Oh, dat is nice! Foxtrick was de belangrijkste om bij firefox te blijven!quote:Op maandag 22 maart 2010 19:05 schreef RealBizkit666 het volgende:
Er is tegenwoordig ook een FoxTrick voor Chrome. Ik denk dat ik dat eens ga proberen.
https://chrome.google.com(...)bndginomofgpagkjckik
meteen training omgezet naar keeper en defensive positions. Meerder spelers hadden wel wat aan verdedigen dus. Alleen wordt mn passentraining nu wat uitgesteld. Maar een 17.3 goed keeper/matig def is een klapper heb ik al gezienquote:Op maandag 22 maart 2010 19:10 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Lekker zeg! Die krijg je wel uitgetraind....althans, als je hem traint
Lekker spelertje ja!quote:
De bovenste gekocht voor 36k, anderhalve training gegeven.quote:22-03-2010
Je hebt een speler verkocht en 181 600 ¤ ontvangen.
22-03-2010
Je hebt een speler verkocht en 62 561 ¤ ontvangen
Echt lekker. Redelijk--->goed?quote:Op maandag 22 maart 2010 19:38 schreef Flappekz het volgende:
[..]
De bovenste gekocht voor 36k, anderhalve training gegeven.
De onderste gekocht voor 16k, 1 training gegeven.
Best geinig, skilltraden voor beginners
goed ---> uitstekend wingquote:Op maandag 22 maart 2010 19:53 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Echt lekker. Redelijk--->goed?
Klopt.quote:Op maandag 22 maart 2010 19:12 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Oh, dat is nice! Foxtrick was de belangrijkste om bij firefox te blijven!
idd.. ik weet alleen niet of Chrome wel wat is.. misschien toch maar eens proberen...quote:Op maandag 22 maart 2010 19:12 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Oh, dat is nice! Foxtrick was de belangrijkste om bij firefox te blijven!
Ik vind het wel wat!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 08:30 schreef MrMoon het volgende:
[..]
idd.. ik weet alleen niet of Chrome wel wat is.. misschien toch maar eens proberen...
Chrome is veel sneller dan Firefox in ieder geval.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 08:30 schreef MrMoon het volgende:
[..]
idd.. ik weet alleen niet of Chrome wel wat is.. misschien toch maar eens proberen...
icm hatyrick tool niet echt meer...quote:Op dinsdag 23 maart 2010 08:42 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Chrome is veel sneller dan Firefox in ieder geval.
Heb je het zelf getest, of alleen het commentaar gelezen?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:13 schreef elby1988 het volgende:
[..]
icm hatyrick tool niet echt meer...
Goed hequote:
Dat kan je zien bij promotiestatus, aan de rechterkant van je divisiepagina:quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:43 schreef Lyzio het volgende:
Ik zit in een VII competitie. Ik kan nog tweede worden als alles mee zit. Mijn vraag is of ik dan met die tweede plaats een promotie-duel ga spelen of niet?
quote:Divisie 7 » Promotie
Alle teams op de 1ste en 2de plaats worden gepromoveerd zonder kwalificatie.
Oepsquote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:46 schreef Flappekz het volgende:
Dat kan je zien bij promotiestatus, aan de rechterkant van je divisiepagina:
beide.. kan er ook door zijn beinvloed,al zie ik dat flap er ook last van had..quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:23 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Heb je het zelf getest, of alleen het commentaar gelezen?
Andere tags gebruiken johquote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:06 schreef elby1988 het volgende:
joe<b>pie me ls</b> van mijn coach is nog steeds normaal na 1 seizoen! ;-)
Verandert de piemel van je coach dan?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:06 schreef elby1988 het volgende:
joe<b>pie me ls</b> van mijn coach is nog steeds normaal na 1 seizoen! ;-)
het werkte welquote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Verandert de piemel van je coach dan?
mooi he zo'n appquote:
heteroseksuelen hebben ook gewoon piemels hoor, althans vrouwen en Flap uitgesloten natuurlijkquote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:19 schreef elby1988 het volgende:
[..]
kan het ook met hetroseksuele woorden? anders ideaal
Ik heb al een vriendquote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:58 schreef FrituurVetPet het volgende:
Iemand van jullie interesse in een Fat Boy?
[TK] Fat Boy Original Rood
Ook een fat boy?quote:
Het kan er mee doorquote:
Waarom al die piemelsquote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:03 schreef Robar het volgende:
Dat kloteding maar weer uitgezet, want de piemels vliegen me hier om de oren!
Iemand interess is één van mijn spelers?
Appie Melkhuizen
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:03 schreef Robar het volgende:
Appie Melkhuizen
Gelukkig keek ik eerst de link na voordat ik klikte... wel zo gunstig als je op het werk zitquote:
Je dacht dat ik je naar "www.piemels.nl" wilde sturen?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Gelukkig keek ik eerst de link na voordat ik klikte... wel zo gunstig als je op het werk zit
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:03 schreef Robar het volgende:
Appie Melkhuizen
Jouw ondertitel spreekt me op dit moment zo aan.quote:
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:44 schreef Robar het volgende:
[..]
lust alleen geen bier, maar daar vinden we wel wat op
[puss in boots mode] For you I could bequote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:53 schreef The_Hives het volgende:
[..]
![]()
je bent dus echt een wijfdaarom hou je zo van piemels
Ik accepteer je ook gewoon als man hoorquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:55 schreef Robar het volgende:
[..]
[puss in boots mode] For you I could be[/puss in boots mode]
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:21 schreef mindyourstep het volgende:
godzijdank, nu maar hopen dat die vorm stijgt.
Mn team draait boven verwachting goed maar hij daalt alleen maar . Toeval ?
Ook sterren moet je niet echt naar kijken....Belangrijke dingen zijn: Z'n hoofdstat, eventuele bijstats, vorm en conditie. Daarnaast ook een eventuele specialiteit.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:56 schreef mindyourstep het volgende:
Jamaar hij speelt maar 1 en soms 2 sterren. aan het begin wel 3 ?
Das altijd mooiquote:Op woensdag 24 maart 2010 08:37 schreef Gijs_ het volgende:
Mijn mannen hebben het overleefd in vietnam!
Omdat je je gulp niet dicht hadquote:
goed dat je het nog even meldtquote:Op woensdag 24 maart 2010 08:48 schreef Flappekz het volgende:
En vandaag natuurlijk weer de laatste wedstrijd van onze uber-jeugdleague! Vanavond meteen een nieuwe bouwen!
dat is dus wat er zo stonk!quote:
In welke zin hebben wij daaraan bijgedragenquote:Op woensdag 24 maart 2010 10:52 schreef Flappekz het volgende:
Mag jullie allen weer bedanken voor mn salaris van deze maand?
BEDANKT![]()
Ik ben toch ambtenaar ...quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
In welke zin hebben wij daaraan bijgedragen
quote:
jij ook bedankt voor mijn salarisquote:Op woensdag 24 maart 2010 10:52 schreef Flappekz het volgende:
Mag jullie allen weer bedanken voor mn salaris van deze maand?
BEDANKT![]()
Nee, das niet nodig. Een echte ambtenaar komt om 1600 uur thuis met qwerty in zn voorhoofd.quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Och ja.. hebben jullie tegenwoordig al bedden op de afdeling?
No prob, broquote:Op woensdag 24 maart 2010 11:03 schreef The_Hives het volgende:
[..]
jij ook bedankt voor mijn salaris
quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:05 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nee, das niet nodig. Een echte ambtenaar komt om 1600 uur thuis met qwerty in zn voorhoofd.
quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:05 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nee, das niet nodig. Een echte ambtenaar komt om 1600 uur thuis met qwerty in zn voorhoofd.
Ik werk bij een bank met staatsteunquote:
Ik heb net de rugleuning van mijn staatssteun ff wat verder naar achteren gezetquote:
Ik dacht dat hij het over gesubsidieerde cannabis had, zeg maar op "doktersrecept".quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:33 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ahja, Stufi....da's staatssteun voor beginners
Ook deze maand is netjes de 266 euro weer overgemaaktquote:Op woensdag 24 maart 2010 11:33 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ahja, Stufi....da's staatssteun voor beginners
Na 32 minuten 3-0 achterquote:Op woensdag 24 maart 2010 12:53 schreef Robar het volgende:na 7 minuten 1-0 achter in het altijd zonnige Spanje
Ik sta met rust 3-0 achter tegen allemaal voetballende Boratsquote:Op woensdag 24 maart 2010 13:04 schreef Robar het volgende:
[..]
Na 32 minuten 3-0 achter
Wat wil je? Voetballen als je Siësta hoort te houden.
Bij mij is het nu rust. 4-0 dus. Één van zijn spelers heeft een hogere TSI dan al mijn spelers bij elkaar opgeteldquote:Op woensdag 24 maart 2010 13:05 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik sta met rust 3-0 achter tegen allemaal voetballende Borats
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |