenmaal Jack ontvoerd heeft, dan neemt zijn rol weer af tot en met seizoen 6.Op zaterdag 23 oktober 2010 20:30 schreef Lucas15 het volgende:
Het slechte tegen het goede!
-Frits van Houten is van plan het opvangcentrum af te laten breken.
-Jef komt terug van een zakenreis en confronteert Kees Moree met zijn bedreigingen.
-Als Trix toevallig de telefoon bij Frits van Houten opneemt, begrijpt ze plotseling de hele situatie en slaat op de vlucht.
-Simon verliest zijn zelfbeheersing wanneer Frits hem provoceert.
-Helen wil bij Trix blijven totdat ze veilig is voor Van Houtens bedreigingen.
-Martine Hafkamp daagt Herman Hogendoorn uit.
-Martine, op zoek naar de moordenaar van Frits, laat de onderwereld uitkammen
-Herman Hogendoorn is bereid Frits te helpen bij het opsporen van zijn zoon, maar onder één voorwaarde.
-Mickey ondervindt dat het beter is om bij Hogendoorn sr. uit de buurt te blijven.
-Martine eist Suzanne's medewerking in haar wraakactie tegen Herman Hogendoorn.
-Martine dwarsboomt de plannen van Frits en Herman Hogendoorn.
-Wie Martine Hafkamp krenkt moet zelf voor de gevolgen instaan.
-Martine pleegt een aanslag op het hart van Roos.
-Frits en Martine genieten van hun samenzwering tegen Hogendoorn sr.
-Hogendoorn sr. heeft nieuws voor zijn zoon Frits.
-Frits probeert Martine warm te maken voor de kaviaarmarkt.
-Martine en Frits verzinnen een truc om Jef een slechte reputatie te bezorgen.
-Martine gaat aan het werk om Jefs handel in Rusland te dwarsbomen.
-Martine en Frits werpen een nieuwe hindernis op voor Jef.
-Jef gaat naar Martine en eist uitleg over zijn mislukte Russische missie.
Dit heet nou Goede tijden, Slechte tijden! Dit maakte het nou zo spannend. Badguys!
quote:Er kwamen nog redelijk vaak verwijzingen van Herman Hogendoorn. In Seizoen 4 met Onno P. Wassenaar verhaallijn. Er waren ook telefoongesprekken met Frits en Herman in Seizoen 5. In Seizoen 5 ging Frits bijna failiet door zijn vader, een prachtige verhaallijn. De schrijvers hebben het mooi gemaakt. Herman Hogendoorn werd beschouwd als de machtigste schurk van de stadOp zondag 24 oktober 2010 12:27 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Inderdaad, geweldig al die Herman Hogendoorn momenten. In dit seizoen is hij het meest prominent aanwezig. Als hij eenmaal Jack ontvoerd heeft, dan neemt zijn rol weer af tot en met seizoen 6.
quote:Als je al probeerde slimmer te zijn dan Herman, was hij je alweer 2 stappen voor, zoals te zien is in de cliff van seizoen 2 / eerste scène seizoen 3. Martine had een waterdicht plan, althans dat dácht ze. Herman was haar alweer voor en dat is zo geweldig aan die man.Op zondag 24 oktober 2010 13:26 schreef Lucas15 het volgende:
[..]
Er kwamen nog redelijk vaak verwijzingen van Herman Hogendoorn. In Seizoen 4 met Onno P. Wassenaar verhaallijn. Er waren ook telefoongesprekken met Frits en Herman in Seizoen 5. In Seizoen 5 ging Frits bijna failiet door zijn vader, een prachtige verhaallijn. De schrijvers hebben het mooi gemaakt. Herman Hogendoorn werd beschouwd als de machtigste schurk van de stadEen Frits vergelijkbaar met J.R. Martine Hafkamp, de Alexis van de soap-serie. Wat ik zo graag wil zien is Seizoen 6. Frits die vermoord word. Herman Hogendoorn die een aanslag pleegt op Dian Alberts. Tot slot de overgang naar Ludo Sanders. Van Ludo weet ik bijna niks in zijn begin jaren.
quote:geen idee, het lijkt me een caloriebom waar je cholesterol de pan mee uitvliegt.Op zaterdag 23 oktober 2010 23:07 schreef Berend. het volgende:
Zou dit lekker zijn?
http://www.rtl.nl/soaps/g(...)recept_taart_jef.xml
quote:Wij hebben vandaag de zalm van wiet gemaakt. Was erg lekkahh hoor! Die taart is inderdaad een caloriebom.Op zondag 24 oktober 2010 21:07 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
geen idee, het lijkt me een caloriebom waar je cholesterol de pan mee uitvliegt.
heeft iemand hier wel eens die recepten uitgeprobeerd?
zo op het oog zitten er wel lekkere tussen
quote:Kan je dat toelichten, volgens mij hebben Herman Hogendoor en Onno P. Wassenaar nooit direct met elkaar te maken gehad namelijk.Op zondag 24 oktober 2010 13:26 schreef Lucas15 het volgende:
[..]
Er kwamen nog redelijk vaak verwijzingen van Herman Hogendoorn. In Seizoen 4 met Onno P. Wassenaar verhaallijn. Er waren ook telefoongesprekken met Frits en Herman in Seizoen 5. In Seizoen 5 ging Frits bijna failiet door zijn vader, een prachtige verhaallijn. De schrijvers hebben het mooi gemaakt. Herman Hogendoorn werd beschouwd als de machtigste schurk van de stadEen Frits vergelijkbaar met J.R. Martine Hafkamp, de Alexis van de soap-serie. Wat ik zo graag wil zien is Seizoen 6. Frits die vermoord word. Herman Hogendoorn die een aanslag pleegt op Dian Alberts. Tot slot de overgang naar Ludo Sanders. Van Ludo weet ik bijna niks in zijn begin jaren.
quote:Nee, dat is waar. Ze zijn nooit samen in beeld geweest. Een handlanger die verteld over Herman tegen Onno. Daarna word Frits gedumpt in het parkje. Ze hebben dus nooit een scene met elkaar gehadOp zondag 24 oktober 2010 23:58 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Kan je dat toelichten, volgens mij hebben Herman Hogendoor en Onno P. Wassenaar nooit direct met elkaar te maken gehad namelijk.
quote:Dat muziekje is pure nostalgie: tegenwoordig flikkeren ze er een of ander top40-liedje erbij.Op maandag 25 oktober 2010 17:01 schreef Frey het volgende:
Mooi vertrouwd muziekje bij Helen.
En B100 nog achter de bar.
quote:Kijken op het officiële GTST youtube kanaal.Op zondag 24 oktober 2010 11:21 schreef Oliver23 het volgende:
Ik wil de GTST uitzending van vrijdag terug zien op RTL Gemist, blijkt deze bij mij niet meer te werken. Blijf een zwart scherm zien (ook bij andere RTL programma's).
Iemand hier een oplossing voor?
Alvast Bedankt.
quote:Dat iddOp maandag 25 oktober 2010 20:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Wat een onzin die rechtszaak, nou geloven ze ineens dat het een ongeluk was,
quote:Toen pas ja ? in Nepal werd ie toch ook al gebruikt ?Op dinsdag 26 oktober 2010 15:53 schreef Frey het volgende:
De muziek was toen nog prachtig.
Eerste keer die Rik en Anita tune.
quote:Wie was die kerel naast Isabella in de eerste clip?Op dinsdag 26 oktober 2010 16:01 schreef Frey het volgende:
Ze hadden 2 tunes.
Hier hoor je die van Nepal:
Wat mis ik die herkenbare melodietjes.
quote:Dat is Job versie 2Op dinsdag 26 oktober 2010 16:08 schreef Mss het volgende:
[..]
Wie was die kerel naast Isabella in de eerste clip?
quote:HahahaOp dinsdag 26 oktober 2010 16:46 schreef Frey het volgende:
Ludo: Je had er toch ook geen moeite mee om dat kind te verwekken?
Marcus: Ja dat denk jij. Ik had het nog liever met een schildpad gedaan.
Ludo: Dat had je moeten doen, dan had ze nu tenminste een dak boven haar hoofd gehad.
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 16:46 schreef Frey het volgende:
Ludo: Je had er toch ook geen moeite mee om dat kind te verwekken?
Marcus: Ja dat denk jij. Ik had het nog liever met een schildpad gedaan.
Ludo: Dat had je moeten doen, dan had ze nu tenminste een dak boven haar hoofd gehad.
![]()
![]()
quote:Je zou verbaasd zijn hoeveel mensen hier in het echte leven in trappen. Maar dan worden die bijeenkomsten wel iets beter georganiseerd. Daarom is het wel goed dat ze dit in GTST brengen.Op dinsdag 26 oktober 2010 20:25 schreef charmed_angel het volgende:
Omg.... dit vind ik echt triest... een bijeenkomst om te investeren...
Wat een stellletje sukkels daar.... en ze trappen er ook allemaal in denk ik
quote:Lees nog eens goed, als er een hele tijd tussenzit is dit niet gebruikelijk, tussen Dian 2 en 3 zat het uiteraard ook niet. Tussen Sil en Rikki zaten een paar maanden en een zomerstop. De vorige Amy was er vorige week nog geloof ikOp dinsdag 26 oktober 2010 20:18 schreef KrentebolHooft het volgende:
stond er toch ook niet bij rikkie en sil (ook al zagen we sil noooooit).
Het zijn maar bijrollen, die kids
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:ik kan geen amy herinneren sinds de zomerstop. maar heb dan ook niet alle afleveringen gezienOp dinsdag 26 oktober 2010 20:33 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Lees nog eens goed, als er een hele tijd tussenzit is dit niet gebruikelijk, tussen Dian 2 en 3 zat het uiteraard ook niet. Tussen Sil en Rikki zaten een paar maanden en een zomerstop. De vorige Amy was er vorige week nog geloof ik
quote:Een paar weken geleden bezocht ze nog Ludo in de gevangenis. Waarop ze zei dat ze hoopte dat hij levenslang achter de tralies zal blijven.Op dinsdag 26 oktober 2010 20:40 schreef KrentebolHooft het volgende:
[..]
ik kan geen amy herinneren sinds de zomerstop. maar heb dan ook niet alle afleveringen gezien
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 20:40 schreef Nina-Sanders het volgende:
Het gaat nu wel weer voorspelbaar worden wat Ludo gaat doen.Suggesties hoeven niet in spoilersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
quote:Ja dat was mij ook al opgevallen. Ik moest echt een paar keer goed kijken. Ze lijken best veel op elkaarOp dinsdag 26 oktober 2010 15:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Toen pas ja ? in Nepal werd ie toch ook al gebruikt ?
Die Sjoerd of hoe die ook heet deed me gister trouwens heel erg denken aan Job toen ik hem zo met Rik in 1 scene zag . Iemand die dat nog meer opgevallen is ? Wel Teun Kuileboer Job natuurlijk niet die andere.
quote:Klopt, lijken erg op elkaar.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Toen pas ja ? in Nepal werd ie toch ook al gebruikt ?
Die Sjoerd of hoe die ook heet deed me gister trouwens heel erg denken aan Job toen ik hem zo met Rik in 1 scene zag . Iemand die dat nog meer opgevallen is ? Wel Teun Kuileboer Job natuurlijk niet die andere.
quote:Inderdaad, spoilertags hoeven alleen als het om iets gaat dat daadwerkelijk staat te gebeuren, wat bijvoorbeeld van gtst.nl af komt of van die gtst courant. Niet om een of andere theorie die je zelf voorspelt.Op dinsdag 26 oktober 2010 20:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Suggesties hoeven niet in spoilers
quote:De laatste Silverlight versie installeren...Op zondag 24 oktober 2010 11:21 schreef Oliver23 het volgende:
Ik wil de GTST uitzending van vrijdag terug zien op RTL Gemist, blijkt deze bij mij niet meer te werken. Blijf een zwart scherm zien (ook bij andere RTL programma's).
Iemand hier een oplossing voor?
Alvast Bedankt.
quote:Het is te tenenkrommend toevallig..Op dinsdag 26 oktober 2010 20:06 schreef charmed_angel het volgende:
Wat een sukkels allemaal.... gaan ze allemaal investeren
quote:WAT???????/ Ten eerste praat je zo toch niet over zo'n jong meisje. En ten tweede slaat het ook nog eens nergens op. Deze Amy is mooier dan de vorige. Die overigens ook niet lelijk was.
quote:Whehe, nee dat hoeft gelukkig niet. Maar Anthonie eet in ieder geval geen brood (meer).
quote:Hoezo dat moet ze toch zelf weten ? ze is toch ook lelijkOp woensdag 27 oktober 2010 03:02 schreef Zehra het volgende:
[..]
WAT???????/ Ten eerste praat je zo toch niet over zo'n jong meisje. En ten tweede slaat het ook nog eens nergens op. Deze Amy is mooier dan de vorige. Die overigens ook niet lelijk was.
quote:Je ziet dat ik het toch doe! Wat een spuuglelijke meid!Op woensdag 27 oktober 2010 03:02 schreef Zehra het volgende:
[..]
WAT???????/ Ten eerste praat je zo toch niet over zo'n jong meisje. En ten tweede slaat het ook nog eens nergens op. Deze Amy is mooier dan de vorige. Die overigens ook niet lelijk was.
quote:Dat iddOp woensdag 27 oktober 2010 14:39 schreef Franneh het volgende:
Ik vind die nieuwe Amy ook lelijker.. haar ogen staan ook een beetje ver uit elkaar oid.
quote:Dat zit er denk ik aan te komen. Nina haat Praag dus.Op woensdag 27 oktober 2010 14:42 schreef Franneh het volgende:
Het is trouwens uit tussen Nina en Dex ofzo?
quote:Ja geef mij de andere Amy maar.Op woensdag 27 oktober 2010 14:44 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat idd
[..]
Dat zit er denk ik aan te komen. Nina haat Praag dus.
quote:Met die vieze vettige harenOp woensdag 27 oktober 2010 14:50 schreef Franneh het volgende:
[..]
Ja geef mij de andere Amy maar.
En Nina praat wel erg over het onderwerp Dex heen ook..
Die nieuwe arts is wel zo een ouderwets figuur, dat hij niet eens wil dat zijn vrouw gaat werken.Ben benieuwd wat daar verder mee gedaan wordt. Wel 2 lelijke zoons trouwens.. vooral die langharige Sjoerd?
quote:Die kortharige vind ik een sukkeltje. Die andere is tenminste nog een beetje pittig. Ben benieuwd hoe het verder gaat lopen.Op woensdag 27 oktober 2010 14:50 schreef Franneh het volgende:
[..]
Die nieuwe arts is wel zo een ouderwets figuur, dat hij niet eens wil dat zijn vrouw gaat werken.Ben benieuwd wat daar verder mee gedaan wordt. Wel 2 lelijke zoons trouwens.. vooral die langharige Sjoerd?
quote:Nounounou, knappe meid is wel overdreven. Over het algemeen was men over haar ook niet zo tevreden, dus.................Op woensdag 27 oktober 2010 15:45 schreef Countess het volgende:
Ik heb gisteren sinds tijden eens gekeken.
![]()
Die vorige Amy was een hele knappe meid met een apart uiterlijk, wat hebben ze er nu voor in de plaats genomen?
Ik ga verder geen uitspraken doen over mooi of lelijk, maar die vorige meid kon aardig acteren en haar gezicht was sprekend genoeg om onverbiddelijke Amy te spelen.
quote:Nou en, ik vond haar wel behoorlijk knap.Op woensdag 27 oktober 2010 16:00 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nounounou, knappe meid is wel overdreven. Over het algemeen was men over haar ook niet zo tevreden, dus.................
quote:Eindelijk zit er weer zo een vent in, ik vind het in een woord geweldig. Na al die schoothondjes die maar bang achter hun vrouw/vriendin aan lopen, zich van het kastje naar de muur laten bespelen en soms zelfs staan te janken vind ik het geweldig om weer een echte vent van de oude stempel in gtst te hebbenOp woensdag 27 oktober 2010 14:50 schreef Franneh het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 16:11 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Geniaal gewoon, ik snap wel dat het voor vrouwen minder aantrekkelijk en jullie liever naar zo een sul als Martijn Huygens kijken, maar een assertieve, pittige man is toch echt een verademing voor deze soap in mijn ogen. En zijn vrouw lijkt me ook wel iemand die zich gaat ontwikkelen als iemand die hem goed tegenwicht kan bieden.
quote:Prima dat jij dat vindt, ik vind dat niet.Op woensdag 27 oktober 2010 16:10 schreef Countess het volgende:
[..]
Nou en, ik vond haar wel behoorlijk knap.
Ik denk er niet hetzelfde over als de meerderheid, maar ik vond haar bovendien een sprekend gezicht hebben voor de rol die ze speelde.
quote:My thoughts exactly, alle superkoppels hadden dat: Robert en Laura, Karin en Jef, Silvia en Jef, Peter en Suzanne, Frits en Martine, Ludo en Janine.Op woensdag 27 oktober 2010 16:17 schreef Countess het volgende:
[..]
Martijn.
Een ietwat harde man is veel aantrekkelijker juist, vuurwerk in de relatie
quote:Een echte vrouw wil iemand die voor wat betref t bepaalde zaken, heel anders is dan zij.Op woensdag 27 oktober 2010 16:17 schreef Countess het volgende:
[..]
Martijn.
Een ietwat harde man is veel aantrekkelijker juist, vuurwerk in de relatie
quote:Dan niet.Op woensdag 27 oktober 2010 16:18 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Prima dat jij dat vind, ik vind dat niet.
quote:Mooi!
quote:Ik vind Danny ook zo´n slappeling blijven. Een beetje achter Sjors aanhollen en direct klaarstaan als Maxime hem roept.Op woensdag 27 oktober 2010 16:19 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
My thoughts exactly, alle superkoppels hadden dat: Robert en Laura, Karin en Jef, Silvia en Jef, Peter en Suzanne, Frits en Martine, Ludo en Janine.
quote:And so it does.
quote:Nou ja, ik denk dat vrouwen het onderling niet altijd eens zijn over wat 'een echte vrouw' vindt, net zo min als wij dat kunnen zeggen over mannen, moslims dat kunnen zeggen over alle moslims en noem maar op.Op woensdag 27 oktober 2010 16:20 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Een echte vrouw wil iemand die voor wat betref t bepaalde zaken, heel anders is dan zij.
quote:Haha seizoen 2 is onthullend, een echte ouderwetse, dominante zakenman die een opgeruimd huis verwachtte en eten dat op tijd klaar stond. De jeugd van zijn kinderen grotendeels heeft gemist en voornamelijk in zijn werk op ging.Op woensdag 27 oktober 2010 16:23 schreef Countess het volgende:
[..]
Ik vind Danny ook zo´n slappeling blijven. Een beetje achter Sjors aanhollen en direct klaarstaan als Maxime hem roept.
Ze kunnen hem nog zo vaak zijn shirt uit laten trekken, die persoonlijkheid vind ik totaal niet sexy.
Ik was trouwens bijna vergeten hoe Jef in zijn vroegere relaties was.
quote:Dat is zo. Ik heb het dan over vrouwen die IK een echt vrouw vind, en mannen die IK echte mannen vind. Gelukkig vallen niet alle vrouwen op dezelfde mannen en omgekeerd.Op woensdag 27 oktober 2010 16:24 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Nou ja, ik denk dat vrouwen het onderling niet altijd eens zijn over wat 'een echte vrouw' vindt, net zo min als wij dat kunnen zeggen over mannen, moslims dat kunnen zeggen over alle moslims en noem maar op.
Ik denk dat mensen in het algemeen wel op zoek zijn naar iemand die niet precies hetzelfde is, maar ik ken ook zat gevallen van stellen die wat bepaalde dingen precies op 1 lijn zitten en waarbij dat al goed gaat voor 30 jaar.
quote:Ik denk dat het helemaal van je temperament afhankelijk is.Op woensdag 27 oktober 2010 16:24 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Nou ja, ik denk dat vrouwen het onderling niet altijd eens zijn over wat 'een echte vrouw' vindt, net zo min als wij dat kunnen zeggen over mannen, moslims dat kunnen zeggen over alle moslims en noem maar op.
Ik denk dat mensen in het algemeen wel op zoek zijn naar iemand die niet precies hetzelfde is, maar ik ken ook zat gevallen van stellen die wat bepaalde dingen precies op 1 lijn zitten en waarbij dat al goed gaat voor 30 jaar.
quote:Ah da's duidelijker iigOp woensdag 27 oktober 2010 16:29 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat is zo. Ik heb het dan over vrouwen die IK een echt vrouw vind, en mannen die IK echte mannen vind.
quote:Ja alleen bij acteurs is dat soms lastig, van mensen als Peter Post denk ik ook dat ie in het echt zo is als Martijn. Maar sommige acteurs kunnen heel goed een slecht of dominant persoon neerzetten, terwijl ze in het echt heel anders zijn en ook een totaal andere rol kunnen spelen. Zoals Erik de Vogel, maar ook Inge Iepenburg bijvoorbeeld.Gelukkig vallen niet alle vrouwen op dezelfde mannen en omgekeerd.
Ik zie de echte man, als de man die het dichtst bij zijn eigen natuur staat. Voor de vrouw geldt hetzelfde.
quote:Ach ja er is niet 1 woord voor te zeggen denk ik, als je uit een geweldadige relatie komt, of uit een gezin waarbij het altijd schelden, schreeuwen en venijn was, dan kan ik me wel voorstellen dat je graag zo een saaie relatie wil waar je eindelijk eens rust hebt.Op woensdag 27 oktober 2010 16:29 schreef Countess het volgende:
[..]
Ik denk dat het helemaal van je temperament afhankelijk is.
Er zijn mensen die een relatie willen waarin ze vooral zekerheid en berusting kennen.
Vanuit het oogpunt van aantrekkingskracht gezien, kan ik me dat niet voorstellen.
Als je het altijd met elkaar eens bent of alles (zij het plichtmatig) samen doet, dan lijkt de relatie me zo saai....
quote:Klopt, als acteurs vind ik Ludo tot dusverre eigenlijk de enige man die mij echt aanspreekt.Op woensdag 27 oktober 2010 16:31 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ah da's duidelijker iig![]()
[..]
Ja alleen bij acteurs is dat soms lastig, van mensen als Peter Post denk ik ook dat ie in het echt zo is als Martijn. Maar sommige acteurs kunnen heel goed een slecht of dominant persoon neerzetten, terwijl ze in het echt heel anders zijn en ook een totaal andere rol kunnen spelen. Zoals Erik de Vogel, maar ook Inge Iepenburg bijvoorbeeld.
quote:Ik vind het ook een leuke afwisseling van de rest hoor.. je hoort mij niet zeggen dat ik liever Martijn heb.Op woensdag 27 oktober 2010 16:11 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Eindelijk zit er weer zo een vent in, ik vind het in een woord geweldig. Na al die schoothondjes die maar bang achter hun vrouw/vriendin aan lopen, zich van het kastje naar de muur laten bespelen en soms zelfs staan te janken vind ik het geweldig om weer een echte vent van de oude stempel in gtst te hebben![]()
Geniaal gewoon, ik snap wel dat het voor vrouwen minder aantrekkelijk en jullie liever naar zo een sul als Martijn Huygens kijken, maar een assertieve, pittige man is toch echt een verademing voor deze soap in mijn ogen. En zijn vrouw lijkt me ook wel iemand die zich gaat ontwikkelen als iemand die hem goed tegenwicht kan bieden.
Zo was het ooit ook tussen Robert en Laura in the good old days
quote:ja dat vond ik ook nogal vaagOp woensdag 27 oktober 2010 20:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Hoe weet Rik nou in welke kamer die zitten? Of dat ze überhaupt daar zijn?
quote:ze stonden op het punt om sex te hebben... en toen kwam Rik binnenOp donderdag 28 oktober 2010 12:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb het gister niet gezien hebben Sill en Rikkie weer sex gehad ? Die zijn nu in totaal 3 keer in beeld geweest veel anders doen ze nieth ea.
quote:En die deed lekker mee of wat ?Op donderdag 28 oktober 2010 12:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ze stonden op het punt om sex te hebben... en toen kwam Rik binnen
quote:nee geen bh....Op donderdag 28 oktober 2010 12:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En die deed lekker mee of wat ?
wat een onzin weer ik heb niets gemist dus of was Rikkie in bh te zien dan moet ik toch even terug kijken.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 12:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
of was Rikkie in bh te zien dan moet ik toch even terug kijken.
quote:Vind je?Op donderdag 28 oktober 2010 20:25 schreef Marrije het volgende:
Wat een aanwinst is dat zeg, voor gtst, die Sertons erin.
Hij maakt de verwachting nu al waar.
quote:Ik vind hem ook goed. Sterke acteur. En komt goed over. Hopelijk maakt zijn personage ook wat spannends mee. Maar de wijze waarop hij iets neerzet (doet me aan zijn rol als zakenman Max Noordermeer in WestenWind) vind ik overtuigend en prettig om naar te kijken. Dus laat maar eens gaan.Op donderdag 28 oktober 2010 20:25 schreef Marrije het volgende:
Wat een aanwinst is dat zeg, voor gtst, die Sertons erin.
Hij maakt de verwachting nu al waar.
quote:ik vind zijn tegenspeelster barslecht en geen match voor hem kwa uiterlijk, maar das heel persoonlijkOp donderdag 28 oktober 2010 20:27 schreef Maartel het volgende:
[..]
Vind je?
Ik vind al die scenes van dat nieuwe gezin tot nu toe heeel nep en gemaakt overkomen.. 't is dat er geen humor in zit maar ik krijg elke keer bij dat huis 't idee naar een comedie gezinnetje te kijken..
quote:Ja, hij staat er gewoon, heerlijk! Nu inderdaad nog een bijpassende rol.Op donderdag 28 oktober 2010 20:48 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Ik vind hem ook goed. Sterke acteur. En komt goed over. Hopelijk maakt zijn personage ook wat spannends mee. Maar de wijze waarop hij iets neerzet (doet me aan zijn rol als zakenman Max Noordermeer in WestenWind) vind ik overtuigend en prettig om naar te kijken. Dus laat maar eens gaan.
quote:Maar dat was vroeger sowieso ook bijna overal hier in nederland.Op woensdag 27 oktober 2010 16:27 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Haha seizoen 2 is onthullend, een echte ouderwetse, dominante zakenman die een opgeruimd huis verwachtte en eten dat op tijd klaar stond. De jeugd van zijn kinderen grotendeels heeft gemist en voornamelijk in zijn werk op ging.
quote:Ja, ik ookOp vrijdag 29 oktober 2010 08:27 schreef lady-wrb het volgende:
ik vind sil eigenlijk maar een spichtige griezel met flaporen
quote:Dit dus?Op woensdag 27 oktober 2010 20:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Hoe weet Rik nou in welke kamer die zitten? Of dat ze überhaupt daar zijn?
quote:En vaker hun haar wassenOp vrijdag 29 oktober 2010 22:12 schreef Jojoortje het volgende:
Alle mannen moeten naar de kapper in GTST
quote:Ook... Brrr als je met hun aan vozen bent, dan moet je er toch niet aan denken dat je je handen door zulke vieze haren strijkt.
quote:Tom van Beek was geweldig, echt een top acteur! Jammer dat hij in 2002 is overleden.Op vrijdag 29 oktober 2010 22:51 schreef Frey het volgende:
Bij die blooper van 2:45 zie je dat Tom van Beek ook goed in zijn rol kon blijven.
quote:Even 40 minuten bloopers zitten kijkenOp vrijdag 29 oktober 2010 22:51 schreef Frey het volgende:
Bij die blooper van 2:45 zie je dat Tom van Beek ook goed in zijn rol kon blijven.
quote:En hoe zou het verder gesteld zijn met de lichaamsverzorgingOp vrijdag 29 oktober 2010 23:08 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ook... Brrr als je met hun aan vozen bent, dan moet je er toch niet aan denken dat je je handen door zulke vieze haren strijkt.
quote:Dat gezicht.Op vrijdag 29 oktober 2010 23:26 schreef Lucas15 het volgende:
[..]
Tom van Beek was geweldig, echt een top acteur! Jammer dat hij in 2002 is overleden.
quote:Dat gezicht van hem maakt het eigenlijk een grappige blooperOp vrijdag 29 oktober 2010 22:51 schreef Frey het volgende:
quote:lolOp zaterdag 30 oktober 2010 00:02 schreef Eleentje86 het volgende:
Jammer dat die nina weer terug is.Altijd die on intressante verhaal lijnen van haar![]()
![]()
Lang leve rtl gemist.fijn doorspoelen dus als die muts in beeld komt
quote:Schrijvers/producers: doe er wat mee!Wilbert Gieske: 'Tegen een terugkeer zeg ik geen nee'
Wilbert Gieske laat deze week in weekblad Story weten een rentree in Goede tijden Slechte tijden niet uit te sluiten.
In de zomer van 2008 was Gieske voor het laatst te zien in de rol van Robert Alberts. Destijds was de acteur vastbesloten om nooit meer zijn opwachting te maken in de goedbekeken soapserie.
Daar komt Wilbert nu echter op terug. "GTST blijft in mijn hart zitten." laat hij weten op het 20-jarige jubileumsfeest van de soapserie dat plaatsvond op 1 oktober jongstleden. "Dit feest wilde ik dan ook niet missen. Wellicht zit er zelfs een terugkeer aan te komen. Ik weet dat ik in het verleden daar heel stellig in was, maar als ik gevraagd wordt om weer de rol van Robert Alberts te gaan spelen, zeg ik zeker geen nee." De GTSTCourant
quote:Oh wat hoop ik dat Wilbert terugkomt. Het is een goeie acteur, zou jammer zijn als ze daar niets mee doen. En zoals je zegt laat de schrijvers Jef en Robert A&A heroprichten. Dan krijgen we de bedrijfsleven ook weer terugOp zaterdag 30 oktober 2010 12:55 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Schrijvers/producers: doe er wat mee!
Robert terug, samen met Jef een doorstart van A&A, een huisje met Laura en Sil, liever vandaag dan morgen terug in GTST!
quote:Alleen is er een probleempje: A&A valt onder Sanders Inc., en ik neem aan dat Ludo ze dan echt niet die naam terug gaat geven.Op zaterdag 30 oktober 2010 13:00 schreef Lucas15 het volgende:
[..]
Oh wat hoop ik dat Wilbert terugkomt. Het is een goeie acteur, zou jammer zijn als ze daar niets mee doen. En zoals je zegt laat de schrijvers Jef en Robert A&A heroprichten. Dan krijgen we de bedrijfsleven ook weer terug
Dan maar een ander naamquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 13:02 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Alleen is er een probleempje: A&A valt onder Sanders Inc., en ik neem aan dat Ludo ze dan echt niet die naam terug gaat geven.
Die viel toch onder het toenmalige SAC (Sanders Art Consultancy) van Ludo die inmiddels al lang niet meer bestaat, wat dan ook de reden was van de oprichting van Sanders Inc. ?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 13:02 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Alleen is er een probleempje: A&A valt onder Sanders Inc., en ik neem aan dat Ludo ze dan echt niet die naam terug gaat geven.
Doen ze toch niet helaas.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 12:55 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Robert terug, samen met Jef een doorstart van A&A, een huisje met Laura en Sil, liever vandaag dan morgen terug in GTST!
Stefano (oftewel Bas Muijs) had dacht ik aangegeven er wel klaar mee te zijn. Maar Remco Terhorst (Bennie den Haan) gaf juist aan wel oren te hebben naar een -vaste- comeback.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Doen ze toch niet helaas.
Helen Helmink Martine Hafkamp ,Stanley Mauricus Marcus Sanders Nick Sanders en Stefano Sanders hebben ook allemaal aangegeven wel open te staan voor een come back. Wat een droomcast krijg je dan als die allemaal terug zouden komen maar de schrijvers negeren het
In de storyquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 12:55 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zei ze een jaar geleden ook al in Veronica Magazine. Hier het ware verhaal:quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:39 schreef Frey het volgende:
Bruni Heinke vertelde laatst dat ze er niet vrijwillig uit is gegaan.
Als zij dat nou ook doenquote:Op zondag 31 oktober 2010 11:48 schreef Frey het volgende:
Het kan allemaal zo mooi zijn. Natuurlijk krijg je het oude GTST niet meer terug, maar je kunt er toch makkelijk weer een aantrekkelijke serie van maken?
Robert terug zou inderdaad prachtig zijn als hij dan weer de draad oppakt met Jef. Samen weer aan het werk in een prachtig pand en Remco die daar dan ook komt werken. Er mogen dan ook rustig wat meer mensen van de vaste cast in het pand komen, zoals eerst ook het geval was. Mevrouw Bouwhuis kan bijvoorbeeld prima achter de balie staan in plaats van bij dat suffe Charlies. Anton Bouwhuis stopt als huisarts en pakt zijn oude baan weer op: zakenman. Een sluwe vos en een grote concurrent voor Ludo Sanders, zodat de strijd weer kan losbarsten. Als klap op de vuurpijl maken we nog kennis met de meedogenloze vader van Anton en de nieuwe Herman Hogendoorn, uiteraard gespeeld door Hidde Maas. Helen Helmink terug als lerares die het aan de stok krijgt met onder andere de opstandige Bouwhuisjes en dan ook nog Martine Hafkamp om het helemaal compleet te maken. Robert en Laura weer bij elkaar natuurlijk en samen in een prachtig huis met Sil.
Ach ja, het klinkt allemaal zo mooi als je het zelf bedenkt.![]()
Man, dit klinkt fantastisch! Beter dan dat geneuzel wat Van der Meer & Gottschalk nu bedenken.quote:Op zondag 31 oktober 2010 11:48 schreef Frey het volgende:
Het kan allemaal zo mooi zijn. Natuurlijk krijg je het oude GTST niet meer terug, maar je kunt er toch makkelijk weer een aantrekkelijke serie van maken?
Robert terug zou inderdaad prachtig zijn als hij dan weer de draad oppakt met Jef. Samen weer aan het werk in een prachtig pand en Remco die daar dan ook komt werken. Er mogen dan ook rustig wat meer mensen van de vaste cast in het pand komen, zoals eerst ook het geval was. Mevrouw Bouwhuis kan bijvoorbeeld prima achter de balie staan in plaats van bij dat suffe Charlies. Anton Bouwhuis stopt als huisarts en pakt zijn oude baan weer op: zakenman. Een sluwe vos en een grote concurrent voor Ludo Sanders, zodat de strijd weer kan losbarsten. Als klap op de vuurpijl maken we nog kennis met de meedogenloze vader van Anton en de nieuwe Herman Hogendoorn, uiteraard gespeeld door Hidde Maas. Helen Helmink terug als lerares die het aan de stok krijgt met onder andere de opstandige Bouwhuisjes en dan ook nog Martine Hafkamp om het helemaal compleet te maken. Robert en Laura weer bij elkaar natuurlijk en samen in een prachtig huis met Sil.
Ach ja, het klinkt allemaal zo mooi als je het zelf bedenkt.
Jaja, eerst zien en dan pas geloven...quote:Dramatische moord op komst in Meerdijk
Na de horrorachtige taferelen in het sanatorium, gaat het er de afgelopen maanden verdacht gemoedelijk aan toe in het fictieve stadje Meerdijk. Daar komt echter binnenkort een abrupt einde aan..
"De komende tijd wordt het spannender dan ooit", belooft scriptschrijfster Susan Stam. Naast een huwelijk vindt er namelijk op korte termijn een dramatische gebeurtenis plaats in Meerdijk: de moord op Rutger Goedhart.
Susan: "Iedereen lijkt een motief te hebben voor het doden, maar hebben ze ook een alibi?" De komende weken zal soapkijkend Nederland dus maar met één prangende vraag zitten: wie heeft de brute moord op zijn of haar geweten? Keuze genoeg, gezien de vele karakters die betrokken zijn bij de Eepasaverhaallijn..
Overigens is Edwin Rutten nog tot en met 24 november te zien als de Rutger Goedhart, de verloofde van Laura Selmhorst (van der Meij). De GTSTCourant
Wauw, geweldig. Was vast een hele klus, maar wel zo makkelijk voor iedereen. Chapeau!quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:35 schreef Frey het volgende:
Test
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Handige links:
De officiële GTST site
De GTSTCourant
Bol.com
De Topics:
#001 | #002 | #003 | #004 | #005 | #006 | #007 | #008 | #009 | #010
#011 | #012 | #013 | #014 | #015 | #016 | #017 | #018 | #019 | #020
#021 | #022 | #023 | #024 | #025 | #026 | #027 | #028 | #029 | #030
#031 | #032 | #033 | #034 | #035 | #036 | #037 | #038 | #039 | #040
#041 | #042 | #043 | #044 | #045 | #046 | #047 | #048 | #049 | #050
#051 | #052 | #053 | #054 | #055 | #056 | #057 | #058 | #059 | #060
#061 | #062 | #063 | #064 | #065 | #066 | #067 | #068 | #069 | #070
#071 | #072 | #073 | #074 | #075 | #076 | #077 | #078 | #079 | #080
#081 | #082 | #083 | #084 | #085 | #086 | #087 | #088 | #089 | #090
#091 | #092 | #093 | #094 | #095 | #096 | #097 | #098 | #099 | #100 *
#101 | #102 | #103 | #104 | #105 | #106 | #107 | #108 | #109 | #110
#111 | #112 | #113 | #114 | #115 | #116 | #117 | #118 | #119 | #120
#121 | #122 | #123 | #124 | #125 | #126 | #127 | #128 | #129 | #130
#131 | #132 | #133 | #134 | #135 | #136 | #137 | #138 | #139 | #140
#141 | #142 | #143 | #144 | #145 | #146 | #147 | #148 | #148 | #150
#151 | #152 | #153 | #154 | #155 | #156 | #157 | #158 | #159 | #160
#161 | #162 | #163 | #164 | #165 | #166 | #167 | #168 | #169 | #170
#171 | #172 | #173 | #174 | #175 | #176 | #177 | #178 | #179 | #180
#181 | #182 | #183 | #184 | #185 | #186 | #187 | #188 | #189 | #190
#191 | #192 | #193 | #194 | #195 | #196 | #197 | #198 | #199 | #200 **
#201 | #202 | #203 | #204 | #205 | #206 | #207 | #208 | #209 | #210
#211 | #212 | #213 | #214 | #215 | #216 | #217 | #218 | #219 | #220
#221 | #222 | #223 | #224 | #225 | #226 | #227 | #228 | #229 | #230
#231 | #232 | #233 | #234 | #235 | #236 | #237 | #238 | #239 | #240
#241 | #242 | #243 | #244 | #245 | #246 | #247 | #248 | #249 | #250
#251 | #252 | #253 | #254 | #255 | #256 | #257 | #258 | #259 | #260
#261 | #262 | #263 | #264 | #265 | #266 | #267 | #268 | #269 | #270
#271 | #272 | #273 | #274 | #275 | #276 | #277 | #278 | #279 | #280
#281 | #282 | #283 | #284 | #285 | #286 | #287 | #288 | #289 | #290
#291 | #292 | #293 | #294 | #295 | #296 | #297 | #298 | #299 | #300 ***
De OP
[ afbeelding ]
Voordeel is dat iedereen het gewoon kan kopiëren vanuit het log bestand onderaan, het bijwerken kan ik zelf blijven doen.quote:Op maandag 1 november 2010 13:29 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wauw, geweldig. Was vast een hele klus, maar wel zo makkelijk voor iedereen. Chapeau!
quote:Op maandag 1 november 2010 13:24 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Jaja, eerst zien en dan pas geloven...
Ik wist 't!quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 20:32 schreef Maartel het volgende:
Rutger zou de verhuring van t huis van de Huijgens toch regelen?
Heeft ie vlug gedaan
Oh, en hij belazert nu wel zo veel mensen, dat ik een moord en 'whodunnit' voorzie...
Voorspelbaarquote:Op maandag 1 november 2010 13:24 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ze weten het weer te verpesten door het véél te lang te laten duren. Dit zal wel weer tot februari gaan duren ofzo.quote:
Laat me een beetje denken aan Ludo en het moordspel, iedereen had een motief en kon het gedaan hebbenquote:Op maandag 1 november 2010 13:24 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Sowieso is deze verhaallijn (Rutger, investeringen) gewoon ruk. Ik geloofde mijn ogen niet toen ik las dat zelfs Jef in dat geintje is getrapt!quote:Op maandag 1 november 2010 16:07 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Laat me een beetje denken aan Ludo en het moordspel, iedereen had een motief en kon het gedaan hebben![]()
Hij zet het personage. Tot nu toe erg sterk neer.quote:
Tsja, zoiets had ik al verwacht als redenatie. Neemt niet weg dat ze hem best aandacht kunnen geven als de opa van Sjors en Jack zijnde. Het was toch een personage dat veel oude fans zich altijd nog weten te herinneren, ondanks zijn beperkte rol. Dat zegt toch iets over de impact van de oude meesterschurk. Hulde aan Tom van Beek.quote:Op maandag 1 november 2010 20:48 schreef Lucas15 het volgende:
Iemand op GTST Forum vroeg zich af waarom Tom van Beek niet werd vertoond tijdens die jublieum aflevering. Hij is inmiddels ook overleden en zat in GTST. Diegene stuurde een mail naar de redactie.
Beste Anneke,
Bedankt voor je mail. Tom van Beek is, ondanks de cruciale rol van Herman Hoogendoorn in de eerste seizoenen, te weinig gezichtsbepalend geweest voor GTST. Het grote publiek associeert hem te weinig met GTST en hierdoor wordt hij niet consequent genoemd. We hopen je zo genoeg geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
Redactie GTST
www.gtst.nl
Vind het dus jammer dat ze hem er niet bij hebben gezet, ookal was hij te weinig te zien! Hij verdient toch wat meer respect.
ja blijkbaar wel dan, zo jong en dan al zo verlept uit zien...quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nina heeft altijd al wallen gehad in het begin viel het altijd heel hard op maar ze zijn dus weer terug ?
Ik zou het leuk vinden als Rosa een grotere rol zou krijgen en dan een relatie zou krijgen met Jeff ...quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:41 schreef Maartel het volgende:
Wie is dat kleine jochie op het eind?
En ze lijken op volgorde van verschijning te staan, maar Rosa was er toch al veel langer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Daar zat ik ook al aan te denken, ben ik dus niet de enige in..quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:41 schreef sherezade het volgende:
[..]
Ik zou het leuk vinden als Rosa een grotere rol zou krijgen en dan een relatie zou krijgen met Jeff ...
Te triest.. had ik zelf niet van Lorena verwacht.. Maar ach, had ook niet verwacht dat Jef in dit zooitje mee zou gaan. GTST wordt nog leuk de komende weken.quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:34 schreef Berend. het volgende:
Hahahahah! Ik had gelijk. Ik had geen shortie ofzo gekeken, voorspelbaar ^^
Ik was al blij dat Nina terug was eigenlijkquote:Op dinsdag 2 november 2010 23:58 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van Nina en Noud? Ik vind dit wel een stel die elkaar goed tegenwicht kan bieden, beiden laten niet over zich heen lopen en Noud is niet zo een eikeltje als Dex was.
Och die Noud tegenwoordig valt hij wel mee maar in het begin nonde ju.quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:58 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van Nina en Noud? Ik vind dit wel een stel die elkaar goed tegenwicht kan bieden, beiden laten niet over zich heen lopen en Noud is niet zo een eikeltje als Dex was.
Leuker dan Nina en Dex in ieder gevalquote:Op dinsdag 2 november 2010 23:58 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Vond het nogal goedkoop en stompzinnig, alsof je een vrek bent als je iemand geen 12.000 euro wilt lenenquote:
Idd.quote:Op woensdag 3 november 2010 16:45 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Vond het nogal goedkoop en stompzinnig, alsof je een vrek bent als je iemand geen 12.000 euro wilt lenen
wat is dat nou weer voor een reactiequote:Op maandag 1 november 2010 22:47 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Tsja, zoiets had ik al verwacht als redenatie. Neemt niet weg dat ze hem best aandacht kunnen geven als de opa van Sjors en Jack zijnde. Het was toch een personage dat veel oude fans zich altijd nog weten te herinneren, ondanks zijn beperkte rol. Dat zegt toch iets over de impact van de oude meesterschurk. Hulde aan Tom van Beek.
Ik vind het juist lijken alsof ze ouder is..quote:Op woensdag 3 november 2010 20:27 schreef Maartel het volgende:
Ligt 't aan mij of is Amy ineens een paar jaar jonger?
Die Sjoerd draait wel heeeel makkelijk bij ineens
Zij zal helaas alles en iedereen weer over d'r heen krijgen als het uitkomt.quote:Op woensdag 3 november 2010 23:18 schreef kissaa het volgende:
Noud begint idd leuker te worden, evenals Lorena
Tegen die tijd is iedereen ws drukker metquote:Op woensdag 3 november 2010 23:19 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Zij zal helaas alles en iedereen weer over d'r heen krijgen als het uitkomt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En terecht, ze heeft altijd van die idiote acties.quote:Op woensdag 3 november 2010 23:19 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Zij zal helaas alles en iedereen weer over d'r heen krijgen als het uitkomt.
quote:Op donderdag 4 november 2010 00:14 schreef Maartel het volgende:
[..]
Tegen die tijd is iedereen ws drukker metSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja die vind ik ook aanzienlijk minder irritant gewordenquote:Op woensdag 3 november 2010 23:18 schreef kissaa het volgende:
Noud begint idd leuker te worden, evenals Lorena
Een half uur duurde deze trouwens gewoon.quote:
Waarschijnlijk omdat kinderen onder een bepaalde leeftijd maar een beperkt aantal dagen per jaar mogen werken.quote:Op donderdag 4 november 2010 14:42 schreef Marrije het volgende:
Waarom is er eigenlijk van Amy gewisseld?
Marathonquote:Op donderdag 4 november 2010 19:24 schreef MissJ het volgende:
zo, vannochtend terug gekomen van vakantie en even 12 gemiste aflevering GTST gekeken![]()
![]()
Ja echt tof is dat, heb ze ook redelijk achter elkaar gekeken allemaalquote:
Volgensmij kijkt ze ook nog eens scheel..quote:Op donderdag 4 november 2010 20:25 schreef verleiding het volgende:
Ik vind het hoofd van de nieuwe Amy zo raar. Ik weet niet waarom.
Inderdaad heel wat beter dan die slappe Martijn Huygens....quote:Op donderdag 4 november 2010 20:32 schreef LWD-Godius het volgende:
Die nieuwe dokter is een echte baas.
Ja ze kijkt omeunig scheelquote:Op donderdag 4 november 2010 21:55 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Volgensmij kijkt ze ook nog eens scheel..![]()
Nee ik ben geen fan van d'r..
Hopelijk blijft hij zo en veranderen ze hem niet in een of ander watje alla Ronja Huygens die van een bewuste zakenvrouw een onzeker pubertje werdquote:Op donderdag 4 november 2010 21:59 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Inderdaad heel wat beter dan die slappe Martijn Huygens....
Het is al zo vaak veranderd, dus daar let ik niet meer op.quote:Op zaterdag 6 november 2010 12:18 schreef Moelie het volgende:
Rare vraag, maar ligt er een nieuwe vloer in Huize Sanders?Of ben ik de enige die iets 'raars'/'nieuws' ziet
Ik denk het wel ja, het viel mij iig ook op!quote:Op zaterdag 6 november 2010 12:18 schreef Moelie het volgende:
Rare vraag, maar ligt er een nieuwe vloer in Huize Sanders?Of ben ik de enige die iets 'raars'/'nieuws' ziet
Ja dat is zeker waar!quote:Op zaterdag 6 november 2010 21:17 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Decors worden altijd een beetje bijgewerkt om het zogenaamd bij de tijd te houden, ze zouden wat mij betreft meer tijd in goede verhaallijnen kunnen steken dan in de aankleding van alles.
Het meest vreselijke vond ik nog toen ze het oude huis van Jef groen maakten.quote:Op zaterdag 6 november 2010 21:17 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Decors worden altijd een beetje bijgewerkt om het zogenaamd bij de tijd te houden, ze zouden wat mij betreft meer tijd in goede verhaallijnen kunnen steken dan in de aankleding van alles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |