quote:
* Possie Haakt aan en zingt mee : 'bier en tietuh, jalalalala, bier en tietuh jalalalalala'quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:31 schreef The_Hives het volgende:
Zo, laatste banensites bekeken, tijd voor weekend
* Hives zet een liedje in:'bier en tietuh, jalalalala, bier en tietuh jalalalalala'
sorry GotC![]()
Ik heb heul lang geleden al een interview ingevuldquote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Gewoon iemand anders kiezen en doorgaan lijkt me... laat Robar zijn comeback maar eens toelichten
* Robar sluit aan tett'n tett'n tett'n tett'n tett'n tett'n tett'n tett'n tett'n tett'n tett'n tett'n tett'n tett'n tett'n Hottentottentottentot Hottentottentottentot Hottentottentottentoooooooooootquote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:37 schreef The_Hives het volgende:
'en dat we dronken zijn dat zullen ze weheten, daarom drinken wij, ja daarom drinken wij, en dat we dronken zijn dat zullen ze weheten, en daarom drinken wij holadiee'
Ein, zwei, drei, zaufen!
Heb me al aangemeld bij die fedquote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Flap heeft gister een heel marge verhaal gepost misschien ook iets voor jou?
[..]
Ooooh wat is het toch fijn! om Geen burger te zijn!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:56 schreef Robar het volgende:
[..]
* Robar sluit aan tett'n tett'n tett'n tett'n tett'n tett'n tett'n tett'n tett'n tett'n tett'n tett'n tett'n tett'n tett'n Hottentottentottentot Hottentottentottentot Hottentottentottentooooooooooot
NEUK JIJ?!?!??!??!!!!???!?!!!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:36 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ooooh wat is het toch fijn! om Geen burger te zijn!
Werken is niets voor mij, ik ben liever heel de dag vrij!
Wij zijn studenten, tering asociaal
We zuipen en we neuken dat is toch niet normaal?!
Nou, niet bepaaldquote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:51 schreef Robar het volgende:
[..]
Gezien jouw keuze van smilies pijp jij liever?
quote:
Ik moet werkenquote:
quote:
Ok.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Gewoon iemand anders kiezen en doorgaan lijkt me... laat Robar zijn comeback maar eens toelichten
Ik ken je nietquote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:58 schreef OcinSnetram het volgende:
Laat MrMoon eens een interview invullen. Die heeft dat nog nooit gedaan.
quote:Je bericht is succesvol verzonden
Zeker een MrMoon kloon.quote:
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:58 schreef OcinSnetram het volgende:
Het duurde even maar ik zie t eindelijk ook jaquote:
Ik ben Lesdycties en heb dus een geldig excuus!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:17 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Soms kunnen mensen best blond over komen.
Hoezo? What did I miss?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Het duurde even maar ik zie t eindelijk ook ja
Ja zelfs voor ik Robar zn post zag. Al vind ik het niet slim om dat zo te roepen.![]()
[..]
Ik ben Lesdycties en heb dus een geldig excuus!
ahh.. ik vroeg me al af hoe het zat dat ik ineens team van de maand was.. ik snapte er al niks van..quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:58 schreef OcinSnetram het volgende:
Waar blijven de foto's?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:02 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ahh.. ik vroeg me al af hoe het zat dat ik ineens team van de maand was.. ik snapte er al niks van..![]()
ik zal hem eens invullen tussen het klussen door
haha.. het ziet er zo verschrikkelijk uit dat ik het niet durf te laten zien..quote:
Gewoon doen manquote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:25 schreef MrMoon het volgende:
[..]
haha.. het ziet er zo verschrikkelijk uit dat ik het niet durf te laten zien..![]()
de vorige bewoner hield nogal van rose..
En wederom 3 spelers op de transferlijst deze week.quote:Heiko de Caluwé: Zijn beoordeling op het gebied van passen steeg van waardeloos naar slecht.
Vasily Shuenkov: Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van passen van goed naar uitstekend.
Arkadiy Pomazun: Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van passen van goed naar uitstekend.
Igor Gerasimov: Zag zijn mate van passen toenemen van matig naar redelijk.
Aliaksej Shpakouski: Het keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in passen vooruit van matig naar redelijk.
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:02 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ahh.. ik vroeg me al af hoe het zat dat ik ineens team van de maand was.. ik snapte er al niks van..![]()
ik zal hem eens invullen tussen het klussen door
Is mn buuf verhuist dan!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:25 schreef MrMoon het volgende:
[..]
haha.. het ziet er zo verschrikkelijk uit dat ik het niet durf te laten zien..![]()
de vorige bewoner hield nogal van rose..
Dat dus.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb geen vleugelspelers.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:48 schreef FrituurVetPet het volgende:
Counter, Pic, alle mids en vleugelspelers aanvallend en vooral zijn centrale aanval tegenhouden, ik neem aan dat hij geen AOW speelt.
en dan bidden voor je centrale aanval.
Ik speel al (met deze stats hier boven) op aanvallend. Dus dat veranderd niet veel. Tenminste op mn verdediging na maar die moet wel sterk zijn anders komt hij er te makkelijk doorheen. Op Peekel na hebben ze geen noemenswaardig positiespel dus of dat nut heeft weet ik niet.quote:
Ok hoe kan ik een gerepositioneerde (hoe de fuck schrijf je dat?) speler op aanvallend zetten?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:33 schreef FrituurVetPet het volgende:
Ik bedoel dus Peekel op normaal, je gaat in mijn voorstel toch counteren dus schijt aan dat middenveld. Vervolgens Idema nog op aanvallend en even kijken in HO wat er gebeurt als je je twee vleugelbacks naar binnen zet. Ik neem aan dat hij met zijn stats AIM of normaal speelt en dus krijg je (veel) meer kansen door het midden dan op de vleugels.
Dat kan niet, maar je kunt het wel zo puzzelen zodat dat niet nodig isquote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ok hoe kan ik een gerepositioneerde (hoe de fuck schrijf je dat?) speler op aanvallend zetten?
Door mn pc problemen heb ik geen HO meer geïnstalleerd.(3x in 2 weken een fatale systeem crash)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |