quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:37 schreef Outpost76 het volgende:
Mensen die een blessure hadden bij hun spelers : vergeet je dokters niet te ontslaan!
quote:
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:34 schreef BrandX het volgende:
[07-08-2010Thijs Bronsema
15:14 Van: remcowolters
Hallo,
Normaal gesproken bel jij naar de jeugdscout, om te vragen of hij nog talent voor je jeugdteam heeft. Vandaag neemt de scout contact met jou op: de JOINT U17-scouting heeft een potentieel talent in jouw jeugdteam ontdekt!
Wie zijn wij?
De JeugdOpleiding Inventarisatie Nieuw Talent (JOINT) zoekt naar jeugdige talenten onder de 17, met als doel ze optimaal te begeleiden voor een mogelijke carrière in het NT.
We hebben gezien dat je speler momenteel al veel sterren haalt, terwijl hij nog erg jong is. Daarom zou ik graag een paar dingen van jouw speler willen weten.
Wat vraag ik van jou?
Graag zou ik van je willen weten:
1. wat er in zijn scoutingsrapport stond?
2. wat je van zijn huidige vaardigheden weet?
3. wat je momenteel traint?
4. of je huidige training volledig op hem is afgestemd?
Misschien kan ik je een goed advies geven, om hem optimaal te trainen.
Ik hoor graag van je!
Groeten,
Remco, U17 scout NT-verdedigers]lachen!
Ik zal hem maar eens gaan beantwoorden wat mijn talent voor gegevens heeft
quote:Op zondag 8 augustus 2010 11:11 schreef Flappekz het volgende:
5 Miljoen geboden op mn international, en niet eens door de gast met wie ik de deal heb
Omdat dat financieel het beste is op zaterdag. Je moet altijd een week salaris mee geven en aangezien je ze op zondag (als ze in dienst blijven) hun salaris betaald ben je dus op elke andere dag in de week (als je ze ontslaat) eigenlijk een dubbel salaris kwijt ipv 1 week.quote:
Nu kan ik tenminste beginnen met 3 verdedigersquote:Vladimír Mansfeld (194329606)
26 jaar en 82 dagen, volgende verjaardag: 07-09-2010
goed in vorm, conditie goed
Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft zwak ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: Kiviniemen Kiisket (sinds 18-10-2008)
Total Skill Index (TSI): 26 190
Loon: 4 812 ¤/week inclusief 20% bonus
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
STAAT OP DE TRANSFERLIJST
Deadline: 08-08-2010 15:08
Vraagprijs: 1 500 000 ¤
Hoogste bod: 2 067 000 ¤ door YMFC
Het bieden is geëindigd!
Huidige vaardigheden
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: formidabel Passen: zwak
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: briljant
Scoren: redelijk Spelhervatting: waardeloos
Doe je netjes!quote:Op zondag 8 augustus 2010 15:09 schreef Flappekz het volgende:
Weer eens een nieuwe aankoop:
[..]
Nu kan ik tenminste beginnen met 3 verdedigers![]()
Overigens 3 ton onder zijn vergelijking gekocht
quote:Fysiek: Geblesseerd 9 weken geblesseerd
Specialiteit: Technisch
.
Wedstrijdarchief
Geen recente wedstrijden gespeeld
Misschien heeft ie heeeeeeeel lang geleden eens een +1 gekregen, en is ie nooit meer beter geworden. Dan worden de cijfertjes achter de plus alleen maar hogerquote:Op zondag 8 augustus 2010 17:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Doe je netjes!![]()
De coach van mn beker tegenstander heeft een aardig tikje gehad zeg. Al vraag ik me af wanneer.
[..]
Ok zou idd kunnen. Zo heeft hij er nog 1 met +9.quote:Op zondag 8 augustus 2010 18:32 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Misschien heeft ie heeeeeeeel lang geleden eens een +1 gekregen, en is ie nooit meer beter geworden. Dan worden de cijfertjes achter de plus alleen maar hoger
Had je beter op moeten lettenquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:09 schreef MrMoon het volgende:
nog steeds ontstemd over het feit dat ik zo maar gepromoveerd ben terwijl mijn team er niet klaar voor is...
ik ben nog wel 2de geworden in een competitie waaruit alleen de nr.1 promoveert..quote:
Je had in kunnen stellen dat je niet wilde promoveren ondanks de botopruiming volgens mijquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:57 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik ben nog wel 2de geworden in een competitie waaruit alleen de nr.1 promoveert..
WB! Goede vakantie gehad?quote:Op maandag 9 augustus 2010 08:45 schreef Drassss het volgende:
Hallo allen, ben weer terug van mijn vakantie. Tijd om weer te spammen
5 dagen? Lijkt me zo kort om helemaal daarheen te gaanquote:Op maandag 9 augustus 2010 09:06 schreef Drassss het volgende:
Prima prima. 5 dagen vertoeft in Maleisië. Wat is het daar toch stervens goedkoop zeg
Volgens mij is het een persoon die stopt met HT en dus de speler optimaal traint met 5% conditie.quote:Op zondag 8 augustus 2010 18:52 schreef Outpost76 het volgende:
Ok zou idd kunnen. Zo heeft hij er nog 1 met +9.
Ik snap trouwens niet waar hij mee bezig is. Hij heeft een team sinds 2003, heeft 41 spelers in dienst met allemaal rampzalig of waardeloos conditie en hij heeft een chineese U20 keep.![]()
Heeft zo zijn redenen, maar dat zal een geheim blijven hehe.quote:Op maandag 9 augustus 2010 09:13 schreef Flappekz het volgende:
[..]
5 dagen? Lijkt me zo kort om helemaal daarheen te gaan
Een update van 360 minuten, vanaf 6 uur vanmorgen. Dat zou normaal gesproken idd tot 12 uur moeten zijn, maar HT kennende zou het best weer eens wat uurtjes uit kunnen lopenquote:Op maandag 9 augustus 2010 09:18 schreef Drassss het volgende:
[..]
Heeft zo zijn redenen, maar dat zal een geheim blijven hehe.
Ht heeft nu die lange update van 3 uur? Tot 12u ofzoiets?
Alsof je dat af laat hangen van HTquote:Op maandag 9 augustus 2010 09:21 schreef Drassss het volgende:
Thx, dan weet ik dat. Ga ik even mijn jetlag eruit slapen.
Mhaw dan blijf ik niet als een debiel refreshenquote:Op maandag 9 augustus 2010 09:21 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Alsof je dat af laat hangen van HT
Trusten!
ohw? dat wist ik niet eens.. waar had ik dat kunnen doen dan?quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:51 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Je had in kunnen stellen dat je niet wilde promoveren ondanks de botopruiming volgens mij
Dat zou ook kunnen maar dat verklaart niet zn 41 spelers imo. Als zn conditie dan ook bagger wordt vind ik het trouwens geen optimale training. Ook de conditie van een keep moet goed blijven voor zn beste prestatie. Zo loopt ie het risico niet meer uitgenodigd te worden.quote:Op maandag 9 augustus 2010 09:18 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Volgens mij is het een persoon die stopt met HT en dus de speler optimaal traint met 5% conditie.
Een vriend van me gaat ook met HT stoppen. Zijn team herbergt een NT speler en ex-NT speler (moet nog verkocht worden). Op een gegeven moment is het geld op...
Als je niet wil toegeven dat je een verdacht pakketje moest bezorgen hoeft dat idd niet.quote:Op maandag 9 augustus 2010 09:18 schreef Drassss het volgende:
[..]
Heeft zo zijn redenen, maar dat zal een geheim blijven hehe.
Dat weet ik ook niet precies .... GotC d'r concurrent zei dat ie zoiets had gedaan om niet te hoeven promoverenquote:Op maandag 9 augustus 2010 10:29 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ohw? dat wist ik niet eens.. waar had ik dat kunnen doen dan?
dat hangt er natuurlijk vanaf wat de bondscoach wil.. ik heb het ook al meegemaakt dat mij is gevraagd om mijn conditie op 5% te zetten..quote:Op maandag 9 augustus 2010 10:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat zou ook kunnen maar dat verklaart niet zn 41 spelers imo. Als zn conditie dan ook bagger wordt vind ik het trouwens geen optimale training. Ook de conditie van een keep moet goed blijven voor zn beste prestatie. Zo loopt ie het risico niet meer uitgenodigd te worden.
hmmz.. nog nooit van gehoord.. ik zal die mededeling dan wel gemist hebben oid..quote:Op maandag 9 augustus 2010 10:53 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat weet ik ook niet precies .... GotC d'r concurrent zei dat ie zoiets had gedaan om niet te hoeven promoveren
Ok, vaag...quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:26 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dat hangt er natuurlijk vanaf wat de bondscoach wil.. ik heb het ook al meegemaakt dat mij is gevraagd om mijn conditie op 5% te zetten..
Waarschijnlijk toen je op vakantie was.quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:26 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hmmz.. nog nooit van gehoord.. ik zal die mededeling dan wel gemist hebben oid..
Misschien wordt hij nu op spelhervatting getrained?quote:Op maandag 9 augustus 2010 10:50 schreef Outpost76 het volgende:
Dat zou ook kunnen maar dat verklaart niet zn 41 spelers imo. Als zn conditie dan ook bagger wordt vind ik het trouwens geen optimale training. Ook de conditie van een keep moet goed blijven voor zn beste prestatie. Zo loopt ie het risico niet meer uitgenodigd te worden.
Oh, dat wist ik niet.quote:
Ik heb geen idee. Kijk zelf maar eens wat je er van vind : Luppo's (148434)quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:16 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Misschien wordt hij nu op spelhervatting getrained?
Of dat er een hoop future coaches rondlopen?
Misschien is het een omgebouwde def die niet voor het U-20 gaat spelen, maar een zeer lange termijn training van iemand is? Conditie kan hij ook in het laatste seizoen erbij krijgen?
Top!quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:21 schreef Flappekz het volgende:
HT is er weer. Ben benieuwd hoeveel bugs we gaan tegenkomen
ik heb het inmiddels in ieder geval al gevonden en aangepast.. Het staat gewoon bij je teamvoorkeuren..quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:55 schreef Outpost76 het volgende:
Waarschijnlijk toen je op vakantie was.
Ah. Het heeft slechts 8 minuten geduurd...quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:53 schreef RealBizkit666 het volgende:
De eerste bug is dat het veel te lang duurt voordat je speler bij je team is nadat je hem gekocht hebt...
valt mee toch?quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:58 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ah. Het heeft slechts 8 minuten geduurd...
Maar ik was gewend dat ze er binnen 1 minuut waren.quote:
dat duurde het bij mij (bijna) nooit..quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:42 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Maar ik was gewend dat ze er binnen 1 minuut waren.
Ik heb nu weer een speler gekocht, eens kijken hoe lang het nu duurt.
Ik kan je slechts beperkt helpen, maar ik zal een kijken wat ik voor je kan doen. Als het maar niet afloopt zoals die keeper een paar seizoenen geleden. Larios heette 'ie geloof ikquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:45 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik ga morgen, woensdag en donderdag mijn spelers op de TL gooien ('s avonds). Allemaal voor 0. Zouden jullie wat openingsboden kunnen zetten zodat ik wat meer tijd heb om een team bij elkaar te kopen voor zondag?
De spelers die ik er dinsdag op zet, zullen niet spelen in de westrijd op woensdag, dus geen kans op blessures.
ik kan je voor 1,1 miljoen helpen..quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:45 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik ga morgen, woensdag en donderdag mijn spelers op de TL gooien ('s avonds). Allemaal voor 0. Zouden jullie wat openingsboden kunnen zetten zodat ik wat meer tijd heb om een team bij elkaar te kopen voor zondag?
De spelers die ik er dinsdag op zet, zullen niet spelen in de westrijd op woensdag, dus geen kans op blessures.
Alles komt er voor 0 op te staan, dus je kunt zo hoog gaan als je wilt.quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:49 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik kan je slechts beperkt helpen, maar ik zal een kijken wat ik voor je kan doen. Als het maar niet afloopt zoals die keeper een paar seizoenen geleden. Larios heette 'ie geloof ik
Dat is al prima.quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:51 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik kan je voor 1,1 miljoen helpen..
22 minuten zijn nu al om. En ik heb de speler nog niet bij mijn team zitten.quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:47 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dat duurde het bij mij (bijna) nooit..
ik ga binnenkort ook maar eens de transfermarkt op.. ik wil toch weer terug naar het trainen van verdedigers.. ik zal toch wel onderin de middenmoot bungelen.. ook als ik mn team omgooi.. dus het kan wat dat betreft geen kwaad..
Hij had zijn koffer nog niet ingepakt en hij staat nu in de file.quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:56 schreef RealBizkit666 het volgende:
22 minuten zijn nu al om. En ik heb de speler nog niet bij mijn team zitten.
Er zijn er genoeg. Alleen je eisenpakket ligt vrij hoogquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:11 schreef Drassss het volgende:
Balen dat er nog geen nieuwe CM/LM op de markt is gekomenHad er zo op gehoopt.
Extreem hoog zelfsquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:12 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Er zijn er genoeg. Alleen je eisenpakket ligt vrij hoog
Ik hoop het. Het zal niet de eerste keer zijn dat transfers geannuleerd worden in verband met problemen na de seizoens downtime...quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:06 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Hij had zijn koffer nog niet ingepakt en hij staat nu in de file.
2 minuten waren genoeg om de huilies van pekel op de gillend naar hun mama te laten rennenquote:Hoogtepunten
1 maal een kaart gekregen Hieme Malda 23'
1 maal een kaart gekregen Coos Rijper 34'
Geschorst voor de volgende wedstrijd Hieme Malda 36'
1 maal een kaart gekregen Redbad Eedema 75'
0 - 1 Nolwin van Doesburg 84'
0 - 2 Timo Danhof 85'
0 - 3 Freddy Silvis 86'
1 maal een kaart gekregen Freddy Silvis 87'
quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:19 schreef Drassss het volgende:
Er hingen donkere wolken boven de 1489 toeschouwers in De Kaartenbak, maar de gevreesde regen bleef uit. De coach van PRT had voor een 4-3-3-formatie gekozen. De volgende spelers verdienden volgens de trainer een basisplaats voor deze wedstrijd: Prent - Prent, Prent, Prent, Prent - Prent, Prent, Prent - Prent, Prent, Prent.
Waalibi startte in een strategische 2-5-3-opstelling. Volgens het programmaboekje mochten deze spelers het gaan proberen: de Waal - de Waal, de Waal - de Waal, de Waal, de Waal, de Waal, de Waal - de Waal, de Waal, de Waal.
Helaas met 6-0 verloren
quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:19 schreef Drassss het volgende:
Er hingen donkere wolken boven de 1489 toeschouwers in De Kaartenbak, maar de gevreesde regen bleef uit. De coach van PRT had voor een 4-3-3-formatie gekozen. De volgende spelers verdienden volgens de trainer een basisplaats voor deze wedstrijd: Prent - Prent, Prent, Prent, Prent - Prent, Prent, Prent - Prent, Prent, Prent.
Waalibi startte in een strategische 2-5-3-opstelling. Volgens het programmaboekje mochten deze spelers het gaan proberen: de Waal - de Waal, de Waal - de Waal, de Waal, de Waal, de Waal, de Waal - de Waal, de Waal, de Waal.
Helaas met 6-0 verloren
Helemaal naar Limburg, die 5 grensposten kosten gewoon veel tijdquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:32 schreef RealBizkit666 het volgende:
Hij is eindelijk gearriveerd. Slechts 50 minuten later...
Nu nog maar 8 spelers kopen voor zondag...
Die Italiaan deed er maar 8 minuten over, en een Nederlander 50... Hmmm...quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:34 schreef Drassss het volgende:
[..]
Helemaal naar Limburg, die 5 grensposten kosten gewoon veel tijd
Welke eisen stel je aan je spelers?quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:32 schreef RealBizkit666 het volgende:
Hij is eindelijk gearriveerd. Slechts 50 minuten later...
Nu nog maar 8 spelers kopen voor zondag...
Minder dan 17 jaar en 40 dagen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:35 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Welke eisen stel je aan je spelers?
Misschien kan ik wel een interessante speler op de markt gooien.
Mag het een jaartje ouder zijn met uitstekend passen, goed positiespel en goed passen?quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:42 schreef RealBizkit666 het volgende:
Minder dan 17 jaar en 40 dagen.
Uitstekend verdedigen of positiespel en minimaal matig passen.
Nee, sorry. Ik wil echt allemaal 17 jarigen hebben.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:43 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Mag het een jaartje ouder zijn met uitstekend passen, goed positiespel en goed passen?
wat ga je trainen dan? en hoe ga je spelen?quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:42 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Minder dan 17 jaar en 40 dagen.
Uitstekend verdedigen of positiespel en minimaal matig passen.
Openingen maken en 550. Eens kijken of dat te doen is.quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:01 schreef MrMoon het volgende:
[..]
wat ga je trainen dan? en hoe ga je spelen?
Hoe ga je dan aanvallen?quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:09 schreef RealBizkit666 het volgende:
Openingen maken en 550. Eens kijken of dat te doen is.
Niet waarschijnlijk.quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:16 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Hoe ga je dan aanvallen?
Via de vleugels met stacked wing?
Niet??quote:
Ik zie voor mezelf geen enkele reden om voor resultaat te gaan. Het enige wat ik wil is optimaal trainen. Mocht het niet bevallen, dan kan ik nog altijd switch.quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:23 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Niet??
Waarom geen jonge (18/19) en snelle briljante vleugelspelers kopen. Die stacken om nog een redelijke vleugelaanval te creeeren.
Of anders ga je 2-5-3 spelen (aanvallers met passen brengen relatief meer op) voor maximale aanval en scoringskansen. Dan probeer je ondanks je training nog enige resultaten neer te zetten.
aha.. afzakmomentje dus..quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:09 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Openingen maken en 550. Eens kijken of dat te doen is.
Dat wil jij niet, dat wij allemaal Prentjes gaan kopenquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:26 schreef Drassss het volgende:
Ga dan gewoon Prentjes kopen zou ik zeggen
dat is wel jezelf in je voet schieten natuurlijk.. want dan kan jij ze niet meer kopen..quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:26 schreef Drassss het volgende:
Ga dan gewoon Prentjes kopen zou ik zeggen
Uiteraard heb ik al genoeg toppers dat ik jaren kan doorgaan ( zet blufmode maar uit )quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:26 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat wil jij niet, dat wij allemaal Prentjes gaan kopen
Precies. Die zijn echt niet goed bij hun hoofdquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:49 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Yup.
[..]
Ja. Heel stom eigenlijk, je vraagt je echt af wat mensen bezielt om dat te doen.
Dan hoef je ook niet te twijfelen tussen spelersquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:24 schreef RealBizkit666 het volgende:
Waarom zijn er zo verdomd weinig spelers op de lijst die ik wil hebben...
Weet je hoe ik me voelquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:24 schreef RealBizkit666 het volgende:
Waarom zijn er zo verdomd weinig spelers op de lijst die ik wil hebben...
Maar ik ga geen 2,5 of 3 miljoen uitgeven voor een speler waar de TV op 900k staat...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:25 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dan hoef je ook niet te twijfelen tussen spelers
Zal een goede reden voor zijn tenzij de eigenaar verwacht dat een gek die prijs wil tikken.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:32 schreef RealBizkit666 het volgende:
Maar ik ga geen 2,5 of 3 miljoen uitgeven voor een speler waar de TV op 900k staat...
7. Andi Malačič (292187224)quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:41 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Zal een goede reden voor zijn tenzij de eigenaar verwacht dat een gek die prijs wil tikken.
Zijn de prijzen alweer aan het stijgen of moet ik nog even wachten?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:46 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik vind niet echt een reden om eerlijk te zijn. Maar er zullen inderdaad wel gekken zijn die er op bieden...
En hij is niet echt geschikt voor het U20.
De prijzen zijn wel al gestegen ja.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:49 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Zijn de prijzen alweer aan het stijgen of moet ik nog even wachten?
Ik wil namelijk binnenkort een drie-tal spelers op de markt donderen.
mooi zo.. ik was van plan om vanavond een aantal spelers op de transferlijst te gooien..quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:51 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
De prijzen zijn wel al gestegen ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |