quote:Ik kan niet wachten. Ik was destijds niet eens geboren! Het is voor mij een grote verrassingOp vrijdag 22 oktober 2010 13:30 schreef Hogendoorn het volgende:
Het lijkt me nu wel bevestigd: http://www.bol.com/nl/p/d(...)010907648/index.html
Super! Ik vraag me af wat ik allemaal nog weet van dit seizoen. Zoals al eerder gezegd kan ik mij nog een scène herinneren waar Linda in het kantoor van Frits binnenkomt en de bureaustoel van Frits zich omdraait en dan blijkt het Herman Hogendoorn te zijn. Ik weet niet of dit nu echt gebeurd is of niet en of dit in seizoen 3 was of later in 4,5 of 6. In ieder geval was het wel zo dat Herman in de leader zat van seizoen 3. Dat meende ik en dat blijkt ook te kloppen. Ik heb er zin in!
quote:hoe vaak zijn ze ongesteld in gtst? of hoe vaak zie je scenes op het toilet?Op vrijdag 22 oktober 2010 10:04 schreef Purdey het volgende:
De personages die verlamd raken in GTST zijn altijd een soort van Luxe-verlamd. Een weekje of twee/drie, en dan kunnen ze weer lopenToch wel heel leuk voor de mensen die dezelfde diagnose krijgen, en daarna ook geen stap meer verzetten..
Wat trouwens ook niet lekker is uitgewerkt, is hoe Lorena nu haar behoeftes doet. Als je verlamd bent, ben je down under namelijk ook je gevoel kwijt. Heeft ze nu een stoma? Of draagt ze luiers, en wie verschoont die dan?
quote:Hetzelfde geldt voor mij. GTST moet zich realiseren dat die DVD-boxen de reden zijn dat ik GTST blijf volgen. Dus het blijft ook nog goede reclame. Ook bij mij kriebelt het hoor. Ik zal me anderhalfmaandje nog in moeten houden en dan genieten tijdens de vakantieweken!Op vrijdag 22 oktober 2010 13:52 schreef Frey het volgende:
Het gaat ook echt weer kriebelen nu.![]()
De flashback week was geweldig, maar daarna is het helaas weer helemaal ingezakt. Over deze afleveringen valt gewoon niets interessants te zeggen en ik heb geen zin meer om elke dag te lopen klagen over hoe slecht het nu is. Ik vind het veel leuker om het met mensen als Hogendoorn, Bartolhoven, PeterKelder en Mike Tuinstra te hebben over het oude GTST.![]()
En met seizoen 3 straks zal er weer volop gespreksstof zijn.
quote:Laat ik eerst zeggen dat ik me toch wel vereerd voel dat je me in het rijtje plaatst. Dat geeft een soort erkenning, ook omdat ik hier nog net een jaar 'ben'.Op vrijdag 22 oktober 2010 13:52 schreef Frey het volgende:
Het gaat ook echt weer kriebelen nu.![]()
De flashback week was geweldig, maar daarna is het helaas weer helemaal ingezakt. Over deze afleveringen valt gewoon niets interessants te zeggen en ik heb geen zin meer om elke dag te lopen klagen over hoe slecht het nu is. Ik vind het veel leuker om het met mensen als Hogendoorn, Bartolhoven, PeterKelder en Mike Tuinstra te hebben over het oude GTST.![]()
En met seizoen 3 straks zal er weer volop gespreksstof zijn.
quote:Ik moet me ook inhouden. Was er maar een tijdmachine...Op vrijdag 22 oktober 2010 14:11 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Hetzelfde geldt voor mij. GTST moet zich realiseren dat die DVD-boxen de reden zijn dat ik GTST blijf volgen. Dus het blijft ook nog goede reclame. Ook bij mij kriebelt het hoor. Ik zal me anderhalfmaandje nog in moeten houden en dan genieten tijdens de vakantieweken!
quote:ja ik snap nog steeds niet waarom de huijgens moesten ruimen voor deze familie.Op vrijdag 22 oktober 2010 20:12 schreef Maartel het volgende:
Oh, en hoe jong moeten die twee nieuwe voorstellen dat ze nog 'naar school' gaan?
quote:Tja, waarschijnlijk omdat die zoons wel flink jonger voorstellen (maar ondertussen oud genoeg zijn om over een jaar te trouwen en kinderen te krijgenOp vrijdag 22 oktober 2010 20:27 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
ja ik snap nog steeds niet waarom de huijgens moesten ruimen voor deze familie.
het enige dat mij opvalt is dat 'pa' en 'ma' BNners zijn.
quote:Ik denk dat we over 2 maanden weer hetzelfde zeggen, maar dan over seizoen 4, toch jammer dat het zo ongelooflijk lang duurt steeds tussen die seizoenen.Op vrijdag 22 oktober 2010 14:45 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik moet me ook inhouden. Was er maar een tijdmachine...
quote:Exact, hier zie je duidelijk het eerste complete GTST-seizoen in de klassieke stijl die zo geweldig was. Seizoen 1 is goed, maar onwennig en warrig. Seizoen 2 is beter en het overgangsseizoen naar het goede GTST, met de eerste maanden zoals seizoen 1 en daarna met de opbouw naar het GTST van seizoen 3 en seizoen 3 is vanaf het begin helemaal het vertrouwde GTST.Op zaterdag 23 oktober 2010 14:51 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik denk dat we over 2 maanden weer hetzelfde zeggen, maar dan over seizoen 4, toch jammer dat het zo ongelooflijk lang duurt steeds tussen die seizoenen.
Dit is het seizoen waar de basis wordt gelegd voor de topjaren, Martine Hafkamp en Frits van Houten verkrijgen hier hun beruchte naam. Herman Hogendoorn is hier op zijn medogenloost. Verder wordt de familie Alberts nogeens onderstreept als hoofdfamilie in gtst. En enkele vaste personages maken hier hun opwachting: Janine, Arthur, Marieke en Roos. Diverse freaks zoals Alice de Boer zijn hier voor het eerst te zien, dit wordt echt ouderwets genieten
quote:In seizoen 2 was er aan schurken, psychopaten etc. al geen gebrek, maar dat wordt in seizoen 3 inderdaad voortgezet. Steef van Woerkom, Paula/Colette Maas, Rebecca Duvalier, Paul Luneman, Maarten Verkerke.Op zaterdag 23 oktober 2010 15:09 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Exact, hier zie je duidelijk het eerste complete GTST-seizoen in de klassieke stijl die zo geweldig was. Seizoen 1 is goed, maar onwennig en warrig. Seizoen 2 is beter en het overgangsseizoen naar het goede GTST, met de eerste maanden zoals seizoen 1 en daarna met de opbouw naar het GTST van seizoen 3 en seizoen 3 is vanaf het begin helemaal het vertrouwde GTST.
Martine wordt een vast personage en krijgt dat geweldige louche kantoor en Herman Hogendoorn wordt de eerste maanden erg actief in de serie, met alle gevolgen van dien. Aan schurken geen gebrek dit seizoen! Los van Frits, Herman en Martine maken ook veel andere slechteriken hun opwachting; zoals Kees Moree, de louche Russen en Fransen, giffirma Celu, Alice de Boer, de doorgedraaide circusdirecteur, Van Kooten (handlanger van Frits), Eddy (handlanger van Martine) en nog veel meer. Puur genieten voor de klassieke fans van de serie!
Ik heb er echt zin in!
quote:Ja, dat is seizoen 3 wel. Al mag je seizoen 4 ook niet uitvlakken. Zeker aangezien dat het seizoen is waarin meestercrimineel Onno P. Wassenaar zijn debuut maakt.
quote:En het begin van het geweldige A&A zo te zien, ook een prachtig decor.Op zaterdag 23 oktober 2010 19:17 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Ja, dat is seizoen 3 wel. Al mag je seizoen 4 ook niet uitvlakken. Zeker aangezien dat het seizoen is waarin meestercrimineel Onno P. Wassenaar zijn debuut maakt.
quote:gewoon op zijn twitterOp zaterdag 23 oktober 2010 15:16 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik hoorde van intimi dat Antonie in de maanden voor z'n dood zo'n 18 uur! per dag twitterde
Zijn echt al z'n tweets verwijderd of is er nog iets van terug te vinden?
(ik zie nu dat ik door de TT in het verkeerde topic post, ik zie gtst als tijdverspilling)
quote:Oh ik kan niet wachten!Op zaterdag 23 oktober 2010 14:51 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik denk dat we over 2 maanden weer hetzelfde zeggen, maar dan over seizoen 4, toch jammer dat het zo ongelooflijk lang duurt steeds tussen die seizoenen.
Dit is het seizoen waar de basis wordt gelegd voor de topjaren, Martine Hafkamp en Frits van Houten verkrijgen hier hun beruchte naam. Herman Hogendoorn is hier op zijn medogenloost. Verder wordt de familie Alberts nogeens onderstreept als hoofdfamilie in gtst. En enkele vaste personages maken hier hun opwachting: Janine, Arthur, Marieke en Roos. Diverse freaks zoals Alice de Boer zijn hier voor het eerst te zien, dit wordt echt ouderwets genieten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |