En zou je dan deze bij Handige links willen zetten?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:16 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik zal er straks wel even naar kijken als ik er aan denk...
Is dat altijd weer spannend dan ?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:16 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik zal er straks wel even naar kijken als ik er aan denk...
Had jij de lp dan?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:14 schreef The_Hives het volgende:
ik maakte net een topic op naar de 1000
ojaquote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:17 schreef Flappekz het volgende:
[..]
En zou je dan deze bij Handige links willen zetten?
http://www.ht-box.ru/training.php
Gedaan!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Geregeld.![]()
Pas je meteen je op aan?
Ik las net iets over korsakoff, vandaar dat ik het even vroegquote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:40 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Sinds ik nieuw werk heb, zit ik wat krap in tijd en zo.
Maar spannend is het eigenlijk niet.
Ja, maar niet voor schoolquote:
Mja, dat heb ik met werk vandaagquote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:44 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ja, maar niet voor schoolwat eigenlijk zou moeten...
Mja, die betalen wel door!quote:
Vaag ik zie die nieuwe tool link van Flap er niet tussen staan in je op.quote:
Vaag... ik wel!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Vaag ik zie die nieuwe tool link van Flap er niet tussen staan in je op.![]()
Owkee vaag. Je doet wel die link er in maar je past verder de op niet aan omdat?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:53 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Vaag... ik wel!
Maar ik was er al mee bezig voordat jij hem er bij had gezet in de wiki, daardoor een andere titel en plaats
Ja, ik was hem hier al in de op aan het zetten, waarschijnlijk tegelijkertijd met toen jij de wiki aan het updaten wasquote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Owkee vaag. Je doet wel die link er in maar je past verder de op niet aan omdat?![]()
Ow wacht. Je hebt m hier in je op toegevoegd?
T is niet all1 een trainings tool. Flap gaf de trainings pagina maar niet hun homepage.
Vandaar ik snapte er al geen reet van.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:02 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ja, ik was hem hier al in de op aan het zetten, waarschijnlijk tegelijkertijd met toen jij de wiki aan het updaten was![]()
Zo dan?
Flap heeft gister een heel marge verhaal gepost misschien ook iets voor jou?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:18 schreef FrituurVetPet het volgende:
Zo, ik heb de knoop doorgehakt. Ik ga toch voor passen trainen met een 3-5-2 en 2-5-3 opstelling. Dat betekent wel dat mn huidige twee spitsen er helaas uit moeten. Ik ga het verder invullen met huidige Pm trainees op het middenveld en nog wat bij elkaar geschraapte zooi voor het B team
Moet wel nog even kijken naar de winstmarges op spelers van 20 met minimaal briljant PM en maximaal matig passen als ik die op train naar minimaal uitstekend.
Leuk ze kunnen niet eens tellen bij die site waarom moet ik dan wel geloven dat de tool klopt!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:17 schreef Flappekz het volgende:
[..]
En zou je dan deze bij Handige links willen zetten?
http://www.ht-box.ru/training.php
quote:
is dat de regel danquote:
Jij leest dus nooit de OPquote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:48 schreef The_Hives het volgende:
[..]
is dat de regel danIk denk, jullie zijn toch zo sloom, en ik moest weg, dus maak hem ff
quote:Deze openingspost
Als je het topic sluit doordat je reactie 300 hebt geplaatst, word je vriendelijk verzocht een nieuw topic te openen.
De OP is dan hier te vinden. Tevens word je verzocht even je eigen laatste topic post te editen en een linkje te plaatsen naar t nieuwe topic.
bvd
Zo bindend is een vriendelijk verzoek toch niet?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jij leest dus nooit de OP
quote uit de OP :
[..]
Klopt. Maar gelukkig voel jij je er wel door aangesproken.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:57 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Zo bindend is een vriendelijk verzoek toch niet?
Met de nadruk op WAS.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:57 schreef Robar het volgende:
[ afbeelding ]
Winnaar zesde editie![]()
[ afbeelding ]
Allereerste GL klapjosti, team vol mannen met handtasjes![]()
Schaamteloze, elfverheerlijkende TVP
Wat WAS ik goed
Ajoh, zolang er maar een nieuw topic isquote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jij leest dus nooit de OP
quote uit de OP :
[..]
Ook zo.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:04 schreef GotC het volgende:
[..]
Ajoh, zolang er maar een nieuw topic is
Daar doe je het voor he? Jij wilt gewoon graag naamtopics hebbenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ook zo.
Ik kreeg op een ander forum al een naam topic aan mn klote omdat ik niet snel genoeg was met t openen van t nieuwe topic.
Tuurlijk!!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:10 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Daar doe je het voor he? Jij wilt gewoon graag naamtopics hebben
Ik zal voor het eerstvolgende topic wel iets spannends voor je verzinnen qua naamtopicquote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tuurlijk!!
T is daar niet zo simpel als hier vandaar dat t ff duurde.
Nu ie dat weet, zal dit topic wel snel volgespamd wordenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zal voor het eerstvolgende topic wel iets spannends voor je verzinnen qua naamtopic
Of juist nietquote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:14 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nu ie dat weet, zal dit topic wel snel volgespamd worden
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Klopt. Maar gelukkig voel jij je er wel door aangesproken.
T is trouwens op heel Fok! een ongeschreven regel. Als je de lp hebt open je een nieuw topic.
[..]
Met de nadruk op WAS.
Neuh hij moet eerst maar eens zorgen dat ie de lp heeft anders kan ie weer een heel topic wachten.quote:
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:27 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik weet het nog zo goed in de finale tegen SD. Mooi was die tijd![]()
Naderhand wilde iedereen me ontmoeten en aanraken, ik voelde me weer iemand, kon de hele wereld weer aan. Mijn leven had weer zin.
Wat het helemaal zuur maakte natuurlijk voor iedereen die ik verslagen heb in dat seizoen, is dat ik met praktisch hetzelfde team (wat andere trainees) ook de GL award won.
Whehehehe, die waailappen konden niet eens winnen van een stelletje nichten met handtassen en met panty's aan
Maar inderdaad, vergeleken met dat team wat ik toen had, speel ik nu met Zondag senioren 66 reserve 132ste klasse.
We zullen zienquote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Neuh hij moet eerst maar eens zorgen dat ie de lp heeft anders kan ie weer een heel topic wachten.
Kies jij maar iemand uitquote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:32 schreef Outpost76 het volgende:
Iemand nog een idee hoe verder te gaan met t Team vd maand interview? Ik heb Augurkenkoning (nico's keuze) al weet ik hoe lang geleden een pm gestuurd en nog steeds heb ik geen reactie.
Hoe nu verder? We zijn nico kwijt en al maanden is er nu geen interview meer....
Ze is wel wat gewend hoor..ze woont samen met mijquote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:31 schreef The_Hives het volgende:
Zo, laatste banensites bekeken, tijd voor weekend
* Hives zet een liedje in: 'bier en tietuh, jalalalala, bier en tietuh jalalalalala'
sorry GotC![]()
Gewoon iemand anders kiezen en doorgaan lijkt me... laat Robar zijn comeback maar eens toelichtenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:32 schreef Outpost76 het volgende:
Iemand nog een idee hoe verder te gaan met t Team vd maand interview? Ik heb Augurkenkoning (nico's keuze) al weet ik hoe lang geleden een pm gestuurd en nog steeds heb ik geen reactie.
Hoe nu verder? We zijn nico kwijt en al maanden is er nu geen interview meer....
quote:
* Possie Haakt aan en zingt mee : 'bier en tietuh, jalalalala, bier en tietuh jalalalalala'quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:31 schreef The_Hives het volgende:
Zo, laatste banensites bekeken, tijd voor weekend
* Hives zet een liedje in:'bier en tietuh, jalalalala, bier en tietuh jalalalalala'
sorry GotC![]()
Ik heb heul lang geleden al een interview ingevuldquote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Gewoon iemand anders kiezen en doorgaan lijkt me... laat Robar zijn comeback maar eens toelichten
* Robar sluit aan tett'n tett'n tett'n tett'n tett'n tett'n tett'n tett'n tett'n tett'n tett'n tett'n tett'n tett'n tett'n Hottentottentottentot Hottentottentottentot Hottentottentottentoooooooooootquote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:37 schreef The_Hives het volgende:
'en dat we dronken zijn dat zullen ze weheten, daarom drinken wij, ja daarom drinken wij, en dat we dronken zijn dat zullen ze weheten, en daarom drinken wij holadiee'
Ein, zwei, drei, zaufen!
Heb me al aangemeld bij die fedquote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Flap heeft gister een heel marge verhaal gepost misschien ook iets voor jou?
[..]
Ooooh wat is het toch fijn! om Geen burger te zijn!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:56 schreef Robar het volgende:
[..]
* Robar sluit aan tett'n tett'n tett'n tett'n tett'n tett'n tett'n tett'n tett'n tett'n tett'n tett'n tett'n tett'n tett'n Hottentottentottentot Hottentottentottentot Hottentottentottentooooooooooot
NEUK JIJ?!?!??!??!!!!???!?!!!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:36 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ooooh wat is het toch fijn! om Geen burger te zijn!
Werken is niets voor mij, ik ben liever heel de dag vrij!
Wij zijn studenten, tering asociaal
We zuipen en we neuken dat is toch niet normaal?!
Nou, niet bepaaldquote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:51 schreef Robar het volgende:
[..]
Gezien jouw keuze van smilies pijp jij liever?
quote:
Ik moet werkenquote:
quote:
Ok.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Gewoon iemand anders kiezen en doorgaan lijkt me... laat Robar zijn comeback maar eens toelichten
Ik ken je nietquote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:58 schreef OcinSnetram het volgende:
Laat MrMoon eens een interview invullen. Die heeft dat nog nooit gedaan.
quote:Je bericht is succesvol verzonden
Zeker een MrMoon kloon.quote:
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:58 schreef OcinSnetram het volgende:
Het duurde even maar ik zie t eindelijk ook jaquote:
Ik ben Lesdycties en heb dus een geldig excuus!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:17 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Soms kunnen mensen best blond over komen.
Hoezo? What did I miss?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Het duurde even maar ik zie t eindelijk ook ja
Ja zelfs voor ik Robar zn post zag. Al vind ik het niet slim om dat zo te roepen.![]()
[..]
Ik ben Lesdycties en heb dus een geldig excuus!
ahh.. ik vroeg me al af hoe het zat dat ik ineens team van de maand was.. ik snapte er al niks van..quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:58 schreef OcinSnetram het volgende:
Waar blijven de foto's?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:02 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ahh.. ik vroeg me al af hoe het zat dat ik ineens team van de maand was.. ik snapte er al niks van..![]()
ik zal hem eens invullen tussen het klussen door
haha.. het ziet er zo verschrikkelijk uit dat ik het niet durf te laten zien..quote:
Gewoon doen manquote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:25 schreef MrMoon het volgende:
[..]
haha.. het ziet er zo verschrikkelijk uit dat ik het niet durf te laten zien..![]()
de vorige bewoner hield nogal van rose..
En wederom 3 spelers op de transferlijst deze week.quote:Heiko de Caluwé: Zijn beoordeling op het gebied van passen steeg van waardeloos naar slecht.
Vasily Shuenkov: Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van passen van goed naar uitstekend.
Arkadiy Pomazun: Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van passen van goed naar uitstekend.
Igor Gerasimov: Zag zijn mate van passen toenemen van matig naar redelijk.
Aliaksej Shpakouski: Het keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in passen vooruit van matig naar redelijk.
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:02 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ahh.. ik vroeg me al af hoe het zat dat ik ineens team van de maand was.. ik snapte er al niks van..![]()
ik zal hem eens invullen tussen het klussen door
Is mn buuf verhuist dan!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:25 schreef MrMoon het volgende:
[..]
haha.. het ziet er zo verschrikkelijk uit dat ik het niet durf te laten zien..![]()
de vorige bewoner hield nogal van rose..
Dat dus.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb geen vleugelspelers.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:48 schreef FrituurVetPet het volgende:
Counter, Pic, alle mids en vleugelspelers aanvallend en vooral zijn centrale aanval tegenhouden, ik neem aan dat hij geen AOW speelt.
en dan bidden voor je centrale aanval.
Ik speel al (met deze stats hier boven) op aanvallend. Dus dat veranderd niet veel. Tenminste op mn verdediging na maar die moet wel sterk zijn anders komt hij er te makkelijk doorheen. Op Peekel na hebben ze geen noemenswaardig positiespel dus of dat nut heeft weet ik niet.quote:
Ok hoe kan ik een gerepositioneerde (hoe de fuck schrijf je dat?) speler op aanvallend zetten?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:33 schreef FrituurVetPet het volgende:
Ik bedoel dus Peekel op normaal, je gaat in mijn voorstel toch counteren dus schijt aan dat middenveld. Vervolgens Idema nog op aanvallend en even kijken in HO wat er gebeurt als je je twee vleugelbacks naar binnen zet. Ik neem aan dat hij met zijn stats AIM of normaal speelt en dus krijg je (veel) meer kansen door het midden dan op de vleugels.
Dat kan niet, maar je kunt het wel zo puzzelen zodat dat niet nodig isquote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ok hoe kan ik een gerepositioneerde (hoe de fuck schrijf je dat?) speler op aanvallend zetten?
Door mn pc problemen heb ik geen HO meer geïnstalleerd.(3x in 2 weken een fatale systeem crash)
Dus blijf ik dan zitten met 1 mid die niet op aanvallend kan.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:45 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Dat kan niet, maar je kunt het wel zo puzzelen zodat dat niet nodig is
Edit: Foutje, dat kan natuurlijk niet![]()
![]()
Sowieso niet 4-4-2. Kiezen tussen die andere twee is lastig aangezien je sowieso je aanval EN je verdediging nodig gaat hebben.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dus blijf ik dan zitten met 1 mid die niet op aanvallend kan.
Welke opstelling zou jij nemen? 5-3-2, 4-3-3 of 4-4-2?
met 4 4 2 verlies ik alle 2 de voordelen van de andere 2 opstellingen....quote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:58 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Sowieso niet 4-4-2. Kiezen tussen die andere twee is lastig aangezien je sowieso je aanval EN je verdediging nodig gaat hebben.
Met 4-4-2 geef je een speler uit je verdediging OF aanval op voor je middenveld, terwijl je countert en dus je verdediging en aanval harder nodig hebt dan dat middenveld.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
met 4 4 2 verlies ik alle 2 de voordelen van de andere 2 opstellingen....
Dan spreek je je zelf tegen of ik kan je weer eens niet volgen. Jij zegt juist dat ik 4-4-2 moet spelen maar positief kom je niet over met dit verhaaltje.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:27 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Met 4-4-2 geef je een speler uit je verdediging OF aanval op voor je middenveld, terwijl je countert en dus je verdediging en aanval harder nodig hebt dan dat middenveld.
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:46 schreef The_Hives het volgende:
dan bestel ik wel wat
waar woon je? ivm eventuele meet![]()
ja, maar nu ben ik werkeloosquote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Dat vroeg je vorig jaar ook maar toen moest je ineens werken
Even serieus want dat had ik wel mee gekregen maar niet wanneer en waarom. (tenminste als je dat delen wilquote:
sinds begin januari. Ik kreeg wel contractverlenging aangeboden. Maar eerdere beloftes wilden ze nu niet nakomen (bv eigen filiaal dichter bij huis). Daarnaast zijn er leugens verteld door mijn districstmanager en spelletjes gespeeld om mij in Amsterdam te houden.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Even serieus want dat had ik wel mee gekregen maar niet wanneer en waarom. (tenminste als je dat delen wil)
Hoe dat dan want je werkte toch bij t (wat was t ook al weer) kruidvat (oid) ?
Godver de wereld bestaat blijkbaar echt all1 maar uit matennaaiers! Dit is weer ee goed voiorbeeld daar van!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:58 schreef The_Hives het volgende:
[..]
sinds begin januari. Ik kreeg wel contractverlenging aangeboden. Maar eerdere beloftes wilden ze nu niet nakomen (bv eigen filiaal dichter bij huis). Daarnaast zijn er leugens verteld door mijn districstmanager en spelletjes gespeeld om mij in Amsterdam te houden.
Nou laat ik niet met me sollen en kies ik voor mezelf. Daarom geen nieuw contract getekend. Wat jammer was was dat deze gesprekken een week plaatsvonden voordat mn contract afliep (ze hadden namelijk nooit verwacht dat ik niet zou tekenen). Dus was ineens werkeloos binnen een week. En het duurt eigenlijk een beetje langer dan verwacht. Maja deze week goed gesprek gehad en volgende week ook wer gesprek, dus er gloort een beetje hoop
Als ik dit keer ook lekker mee kan pilsen, en daar zorg ik dan voor, ben ik van de partij!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:02 schreef Outpost76 het volgende:
Ik heb vorig jaar een meet georganiseerd en dat is volgens mij bij de mensen die daar waren erg goed bevallen. Ik weet dat er plannen zijn (van andere) om op een andere lokatie weer een meet te organiseren maar ik vraag me af of er animo is om weer zo een meet te houden bij mij komende zomer? Graag hoor ik jullie mening hier over.
Party time!!![]()
![]()
Dat klinkt idd niet erg fijn!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:58 schreef The_Hives het volgende:
[..]
sinds begin januari. Ik kreeg wel contractverlenging aangeboden. Maar eerdere beloftes wilden ze nu niet nakomen (bv eigen filiaal dichter bij huis). Daarnaast zijn er leugens verteld door mijn districstmanager en spelletjes gespeeld om mij in Amsterdam te houden.
Nou laat ik niet met me sollen en kies ik voor mezelf. Daarom geen nieuw contract getekend. Wat jammer was was dat deze gesprekken een week plaatsvonden voordat mn contract afliep (ze hadden namelijk nooit verwacht dat ik niet zou tekenen). Dus was ineens werkeloos binnen een week. En het duurt eigenlijk een beetje langer dan verwacht. Maja deze week goed gesprek gehad en volgende week ook wer gesprek, dus er gloort een beetje hoop
Als je dat voor elkaar krijgt ben je net als vorig jaar van harte welkom!!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:26 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Als ik dit keer ook lekker mee kan pilsen, en daar zorg ik dan voor, ben ik van de partij!
Als het niet in de twee en een halve week is dat ik op vakantie ben lukt dat!!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als je dat voor elkaar krijgt ben je net als vorig jaar van harte welkom!!![]()
Ook als t je niet lukt trouwens maar dat spreekt voor zich.
ik zal uiteraard proberen weer van de partij te zijnquote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:02 schreef Outpost76 het volgende:
Ik heb vorig jaar een meet georganiseerd en dat is volgens mij bij de mensen die daar waren erg goed bevallen. Ik weet dat er plannen zijn (van andere) om op een andere lokatie weer een meet te organiseren maar ik vraag me af of er animo is om weer zo een meet te houden bij mij komende zomer? Graag hoor ik jullie mening hier over.
Party time!!![]()
![]()
Dan zijn we al met ons 4e want nico geeft ook aan erbij te zijn!quote:Op zondag 21 maart 2010 00:21 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik zal uiteraard proberen weer van de partij te zijn
Voor je middenveld wel ja. De vleugelaanval krijgt erdoor wel een boost.quote:Op zondag 21 maart 2010 11:26 schreef RemCOW het volgende:
En het lijkt er op dat technische verdedigende aanvallers minder interessant zijn...
Ik snap er niets van. Mijn 2e scout kwam met deze :quote:Op zondag 21 maart 2010 12:04 schreef Flappekz het volgende:
Stomme scouts....eerste kwam met bagger, tweede en derde kwamen niet eens met een speler
quote:Bel Sebastian Bouwmans
|Gegroet Outpost76! Hoog tijd dat we eens even met elkaar praten…
Thom van den Vlekkert heeft volgens mij potentieel. Hij is 16 jaar (51d) en lijkt iets extra's te hebben.
Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Vleugelspel ongeveer zwak zijn. Zijn vaardigheden overall zijn volgens mij redelijk. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen redelijk in Positiespel worden voordat hij bij het eerste komt.
Kan ik hem een plek in ons jeugdteam aanbieden?
Als het niet in een van mijn vakanties valt, dan ben ik er ook bij.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:02 schreef Outpost76 het volgende:
Party time!!![]()
![]()
Ik zei sowieso niet 4-4-2quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan spreek je je zelf tegen of ik kan je weer eens niet volgen. Jij zegt juist dat ik 4-4-2 moet spelen maar positief kom je niet over met dit verhaaltje.
Ja, behalve dat: "- Technische verdedigende aanvallers zullen minder gebruik maken van hun passen in het midden, maar meer op de vleugels. Het verlies zal groter zijn dan de winst.". Plus dat positiespel dus minder invloed heeft. Ten opzichte normale aanvallers misschien nog iets beter, maar lang niet meer zo'n verschil als eerder.quote:Op zondag 21 maart 2010 12:02 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Voor je middenveld wel ja. De vleugelaanval krijgt erdoor wel een boost.
Eind juli he dus plan je vakantie er maar omheen.quote:Op zondag 21 maart 2010 12:18 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als het niet in een van mijn vakanties valt, dan ben ik er ook bij.
Was mijn antwoord niet genoeg voor je?quote:Op zondag 21 maart 2010 18:13 schreef Outpost76 het volgende:
Zijn er nog mensen die aan mijn vraag wat kunnen toe voegen?
Ik heb graag meerdere meningen.quote:Op zondag 21 maart 2010 18:22 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Was mijn antwoord niet genoeg voor je?
In die wedstrijd is jou aanval en verdediging ook een stuk lager. Die had je never nooit mogen winnen gast!quote:Op zondag 21 maart 2010 18:24 schreef FrituurVetPet het volgende:
In deze wedstrijd: 264226056
Heb ik overigens precies hetzelfde gedaan. Enige verschil is dat jouw tegenstander zijn aanval sterker is. Maar ik heb je dan ok al gezegd dat het lastig voor je gaat worden;)
Oei, dit gaat een doelpuntrijke wedstrijd worden ben ik bang, m'n CD. Ik sta nu nog 3-1 voor...quote:29:37
Bifröst moest in de 29e minuut met een man minder door, omdat Watze Wennemars rood kreeg na een zware, volkomen onnodige overtreding.
Toch niet alleen omdat ie meedeelde dat een bepaald persoon eventueel ook op een eventuele meet zou komen hé?quote:
Hij had mot met een mod die zijn V/A sloot..quote:Op zondag 21 maart 2010 20:33 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Toch niet alleen omdat ie meedeelde dat een bepaald persoon eventueel ook op een eventuele meet zou komen hé?
Mijn vakanties zijn al gepland.quote:Op zondag 21 maart 2010 18:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Eind juli he dus plan je vakantie er maar omheen.
Ik ook.quote:Op zondag 21 maart 2010 00:21 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik zal uiteraard proberen weer van de partij te zijn
3-1 geblevenquote:Op zondag 21 maart 2010 20:31 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Oei, dit gaat een doelpuntrijke wedstrijd worden ben ik bang, m'n CD. Ik sta nu nog 3-1 voor...
Lijkt me een leuk spelertje ja!quote:Op maandag 22 maart 2010 08:45 schreef Robar het volgende:
3-0 gewonnen, volgende week belangrijke wedstrijd tegen de nummer 1. Zal bepalen of ik het nog red om te promoveren. . .
Ik heb nog niet zoveel ervaring met die voor mij "nieuwe stijl" jeugdopleiding, maar is dit wat?
Dat train ikquote:Op maandag 22 maart 2010 08:52 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Lijkt me een leuk spelertje ja!Als je hem op PM en passen traint is ie nog wel wat waard ook als je hem kunt pullen!
quote:Op zondag 21 maart 2010 18:41 schreef Snakey het volgende:
Outpost76, crewbash, twee weken foetsie.
Twee weken?quote:
Die zijn voorbij voor je het weetquote:
Ja, zo'n vermoeden heb ik ook ja.quote:Op maandag 22 maart 2010 09:40 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Die zijn voorbij voor je het weet
Al heb ik t idee dat ie hier daarna ook niet meer terugkomt, maar "aan de andere kant" blijft
dat had ik al gedaan. Alleen in Feedback is 1 ding verwijderd. Maja wat kan er in 1 post zo erg zijn om hem te bannen....quote:Op maandag 22 maart 2010 11:52 schreef Gijs_ het volgende:
Als je even op zijn naam klikt ben je er snel genoeg denk ik![]()
Al zullen er vast en zeker hier en daar wat posts verwijderd zijn
Tsja, ik vroeg het me ook af.quote:Op maandag 22 maart 2010 12:03 schreef The_Hives het volgende:
[..]
dat had ik al gedaan. Alleen in Feedback is 1 ding verwijderd. Maja wat kan er in 1 post zo erg zijn om hem te bannen....
Hehe, vast niet in die bewoordingquote:Op maandag 22 maart 2010 12:43 schreef FrituurVetPet het volgende:
Hij had hem in dat ene zinnetje een fervent aanhanger van het oud duitse nationaal socialisme genoemd.
quote:Op maandag 22 maart 2010 14:47 schreef NelisZ het volgende:
Pfff, meer dan de helft van topic 400 gemist
wel mee blijven lezen natuurlijkquote:Op maandag 22 maart 2010 14:47 schreef NelisZ het volgende:
Pfff, meer dan de helft van topic 400 gemist
Tuurlijk, alleen niet als ik het hele weekend in Centerparcs zitquote:
Ben blij dat er nog meer mensen met een leven zijnquote:Op maandag 22 maart 2010 15:35 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Tuurlijk, alleen niet als ik het hele weekend in Centerparcs zit
Ik wil je best wat lerenquote:Op maandag 22 maart 2010 16:00 schreef elby1988 het volgende:
Leven? wat is dat?
Net tentamen seksuologie gehad. Wist niet dat er nog zoveel wat betreft seks was wat ik niet wist
Ik heb een Fok-applicatie... zodra er het woord "seks" wordt ingetypt krijg ik daar een melding van en kan ik reagerenquote:Op maandag 22 maart 2010 16:04 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Hehe, je hoort m de hele dag niet ....
Waarom verbaast dat me nou nietquote:Op maandag 22 maart 2010 16:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb een Fok-applicatie... zodra er het woord "seks" wordt ingetypt krijg ik daar een melding van en kan ik reageren
Oh jij hebt hem ook natuurlijkquote:
Ik switch mijn app anders wel gewoon naar 'piemel'.... dan reageren we niet meer tegelijkertijdquote:
quote:Op maandag 22 maart 2010 16:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik switch mijn app anders wel gewoon naar 'piemel'.... dan reageren we niet meer tegelijkertijd
quote:Op maandag 22 maart 2010 16:19 schreef TheVulture het volgende:
Ik kreeg een melding dat er weer door een piemel gepost was... hoi Flap
quote:Op maandag 22 maart 2010 16:19 schreef TheVulture het volgende:
Ik kreeg een melding dat er weer door een piemel gepost was... hoi Flap
Ik zie nog steeds ruimte voor verbeteringquote:
Oh, dat is nice! Foxtrick was de belangrijkste om bij firefox te blijven!quote:Op maandag 22 maart 2010 19:05 schreef RealBizkit666 het volgende:
Er is tegenwoordig ook een FoxTrick voor Chrome. Ik denk dat ik dat eens ga proberen.
https://chrome.google.com(...)bndginomofgpagkjckik
meteen training omgezet naar keeper en defensive positions. Meerder spelers hadden wel wat aan verdedigen dus. Alleen wordt mn passentraining nu wat uitgesteld. Maar een 17.3 goed keeper/matig def is een klapper heb ik al gezienquote:Op maandag 22 maart 2010 19:10 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Lekker zeg! Die krijg je wel uitgetraind....althans, als je hem traint
Lekker spelertje ja!quote:
De bovenste gekocht voor 36k, anderhalve training gegeven.quote:22-03-2010
Je hebt een speler verkocht en 181 600 ¤ ontvangen.
22-03-2010
Je hebt een speler verkocht en 62 561 ¤ ontvangen
Echt lekker. Redelijk--->goed?quote:Op maandag 22 maart 2010 19:38 schreef Flappekz het volgende:
[..]
De bovenste gekocht voor 36k, anderhalve training gegeven.
De onderste gekocht voor 16k, 1 training gegeven.
Best geinig, skilltraden voor beginners
goed ---> uitstekend wingquote:Op maandag 22 maart 2010 19:53 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Echt lekker. Redelijk--->goed?
Klopt.quote:Op maandag 22 maart 2010 19:12 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Oh, dat is nice! Foxtrick was de belangrijkste om bij firefox te blijven!
idd.. ik weet alleen niet of Chrome wel wat is.. misschien toch maar eens proberen...quote:Op maandag 22 maart 2010 19:12 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Oh, dat is nice! Foxtrick was de belangrijkste om bij firefox te blijven!
Ik vind het wel wat!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 08:30 schreef MrMoon het volgende:
[..]
idd.. ik weet alleen niet of Chrome wel wat is.. misschien toch maar eens proberen...
Chrome is veel sneller dan Firefox in ieder geval.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 08:30 schreef MrMoon het volgende:
[..]
idd.. ik weet alleen niet of Chrome wel wat is.. misschien toch maar eens proberen...
icm hatyrick tool niet echt meer...quote:Op dinsdag 23 maart 2010 08:42 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Chrome is veel sneller dan Firefox in ieder geval.
Heb je het zelf getest, of alleen het commentaar gelezen?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:13 schreef elby1988 het volgende:
[..]
icm hatyrick tool niet echt meer...
Goed hequote:
Dat kan je zien bij promotiestatus, aan de rechterkant van je divisiepagina:quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:43 schreef Lyzio het volgende:
Ik zit in een VII competitie. Ik kan nog tweede worden als alles mee zit. Mijn vraag is of ik dan met die tweede plaats een promotie-duel ga spelen of niet?
quote:Divisie 7 » Promotie
Alle teams op de 1ste en 2de plaats worden gepromoveerd zonder kwalificatie.
Oepsquote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:46 schreef Flappekz het volgende:
Dat kan je zien bij promotiestatus, aan de rechterkant van je divisiepagina:
beide.. kan er ook door zijn beinvloed,al zie ik dat flap er ook last van had..quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:23 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Heb je het zelf getest, of alleen het commentaar gelezen?
Andere tags gebruiken johquote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:06 schreef elby1988 het volgende:
joe<b>pie me ls</b> van mijn coach is nog steeds normaal na 1 seizoen! ;-)
Verandert de piemel van je coach dan?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:06 schreef elby1988 het volgende:
joe<b>pie me ls</b> van mijn coach is nog steeds normaal na 1 seizoen! ;-)
het werkte welquote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Verandert de piemel van je coach dan?
mooi he zo'n appquote:
heteroseksuelen hebben ook gewoon piemels hoor, althans vrouwen en Flap uitgesloten natuurlijkquote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:19 schreef elby1988 het volgende:
[..]
kan het ook met hetroseksuele woorden? anders ideaal
Ik heb al een vriendquote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:58 schreef FrituurVetPet het volgende:
Iemand van jullie interesse in een Fat Boy?
[TK] Fat Boy Original Rood
Ook een fat boy?quote:
Het kan er mee doorquote:
Waarom al die piemelsquote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:03 schreef Robar het volgende:
Dat kloteding maar weer uitgezet, want de piemels vliegen me hier om de oren!
Iemand interess is één van mijn spelers?
Appie Melkhuizen
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:03 schreef Robar het volgende:
Appie Melkhuizen
Gelukkig keek ik eerst de link na voordat ik klikte... wel zo gunstig als je op het werk zitquote:
Je dacht dat ik je naar "www.piemels.nl" wilde sturen?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Gelukkig keek ik eerst de link na voordat ik klikte... wel zo gunstig als je op het werk zit
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:03 schreef Robar het volgende:
Appie Melkhuizen
Jouw ondertitel spreekt me op dit moment zo aan.quote:
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:44 schreef Robar het volgende:
[..]
lust alleen geen bier, maar daar vinden we wel wat op
[puss in boots mode] For you I could bequote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:53 schreef The_Hives het volgende:
[..]
![]()
je bent dus echt een wijfdaarom hou je zo van piemels
Ik accepteer je ook gewoon als man hoorquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:55 schreef Robar het volgende:
[..]
[puss in boots mode] For you I could be[/puss in boots mode]
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:21 schreef mindyourstep het volgende:
godzijdank, nu maar hopen dat die vorm stijgt.
Mn team draait boven verwachting goed maar hij daalt alleen maar . Toeval ?
Ook sterren moet je niet echt naar kijken....Belangrijke dingen zijn: Z'n hoofdstat, eventuele bijstats, vorm en conditie. Daarnaast ook een eventuele specialiteit.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:56 schreef mindyourstep het volgende:
Jamaar hij speelt maar 1 en soms 2 sterren. aan het begin wel 3 ?
Das altijd mooiquote:Op woensdag 24 maart 2010 08:37 schreef Gijs_ het volgende:
Mijn mannen hebben het overleefd in vietnam!
Omdat je je gulp niet dicht hadquote:
goed dat je het nog even meldtquote:Op woensdag 24 maart 2010 08:48 schreef Flappekz het volgende:
En vandaag natuurlijk weer de laatste wedstrijd van onze uber-jeugdleague! Vanavond meteen een nieuwe bouwen!
dat is dus wat er zo stonk!quote:
In welke zin hebben wij daaraan bijgedragenquote:Op woensdag 24 maart 2010 10:52 schreef Flappekz het volgende:
Mag jullie allen weer bedanken voor mn salaris van deze maand?
BEDANKT![]()
Ik ben toch ambtenaar ...quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
In welke zin hebben wij daaraan bijgedragen
quote:
jij ook bedankt voor mijn salarisquote:Op woensdag 24 maart 2010 10:52 schreef Flappekz het volgende:
Mag jullie allen weer bedanken voor mn salaris van deze maand?
BEDANKT![]()
Nee, das niet nodig. Een echte ambtenaar komt om 1600 uur thuis met qwerty in zn voorhoofd.quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Och ja.. hebben jullie tegenwoordig al bedden op de afdeling?
No prob, broquote:Op woensdag 24 maart 2010 11:03 schreef The_Hives het volgende:
[..]
jij ook bedankt voor mijn salaris
quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:05 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nee, das niet nodig. Een echte ambtenaar komt om 1600 uur thuis met qwerty in zn voorhoofd.
quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:05 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nee, das niet nodig. Een echte ambtenaar komt om 1600 uur thuis met qwerty in zn voorhoofd.
Ik werk bij een bank met staatsteunquote:
Ik heb net de rugleuning van mijn staatssteun ff wat verder naar achteren gezetquote:
Ik dacht dat hij het over gesubsidieerde cannabis had, zeg maar op "doktersrecept".quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:33 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ahja, Stufi....da's staatssteun voor beginners
Ook deze maand is netjes de 266 euro weer overgemaaktquote:Op woensdag 24 maart 2010 11:33 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ahja, Stufi....da's staatssteun voor beginners
Na 32 minuten 3-0 achterquote:Op woensdag 24 maart 2010 12:53 schreef Robar het volgende:na 7 minuten 1-0 achter in het altijd zonnige Spanje
Ik sta met rust 3-0 achter tegen allemaal voetballende Boratsquote:Op woensdag 24 maart 2010 13:04 schreef Robar het volgende:
[..]
Na 32 minuten 3-0 achter
Wat wil je? Voetballen als je Siësta hoort te houden.
Bij mij is het nu rust. 4-0 dus. Één van zijn spelers heeft een hogere TSI dan al mijn spelers bij elkaar opgeteldquote:Op woensdag 24 maart 2010 13:05 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik sta met rust 3-0 achter tegen allemaal voetballende Borats
quote:
Het is weer 10 tegen 10quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:16 schreef Robar het volgende:
[..]
Bij mij is het nu rust. 4-0 dus. Één van zijn spelers heeft een hogere TSI dan al mijn spelers bij elkaar opgeteld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |