Mijne ook, nadat ik nog 1 bruikbare FC heb gekochtquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook : Hopen dat hij niet geblesseerd raakt.
Mn geld is nl op.
Dan kunnen we elkaar een hand geven!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:24 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Mijne ook, nadat ik nog 1 bruikbare FC heb gekocht
Alsjeblieft!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan kunnen we elkaar een hand geven!
En dat zelfs 2 keer!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Thx! Gelukkig heb jij ze ook nog alle 5.
[ afbeelding ] Ik ook.
Kut is dat altijd. Ik heb er 1 die kan goed worden in verdedigen, goed in scoren en is al uit getraind qua passen op waardeloos.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:07 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Jeugdspelertje (15j) kan 2x goed halen. Uiteraard is het dan weer een PM/Scoren-combi. Hopen dan maar op Technisch als spec, of anders Snel icm nog wat nuttig Vleugelspel. Passen is helaas op waardeloos gecapped..
quote:16 jaar en 23 dagen
Keepen: onbekend
Verdedigen: 7/86/7 redelijk (max. goed)
Positiespel: 4/8-1/4 onbekend (max. zwak)
Vleugelspel: 5/85/5 matig (max. matig)
Passen: 2/8 waardeloos (max. waardeloos)
Scoren: 7/8-1/7 onbekend (max. goed)
Spelhervatting: onbekend
Ow ik heb er wel meer. Maar dat heb ik in het vorige topic al gespammed.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:26 schreef Drassss het volgende:
Enige wat ik in mijn jeugd heb rondlopen is:
Redelijk positiespel en passen
spec: Koppen
Deze kan ik poppen op 17j 0 dagen
Scouts ergens anders laten scouten of op een ander tijdstip bellen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:34 schreef Drassss het volgende:
Ja het is even een mindere lichting hiero. Vorig seizoen kon ik nog wat tonnen links en rechts oppikken, maar nu valt het toch wat tegen.
Tijdstip wissel ik allemaal af, daar zou het niet aan mogen liggen. Ik wissel ook wat rond waar ze scouten, omdat ik nu 2 nieuwe Prent scouts hebquote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Scouts ergens anders laten scouten of op een ander tijdstip bellen.
quote:27-07-2010
Je pas gekochte speler begon niet al te best. Hij bleek niet goed te kunnen opschieten met de rest van de spelersgroep. Hierdoor zakte de teamgeest.
Stuk beter dan mn matig keeper, en ook weer een kleine 4 ton boven de tvquote:Jens Iversen
28 jaar en 24 dagen, TSI = 7 780
redelijk in vorm, conditie uitstekend
Heeft goed ervaring en is een goed leider
Conditie: uitstekend Keepen: uitstekend
Positiespel: waardeloos Passen: rampzalig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: rampzalig Spelhervatting: matig
Dat je je vriendin erg mag, ok, maar om nou ook een jeugdstadion naar haar te noemen is wel wat overdrevenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:33 schreef Drassss het volgende:
Een begin gemaakt met het veranderen van namen/logo's en alle andere onzin
Nieuwe naam jeugdstadion: De Grabbeldoos
hoezo, wil je er met je scudraket zo graag in dan?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:39 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Dat je je vriendin erg mag, ok, maar om nou ook een jeugdstadion naar haar te noemen is wel wat overdreven
Mijn muis piept alleen wat meer nietquote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:08 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Die aan het eind van je rechterarm zit
Er valt namelijk wat te grabbelen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:58 schreef BrandX het volgende:
[..]
hoezo, wil je er met je scudraket zo graag in dan?
Zozo gratis, dat is leukquote:
Het is een soort Ter land ter zee en in de lucht principe,,,, " Flats hem erin "quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:19 schreef Flappekz het volgende:
Die Grabbeldoos he....is die one-size-fits-all?
En zo komen we toch weer bij voetbal terecht. De cirkel is rondquote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:21 schreef Drassss het volgende:
[..]
Het is een soort Ter land ter zee en in de lucht principe,,,, " Flats hem erin "
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:33 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
En zo komen we toch weer bij voetbal terecht. De cirkel is rond
Prentenboek....quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:54 schreef Drassss het volgende:
De 3-4-3-opstelling van DLC zag er boeiend uit.
De volgende spelers verdienden volgens de trainer een basisplaats voor deze wedstrijd: Prent - Prent, Prent, Prent - Prent, Prent, Prent, Prent - Prent, Prent, Prent.
Is er ook een zinnetje dat zegt dat een speler een Prent krijgt?>quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:54 schreef Drassss het volgende:
De volgende spelers verdienden volgens de trainer een basisplaats voor deze wedstrijd: Prent - Prent, Prent, Prent - Prent, Prent, Prent, Prent - Prent, Prent, Prent.
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:54 schreef Drassss het volgende:
Ja, maar heb hem nog niet gehadquote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:58 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Is er ook een zinnetje dat zegt dat een speler een Prent krijgt?>
quote:Zelfvertrouwen: rampzalig(1)
Wordt dat niet meer gereset ? Wel toch?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:03 schreef Outpost76 het volgende:
Even een vraagje over hattrick tussen door...
Het ts van je team werd niet meer gereset in het tussen seizoen maar hoe zat dat met het zelfvertrouwen van je team?
[..]
Tweede competitieloze zondag (8 augustus 2010)quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:03 schreef Outpost76 het volgende:
Even een vraagje over hattrick tussen door...
Het ts van je team werd niet meer gereset in het tussen seizoen maar hoe zat dat met het zelfvertrouwen van je team?
[..]
Ow ik dacht dat dat niet meer gereset werd, sinds........???? Nouja dan weet ik ook niet hoe ik daar bij kwam.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:04 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Wordt dat niet meer gereset ? Wel toch?
Top!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:04 schreef Drassss het volgende:
[..]
Tweede competitieloze zondag (8 augustus 2010)
o Reset van zelfvertrouwen, teamgeest, sponsormood en supportersmood: lees meer
o Geen wedstrijden (uitgezonderd de WK-finale voor nationale ploegen)
Feli enquote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:09 schreef Outpost76 het volgende:
Spreek jullie morgen weer ik ga nog ff genieten van een biertje het laatste uur van mn verjaardag.![]()
Ik 2e datquote:
24 minutes to go and count me inquote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:09 schreef Outpost76 het volgende:
Spreek jullie morgen weer ik ga nog ff genieten van een biertje het laatste uur van mn verjaardag.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |