Dus blijf ik dan zitten met 1 mid die niet op aanvallend kan.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:45 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Dat kan niet, maar je kunt het wel zo puzzelen zodat dat niet nodig is
Edit: Foutje, dat kan natuurlijk niet![]()
![]()
Sowieso niet 4-4-2. Kiezen tussen die andere twee is lastig aangezien je sowieso je aanval EN je verdediging nodig gaat hebben.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dus blijf ik dan zitten met 1 mid die niet op aanvallend kan.
Welke opstelling zou jij nemen? 5-3-2, 4-3-3 of 4-4-2?
met 4 4 2 verlies ik alle 2 de voordelen van de andere 2 opstellingen....quote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:58 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Sowieso niet 4-4-2. Kiezen tussen die andere twee is lastig aangezien je sowieso je aanval EN je verdediging nodig gaat hebben.
Met 4-4-2 geef je een speler uit je verdediging OF aanval op voor je middenveld, terwijl je countert en dus je verdediging en aanval harder nodig hebt dan dat middenveld.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
met 4 4 2 verlies ik alle 2 de voordelen van de andere 2 opstellingen....
Dan spreek je je zelf tegen of ik kan je weer eens niet volgen. Jij zegt juist dat ik 4-4-2 moet spelen maar positief kom je niet over met dit verhaaltje.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:27 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Met 4-4-2 geef je een speler uit je verdediging OF aanval op voor je middenveld, terwijl je countert en dus je verdediging en aanval harder nodig hebt dan dat middenveld.
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:46 schreef The_Hives het volgende:
dan bestel ik wel wat
waar woon je? ivm eventuele meet![]()
ja, maar nu ben ik werkeloosquote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Dat vroeg je vorig jaar ook maar toen moest je ineens werken
Even serieus want dat had ik wel mee gekregen maar niet wanneer en waarom. (tenminste als je dat delen wilquote:
sinds begin januari. Ik kreeg wel contractverlenging aangeboden. Maar eerdere beloftes wilden ze nu niet nakomen (bv eigen filiaal dichter bij huis). Daarnaast zijn er leugens verteld door mijn districstmanager en spelletjes gespeeld om mij in Amsterdam te houden.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Even serieus want dat had ik wel mee gekregen maar niet wanneer en waarom. (tenminste als je dat delen wil)
Hoe dat dan want je werkte toch bij t (wat was t ook al weer) kruidvat (oid) ?
Godver de wereld bestaat blijkbaar echt all1 maar uit matennaaiers! Dit is weer ee goed voiorbeeld daar van!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:58 schreef The_Hives het volgende:
[..]
sinds begin januari. Ik kreeg wel contractverlenging aangeboden. Maar eerdere beloftes wilden ze nu niet nakomen (bv eigen filiaal dichter bij huis). Daarnaast zijn er leugens verteld door mijn districstmanager en spelletjes gespeeld om mij in Amsterdam te houden.
Nou laat ik niet met me sollen en kies ik voor mezelf. Daarom geen nieuw contract getekend. Wat jammer was was dat deze gesprekken een week plaatsvonden voordat mn contract afliep (ze hadden namelijk nooit verwacht dat ik niet zou tekenen). Dus was ineens werkeloos binnen een week. En het duurt eigenlijk een beetje langer dan verwacht. Maja deze week goed gesprek gehad en volgende week ook wer gesprek, dus er gloort een beetje hoop
Als ik dit keer ook lekker mee kan pilsen, en daar zorg ik dan voor, ben ik van de partij!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:02 schreef Outpost76 het volgende:
Ik heb vorig jaar een meet georganiseerd en dat is volgens mij bij de mensen die daar waren erg goed bevallen. Ik weet dat er plannen zijn (van andere) om op een andere lokatie weer een meet te organiseren maar ik vraag me af of er animo is om weer zo een meet te houden bij mij komende zomer? Graag hoor ik jullie mening hier over.
Party time!!![]()
![]()
Dat klinkt idd niet erg fijn!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:58 schreef The_Hives het volgende:
[..]
sinds begin januari. Ik kreeg wel contractverlenging aangeboden. Maar eerdere beloftes wilden ze nu niet nakomen (bv eigen filiaal dichter bij huis). Daarnaast zijn er leugens verteld door mijn districstmanager en spelletjes gespeeld om mij in Amsterdam te houden.
Nou laat ik niet met me sollen en kies ik voor mezelf. Daarom geen nieuw contract getekend. Wat jammer was was dat deze gesprekken een week plaatsvonden voordat mn contract afliep (ze hadden namelijk nooit verwacht dat ik niet zou tekenen). Dus was ineens werkeloos binnen een week. En het duurt eigenlijk een beetje langer dan verwacht. Maja deze week goed gesprek gehad en volgende week ook wer gesprek, dus er gloort een beetje hoop
Als je dat voor elkaar krijgt ben je net als vorig jaar van harte welkom!!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:26 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Als ik dit keer ook lekker mee kan pilsen, en daar zorg ik dan voor, ben ik van de partij!
Als het niet in de twee en een halve week is dat ik op vakantie ben lukt dat!!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als je dat voor elkaar krijgt ben je net als vorig jaar van harte welkom!!![]()
Ook als t je niet lukt trouwens maar dat spreekt voor zich.
ik zal uiteraard proberen weer van de partij te zijnquote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:02 schreef Outpost76 het volgende:
Ik heb vorig jaar een meet georganiseerd en dat is volgens mij bij de mensen die daar waren erg goed bevallen. Ik weet dat er plannen zijn (van andere) om op een andere lokatie weer een meet te organiseren maar ik vraag me af of er animo is om weer zo een meet te houden bij mij komende zomer? Graag hoor ik jullie mening hier over.
Party time!!![]()
![]()
Dan zijn we al met ons 4e want nico geeft ook aan erbij te zijn!quote:Op zondag 21 maart 2010 00:21 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik zal uiteraard proberen weer van de partij te zijn
Voor je middenveld wel ja. De vleugelaanval krijgt erdoor wel een boost.quote:Op zondag 21 maart 2010 11:26 schreef RemCOW het volgende:
En het lijkt er op dat technische verdedigende aanvallers minder interessant zijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |