quote:Toen pas ja ? in Nepal werd ie toch ook al gebruikt ?Op dinsdag 26 oktober 2010 15:53 schreef Frey het volgende:
De muziek was toen nog prachtig.
Eerste keer die Rik en Anita tune.
quote:Wie was die kerel naast Isabella in de eerste clip?Op dinsdag 26 oktober 2010 16:01 schreef Frey het volgende:
Ze hadden 2 tunes.
Hier hoor je die van Nepal:
Wat mis ik die herkenbare melodietjes.
quote:Dat is Job versie 2Op dinsdag 26 oktober 2010 16:08 schreef Mss het volgende:
[..]
Wie was die kerel naast Isabella in de eerste clip?
quote:HahahaOp dinsdag 26 oktober 2010 16:46 schreef Frey het volgende:
Ludo: Je had er toch ook geen moeite mee om dat kind te verwekken?
Marcus: Ja dat denk jij. Ik had het nog liever met een schildpad gedaan.
Ludo: Dat had je moeten doen, dan had ze nu tenminste een dak boven haar hoofd gehad.
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 16:46 schreef Frey het volgende:
Ludo: Je had er toch ook geen moeite mee om dat kind te verwekken?
Marcus: Ja dat denk jij. Ik had het nog liever met een schildpad gedaan.
Ludo: Dat had je moeten doen, dan had ze nu tenminste een dak boven haar hoofd gehad.
![]()
![]()
quote:Je zou verbaasd zijn hoeveel mensen hier in het echte leven in trappen. Maar dan worden die bijeenkomsten wel iets beter georganiseerd. Daarom is het wel goed dat ze dit in GTST brengen.Op dinsdag 26 oktober 2010 20:25 schreef charmed_angel het volgende:
Omg.... dit vind ik echt triest... een bijeenkomst om te investeren...
Wat een stellletje sukkels daar.... en ze trappen er ook allemaal in denk ik
quote:Lees nog eens goed, als er een hele tijd tussenzit is dit niet gebruikelijk, tussen Dian 2 en 3 zat het uiteraard ook niet. Tussen Sil en Rikki zaten een paar maanden en een zomerstop. De vorige Amy was er vorige week nog geloof ikOp dinsdag 26 oktober 2010 20:18 schreef KrentebolHooft het volgende:
stond er toch ook niet bij rikkie en sil (ook al zagen we sil noooooit).
Het zijn maar bijrollen, die kids
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |