Mwa het vorige topic is niet sneller vol dan het topic daarvoor hoor.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:57 schreef Drassss het volgende:
Ook in het tussenseizoen schroeven we het tempo op.
En zo hoort het. Leven in de brouwerij!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:57 schreef Drassss het volgende:
Ook in het tussenseizoen schroeven we het tempo op.
Maar we houden het tempo er nog wel aardig inquote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mwa het vorige topic is niet sneller vol dan het topic daarvoor hoor.
Kijk hier maar eens.
Dus als je een speler wil, en over 3 seconden loopt de deadline af, dan moet je bieden, want dan verloopt de deadline ook echt en gaat hij niet weer 3 minuten opschuiven?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:37 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Daar is een trucje tegen: Je moet dan zelf bieden op het moment dat de hattrick klok op enkele seconden na het begin van een minuut staat. Dus bijvoorbeeld om 12h 39m 03s. Dan zal de countdown timer van de speler maar 3 seconden op '0 minuten' staan en heeft die manager dus niet meer de tijd om te bieden!
Ik zal van de week even de mids posten, thanks!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wat heb je nu aan spelers dan? Sterren zeggen niet zo veel. Als je nou zegt wat voor mids je hebt kunnen wij wel zeggen waar je evt naar kijken moet.
De deadline verschuift wel. Maar de tijd dat een speler op 0 minuten staat, is daarna heel kort.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:02 schreef BrandX het volgende:
heel blond, maar deze snap ik niet
[..]
Dus als je een speler wil, en over 3 seconden loopt de deadline af, dan moet je bieden, want dan verloopt de deadline ook echt en gaat hij niet weer 3 minuten opschuiven?
Nee, Als de deadline bijna verlopen is en je bied komen er weer 3 minuten bij. Als je dan bied op 13.04,03 loopt de deadline af op 13.07,03. Daardoor hebben bieders die bieden als er nog maar 0 minuten te bieden zijn maar 3 seconde om te reageren en daadwerkelijk te bieden.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:02 schreef BrandX het volgende:
heel blond, maar deze snap ik niet
[..]
Dus als je een speler wil, en over 3 seconden loopt de deadline af, dan moet je bieden, want dan verloopt de deadline ook echt en gaat hij niet weer 3 minuten opschuiven?
Ah top, ik zie dat ik de grootste spammer wasquote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mwa het vorige topic is niet sneller vol dan het topic daarvoor hoor.
Kijk hier maar eens.
Klopt maar vergeleken met een paar weken terug lijkt alles snel. Zelfs een slak had het topic nog sneller dicht gehad.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:02 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Maar we houden het tempo er nog wel aardig in
Is goed.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:04 schreef BrandX het volgende:
ging mis met quoten in het andere topicen ik mag niet meer editten in de nieuwe lay out
maarreh:
[..]
Ik zal van de week even de mids posten, thanks!
Klopt van afgelopen maand wel ja!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:07 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ah top, ik zie dat ik de grootste spammer was
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:04 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
De deadline verschuift wel. Maar de tijd dat een speler op 0 minuten staat, is daarna heel kort.
ah nu snap ik het! Thanksquote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee, Als de deadline bijna verlopen is en je bied komen er weer 3 minuten bij. Als je dan bied op 13.04,03 loopt de deadline af op 13.07,03. Daardoor hebben bieders die bieden als er nog maar 0 minuten te bieden zijn maar 3 seconde om te reageren en daadwerkelijk te bieden.
Nog 2 mids en een spits te gaan.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:13 schreef Flappekz het volgende:
Nog 1 spits, 3 defs en een keeper te gaan
Jij hoeft er nog maar 3, en daar heb je 4 miljoen voor. Ik moet er nog 5, en heb er -nu- 2 miljoen voor. Binnenkort komt er vermoedelijk wel weer zo'n 4 m minimaal vrijquote:
Tja ik kies er voor 3 omdat ik geen geld heb. Waarschijnlijk worden het er maar 2, zet ik mn coach in de spits en ga ik 541 spelen met 2 17 jarige uitstekend positiespel (train ik op verdedigen) trainies op het middenveld.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:19 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Jij hoeft er nog maar 3, en daar heb je 4 miljoen voor. Ik moet er nog 5, en heb er -nu- 2 miljoen voor. Binnenkort komt er vermoedelijk wel weer zo'n 4 m minimaal vrij
Verkopen die 17-jarigen, zeker als je ze niet traintquote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tja ik kies er voor 3 omdat ik geen geld heb. Waarschijnlijk worden het er maar 2, zet ik mn coach in de spits en ga ik 541 spelen met 2 17 jarige uitstekend positiespel (train ik op verdedigen) trainies op het middenveld.Of maar 1 van die en 1 18 jarige met uitstekend pos en vleugel.
Ik train ze op woensdagquote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:23 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Verkopen die 17-jarigen, zeker als je ze niet traint
Dan is het wel zonde om ze ook op zondag op te stellen eigenlijk....ivm blessures enzoquote:
Tja je moet wat als je geen geld hebt.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:25 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dan is het wel zonde om ze ook op zondag op te stellen eigenlijk....ivm blessures enzo
quote:13. Ruperto das Neves
18 jaar en 13 dagen, TSI = 3 720
goed in vorm, conditie redelijk
Heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: uitstekend Passen: slecht
Vleugelspel: uitstekend Verdedigen: zwak
Scoren: waardeloos Spelhervatting: zwak
16. Dave Christiaens +1
17 jaar en 73 dagen, TSI = 1 390
matig in vorm, conditie matig [Koppen]
Heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: uitstekend Passen: slecht
Vleugelspel: matig Verdedigen: matig
Scoren: slecht Spelhervatting: rampzalig
17. Jorge Gastea +3
17 jaar en 30 dagen, TSI = 1 080
matig in vorm, conditie matig
Heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: uitstekend Passen: waardeloos
Scoren: zwak Spelhervatting: rampzalig
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:22 schreef Drassss het volgende:
Rot klus hier. Opzoek naar een goed leider met ervaring en die Prent heet... wish me luck
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:28 schreef Drassss het volgende:
Vind ik tussendoor weer een prima speler voor mijn b-team op de woensdag. Kan ik weer 50.000 uitgeven![]()
Oeh, die zijn wel leuk iddquote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tja je moet wat als je geen geld hebt.Verkopen vind ik ook zonde. Het zijn namelijk wel toppertjes om met de komende trainings update verder te trainen in verdedigen.
[..]
Koste slechts 2 000 000 ¤, 700 000 ¤ en 1 000 000 ¤quote:
Je wilt niet weten wat ik aan 17-jarigen heb uitgegevenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Koste slechts 2 000 000 ¤, 700 000 ¤ en 1 000 000 ¤
Edit :
Slim om te gaan douchen tijdens een deadline.
Conform zn tv.quote:Ulrik Madsen (198215249)
25 jaar en 61 dagen, volgende verjaardag: 16-09-2010
Denmark
goed in vorm, conditie goed
Een aangenaam persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft matig ervaring en is een matig leider.
Eigenaar: Il cinghiale
(sinds 27-04-2008 (9/35), 7s 5w 2d)
Total Skill Index (TSI): 32 520
Loon: 14 484 ¤/week inclusief 20% bonus
231 744 ¤ / seizoen
Waarschuwingen: 1
Fysiek: fit
Specialiteit: Snel
Deadline: 27-07-2010 14:21 (0m)
Vraagprijs: 2 000 000 ¤
Hoogste bod: 2 000 000 ¤ door RKDEO
Het bieden is geëindigd!
Huidige vaardigheden
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: wonderbaarlijk Passen: goed
Scoren: matig Spelhervatting: uitmuntend
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:15 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Je wilt niet weten wat ik aan 17-jarigen heb uitgegeven
EDIT - ff opgezocht, alleen voor de 6 spelers die ik als 17-jarige heb gekocht en die ik nu nog heb is het 17miljoen...
Dan zijn er ook nog spelers die ik in de tussentijd alweer heb verkocht a 2M+ per stuk![]()
Als ik al dat geld eens in het echt had he...
Thx!quote:
Da's een berg dankzij met name 1 spelertje a 6,6M ... Maar die zou weleens het NT kunnen gaan halen...ooit....misschien....quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]De tering das een berg!
Mja ik heb ook niet zo lang volgehouden om vleugelspel te trainen. Daar had ik hun eerst voor gekocht. Tot ik 1x bood op mn keeper en kon ik mn training weer omgooien.
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:26 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Da's een berg dankzij met name 1 spelertje a 6,6M ... Maar die zou weleens het NT kunnen gaan halen...ooit....misschien....
quote:Sybrand van Bronkhorst (185886479)
25 jaar en 98 dagen, volgende verjaardag: 10-08-2010
Netherlands
zwak in vorm, conditie uitstekend
Een sympathiek persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft redelijk ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: Eintracht Lengnau
(sinds 05-02-2010 (6/41), 1s 8w 4d)
Total Skill Index (TSI): 30 620
Loon: 20 508 ¤/week inclusief 20% bonus
328 128 ¤ / seizoen
Waarschuwingen: 0
Specialiteit: Koppen
Deadline: 27-07-2010 14:38 (12m)
Vraagprijs: 2 250 000 ¤
Hoogste bod: 2 250 000 ¤ door RKDEO
alleen cijfers
Plaats een bod op deze speler ¤
Huidige vaardigheden
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: wereldklasse Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
Ik kocht die gast toen ie nog 17 was met briljant vleugel, uitstekend pm en onvoorspelbaar....is nu bijna formi pm.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik help het je hopen voor zo een bedrag.
Over 12 minuten loopt deze af :
[..]
844k, zo'n 4 ton boven zn tvquote:Braňo ¦čuka (121570417)
Slovakia 30 jaar en 72 dagen, volgende verjaardag: 05-09-2010
goed in vorm, conditie redelijk
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft uitstekend ervaring en is een goed leider.
Eigenaar: Langelsheimer Harz Wächter (sinds 07-07-2009)
Total Skill Index (TSI): 4 240
Loon: 2 148 ¤/week inclusief 20% bonus
Waarschuwingen: 1
Huidige vaardigheden
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: uitmuntend
Scoren: waardeloos Spelhervatting: redelijk
Die kan ik me volgens mij nog wel herinneren. Of ie ooit in het NT komt betwijfel ik en of je er ooit winst mee maakt ook maar het is altijd leuk zo een speler te hebben!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:29 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik kocht die gast toen ie nog 17 was met briljant vleugel, uitstekend pm en onvoorspelbaar....is nu bijna formi pm.
Ook een mooie
Mwa 4 ton voor een fc is niet verkeerd hoor.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:31 schreef Flappekz het volgende:
Min of meer per ongeluk deze gekocht:
[..]
844k, zo'n 4 ton boven zn tv
Tja...als t op is, is t opquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mwa 4 ton voor een fc is niet verkeerd hoor.
Mijn huidige coach kocht ik dik maar dan ook dik boven zn tv. (weet all1 niet meer hoeveel) Maarja die had dan ook reusachtig ervaring.
Ik wilde deze (Diede Harthoorn (178916002)) eigenlijk ook nog kopen maarja t geld is op.
Ja jammer hequote:
Heb ik meteen een sp hoer en een aanvoerder.quote:99. Roberto Belmonte (A) (38059298)
36 jaar en 93 dagen, volgende verjaardag: 15-08-2010
Spain
slecht in vorm, conditie zwak
Een goed trainer die noch aanvallend noch verdedigend is ingesteld.
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft reusachtig ervaring en is een goed leider.
Eigenaar: RKDEO
(sinds 02-05-2010 (2/42), 12w 2d)
Total Skill Index (TSI): 590
Loon: 1 740 ¤/week inclusief 20% bonus
27 840 ¤ / seizoen
Waarschuwingen: 0
Specialiteit: Krachtig
Laden... Laden...
Huidige vaardigheden
Conditie: zwak Keepen: niet-bestaand
Positiespel: niet-bestaand Passen: zwak
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: zwak
Scoren: briljant Spelhervatting: buitenaards
Mja, dat zou niet zo fijn zijn....quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja jammer heNouja dan mn coach maar opstellen.
[..]
Heb ik meteen een sp hoer en een aanvoerder.All1 hopen dat ie niet geblesseerd raakt.
Dat niet, maar ik kan me voorstellen dat ie hem nog ff wil gebruiken als spelerquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:56 schreef RealBizkit666 het volgende:
Voor zijn trainerskwaliteiten maakt het anders niets uit.
Ach ja anders laat ik me nog verder terug zakken. Ik ga niet lopen spartelen oid. Ik heb die trainies en die ga ik niet verkopen want dat is de toekomst. Mn keep verkopen heeft ook geen nut want dan moet er altijd nog een keep voor worden terug gekocht. Ok voor 7,2 (oid) kan je wel een wk keep kopen en dan heb je nog geld over voor een spits maar dat is dan nog te weinig...... Ik heb eigenlijk nog een mid en 2 spitsen nodig.....quote:
Daar gaat t nu niet om. Hij is nu de enige spits die ik heb.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:56 schreef RealBizkit666 het volgende:
Voor zijn trainerskwaliteiten maakt het anders niets uit.
Och. Hij kan anders ook op zondag geblesseerd raken, dus op zich zie ik wat dat betreft het probleem niet. De kans dat hij een blessure krijgt is toch altijd even groot.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Daar gaat t nu niet om. Hij is nu de enige spits die ik heb.
Daarom zei ik ook : Hopen dat hij niet geblesseerd raakt.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:01 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Och. Hij kan anders ook op zondag geblesseerd raken, dus op zich zie ik wat dat betreft het probleem niet. De kans dat hij een blessure krijgt is toch altijd even groot.
Mijne ook, nadat ik nog 1 bruikbare FC heb gekochtquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook : Hopen dat hij niet geblesseerd raakt.
Mn geld is nl op.
Dan kunnen we elkaar een hand geven!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:24 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Mijne ook, nadat ik nog 1 bruikbare FC heb gekocht
Alsjeblieft!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan kunnen we elkaar een hand geven!
En dat zelfs 2 keer!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Thx! Gelukkig heb jij ze ook nog alle 5.
[ afbeelding ] Ik ook.
Kut is dat altijd. Ik heb er 1 die kan goed worden in verdedigen, goed in scoren en is al uit getraind qua passen op waardeloos.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:07 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Jeugdspelertje (15j) kan 2x goed halen. Uiteraard is het dan weer een PM/Scoren-combi. Hopen dan maar op Technisch als spec, of anders Snel icm nog wat nuttig Vleugelspel. Passen is helaas op waardeloos gecapped..
quote:16 jaar en 23 dagen
Keepen: onbekend
Verdedigen: 7/86/7 redelijk (max. goed)
Positiespel: 4/8-1/4 onbekend (max. zwak)
Vleugelspel: 5/85/5 matig (max. matig)
Passen: 2/8 waardeloos (max. waardeloos)
Scoren: 7/8-1/7 onbekend (max. goed)
Spelhervatting: onbekend
Ow ik heb er wel meer. Maar dat heb ik in het vorige topic al gespammed.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:26 schreef Drassss het volgende:
Enige wat ik in mijn jeugd heb rondlopen is:
Redelijk positiespel en passen
spec: Koppen
Deze kan ik poppen op 17j 0 dagen
Scouts ergens anders laten scouten of op een ander tijdstip bellen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:34 schreef Drassss het volgende:
Ja het is even een mindere lichting hiero. Vorig seizoen kon ik nog wat tonnen links en rechts oppikken, maar nu valt het toch wat tegen.
Tijdstip wissel ik allemaal af, daar zou het niet aan mogen liggen. Ik wissel ook wat rond waar ze scouten, omdat ik nu 2 nieuwe Prent scouts hebquote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Scouts ergens anders laten scouten of op een ander tijdstip bellen.
quote:27-07-2010
Je pas gekochte speler begon niet al te best. Hij bleek niet goed te kunnen opschieten met de rest van de spelersgroep. Hierdoor zakte de teamgeest.
Stuk beter dan mn matig keeper, en ook weer een kleine 4 ton boven de tvquote:Jens Iversen
28 jaar en 24 dagen, TSI = 7 780
redelijk in vorm, conditie uitstekend
Heeft goed ervaring en is een goed leider
Conditie: uitstekend Keepen: uitstekend
Positiespel: waardeloos Passen: rampzalig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: rampzalig Spelhervatting: matig
Dat je je vriendin erg mag, ok, maar om nou ook een jeugdstadion naar haar te noemen is wel wat overdrevenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:33 schreef Drassss het volgende:
Een begin gemaakt met het veranderen van namen/logo's en alle andere onzin
Nieuwe naam jeugdstadion: De Grabbeldoos
hoezo, wil je er met je scudraket zo graag in dan?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:39 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Dat je je vriendin erg mag, ok, maar om nou ook een jeugdstadion naar haar te noemen is wel wat overdreven
Mijn muis piept alleen wat meer nietquote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:08 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Die aan het eind van je rechterarm zit
Er valt namelijk wat te grabbelen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:58 schreef BrandX het volgende:
[..]
hoezo, wil je er met je scudraket zo graag in dan?
Zozo gratis, dat is leukquote:
Het is een soort Ter land ter zee en in de lucht principe,,,, " Flats hem erin "quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:19 schreef Flappekz het volgende:
Die Grabbeldoos he....is die one-size-fits-all?
En zo komen we toch weer bij voetbal terecht. De cirkel is rondquote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:21 schreef Drassss het volgende:
[..]
Het is een soort Ter land ter zee en in de lucht principe,,,, " Flats hem erin "
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:33 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
En zo komen we toch weer bij voetbal terecht. De cirkel is rond
Prentenboek....quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:54 schreef Drassss het volgende:
De 3-4-3-opstelling van DLC zag er boeiend uit.
De volgende spelers verdienden volgens de trainer een basisplaats voor deze wedstrijd: Prent - Prent, Prent, Prent - Prent, Prent, Prent, Prent - Prent, Prent, Prent.
Is er ook een zinnetje dat zegt dat een speler een Prent krijgt?>quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:54 schreef Drassss het volgende:
De volgende spelers verdienden volgens de trainer een basisplaats voor deze wedstrijd: Prent - Prent, Prent, Prent - Prent, Prent, Prent, Prent - Prent, Prent, Prent.
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:54 schreef Drassss het volgende:
Ja, maar heb hem nog niet gehadquote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:58 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Is er ook een zinnetje dat zegt dat een speler een Prent krijgt?>
quote:Zelfvertrouwen: rampzalig(1)
Wordt dat niet meer gereset ? Wel toch?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:03 schreef Outpost76 het volgende:
Even een vraagje over hattrick tussen door...
Het ts van je team werd niet meer gereset in het tussen seizoen maar hoe zat dat met het zelfvertrouwen van je team?
[..]
Tweede competitieloze zondag (8 augustus 2010)quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:03 schreef Outpost76 het volgende:
Even een vraagje over hattrick tussen door...
Het ts van je team werd niet meer gereset in het tussen seizoen maar hoe zat dat met het zelfvertrouwen van je team?
[..]
Ow ik dacht dat dat niet meer gereset werd, sinds........???? Nouja dan weet ik ook niet hoe ik daar bij kwam.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:04 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Wordt dat niet meer gereset ? Wel toch?
Top!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:04 schreef Drassss het volgende:
[..]
Tweede competitieloze zondag (8 augustus 2010)
o Reset van zelfvertrouwen, teamgeest, sponsormood en supportersmood: lees meer
o Geen wedstrijden (uitgezonderd de WK-finale voor nationale ploegen)
Feli enquote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:09 schreef Outpost76 het volgende:
Spreek jullie morgen weer ik ga nog ff genieten van een biertje het laatste uur van mn verjaardag.![]()
Ik 2e datquote:
24 minutes to go and count me inquote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:09 schreef Outpost76 het volgende:
Spreek jullie morgen weer ik ga nog ff genieten van een biertje het laatste uur van mn verjaardag.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |