SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:ik kan geen amy herinneren sinds de zomerstop. maar heb dan ook niet alle afleveringen gezienOp dinsdag 26 oktober 2010 20:33 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Lees nog eens goed, als er een hele tijd tussenzit is dit niet gebruikelijk, tussen Dian 2 en 3 zat het uiteraard ook niet. Tussen Sil en Rikki zaten een paar maanden en een zomerstop. De vorige Amy was er vorige week nog geloof ik
quote:Een paar weken geleden bezocht ze nog Ludo in de gevangenis. Waarop ze zei dat ze hoopte dat hij levenslang achter de tralies zal blijven.Op dinsdag 26 oktober 2010 20:40 schreef KrentebolHooft het volgende:
[..]
ik kan geen amy herinneren sinds de zomerstop. maar heb dan ook niet alle afleveringen gezien
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 20:40 schreef Nina-Sanders het volgende:
Het gaat nu wel weer voorspelbaar worden wat Ludo gaat doen.Suggesties hoeven niet in spoilersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
quote:Ja dat was mij ook al opgevallen. Ik moest echt een paar keer goed kijken. Ze lijken best veel op elkaarOp dinsdag 26 oktober 2010 15:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Toen pas ja ? in Nepal werd ie toch ook al gebruikt ?
Die Sjoerd of hoe die ook heet deed me gister trouwens heel erg denken aan Job toen ik hem zo met Rik in 1 scene zag . Iemand die dat nog meer opgevallen is ? Wel Teun Kuileboer Job natuurlijk niet die andere.
quote:Klopt, lijken erg op elkaar.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Toen pas ja ? in Nepal werd ie toch ook al gebruikt ?
Die Sjoerd of hoe die ook heet deed me gister trouwens heel erg denken aan Job toen ik hem zo met Rik in 1 scene zag . Iemand die dat nog meer opgevallen is ? Wel Teun Kuileboer Job natuurlijk niet die andere.
quote:Inderdaad, spoilertags hoeven alleen als het om iets gaat dat daadwerkelijk staat te gebeuren, wat bijvoorbeeld van gtst.nl af komt of van die gtst courant. Niet om een of andere theorie die je zelf voorspelt.Op dinsdag 26 oktober 2010 20:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Suggesties hoeven niet in spoilers
quote:De laatste Silverlight versie installeren...Op zondag 24 oktober 2010 11:21 schreef Oliver23 het volgende:
Ik wil de GTST uitzending van vrijdag terug zien op RTL Gemist, blijkt deze bij mij niet meer te werken. Blijf een zwart scherm zien (ook bij andere RTL programma's).
Iemand hier een oplossing voor?
Alvast Bedankt.
quote:Het is te tenenkrommend toevallig..Op dinsdag 26 oktober 2010 20:06 schreef charmed_angel het volgende:
Wat een sukkels allemaal.... gaan ze allemaal investeren
quote:WAT???????/ Ten eerste praat je zo toch niet over zo'n jong meisje. En ten tweede slaat het ook nog eens nergens op. Deze Amy is mooier dan de vorige. Die overigens ook niet lelijk was.
quote:Whehe, nee dat hoeft gelukkig niet. Maar Anthonie eet in ieder geval geen brood (meer).
quote:Hoezo dat moet ze toch zelf weten ? ze is toch ook lelijkOp woensdag 27 oktober 2010 03:02 schreef Zehra het volgende:
[..]
WAT???????/ Ten eerste praat je zo toch niet over zo'n jong meisje. En ten tweede slaat het ook nog eens nergens op. Deze Amy is mooier dan de vorige. Die overigens ook niet lelijk was.
quote:Je ziet dat ik het toch doe! Wat een spuuglelijke meid!Op woensdag 27 oktober 2010 03:02 schreef Zehra het volgende:
[..]
WAT???????/ Ten eerste praat je zo toch niet over zo'n jong meisje. En ten tweede slaat het ook nog eens nergens op. Deze Amy is mooier dan de vorige. Die overigens ook niet lelijk was.
quote:Dat iddOp woensdag 27 oktober 2010 14:39 schreef Franneh het volgende:
Ik vind die nieuwe Amy ook lelijker.. haar ogen staan ook een beetje ver uit elkaar oid.
quote:Dat zit er denk ik aan te komen. Nina haat Praag dus.Op woensdag 27 oktober 2010 14:42 schreef Franneh het volgende:
Het is trouwens uit tussen Nina en Dex ofzo?
quote:Ja geef mij de andere Amy maar.Op woensdag 27 oktober 2010 14:44 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat idd
[..]
Dat zit er denk ik aan te komen. Nina haat Praag dus.
quote:Met die vieze vettige harenOp woensdag 27 oktober 2010 14:50 schreef Franneh het volgende:
[..]
Ja geef mij de andere Amy maar.
En Nina praat wel erg over het onderwerp Dex heen ook..
Die nieuwe arts is wel zo een ouderwets figuur, dat hij niet eens wil dat zijn vrouw gaat werken.Ben benieuwd wat daar verder mee gedaan wordt. Wel 2 lelijke zoons trouwens.. vooral die langharige Sjoerd?
quote:Die kortharige vind ik een sukkeltje. Die andere is tenminste nog een beetje pittig. Ben benieuwd hoe het verder gaat lopen.Op woensdag 27 oktober 2010 14:50 schreef Franneh het volgende:
[..]
Ja geef mij de andere Amy maar.
En Nina praat wel erg over het onderwerp Dex heen ook..
Die nieuwe arts is wel zo een ouderwets figuur, dat hij niet eens wil dat zijn vrouw gaat werken.Ben benieuwd wat daar verder mee gedaan wordt. Wel 2 lelijke zoons trouwens.. vooral die langharige Sjoerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |