Laat me een beetje denken aan Ludo en het moordspel, iedereen had een motief en kon het gedaan hebbenquote:Op maandag 1 november 2010 13:24 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Jaja, eerst zien en dan pas geloven...
Sowieso is deze verhaallijn (Rutger, investeringen) gewoon ruk. Ik geloofde mijn ogen niet toen ik las dat zelfs Jef in dat geintje is getrapt!quote:Op maandag 1 november 2010 16:07 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Laat me een beetje denken aan Ludo en het moordspel, iedereen had een motief en kon het gedaan hebben![]()
Hij zet het personage. Tot nu toe erg sterk neer.quote:
Tsja, zoiets had ik al verwacht als redenatie. Neemt niet weg dat ze hem best aandacht kunnen geven als de opa van Sjors en Jack zijnde. Het was toch een personage dat veel oude fans zich altijd nog weten te herinneren, ondanks zijn beperkte rol. Dat zegt toch iets over de impact van de oude meesterschurk. Hulde aan Tom van Beek.quote:Op maandag 1 november 2010 20:48 schreef Lucas15 het volgende:
Iemand op GTST Forum vroeg zich af waarom Tom van Beek niet werd vertoond tijdens die jublieum aflevering. Hij is inmiddels ook overleden en zat in GTST. Diegene stuurde een mail naar de redactie.
Beste Anneke,
Bedankt voor je mail. Tom van Beek is, ondanks de cruciale rol van Herman Hoogendoorn in de eerste seizoenen, te weinig gezichtsbepalend geweest voor GTST. Het grote publiek associeert hem te weinig met GTST en hierdoor wordt hij niet consequent genoemd. We hopen je zo genoeg geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
Redactie GTST
www.gtst.nl
Vind het dus jammer dat ze hem er niet bij hebben gezet, ookal was hij te weinig te zien! Hij verdient toch wat meer respect.
ja blijkbaar wel dan, zo jong en dan al zo verlept uit zien...quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nina heeft altijd al wallen gehad in het begin viel het altijd heel hard op maar ze zijn dus weer terug ?
Ik zou het leuk vinden als Rosa een grotere rol zou krijgen en dan een relatie zou krijgen met Jeff ...quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:41 schreef Maartel het volgende:
Wie is dat kleine jochie op het eind?
En ze lijken op volgorde van verschijning te staan, maar Rosa was er toch al veel langer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Daar zat ik ook al aan te denken, ben ik dus niet de enige in..quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:41 schreef sherezade het volgende:
[..]
Ik zou het leuk vinden als Rosa een grotere rol zou krijgen en dan een relatie zou krijgen met Jeff ...
Te triest.. had ik zelf niet van Lorena verwacht.. Maar ach, had ook niet verwacht dat Jef in dit zooitje mee zou gaan. GTST wordt nog leuk de komende weken.quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:34 schreef Berend. het volgende:
Hahahahah! Ik had gelijk. Ik had geen shortie ofzo gekeken, voorspelbaar ^^
Ik was al blij dat Nina terug was eigenlijkquote:Op dinsdag 2 november 2010 23:58 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van Nina en Noud? Ik vind dit wel een stel die elkaar goed tegenwicht kan bieden, beiden laten niet over zich heen lopen en Noud is niet zo een eikeltje als Dex was.
Och die Noud tegenwoordig valt hij wel mee maar in het begin nonde ju.quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:58 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van Nina en Noud? Ik vind dit wel een stel die elkaar goed tegenwicht kan bieden, beiden laten niet over zich heen lopen en Noud is niet zo een eikeltje als Dex was.
Leuker dan Nina en Dex in ieder gevalquote:Op dinsdag 2 november 2010 23:58 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Vond het nogal goedkoop en stompzinnig, alsof je een vrek bent als je iemand geen 12.000 euro wilt lenenquote:
Idd.quote:Op woensdag 3 november 2010 16:45 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Vond het nogal goedkoop en stompzinnig, alsof je een vrek bent als je iemand geen 12.000 euro wilt lenen
wat is dat nou weer voor een reactiequote:Op maandag 1 november 2010 22:47 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Tsja, zoiets had ik al verwacht als redenatie. Neemt niet weg dat ze hem best aandacht kunnen geven als de opa van Sjors en Jack zijnde. Het was toch een personage dat veel oude fans zich altijd nog weten te herinneren, ondanks zijn beperkte rol. Dat zegt toch iets over de impact van de oude meesterschurk. Hulde aan Tom van Beek.
Ik vind het juist lijken alsof ze ouder is..quote:Op woensdag 3 november 2010 20:27 schreef Maartel het volgende:
Ligt 't aan mij of is Amy ineens een paar jaar jonger?
Die Sjoerd draait wel heeeel makkelijk bij ineens
Zij zal helaas alles en iedereen weer over d'r heen krijgen als het uitkomt.quote:Op woensdag 3 november 2010 23:18 schreef kissaa het volgende:
Noud begint idd leuker te worden, evenals Lorena
Tegen die tijd is iedereen ws drukker metquote:Op woensdag 3 november 2010 23:19 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Zij zal helaas alles en iedereen weer over d'r heen krijgen als het uitkomt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En terecht, ze heeft altijd van die idiote acties.quote:Op woensdag 3 november 2010 23:19 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Zij zal helaas alles en iedereen weer over d'r heen krijgen als het uitkomt.
quote:Op donderdag 4 november 2010 00:14 schreef Maartel het volgende:
[..]
Tegen die tijd is iedereen ws drukker metSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja die vind ik ook aanzienlijk minder irritant gewordenquote:Op woensdag 3 november 2010 23:18 schreef kissaa het volgende:
Noud begint idd leuker te worden, evenals Lorena
Een half uur duurde deze trouwens gewoon.quote:
Waarschijnlijk omdat kinderen onder een bepaalde leeftijd maar een beperkt aantal dagen per jaar mogen werken.quote:Op donderdag 4 november 2010 14:42 schreef Marrije het volgende:
Waarom is er eigenlijk van Amy gewisseld?
Marathonquote:Op donderdag 4 november 2010 19:24 schreef MissJ het volgende:
zo, vannochtend terug gekomen van vakantie en even 12 gemiste aflevering GTST gekeken![]()
![]()
Ja echt tof is dat, heb ze ook redelijk achter elkaar gekeken allemaalquote:
Volgensmij kijkt ze ook nog eens scheel..quote:Op donderdag 4 november 2010 20:25 schreef verleiding het volgende:
Ik vind het hoofd van de nieuwe Amy zo raar. Ik weet niet waarom.
Inderdaad heel wat beter dan die slappe Martijn Huygens....quote:Op donderdag 4 november 2010 20:32 schreef LWD-Godius het volgende:
Die nieuwe dokter is een echte baas.
Ja ze kijkt omeunig scheelquote:Op donderdag 4 november 2010 21:55 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Volgensmij kijkt ze ook nog eens scheel..![]()
Nee ik ben geen fan van d'r..
Hopelijk blijft hij zo en veranderen ze hem niet in een of ander watje alla Ronja Huygens die van een bewuste zakenvrouw een onzeker pubertje werdquote:Op donderdag 4 november 2010 21:59 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Inderdaad heel wat beter dan die slappe Martijn Huygens....
Het is al zo vaak veranderd, dus daar let ik niet meer op.quote:Op zaterdag 6 november 2010 12:18 schreef Moelie het volgende:
Rare vraag, maar ligt er een nieuwe vloer in Huize Sanders?Of ben ik de enige die iets 'raars'/'nieuws' ziet
Ik denk het wel ja, het viel mij iig ook op!quote:Op zaterdag 6 november 2010 12:18 schreef Moelie het volgende:
Rare vraag, maar ligt er een nieuwe vloer in Huize Sanders?Of ben ik de enige die iets 'raars'/'nieuws' ziet
Ja dat is zeker waar!quote:Op zaterdag 6 november 2010 21:17 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Decors worden altijd een beetje bijgewerkt om het zogenaamd bij de tijd te houden, ze zouden wat mij betreft meer tijd in goede verhaallijnen kunnen steken dan in de aankleding van alles.
Het meest vreselijke vond ik nog toen ze het oude huis van Jef groen maakten.quote:Op zaterdag 6 november 2010 21:17 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Decors worden altijd een beetje bijgewerkt om het zogenaamd bij de tijd te houden, ze zouden wat mij betreft meer tijd in goede verhaallijnen kunnen steken dan in de aankleding van alles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |