abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87829512
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 13:30 schreef Hogendoorn het volgende:
Het lijkt me nu wel bevestigd: http://www.bol.com/nl/p/d(...)010907648/index.html

Super! Ik vraag me af wat ik allemaal nog weet van dit seizoen. Zoals al eerder gezegd kan ik mij nog een scène herinneren waar Linda in het kantoor van Frits binnenkomt en de bureaustoel van Frits zich omdraait en dan blijkt het Herman Hogendoorn te zijn. Ik weet niet of dit nu echt gebeurd is of niet en of dit in seizoen 3 was of later in 4,5 of 6. In ieder geval was het wel zo dat Herman in de leader zat van seizoen 3. Dat meende ik en dat blijkt ook te kloppen. Ik heb er zin in! _O_
Ik kan niet wachten. Ik was destijds niet eens geboren! Het is voor mij een grote verrassing *O*
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 13:52:18 #277
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_87829939
Het gaat ook echt weer kriebelen nu. _O_

De flashback week was geweldig, maar daarna is het helaas weer helemaal ingezakt. Over deze afleveringen valt gewoon niets interessants te zeggen en ik heb geen zin meer om elke dag te lopen klagen over hoe slecht het nu is. Ik vind het veel leuker om het met mensen als Hogendoorn, Bartolhoven, PeterKelder en Mike Tuinstra te hebben over het oude GTST. :)

En met seizoen 3 straks zal er weer volop gespreksstof zijn. ^O^
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  † In Memoriam † vrijdag 22 oktober 2010 @ 14:01:15 #278
37843 lady-wrb
kortaf
pi_87830223
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 10:04 schreef Purdey het volgende:
De personages die verlamd raken in GTST zijn altijd een soort van Luxe-verlamd. Een weekje of twee/drie, en dan kunnen ze weer lopen 8-) Toch wel heel leuk voor de mensen die dezelfde diagnose krijgen, en daarna ook geen stap meer verzetten..

Wat trouwens ook niet lekker is uitgewerkt, is hoe Lorena nu haar behoeftes doet. Als je verlamd bent, ben je down under namelijk ook je gevoel kwijt. Heeft ze nu een stoma? Of draagt ze luiers, en wie verschoont die dan? :N
hoe vaak zijn ze ongesteld in gtst? of hoe vaak zie je scenes op het toilet?
toch ook nooit?
slaat dus nergens op. waarom zou je dat in beeld moeten brengen?
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 14:11:09 #279
277814 Hogendoorn
Herman Hogendoorn
pi_87830575
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 13:52 schreef Frey het volgende:

De flashback week was geweldig, maar daarna is het helaas weer helemaal ingezakt. Over deze afleveringen valt gewoon niets interessants te zeggen en ik heb geen zin meer om elke dag te lopen klagen over hoe slecht het nu is. Ik vind het veel leuker om het met mensen als Hogendoorn, Bartolhoven, PeterKelder en Mike Tuinstra te hebben over het oude GTST. :)

Hetzelfde geldt voor mij. GTST moet zich realiseren dat die DVD-boxen de reden zijn dat ik GTST blijf volgen. Dus het blijft ook nog goede reclame. Ook bij mij kriebelt het hoor. Ik zal me anderhalfmaandje nog in moeten houden en dan genieten tijdens de vakantieweken! ^O^
"U hoort nog van me!"
pi_87831587
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 13:52 schreef Frey het volgende:

Laat ik eerst zeggen dat ik me toch wel vereerd voel dat je me in het rijtje plaatst. Dat geeft een soort erkenning, ook omdat ik hier nog net een jaar 'ben'.

Maar ik deel je mening. Die flashbackweek was inderdaad zo'n beetje het beste wat ze in de afgelopen jaren hebben gehad. Nu keek ik gisteren de shortie van gisteravond en zat zo'n beetje met schaamrood op de kaken te kijken.

Het heeft zijn beste tijd gehad, is mijn mening. Dat RTL dat nog niet doorheeft verbaasd me wel én niet: ze kijken voornamelijk naar kijkcijfers en die zijn uitstekend. Maar inhoudelijk is het bar en barslecht. Ze kunnen beter in 2011 stoppen met die serie en een nieuwe soap opstarten. Beter dan het huidige niveau wordt het toch niet meer.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_87831659
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 14:11 schreef Hogendoorn het volgende:

[..]

Hetzelfde geldt voor mij. GTST moet zich realiseren dat die DVD-boxen de reden zijn dat ik GTST blijf volgen. Dus het blijft ook nog goede reclame. Ook bij mij kriebelt het hoor. Ik zal me anderhalfmaandje nog in moeten houden en dan genieten tijdens de vakantieweken! ^O^
Ik moet me ook inhouden. Was er maar een tijdmachine...
pi_87843599
Krijgen we nou een Maxine/Jef verhouding? :{

Oh, en hoe jong moeten die twee nieuwe voorstellen dat ze nog 'naar school' gaan?
pi_87844270
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 20:12 schreef Maartel het volgende:

Oh, en hoe jong moeten die twee nieuwe voorstellen dat ze nog 'naar school' gaan?
ja ik snap nog steeds niet waarom de huijgens moesten ruimen voor deze familie.
het enige dat mij opvalt is dat 'pa' en 'ma' BNners zijn.
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 20:30:24 #284
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_87844356
Dat nieuwe gezinnetje verdient het ook met een gruwelijke dood subiet uitgeschreven te worden. Wat een aids.
Laffe huichelaar
pi_87844370
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 20:27 schreef EilandjeOnline het volgende:

[..]

ja ik snap nog steeds niet waarom de huijgens moesten ruimen voor deze familie.
het enige dat mij opvalt is dat 'pa' en 'ma' BNners zijn.
Tja, waarschijnlijk omdat die zoons wel flink jonger voorstellen (maar ondertussen oud genoeg zijn om over een jaar te trouwen en kinderen te krijgen :'))
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 20:31:13 #286
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_87844398
Lusten jullie ook een broodje poep?
Laffe huichelaar
pi_87844444
Rutger zou de verhuring van t huis van de Huijgens toch regelen?
Heeft ie vlug gedaan :{

Oh, en hij belazert nu wel zo veel mensen, dat ik een moord en 'whodunnit' voorzie...
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 12:33:51 #288
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_87863128
Wat een tenenkrommende verhaallijn met die investeringen.
Wat een verschrikkelijke verhaallijn met Bing en Danny.
Wat een langdradige verhaallijn met Ludo en Maxime.
Ik gok dat Sjors straks wat gaat doen als ze bij het OM werkt.
Maar goed, ik erger me meer dan dat ik me verheug, dusse:

MENSEN TABEE, IK STOP MET KIJKEN!!

OJA T IS CAPSLOCK DAY!!! *O* *O*

TOEDELS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

[ Bericht 11% gewijzigd door NouMooiNiet op 23-10-2010 13:11:50 ]
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
pi_87866552
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 14:45 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Ik moet me ook inhouden. Was er maar een tijdmachine...
Ik denk dat we over 2 maanden weer hetzelfde zeggen, maar dan over seizoen 4, toch jammer dat het zo ongelooflijk lang duurt steeds tussen die seizoenen.

Dit is het seizoen waar de basis wordt gelegd voor de topjaren, Martine Hafkamp en Frits van Houten verkrijgen hier hun beruchte naam. Herman Hogendoorn is hier op zijn medogenloost. Verder wordt de familie Alberts nogeens onderstreept als hoofdfamilie in gtst. En enkele vaste personages maken hier hun opwachting: Janine, Arthur, Marieke en Roos. Diverse freaks zoals Alice de Boer zijn hier voor het eerst te zien, dit wordt echt ouderwets genieten ^O^
Een heer met stijl
pi_87866587
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 20:31 schreef timmmmm het volgende:
Lusten jullie ook een broodje poep?

_O_
Een heer met stijl
pi_87866789
Vandaag seizoen 1 en 2 gekocht.... En ook gelijk seizoen 3 gereserveerd :9
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 15:04:18 #292
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_87866930
De mooie theme van Laura en Robert wordt in seizoen 3 toch ook voor het eerst gebruikt? O+
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 15:09:24 #293
277814 Hogendoorn
Herman Hogendoorn
pi_87867067
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 14:51 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Ik denk dat we over 2 maanden weer hetzelfde zeggen, maar dan over seizoen 4, toch jammer dat het zo ongelooflijk lang duurt steeds tussen die seizoenen.

Dit is het seizoen waar de basis wordt gelegd voor de topjaren, Martine Hafkamp en Frits van Houten verkrijgen hier hun beruchte naam. Herman Hogendoorn is hier op zijn medogenloost. Verder wordt de familie Alberts nogeens onderstreept als hoofdfamilie in gtst. En enkele vaste personages maken hier hun opwachting: Janine, Arthur, Marieke en Roos. Diverse freaks zoals Alice de Boer zijn hier voor het eerst te zien, dit wordt echt ouderwets genieten ^O^
Exact, hier zie je duidelijk het eerste complete GTST-seizoen in de klassieke stijl die zo geweldig was. Seizoen 1 is goed, maar onwennig en warrig. Seizoen 2 is beter en het overgangsseizoen naar het goede GTST, met de eerste maanden zoals seizoen 1 en daarna met de opbouw naar het GTST van seizoen 3 en seizoen 3 is vanaf het begin helemaal het vertrouwde GTST.

Martine wordt een vast personage en krijgt dat geweldige louche kantoor en Herman Hogendoorn wordt de eerste maanden erg actief in de serie, met alle gevolgen van dien. Aan schurken geen gebrek dit seizoen! Los van Frits, Herman en Martine maken ook veel andere slechteriken hun opwachting; zoals Kees Moree, de louche Russen en Fransen, giffirma Celu, Alice de Boer, de doorgedraaide circusdirecteur, Van Kooten (handlanger van Frits), Eddy (handlanger van Martine) en nog veel meer. Puur genieten voor de klassieke fans van de serie!

Ik heb er echt zin in! ^O^
"U hoort nog van me!"
pi_87867261
Ik hoorde van intimi dat Antonie in de maanden voor z'n dood zo'n 18 uur! per dag twitterde
Zijn echt al z'n tweets verwijderd of is er nog iets van terug te vinden?
(ik zie nu dat ik door de TT in het verkeerde topic post, ik zie gtst als tijdverspilling)
pi_87870084
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 15:09 schreef Hogendoorn het volgende:

[..]

Exact, hier zie je duidelijk het eerste complete GTST-seizoen in de klassieke stijl die zo geweldig was. Seizoen 1 is goed, maar onwennig en warrig. Seizoen 2 is beter en het overgangsseizoen naar het goede GTST, met de eerste maanden zoals seizoen 1 en daarna met de opbouw naar het GTST van seizoen 3 en seizoen 3 is vanaf het begin helemaal het vertrouwde GTST.

Martine wordt een vast personage en krijgt dat geweldige louche kantoor en Herman Hogendoorn wordt de eerste maanden erg actief in de serie, met alle gevolgen van dien. Aan schurken geen gebrek dit seizoen! Los van Frits, Herman en Martine maken ook veel andere slechteriken hun opwachting; zoals Kees Moree, de louche Russen en Fransen, giffirma Celu, Alice de Boer, de doorgedraaide circusdirecteur, Van Kooten (handlanger van Frits), Eddy (handlanger van Martine) en nog veel meer. Puur genieten voor de klassieke fans van de serie!

Ik heb er echt zin in! ^O^
In seizoen 2 was er aan schurken, psychopaten etc. al geen gebrek, maar dat wordt in seizoen 3 inderdaad voortgezet. Steef van Woerkom, Paula/Colette Maas, Rebecca Duvalier, Paul Luneman, Maarten Verkerke.

Dit en jouw lijstje van slechterikken/psychopaten laat zien dat er aan spanning geen gebrek is. 180 afleveringen genieten zal het worden!

(Overigens ken ik het seizoen al in grote lijnen door de roman Niet langer in geborgenheid verborgen, al is dat verre van compleet natuurlijk.)
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 19:08:59 #296
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_87874253
The Villian season ?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 19:17:05 #297
277814 Hogendoorn
Herman Hogendoorn
pi_87874474
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 19:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
The Villian season ?
Ja, dat is seizoen 3 wel. Al mag je seizoen 4 ook niet uitvlakken. Zeker aangezien dat het seizoen is waarin meestercrimineel Onno P. Wassenaar zijn debuut maakt. _O_
"U hoort nog van me!"
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 19:20:50 #298
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_87874556
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 19:17 schreef Hogendoorn het volgende:

[..]

Ja, dat is seizoen 3 wel. Al mag je seizoen 4 ook niet uitvlakken. Zeker aangezien dat het seizoen is waarin meestercrimineel Onno P. Wassenaar zijn debuut maakt. _O_
En het begin van het geweldige A&A zo te zien, ook een prachtig decor. ^O^
De toptijd van de gebroeders Alberts in samenwerking met Daniël. En Jef en Sylvia. O+

Maarja, zover is het helaas nog lang niet. :P
Robert komt pas tegen het eind van seizoen 3 terug zie ik.
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 19:34:20 #299
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_87874898
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 15:16 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik hoorde van intimi dat Antonie in de maanden voor z'n dood zo'n 18 uur! per dag twitterde
Zijn echt al z'n tweets verwijderd of is er nog iets van terug te vinden?
(ik zie nu dat ik door de TT in het verkeerde topic post, ik zie gtst als tijdverspilling)

gewoon op zijn twitter
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
pi_87875821
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 14:51 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Oh ik kan niet wachten! :o Ik heb globaal kunnen lezen en zien wat er in Seizoen 3 voorkomt! Ik hoop dat de andere seizoenen snel komen :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')