Het echte voetbal met een spel verglijken...quote:Op woensdag 30 december 2009 20:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nou leuk!
Gaat nergens over imo. Ze moeten maar alvast weer gaan werken aan een nieuwe ME die ook mee rekent hoeveel sterker een positie is dan de opositie en daar dan meer kansen over heen laten gaan. Dit niet omdat ik nou verloren heb maar ik vind die verdeling niet normaal. Zo gaat t bij t echte voetbal ook niet.
Als Robben speelt bij oranje op links, Huntelaar in t centrum en ik op rechts dan gaat toch echt 100% van alle aanvallen over links en t midden en niet over rechts.
23750 in het stadion van mijn tegenstander...quote:Op woensdag 30 december 2009 20:34 schreef Flappekz het volgende:
Gelukkig speelt mn tegenstander van volgende week in een redelijk stadion, 27k
Ik zal het wel even doen.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:35 schreef Outpost76 het volgende:
Waarom kan ik de op niet meer editen?![]()
Waarom zeggen ze dan steeds dat ze t realistischer proberen te maken?quote:Op woensdag 30 december 2009 20:33 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Het echte voetbal met een spel verglijken...
In HT hebben ze daarvoor de taktieken gemaakt...
Doen ze ook:quote:Op woensdag 30 december 2009 20:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waarom zeggen ze dan steeds dat ze t realistischer proberen te maken?
quote:Op woensdag 30 december 2009 20:37 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Doen ze ook:
Jij kan irl niet zo goed voetballen, dus je verliest
GotC is een onwijs goede voetbalster, dus ze wint
OK, misschien kan je wel goed voetballen, maar nooit zo goed als GotCquote:Op woensdag 30 december 2009 20:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Waarom denk jij trouwens dat ik niet voetballen kan?
Man ik was in t veld altijd heeel goed. T is dat ik geblesseerd raakte anders was ik er nu nog elke zondag te vinden!quote:Op woensdag 30 december 2009 20:41 schreef Flappekz het volgende:
[..]
OK, misschien kan je wel goed voetballen, maar nooit zo goed als GotC
ik heb dr eigenlijk nog nooit zien voetballen....
zolang het er maar niet meer dan 10 waren zeker?quote:Op woensdag 30 december 2009 20:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Man ik was in t veld altijd heeel goed. T is dat ik geblesseerd raakte anders was ik er nu nog elke zondag te vinden!
ok ok ik was heel goed in grassprietjes tellen.
Nee echt ik kon wel wat verder tellen!quote:Op woensdag 30 december 2009 20:51 schreef MrMoon het volgende:
[..]
zolang het er maar niet meer dan 10 waren zeker?
Hier ook jaquote:Op woensdag 30 december 2009 20:56 schreef elby1988 het volgende:
Stemming supporters: in de zevende hemel
Die zijn snel tevreden.. :|
Ik heb nu dus: " elke dag in deze divisie is een bonus" . Dat klopt ook wel, al denk ik dat ik misschien wel degradatie kan ontlopen..quote:Op woensdag 30 december 2009 21:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hier ook ja
Ik ben iig wel blij dat ze wat realistischer zijn geworden. Vorig jaar was het : "elke dag in deze divisie is een bonus"
Toen werd ik 2e
Nu is t : "ergens in de middenmoot is prima"
Kijk zo hoort t want dat had vorig seizoen ook gehoord ware t niet dat ik een paar wedstrijden gezwijnd heb waardoor ik 2e geworden ben.
Moet te doen zijn als je naar mijn vorige seizoen kijkt! 6e plaats moet zeker haalbaar zijn.quote:Op woensdag 30 december 2009 21:03 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Ik heb nu dus: " elke dag in deze divisie is een bonus" . Dat klopt ook wel, al denk ik dat ik misschien wel degradatie kan ontlopen..
Klinkt erg bekent.quote:Op woensdag 30 december 2009 21:10 schreef Ruudt het volgende:
Ik speel in de 2e ronde tegen FC Bal Op Dak
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 30 december 2009 22:33 schreef Gijs_ het volgende:
Hoi![]()
Zoals verwacht makkelijk door in de beker en ook volgende week een makkelijke tegenstander!
Je legt de lat dan ook altijd erg hoor wat betreft de bekerquote:Op woensdag 30 december 2009 22:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!![]()
Mijn tegenstander is wat lastig. (VIII met 210 hatstas vandaag. Ja echt! Goldfinger Kickers (1274716)) Maar goed als ik er dan uitgeknikkerd wordt omdat ik (zoals altijd in de 2e ronde) mn B team opstel heb ik iig WEL mn 1e doelstelling gehaald
Tja men loopt hier altijd te roepen dat ze een bepaalde ronde willen halen. Ik ben gewoon eerlijk en zeg dat ik er dan uit wil liggen.quote:Op woensdag 30 december 2009 22:56 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Je legt de lat dan ook altijd erg hoor wat betreft de beker
quote:Op woensdag 30 december 2009 23:08 schreef Happel het volgende:
4-2 verloren in de beker. Valt me nog mee, had wel verwacht kansloos ten onder te gaan. Stond 2-2 bij de rust.
Ik zou nooit uit de beker WILLEN, Er zit wel verschil in hoeveel moeite ik doe om er in te blijven. Vorig seizoen was het mijn doelstelling om zo lang mogelijk beker te spelen, dus speelde mijn A-team vaak op woensdag, en werd er zondags gepicd. Omdat ik dit seizoen wil overleven is het andersom. De focus ligt op de competitie, maar de beker blijft een leuke bron van inkomsten en extra pic-mogelijkheden. En elke wedstrijd is dan meegenomen!quote:Op woensdag 30 december 2009 23:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tja men loopt hier altijd te roepen dat ze een bepaalde ronde willen halen. Ik ben gewoon eerlijk en zeg dat ik er dan uit wil liggen.
Moet er wel bij zeggen dat ik mn tegenstander gevraagd heb of hij niet vol voor de winst wil gaan met zn volledige A team. Ik ga al seizoenen er uit met mn B team in de 2e ronde. Als hij er nl wel vol voor gaat is dat weer een tik voor mn TS. Mocht hij voor woensdag nog niet gereageerd hebben dan neem ik zelf actie waardoor ik misschien mn doelstelling alsnog misloop.
Voor je TS? Als je PIC speelt kan het nooit slecht zijn voor je TS toch? Hooguit voor de fans en het zelfvertrouwenquote:Op woensdag 30 december 2009 23:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tja men loopt hier altijd te roepen dat ze een bepaalde ronde willen halen. Ik ben gewoon eerlijk en zeg dat ik er dan uit wil liggen.
Moet er wel bij zeggen dat ik mn tegenstander gevraagd heb of hij niet vol voor de winst wil gaan met zn volledige A team. Ik ga al seizoenen er uit met mn B team in de 2e ronde. Als hij er nl wel vol voor gaat is dat weer een tik voor mn TS. Mocht hij voor woensdag nog niet gereageerd hebben dan neem ik zelf actie waardoor ik misschien mn doelstelling alsnog misloop.
quote:Op woensdag 30 december 2009 23:15 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Ik zou nooit uit de beker WILLEN, Er zit wel verschil in hoeveel moeite ik doe om er in te blijven. Vorig seizoen was het mijn doelstelling om zo lang mogelijk beker te spelen, dus speelde mijn A-team vaak op woensdag, en werd er zondags gepicd. Omdat ik dit seizoen wil overleven is het andersom. De focus ligt op de competitie, maar de beker blijft een leuke bron van inkomsten en extra pic-mogelijkheden. En elke wedstrijd is dan meegenomen!
Je denkt toch niet dat ik pic ga spelen met mn B team? Winnen doet ie toch al.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:26 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Voor je TS? Als je PIC speelt kan het nooit slecht zijn voor je TS toch? Hooguit voor de fans en het zelfvertrouwen
quote:Op woensdag 30 december 2009 23:31 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik wel, ja. Meestal verlies ik kansloos met 5-0 o.i.d.
Sorry als niemand morgen gereageerd heeft doe ik t maar ik moet nu mn bedje zoeken.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:39 schreef kristyle het volgende:
De volgende tegenstander in de beker kan ik ook hebben m(wel met de A-ploeg) en moet de zondag erna tegen de kampioen van vorig seizoen, die wel "maar" het 4e sterkste elftal heeft van de competitie.
Dus zou nog wel eens een ronde kunnen overleven maar dan krijg ik zondag( als ik mijn trainees laat spelen) een pandoering en kan slecht zijn voor TS, doelpuntensaldo en fans.
Maar goed dat ik nog een week heb om na te denken.
???quote:Op woensdag 30 december 2009 23:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik pic ga spelen met mn B team? Winnen doet ie toch al.
Ik richt mij dan ook niet puur op de beker, maar leg er de nadruk op, dit houdt dat ik rond ronde 4-5 mijn A-team gebruik voor de beker (en dus mijn trainees op zondag) en PIC in de competitie. Dit kan mij inderdaad een paar punten kosten, maar daarom doe ik het alleen in seizoenen dat ik niet degradeer, en niet verwacht kampioen te worden. En je bezoekersaantallen worden (naar mijn idee) bepaald door je fanmood en aantal supporters (en misschien divisie??). En winst in een bekerwedstrijd is over het algemeen vrij goed voor de eerste twee!quote:Op woensdag 30 december 2009 23:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]![]()
![]()
Tuurlijk is de beker een leuke inkomst bron maar om je all1 daar op te richten??? Zoals ik al zei heb ik geen zin om 2x mn A team op te moeten stellen daarom speel ik de 2e ronde met mn B team. Puur om mn tranies. jij kan wel leuk geld verdienen in de beker maar dat weegt niet op tegen het geld dat je verdient met je trainies. Daarbij komt als je je focust op je competitie verdien je op een gegeven moment meer per week dan wanneer je je niet op de competitie focust en in de 5e ronde er uit geknikkerd word. Puur door dat de behaalde resultaten in de competitie mee tellen voor je bezoekers aantal.
![]()
Juist als hij toch al gaat winnen zou ik piccen. Of je nu met 3-0 of 6-0 verliest zal niet heel veel uitmaken, maar je hogere teamgeest kan je in de competitie wel helpen.quote:[..]
quote:Vandaag kwamen er 60 toeschouwers naar Atherstone Park, waar het een lekker voetbalweertje was. De 3-5-2-opstelling van Spring zag er boeiend uit. De stadionspeaker verwelkomde het publiek en gaf de volgende basisopstelling: Hartland - Kalkema, Hallebeek, Hammer - Hoiting, Lubberding, Beumer, Lekkerkerker, Burg - Markus, Fanky.
De coach van Kokolishi had voor een 4-5-1-formatie gekozen. De volgende spelers verdienden volgens de trainer een basisplaats voor deze wedstrijd: Torres - den Hertog, Hermans, Rietbroek, Barneveld - Baselmans, van der Veer, Kuilman, Crans, Brion - Chiu.
Kokolishi probeerde zich te richten op aanvallen door het midden. De naam van Matthé Kalkema galmde door het stadion nadat hij in de 25e minuut na een aanval door het midden Spring op een 1-0 voorsprong had gezet. Spring leek onzeker over de te volgen strijdwijze, zodat de organisatie maar slecht bleek. Kokolishi stond nogal opportunistisch te spelen en de organisatie binnen het team viel terug naar redelijk. De onervaren Daniel Lubberding begon te pingelen vlakbij de zeer gevaarlijke Tygo Crans, die je zo'n kans niet twee keer hoeft te geven: het was meteen raak, 1-1. In de 44e minuut kwam Arne Fanky, na een mooie beweging door het midden, alleen voor de keeper te staan. Zijn schot ging echter net naast. Kokolishi kreeg in de 44e minuut een geweldige kans om te scoren uit een counter over links, maar het schot van Roberto Chiu zeilde hoog over. De linies sloten niet goed aan bij Kokolishi, dat veel balverlies leed. Het organisatieniveau zakte dan ook naar slecht. De ruststand was 1-1. Spring domineerde de wedstrijd en mocht 53 procent balbezit laten aantekenen.
De Spring-spelers namen tijdens de rust de aanpak nog eens goed door, waarna de organisatie redelijk werd. De Kokolishi-coach had het druk in de rust, want zijn spelers zaten vol vragen over de te volgen tactiek. Met enkele goed doordachte antwoorden wist hij ze echter weer scherp te krijgen, en daardoor steeg de organisatie naar redelijk. De stadionklok gaf 46 minuten aan toen de coach van Kokolishi besloot dat het tijd was om te wisselen. Roberto Chiu verliet met tegenzin het veld. Roelof van der Brink kwam er voor hem in. In de 46e minuut gaf de scheidsrechter aan dat er gewisseld kon worden. Dirk Kuilman van Kokolishi verliet het veld; Glenn van Cromvoirt nam zijn plaats in. Na 46 minuten wilde de coach van Spring wel eens een andere speler aan het werk zien. Hij haalde Daniel Lubberding naar de kant en bracht Ermanno Zambonelli in. Spring-speler Falco Markus gaf na 64 minuten het thuisteam een 2-1 voorsprong na een aanval over de rechterkant. Na 71 minuten gaf Kokolishi de bal vanuit een vrije trap hoog voor in de zestienmeter. Het leek hier om een goed ingestudeerde actie te gaan, want de bal werd teruggekopt en bereikte Roelof van der Brink. Deze had alle ruimte om de bal in de hoek te plaatsen en zo de 2-2 te scoren. De spelers van Spring hadden duidelijk problemen om elkaar te vinden en de organisatie liep terug naar redelijk. De gasten namen de leiding in de 74e minuut toen een aanval over de rechterzijde uitmondde in een doelpunt van Roelof van der Brink. Hij liet hiermee de 2-3 aantekenen. Spring had met 55 procent balbezit een veldoverwicht.
Claus Beumer was vandaag overduidelijk de meest opvallende speler bij Spring. Dennis Hammer had vandaag simpelweg niet z'n dag. Willem van der Veer deed vandaag ongelooflijk zijn best voor Kokolishi. Het spel van Aaron Brion viel echter tegen. Het is maar de vraag of er van hem volgend seizoen een voetbalplaatje wordt gedrukt. Eindresultaat: 2-3.
OMG Outpost.... PIC is juist slim als je toch zeker weet dat je verliest... het is altijd handig voor je TS in de competitiequote:Op woensdag 30 december 2009 23:38 schreef Outpost76 het volgende:
Daar ben ik het mee eens. Als je zeker weet dat je verliest: Altijd PICcen!quote:Op donderdag 31 december 2009 09:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
OMG Outpost.... PIC is juist slim als je toch zeker weet dat je verliest... het is altijd handig voor je TS in de competitie
Toch fijn dat we het eens zijnquote:Op donderdag 31 december 2009 10:14 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens. Als je zeker weet dat je verliest: Altijd PICcen!
Dat zijn wel wel vaker, toch? Onze jonkies konden het gisteren trouwens niet echt eens worden he?quote:Op donderdag 31 december 2009 10:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Toch fijn dat we het eens zijn
Zijn we wel vaker ja...toch fijn dat je haptquote:Op donderdag 31 december 2009 10:20 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat zijn wel wel vaker, toch? Onze jonkies konden het gisteren trouwens niet echt eens worden he?
Ja echt logies is t niet. maar er zit wel logica in. Als je dan verliest met 10-0 is t een grotere klap voor je ts dan wanneer je normaal speelt en met 5-0 verliest dacht ik.quote:
Je TS speelt toch geen enkele rol bij de grootte van een nederlaag? Dat heeft toch enkel invloed op je fans en zelfvertrouwen?quote:Op donderdag 31 december 2009 10:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja echt logies is t niet. maar er zit wel logica in. Als je dan verliest met 10-0 is t een grotere klap voor je ts dan wanneer je normaal speelt en met 5-0 verliest dacht ik.
Maar goed lama ik moet geen dronke uitspraken gaan verdedigen.
Hmmm, ik voel hier een koei aankomen!quote:Op donderdag 31 december 2009 10:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja echt logies is t niet. maar er zit wel logica in. Als je dan verliest met 10-0 is t een grotere klap voor je ts dan wanneer je normaal speelt en met 5-0 verliest dacht ik.
En mn trainies dan? Als ik mn A team zou opstellen gaan mn trainies uit mn B team er aan omdat ze geen training krijgen daarom vind ik de beker ruk en ga ik er niet voor. Maar je beredenering klopt wel aardig.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:57 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Ik richt mij dan ook niet puur op de beker, maar leg er de nadruk op, dit houdt dat ik rond ronde 4-5 mijn A-team gebruik voor de beker (en dus mijn trainees op zondag) en PIC in de competitie. Dit kan mij inderdaad een paar punten kosten, maar daarom doe ik het alleen in seizoenen dat ik niet degradeer, en niet verwacht kampioen te worden. En je bezoekersaantallen worden (naar mijn idee) bepaald door je fanmood en aantal supporters (en misschien divisie??). En winst in een bekerwedstrijd is over het algemeen vrij goed voor de eerste twee!
zie mn uitleg aan FVP hierbovenquote:Juist als hij toch al gaat winnen zou ik piccen. Of je nu met 3-0 of 6-0 verliest zal niet heel veel uitmaken, maar je hogere teamgeest kan je in de competitie wel helpen.
Ik zou all1 voor de beker gaan als je m makkelijk winnen kan en je kans op t kampioenschap niet verklooit daarmee. Als je tenminste je B team trainies een week geen training geven wil.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:39 schreef kristyle het volgende:
De volgende tegenstander in de beker kan ik ook hebben m(wel met de A-ploeg) en moet de zondag erna tegen de kampioen van vorig seizoen, die wel "maar" het 4e sterkste elftal heeft van de competitie.
Dus zou nog wel eens een ronde kunnen overleven maar dan krijg ik zondag( als ik mijn trainees laat spelen) een pandoering en kan slecht zijn voor TS, doelpuntensaldo en fans.
Zoals ik al zei ik zal geen dronken uitspraken gaan verdedigen. Ik was gisteren avond niet bepaalt nuchter toen ik die uitspraak deed.quote:Op donderdag 31 december 2009 10:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je TS speelt toch geen enkele rol bij de grootte van een nederlaag? Dat heeft toch enkel invloed op je fans en zelfvertrouwen?
Koei is voor domme acties niet voor domme uitspraken.quote:Op donderdag 31 december 2009 10:38 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Hmmm, ik voel hier een koei aankomen!![]()
Maar ga je eens verdiepen in de effecten van een verlies op je TS...
...die zijn er niet!
Snel PIC instellen dusquote:Op donderdag 31 december 2009 10:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Koei is voor domme acties niet voor domme uitspraken.
Nou ja, als je ook al seizoenen naar die uitspraak zou handelen, zou het een heel ander verhaal zijn hoorquote:Op donderdag 31 december 2009 10:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Koei is voor domme acties niet voor domme uitspraken.
In de beker krijg je na 3 ronden 200k per week. Je moet heel erg goed je best doen om dat te krijgen met je trainees. Dat lukt je alleen als je gaat skilltraden. Daarnaast krijg je er meer fans bij, en deze fans zorgen weer voor extra inkomsten en voor meer toeschouwers tijdens de normale wedstrijden.quote:Op donderdag 31 december 2009 10:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En mn trainies dan? Als ik mn A team zou opstellen gaan mn trainies uit mn B team er aan omdat ze geen training krijgen daarom vind ik de beker ruk en ga ik er niet voor. Maar je beredenering klopt wel aardig.![]()
[..]
zie mn uitleg aan FVP hierboven
[..]
Ik zou all1 voor de beker gaan als je m makkelijk winnen kan en je kans op t kampioenschap niet verklooit daarmee. Als je tenminste je B team trainies een week geen training geven wil.
Verliezen kan niet slecht zijn voor je TS. Je TS wordt (in wedstrijdverband) alleen beinvloed als je MOTS of PIC speelt. Dus als je verliest zondag en je hebt gewoon normaal gespeeld, dan blijft je TS hetzelfde.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:39 schreef kristyle het volgende:
Ik speel normal. Aangezien ik in de bekerwedstrijd ook weer kan PIC'en. De wedstrijd in de zondag daarna moet ik nog even kijken. Dat ligt eraan wat Laika in zijn wedstrijden doet.quote:Op donderdag 31 december 2009 11:55 schreef Gijs_ het volgende:
Hmmm, zondag niet PIC'en is funest voor m'n TS de komende weken, dat wordt m'n eerste wedstrijd V dus ingecalculeerd verliezen!
Ja, ik vraag me af of ik als ik normaal speel wel kans heb met m'n huidige TS... ik speel ook nog eens uit namelijk!quote:Op donderdag 31 december 2009 11:58 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik speel normal. Aangezien ik in de bekerwedstrijd ook weer kan PIC'en. De wedstrijd in de zondag daarna moet ik nog even kijken. Dat ligt eraan wat Laika in zijn wedstrijden doet.
Als ik eerlijk ben. Dan denk ik niet dat je kunt winnen van AXE. Deze heeft een sterk middenveld op zich. En jij hebt inderdaad het nadeel van het uitteam zijn. PIC lijkt me verstandig dan. In mijn ogen zijn Laika en Serp de zwakste uit de competitie, dus daar zul je gewoon van moeten winnen voor het lijfsbehoud.quote:Op donderdag 31 december 2009 12:00 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ja, ik vraag me af of ik als ik normaal speel wel kans heb met m'n huidige TS... ik speel ook nog eens uit namelijk!
Precies mijn gedachte!quote:Op donderdag 31 december 2009 12:04 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als ik eerlijk ben. Dan denk ik niet dat je kunt winnen van AXE. Deze heeft een sterk middenveld op zich. En jij hebt inderdaad het nadeel van het uitteam zijn. PIC lijkt me verstandig dan. In mijn ogen zijn Laika en Serp de zwakste uit de competitie, dus daar zul je gewoon van moeten winnen voor het lijfsbehoud.
De trainees die ik heb zijn redelijk op niveau en spelen in zon week op zondag in de competitie. Zodra de beker over is vul ik mijn resterende trainingsplekken op met 17-jarige die ik 1 of 2 niveaus optrain. Ik heb toch geen geld om al mijn trainingsplekken (14) te vullen met spelers van hoog niveau...quote:Op donderdag 31 december 2009 10:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En mn trainies dan? Als ik mn A team zou opstellen gaan mn trainies uit mn B team er aan omdat ze geen training krijgen daarom vind ik de beker ruk en ga ik er niet voor. Maar je beredenering klopt wel aardig.![]()
[..]
wel opvallend dat elke keer als je domme uitspraken doet, je zogenaamd dronken was..quote:Op donderdag 31 december 2009 10:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Altijd dronken FTWquote:Op donderdag 31 december 2009 13:01 schreef MrMoon het volgende:
[..]
wel opvallend dat elke keer als je domme uitspraken doet, je zogenaamd dronken was..
Ja, het moet natuurlijk wel een uitdaging blijven hequote:Op donderdag 31 december 2009 13:06 schreef RemCOW het volgende:
Ik speel zowel in de competitie als in de beker met mijn a-spelers. Mijn trainees zijn alleen skill trades, dus aan het eind van het afgelopen seizoen heb ik geen trainees meer. Zodra ik uit de beker ben (hopelijk ronde 7), ga ik weer b-spelers aantrekken. Zou toch zonde zijn om laag in je competitie te eindigen, of vroeg in de beker er uit te liggen???
Ben niet zo heel blij met de transfermarkt. Een vleugelverdediger die ik kocht op z'n 24e was toen zo'n 3.4 miljoen waard, en is op z'n 27e voor 2.6 miljoen er uit gegaan... 800k verlies op draaien (tel ik de 7% verlies op transferkosten nog niet eens mee) is niet erg fijn.
Ik kies m'n spelers nu maar zo uit dat ze over de periode dat ik ze hou het minste verlies draaien.... Maarja, zo wordt het wel steeds moeilijker: én ze moeten de goede skills hebben, liefst ook nog leuke specialiteit, liefst niet agressief e.d. én de goede leeftijd. Bah...
Ja leuk daar moet je wel geld voor hebben. Ik train nog steeds m'n B team spelers op tot ze goed genoeg zijn om een speler uit mn A team te vervangen en die verkoop ik dan. Dus een paar weken bekeren is klote waardoor ze nooit op tijd op een aardig niveau zitten. Skill traiding is mij te veel werk dus dat wordt m niet.quote:Op donderdag 31 december 2009 11:14 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
In de beker krijg je na 3 ronden 200k per week. Je moet heel erg goed je best doen om dat te krijgen met je trainees. Dat lukt je alleen als je gaat skilltraden. Daarnaast krijg je er meer fans bij, en deze fans zorgen weer voor extra inkomsten en voor meer toeschouwers tijdens de normale wedstrijden.
Daarnaast kan ik met mijn team makkelijk voor het kampioenschap gaan, en ook eenvoudig de 5/6e ronde van de beker halen. Dat is het voordeel van een gebalanceerd team, en reserve spelers die bijna net zo goed zijn als de basisspelers.
Tja dat krijg je er van als je niets te doen hebt en dan met bier achter de pc gaat zitten.quote:Op donderdag 31 december 2009 13:01 schreef MrMoon het volgende:
[..]
wel opvallend dat elke keer als je domme uitspraken doet, je zogenaamd dronken was..
Iedere dag dronken is ook een regelmatig leven!quote:Op donderdag 31 december 2009 13:01 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Altijd dronken FTW
dan heb je tenminste nooit een hangover
Op die manier zul je nooit hogerop komen. Je zult echt een lijn moeten gaan trekken tussen je A-team en je trainees. Door het roulatiesysteem wat jij hanteert zul je op een bepaald punt het maximum bereikt hebben. Ik denk dat dat V is.quote:Op donderdag 31 december 2009 13:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja leuk daar moet je wel geld voor hebben. Ik train nog steeds m'n B team spelers op tot ze goed genoeg zijn om een speler uit mn A team te vervangen en die verkoop ik dan. Dus een paar weken bekeren is klote waardoor ze nooit op tijd op een aardig niveau zitten. Skill traiding is mij te veel werk dus dat wordt m niet.
Dit dus. Al kan ik wel komende woensdag mijn 2 resterende trainees opstellen in de hoop dat ze stijgen zodat ik deze ook nog kan verkopen.quote:Op donderdag 31 december 2009 13:06 schreef RemCOW het volgende:
Ik speel zowel in de competitie als in de beker met mijn a-spelers. Mijn trainees zijn alleen skill trades, dus aan het eind van het afgelopen seizoen heb ik geen trainees meer. Zodra ik uit de beker ben (hopelijk ronde 7), ga ik weer b-spelers aantrekken. Zou toch zonde zijn om laag in je competitie te eindigen, of vroeg in de beker er uit te liggen???
Klopt, eigenlijk liep ik in VI daar al tegen aan.quote:Op donderdag 31 december 2009 13:30 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Op die manier zul je nooit hogerop komen. Je zult echt een lijn moeten gaan trekken tussen je A-team en je trainees. Door het roulatiesysteem wat jij hanteert zul je op een bepaald punt het maximum bereikt hebben. Ik denk dat dat V is.
Ja ik ook, helemaal omdat ik mijn laatste vriendschappelijke wedstrijd was vergetenquote:Op donderdag 31 december 2009 13:31 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dit dus. Al kan ik wel komende woensdag mijn 2 resterende trainees opstellen in de hoop dat ze stijgen zodat ik deze ook nog kan verkopen.
Ik weet dat jij dit zo doet. Knap dat je t vol kan houden mij lijkt t teveel werk en dat is niet mijn bedoeling van hattrick.quote:Op donderdag 31 december 2009 13:06 schreef RemCOW het volgende:
Dat weet ik. Het is al eens eerder gepasseerd. Ik zie wel, voorlopig ben ik eigenwijs en ga woensdag weer met mn B team spelen.quote:Op donderdag 31 december 2009 13:30 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Op die manier zul je nooit hogerop komen. Je zult echt een lijn moeten gaan trekken tussen je A-team en je trainees. Door het roulatiesysteem wat jij hanteert zul je op een bepaald punt het maximum bereikt hebben. Ik denk dat dat V is.
Geen idee.quote:Op donderdag 31 december 2009 14:04 schreef Flappekz het volgende:
[..]
PIC? Waarom in hemelsnaam PIC?
Nou, afgelopen seizoen was het minder succesvol, ook omwille de tijd inderdaad...quote:Op donderdag 31 december 2009 14:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik weet dat jij dit zo doet. Knap dat je t vol kan houden mij lijkt t teveel werk en dat is niet mijn bedoeling van hattrick.
[..]
Van t zelfde!quote:Op donderdag 31 december 2009 18:55 schreef Gijs_ het volgende:
Fijne avond, jaarwisseling en nacht iedereen!
Welkom welkom!quote:Op donderdag 31 december 2009 18:37 schreef Gwunnik het volgende:
Doe sinds kort mee aan Hattrick. Heb je zin in een makkelijke friendly, mn team heet VVLK (oude voetbalclub).
Ben alleen ook meteen met een jeugdopleiding begonnen, maar heb nog een vraagje. 'Pulldatum'... wat is dat precies? Is het de het aantal dagen waarna de speler gepromoveerd kan worden? Dat dacht ik namelijk, maar geloof dat t toch wat anders is :S
alvast bedankt...
sorry... zie het al... beetje te vroeg met het stellen van vragen
Pulldatum is niks anders dan de datum waarop je een speler aan hebt getrokken of niet? Stom
Heb ik wel meteen een andere vraag... gebruiken jullie ook http://www.hattrick-youthclub.org/ voor het bijhouden van je jeugdteam, of een andere site (of prog)? Heb het idee dat deze wel goed is, maarja... ben net nieuw...
quote:Mikael Rantalainen: Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op passen steeg hij van redelijk naar goed.
En nu weer terug naar vleugelspelquote:Alejandro Moral Perez [playerid=254397665]
18 jaar en 61 dagen, volgende verjaardag: 21-02-2010
Geboren in: España
goed in vorm, conditie redelijk
Een controversieel persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Eigenaar: YMFC (sinds 16-08-2009 (13/39), 1s 3w 5d)
Total Skill Index (TSI): 4 410
Loon: 1 116 ¤ (930 ¤) /week inclusief 20% bonus 17 856 ¤ / seizoen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: uitstekend Passen: waardeloos
Vleugelspel: formidabel Verdedigen: slecht
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
Wat bedoel je hiermee? Voor je A team volwaardige A spelers kopen die slechts als bijkomend voordeel hebben dat ze tijdens hun tijd bij je team ook opgetraind worden?quote:Op donderdag 31 december 2009 13:30 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Of spelers die helemaal niet getraind worden.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:23 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Wat bedoel je hiermee? Voor je A team volwaardige A spelers kopen die slechts als bijkomend voordeel hebben dat ze tijdens hun tijd bij je team ook opgetraind worden?
Maar ze worden toch automatisch getraind als ze in je trainingslinie staan? Of heb jij bijvoorbeeld echt 27jarigen in je defensie staan op zondag? Of bedoel je soms jouw switch tussen formaties op zondag/woensdag?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:27 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Of spelers die helemaal niet getraind worden.
Klopt. Nee. Nee.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:30 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Maar ze worden toch automatisch getraind als ze in je trainingslinie staan? Of heb jij bijvoorbeeld echt 27jarigen in je defensie staan op zondag? Of bedoel je soms jouw switch tussen formaties op zondag/woensdag?
Ik hanteer ook een roulatiesysteem, ik sta open voor suggesties/tips hoe ik het anders moet doenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:17 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Klopt. Nee. Nee.
Waar het mij om ging is dat mensen een roulatiesysteem hanteren op hun trainingslinie. En dat kun je niet vol houden in de hogere divisies.
Allereerst kijk ik eigenlijk vrijwel alleen naar het loon. Daarnaast is het ook nog de vraag hoe de speler in zijn andere stats zit. Is wel interessant om dat ook even te weten dus.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:20 schreef augurkenkoning het volgende:
Ik heb nog een vraag over tico psi.
Ik zie op de transfermarkt een speler staan die passable (6) heeft op de hoofdskill.
psico zegt echter dit:
PsicoTSI Terminus Edition 1.0.21
Playmaking [Form=High]=7.17
Playmaking [Form=Average]=7.18
Playmaking [Form=Low]=7.19
Is dit nou een gagarandeerde stijger na 1 week training, of zit psico hier helemaal fout?
Kun je me het spelersid geven?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:27 schreef augurkenkoning het volgende:
Hmm, oke..
Ik kan niet inshcatten hoe dat zit met loon. Heb je dat zelf bij al je spelers bijgehouden, of zijn daar tabellen voor?
Voor een skilltrade moet je niet teveel bijstats zoeken, die vertroebelen het beeld.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:17 schreef augurkenkoning het volgende:
Ik zoek altijd op dubbel matig bijstat (:
Maar ik begin te begrijpen hoe je te werk gaat. Het zal nog een flink aantal transfers duren voordat ik'/t een beetje door heb vrees ik (:
Maximaal 1 keer matig.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:17 schreef augurkenkoning het volgende:
Ik zoek altijd op dubbel matig bijstat (:
Maar ik begin te begrijpen hoe je te werk gaat. Het zal nog een flink aantal transfers duren voordat ik'/t een beetje door heb vrees ik (:
quote:
Hier doet hij het prima hoor!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:46 schreef DJqbl5 het volgende:
meer mensen bij wie Hattrick Organizer het niet doet?
quote:Andrzej Malek
Polska 18 jaar en 35 dagen
Een sympathiek persoon die kalm en berucht is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een redelijk leider.
Eigenaar: Sticky Fingaz (sinds 26-08-2009)
Total Skill Index (TSI): 4 900
Loon: 1 284 ¤/week inclusief 20% bonus
Specialiteit: Snel
Huidige vaardigheden
Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 2/20 waardeloos
Positiespel: 9/20 formidabel
Vleugelspel: 3/20 slecht
Passen: 7/20 goed
Scoren: 2/20 waardeloos
Spelhervatting: 1/20 rampzalig
quote:1-01-2010 Seizoen 30, Wedstrijdronde 1
Het keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in passen vooruit van zwak naar matig.
21-09-2009 Seizoen 29, Wedstrijdronde 3
Zijn vaardigheden op het gebied van passen namen af van matig tot zwak.
quote:7. Johan Veldman (CM) (93225051)
29 jaar en 105 dagen, volgende verjaardag: 08-01-2010
Nederland
goed in vorm, conditie uitstekend
Een controversieel persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft formidabel ervaring en is een matig leider.
Eigenaar: TeamKoekje
(sinds 01-01-2010 (1/41), )
Total Skill Index (TSI): 124 770
Loon: 76 690 ¤/week
1 227 040 ¤ / seizoen
Huidige vaardigheden
Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 3/20 slecht
Positiespel: 17/20 mythisch
Vleugelspel: 2/20 waardeloos
Passen: 7/20 goed
Scoren: 5/20 matig
Spelhervatting: 4/20 zwak
Reserve vleugel. En die zoek ik nog steeds. Maar ik heb een geblesseerde middenvelder en ik wilde toch wat sterker voor de dag komen zondag, omdat dan het team met het sterkste middenveld (op mij na) op bezoek komt.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:20 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Prijzig per week. Ik dacht dat je een reserve speler zocht?
Bahquote:Op zaterdag 2 januari 2010 09:55 schreef TheVulture het volgende:
Happy Newyear
Al is mijn nieuwjaar kut begonnen met een dikke oogontsteking op nieuwjaarsochtend
Wow,,quote:Op zaterdag 2 januari 2010 10:56 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Bah![]()
Bij mij is er voor de deur iemand doodgereden, om kwart over 12 ofzo. Lekker dan, wens je net iedereen veel voorspoed in het nieuwe jaar...
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 10:56 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Bah![]()
Bij mij is er voor de deur iemand doodgereden, om kwart over 12 ofzo. Lekker dan, wens je net iedereen veel voorspoed in het nieuwe jaar...
Ik heb eigenlijk nog geen idee wie het is. Ik probeer daar achter te komen maar vooralsnog zonder succes. (ben nu ook niet thuis dus vandaar)quote:
Wat weet jij nu van een kut?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:19 schreef TheVulture het volgende:
Tja het blijft knap kut om zo aan je einde te komen
Ik ben er ooit uitgekomenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:20 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Wat weet jij nu van een kut?
Ahh ok, bij een straat denk ik altijd meteen zo'n 30km weggetje.. Bij ons in de straat kun je nooit rijden om kwart over 12,,,quote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:14 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nog geen idee wie het is. Ik probeer daar achter te komen maar vooralsnog zonder succes. (ben nu ook niet thuis dus vandaar)
@ Elby: Hier een google streetview van de straat:
De auto kwam vanuit de verte en reed richting de brug (in je rug op de foto). Dat is een doorgaande hoofdweg binnen Utrecht richting de snelweg. Redelijk dom om daar je vuurwerk af te gaan steken. Te meer daar er ruimte zat is in de vorm van paralelweggetjes/fietspaden etc.
Vullie én Koekie, zie het plaatje in de OPquote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:36 schreef Gijs_ het volgende:
Wie waren de winnaars van de gouden schoen ook alweer?
Dankje!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:46 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Vullie én Koekie, zie het plaatje in de OP
moest er wel ff heel hard naar zoeken
Hoeraaaaaaaaquote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:48 schreef Gijs_ het volgende:
De winnaars!
[Hattrick] Awards seizoen 29
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:48 schreef Gijs_ het volgende:
De winnaars!
[Hattrick] Awards seizoen 29
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:54 schreef Flappekz het volgende:
Ligt het aan mij, of begint HT een beetje saai te worden?
Niet eensquote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:58 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Bedoel je daarmee dat ik saai ben?
Dan ist goedquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:03 schreef GotC het volgende:
[..]
Niet eens
Laten we maar weer snel hiermee stoppen voordat iemand iets over het tegen elkaar praten zegt
Nooit gedacht dat jij hattrick saai zou vindenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:04 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dan ist goed
Maar wat bedoel je dan wel?
Ik speel het momenteel op een saaie manier eh, dat zal t zijnquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:04 schreef GotC het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat jij hattrick saai zou vinden
Wat let je om het anders te doen?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:05 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik speel het momenteel op een saaie manier eh, dat zal t zijn
Als ik zie hoe vaak je hier post kan je ook niet zeggen dat je de tijd niet hebt!quote:
Daar heb je een punt. Misschien tijd voor een nieuwe uitdaging....hmmmmmquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:46 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Als ik zie hoe vaak je hier post kan je ook niet zeggen dat je de tijd niet hebt!
Plus dat de uitdaging van de tegendoelpunten ook weg is én niet meer te halen is voor iemand anders dankzij de nieuwe regeles in de ME.
Hoeveel HT geld heb je nu ?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:47 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Daar heb je een punt. Misschien tijd voor een nieuwe uitdaging....hmmmmm
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:50 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Hehe, lees de post boven je. GMTA
Dat is een uitdaging die ik wellicht wel naast handhaving zou kunnen aangaanquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:52 schreef Gijs_ het volgende:
[..]![]()
Ja, twee posts achter elkaar verwacht ik alleen van Outpost en Koekie, in hun goede periode.![]()
Maar ik denk dat je met de helft al zou kunnen handhaven.
Maar mocht je beslissen nog een seizoen af te zakken, dan is een nieuwe meet organiseren misschien een uitdaging?
Lijkt me een goed plan!! En wanneer je het niet op een zaterdag doet maakt het de mensen van veraf volgens mij ook niet zoveel uit, waar dat nog een paar studenten zijn met een OV-jaarkaart.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:53 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat is een uitdaging die ik wellicht wel naast handhaving zou kunnen aangaan
Jah, daar heb ik nooit rekening mee moeten houden...nooit student geweest, tot 3 maanden geleden. Maar deeltijd telt nietquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:55 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Lijkt me een goed plan!! En wanneer je het niet op een zaterdag doet maakt het de mensen van veraf volgens mij ook niet zoveel uit, waar dat nog een paar studenten zijn met een OV-jaarkaart.
Hangt van veel factoren af. Maar ik denk dat je beste vleugeltrainees al meekunnen. Wanneer je een verdedigend ingestelde trainer hebt heb je weinig nodig, gezien de aanvalsratings van je tegenstanders. Ik denk dat je met een drietal oude goede middenvelders en 2 fatsoenlijke aanvallers een heel eind komt!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:56 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Jah, daar heb ik nooit rekening mee moeten houden...nooit student geweest, tot 3 maanden geleden. Maar deeltijd telt niet
Zit ff te denken....welke niveau's stats zullen voldoende zijn voor handhaving?
Mids zijn ook de eersten waar ik nu naar zoek. Misschien nog een keeper aanschaffen ook...quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:59 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Hangt van veel factoren af. Maar ik denk dat je beste vleugeltrainees al meekunnen. Wanneer je een verdedigend ingestelde trainer hebt heb je weinig nodig, gezien de aanvalsratings van je tegenstanders. Ik denk dat je met een drietal oude goede middenvelders en 2 fatsoenlijke aanvallers een heel eind komt!
Als je er echt voor gaat is het wellicht jammer dat je er nu pas achter komt, nu de prijzen weer wat stijgen!!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:01 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Mids zijn ook de eersten waar ik nu naar zoek. Misschien nog een keeper aanschaffen ook...
Het is ook weer niet zo dat ik vreselijk ga smijten met geld.... En ik heb ook nog wel wat kapitaal rondlopen in de zin van trainees natuurlijkquote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:03 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Als je er echt voor gaat is het wellicht jammer dat je er nu pas achter komt, nu de prijzen weer wat stijgen!!
Maar ja, met zo'n bankrekening boeit dat ook eigenlijk niet!
quote:Het roer gaat weer om!
Misschien moeten we maar weer eens serieus worden...
Ik ben benieuwd waar je mee op de proppen komt!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:05 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Het is ook weer niet zo dat ik vreselijk ga smijten met geld.... En ik heb ook nog wel wat kapitaal rondlopen in de zin van trainees natuurlijk
Jaaa een meet!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:55 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Lijkt me een goed plan!! En wanneer je het niet op een zaterdag doet maakt het de mensen van veraf volgens mij ook niet zoveel uit, waar dat nog een paar studenten zijn met een OV-jaarkaart.
Komt net terug van werk..quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:15 schreef Flappekz het volgende:
Valt nog niet mee, ff snel een team bij elkaar kopen
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:46 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Komt net terug van werk..
Hoever ben je al?;)
quote:Ramiro Andrés Tesone [playerid=77379280]
30 jaar en 64 dagen, volgende verjaardag: 19-02-2010
Geboren in: Argentina
redelijk in vorm, conditie uitstekend
Een sympathiek persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft formidabel ervaring en is een slecht leider.
Eigenaar: YMFC (sinds 02-01-2010 (1/41), )
Total Skill Index (TSI): 48 100
Loon: 31 980 ¤ (26 650 ¤) /week inclusief 20% bonus 511 680 ¤ / seizoen
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: reusachtig Passen: uitstekend
Vleugelspel: matig Verdedigen: slecht
Scoren: zwak Spelhervatting: redelijk
quote:Xavier Descamps [playerid=109282744]
29 jaar en 108 dagen, volgende verjaardag: 06-01-2010
matig in vorm, conditie goed
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft redelijk ervaring en is een slecht leider.
Total Skill Index (TSI): 29 960
Loon: 25 092 ¤ (20 910 ¤) /week inclusief 20% bonus 401 472 ¤ / seizoen
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: bovennatuurlijk Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
quote:Reinoud Eveleens [playerid=94139003]
29 jaar en 83 dagen, volgende verjaardag: 31-01-2010
Geboren in: Nederland
redelijk in vorm, conditie redelijk
Een populair persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft uitmuntend ervaring en is een rampzalig leider.
Total Skill Index (TSI): 48 380
Loon: 24 830 ¤/week 397 280 ¤ / seizoen
Fysiek: Geblesseerd, maar inzetbaar
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: bovennatuurlijk Passen: waardeloos
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: uitmuntend
Scoren: slecht Spelhervatting: buitenaards
Spitsen zijn een helquote:Hannes Mayerhofer [playerid=97484862]
30 jaar en 39 dagen, volgende verjaardag: 16-03-2010
Geboren in: Österreich
redelijk in vorm, conditie goed
Een controversieel persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft goed ervaring en is een slecht leider.
Total Skill Index (TSI): 46 790
Loon: 21 756 ¤ (18 130 ¤) /week inclusief 20% bonus 348 096 ¤ / seizoen
Specialiteit: Technisch
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: bovennatuurlijk Passen: briljant
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: slecht
Scoren: rampzalig Spelhervatting: slecht
Dat kapitaal zien we dan wel weerquote:Op zondag 3 januari 2010 00:10 schreef elby1988 het volgende:
Vind je het niet een beetje kapitaalvernietiging?
Wel leuke spelers btw
Lang genoegquote:Op zondag 3 januari 2010 00:10 schreef RealBizkit666 het volgende:
Je hebt het afzakken niet lang vol gehouden.
Wel leuk dat je er weer voor gaat.
quote:Op zondag 3 januari 2010 00:12 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat kapitaal zien we dan wel weer
[..]
Lang genoeg
Heb mezelf net een middenvelder teveel gekocht
Ik ben ráááááááázend snelquote:Op zondag 3 januari 2010 00:14 schreef elby1988 het volgende:
Nog 8 miljoen te gaan zie ik
Hoe reageer je trouwens zo belachelijk snel op Fok! berichten.. Hopeloos aan het klikken
Idd... nu nog spits(en) en een keeperquote:Op zondag 3 januari 2010 00:15 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Begint goed dus. Maar een reserve is ook belangrijk.
Straks is het wat rustiger op HT. Dan kun je wat koopjes scoren misschien.quote:Op zondag 3 januari 2010 00:16 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Idd... nu nog spits(en) en een keeper
Hehe, meestal slaap ik danquote:Op zondag 3 januari 2010 00:18 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Morgenvroeg is het wat rustiger op HT. Dan kun je wat koopjes scoren misschien.
Lekker je wekker zetten om 6 uur. Wie weet..quote:
Je weet maar nooit...quote:Op zondag 3 januari 2010 00:21 schreef Flappekz het volgende:
Hehe, denken jullie nou echt dat ik mn wekker ga zetten voor Hattrick?
Die kans is zelf nóg kleinerquote:Op zondag 3 januari 2010 00:31 schreef elby1988 het volgende:
vraag of gotc haar wekker wil zetten :p
quote:Op zondag 3 januari 2010 00:33 schreef GotC het volgende:
Ja daag
Wat een liefde...quote:
Goede vraag, is daar geen Tool voor? wil hem ook wel hebben eigenlijk..quote:Op zondag 3 januari 2010 01:20 schreef Flappekz het volgende:
Stel, mn ts is woedend...hoe hoog zal ie ongeveer zijn na 2 keer PIC?
Ik heb ooit weleens een lijstje gezien, maar weet niet meer waar...quote:Op zondag 3 januari 2010 09:10 schreef elby1988 het volgende:
[..]
[..]
Wat een liefde...
[..]
Goede vraag, is daar geen Tool voor? wil hem ook wel hebben eigenlijk..
Is je team er al wel klaar voor?quote:Op zondag 3 januari 2010 09:51 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik heb ooit weleens een lijstje gezien, maar weet niet meer waar...
Al wel een verdediger..quote:
Klopt. Alletwee erg lastig om te vinden. Heb in de tussentijd ook nog een andere trainer aangeschaft, dus het geld is bijna opquote:Op zondag 3 januari 2010 10:24 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Al wel een verdediger..
Gewoon nog een keeper, en een aanvaller, en je bent al een eind, toch?
Dan ga je toch lekker voor handhaving...quote:Op zondag 3 januari 2010 10:27 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Klopt. Alletwee erg lastig om te vinden. Heb in de tussentijd ook nog een andere trainer aangeschaft, dus het geld is bijna op
Ach, we gaan gewoon kijken waar het schip strandtquote:Op zondag 3 januari 2010 10:34 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Dan ga je toch lekker voor handhaving...
Misschienquote:Op zondag 3 januari 2010 10:50 schreef TheVulture het volgende:
Vanavond ben ik eindelijk weer eens op IRC... wie komt me gezelschap houden?
Ja laat me maar in spanningquote:
Moet werken, kijk wel op mijn telefoon om het bij te houden en zal misschien nog wel iets op het forum postenquote:Op zondag 3 januari 2010 10:50 schreef TheVulture het volgende:
Vanavond ben ik eindelijk weer eens op IRC... wie komt me gezelschap houden?
Ik zit te stuiterenquote:
Pestkopquote:Op zondag 3 januari 2010 11:06 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Hehe, ik had ook niet anders verwacht
Weet ikquote:
Staat in de OP.quote:Op zondag 3 januari 2010 11:38 schreef RemCOW het volgende:
Teamgeest: http://www.mpn.de.tl/TS_Drop.htm
Ff totaal Off-topic: Jij was toch diegene die zei dat mijn scherm misschien alsmaar erger zou worden? Het het idee dat het langzaamaan verdwijnt.. Of zit dat tussen mijn oren?quote:Op zondag 3 januari 2010 11:41 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Staat in de OP.
Maar ik was me aan het afvragen wat jij traint als je geen skilltrades hebt.
Dat was ik ja. Maar vergelijk de foto's maar eerst eens inderdaad. En anders heb je geluk gehad.quote:Op zondag 3 januari 2010 11:48 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Ff totaal Off-topic: Jij was toch diegene die zei dat mijn scherm misschien alsmaar erger zou worden? Het het idee dat het langzaamaan verdwijnt.. Of zit dat tussen mijn oren?Zal straks eens de foto's vergelijken..
Ik train hoofdzakelijk positiespel. Maar dit seizoen zal ik af en toe passen tussendoor doenquote:Op zondag 3 januari 2010 11:41 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Staat in de OP.
Maar ik was me aan het afvragen wat jij traint als je geen skilltrades hebt.
Ok.quote:Op zondag 3 januari 2010 11:54 schreef RemCOW het volgende:
[..]
Ik train hoofdzakelijk positiespel. Maar dit seizoen zal ik af en toe passen tussendoor doen. Elk jaar vervang ik 1 middenvelder. Die verkoop ik op 27 jarige leeftijd en koop ik weer een nieuwe op 24 jarige leeftijd. Nouja, eigenlijk kijk ik vooral naar hoeveel een speler kost op een bepaalde leeftijd en wat deze 3 jaar oplevert met 3 positiespel skills hoger. Ik zorg dat ik dan in elk geval quitte draai of winst maak op de speler. Een speler ouder dan 27 jaar is direct een stuk minder waard, tenzij z'n hoofdskill erg hoog is wat loontechnisch niet heel handig is.
Verder vervang ik elk jaar jaar 1 vleugelspeler, en kijk ik ook weer naar de verhouding wat een speler kost en 2 jaar later oplevert met 1 positiespel skill hoger (en eventueel wat deze 4 jaar later oplevert met 2 positiespel skills hoger). Aangezien mijn vleugels nog niet een hele hoge skill hebben (uitmuntend vleugel en positiespel, >matig passen en verdedigen), kan ik ze vrij jong kopen (rond de 22 a 23 jaar), en dan zijn ze nog veel waard als ze 24/25 jaar zijn.
Met middenvelders is dat niet mogelijk. Mijn laatste aankoop (24 jaar, wereldklasse positiespel, uitmuntend passen, matig verdedigen) was bv al 3.9 miljoen. Deze speler verkoop ik dan op z'n 27e met buitenaards positiespel, briljant passen en matig (misschien redelijk) verdedigen voor ook ongeveer 4 miljoen.
Aangezien een aantal spelers al vroegtijdig zijn gestegen in positiespel skill kan ik ook wat passen/verdedigen trainen.
Voor: http://i45.tinypic.com/jzyvm8.jpgquote:Op zondag 3 januari 2010 11:53 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat was ik ja. Maar vergelijk de foto's maar eerst eens inderdaad. En anders heb je geluk gehad.
daar gaan je doelstellingen voor het seizoenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:49 schreef Flappekz het volgende:
Goed...ik heb dus 20M in kas...Hoe zal ik t aan gaan pakken?
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:07 schreef GotC het volgende:
[..]
Jaaa een meet!
Mag nog steeds een keer hier
Nah dat is al weer snel!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:15 schreef Flappekz het volgende:
Valt nog niet mee, ff snel een team bij elkaar kopen
Maar die kringen op je beeldscherm, komt dat door het licht, of is dat nu altijd?quote:Op zondag 3 januari 2010 12:25 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Voor: http://i45.tinypic.com/jzyvm8.jpg
Na: http://i47.tinypic.com/2r4r9n4.jpg
Valt dus niet tegen..
Ik vond t saai worden. Niet heel verstandig trouwens, wat ik nu aan t doen ben. Alleen maar oudjes kopen enzo. Maar dat gaat langzaam maar zeker wel veranderenquote:Op zondag 3 januari 2010 15:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik mis een berg de afgelopen dagen zie ik.
[..]
Nah dat is al weer snel!
Geen zin meer in afdalen?
Oudjes zijn fijn.quote:Op zondag 3 januari 2010 17:08 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik vond t saai worden. Niet heel verstandig trouwens, wat ik nu aan t doen ben. Alleen maar oudjes kopen enzo. Maar dat gaat langzaam maar zeker wel veranderen
Je had 20 miljoen las ik ergens. Daar kan je toch wel wat beters dan oudjes voor kopen? Ok 5 spelers van 4 miljoen en je bent er al door heen maar toch. Niet elke speler hoeft 4 miljoen te kosten lijkt me. All1 je keeper zal echt duur zijn als je een relatief jonge speler wil.quote:Op zondag 3 januari 2010 17:08 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik vond t saai worden. Niet heel verstandig trouwens, wat ik nu aan t doen ben. Alleen maar oudjes kopen enzo. Maar dat gaat langzaam maar zeker wel veranderen
quote:Op zondag 3 januari 2010 17:11 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Oudjes zijn niet fijn.
Dalen snel in stats en daardoor zijn ze snel veel minder waard waardoor je geld weg gooit.
Je hebt duidelijk geen ervaring met oudjes. Ik heb pas 1 hoofdskill daling gehad bij de spelers die ik heb in al die seizoenen dat ik oudjes heb...quote:
Dat heb ik wel.quote:Op zondag 3 januari 2010 17:14 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je hebt duidelijk geen ervaring met oudjes. Ik heb pas 1 hoofdskill daling gehad bij de spelers die ik heb in al die seizoenen dat ik oudjes heb...
Jij hebt het dan ook over bejaarden.quote:Op zondag 3 januari 2010 17:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat heb ik wel.
Dan heb je mazzel. Bij mij dalen ze als een mf.
Er zijn er idd wat bejaard inm maar ze dalen bij mij vanaf 28 al als een mf. Waardoor ik er niets tot weinig meer voor terug krijg. Die bejaarde die ik nu nog heb is 1 mn huidige coach en 1 mn FC dus das niet zo boeiend. Ik koop all1 niet meer een oudje. Tenzij t uit nood is ivm geld gebrek en blessure.quote:Op zondag 3 januari 2010 17:20 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Jij hebt het dan ook over bejaarden.
Oudjes zijn spelers tussen de 27 en 32 jaar.
All1 voor zn voor naam zou ik m moeten nemen. Zn achternaam (Hazes) heb ik nl alquote:Bel Yannick Waasdorp
|Ja? Oh, hallo Outpost76!
Ik heb iemand ontdekt die wel eens een écht talentje zou kunnen zijn. Hij is 16 jaar en heet Dré van der Weijde.
Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Vleugelspel ongeveer slecht zijn. Zijn vaardigheden overall zijn volgens mij matig. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen matig in Verdedigen worden voordat hij bij het eerste komt.
Geven we hem een contract, baas?
Roulatiesysteem. Geen oudjes. Interessant. Ik dacht dat jij het spel speelde om hogerop te komen?quote:Op zondag 3 januari 2010 17:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Er zijn er idd wat bejaard inm maar ze dalen bij mij vanaf 28 al als een mf. Waardoor ik er niets tot weinig meer voor terug krijg. Die bejaarde die ik nu nog heb is 1 mn huidige coach en 1 mn FC dus das niet zo boeiend. Ik koop all1 niet meer een oudje. Tenzij t uit nood is ivm geld gebrek en blessure.
* Possie klopt meteen ff af.
quote:Niels Hoppe heeft volgens mij potentieel. Hij is 15 jaar en lijkt iets extra's te hebben.
Ik zou zeggen dat het een matig allrounder is. Deze speler is matig in Vleugelspel op dit moment in zijn loopbaan. Train dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' redelijk op het gebied van Passen wordt!
Geven we hem een contract, baas?
Ik zie dat ik veul meer bejaarden heb.quote:Op zondag 3 januari 2010 17:42 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Roulatiesysteem. Geen oudjes. Interessant. Ik dacht dat jij het spel speelde om hogerop te komen?
Ach je komt er wel weer.quote:Op zondag 3 januari 2010 17:48 schreef Flappekz het volgende:
Ik heb weer eens nix aangenomen![]()
Overigens ga ik vandaag hoogstwaarschijnlijk gewoon verliezen, waarschijnlijk woensdag ook nog, en volgende week zondag wellicht ook. Vanwege mn MOTS afgelopen woensdag heb ik ff de tijd nodig mn TS weer op te krikken. Heb mezelf wel een goed/goed trainer cadeau gedaan....
Yep, extern aangenomen....2,5 Mquote:Op zondag 3 januari 2010 17:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ach je komt er wel weer.![]()
Extern aangenomen?
Die naamquote:Gerónimo [playerid=136576949]
29 jaar en 93 dagen, volgende verjaardag: 22-01-2010
Een gemeen persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft uitstekend ervaring en is een redelijk leider.
Eigenaar: AC Jujka (sinds 16-04-2007 (4/32), 8s 13w 6d)
Total Skill Index (TSI): 17 670
Loon: 8 388 ¤ (6 990 ¤) /week inclusief 20% bonus 134 208 ¤ / seizoen
Conditie: redelijk Keepen: briljant
Positiespel: waardeloos Passen: rampzalig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: slecht
Scoren: zwak Spelhervatting: goed
Deadline: 03-01-2010 18:36
(28m)
Vraagprijs: 2 625 000 ¤
Tering zonde van je geld.quote:
quote:
quote:
Het is maar HT-geldquote:Op zondag 3 januari 2010 18:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tering zonde van je geld.
[..]
die is idd wel cool.
Vragen ze dat al voor een briljant keep met goed sh!?
is de lichtval...quote:Op zondag 3 januari 2010 15:22 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Maar die kringen op je beeldscherm, komt dat door het licht, of is dat nu altijd?
Met zo'n speler begrijp ik dat volkomenquote:Op zondag 3 januari 2010 19:26 schreef Angelob het volgende:
Hey,
Ik meld me weer na ongeveer een kleine zeven maanden. Heb er weer helemaal zin in, zal vandaag wel verliezen omdat mijn kapitaal op de bank staat in plaats van op het veld, maar daar gaat snel verandering van komen.
In mn jeugdploeg heb ik momenteel een potentieel international:
Lester Schmelzer
16 jaar en 107 dagen
Keepen:
7/8
goed (max. goed)
Verdedigen:
6/86/6
redelijk (max. redelijk)
Positiespel:
1/?
rampzalig (max. onbekend)
Vleugelspel: onbekend
Passen: onbekend
Scoren: onbekend
Spelhervatting:
5/8
matig (max. matig)
Eigenlijk alleen maar door deze speler heb ik er al weer zin in
Gegroet!
erg leuke spelerquote:Op zondag 3 januari 2010 19:26 schreef Angelob het volgende:
Hey,
Ik meld me weer na ongeveer een kleine zeven maanden. Heb er weer helemaal zin in, zal vandaag wel verliezen omdat mijn kapitaal op de bank staat in plaats van op het veld, maar daar gaat snel verandering van komen.
Lester Schmelzer
16 jaar en 107 dagen
Keepen:
7/8
goed (max. goed)
Verdedigen:
6/86/6
redelijk (max. redelijk)
Positiespel:
1/?
Spelhervatting:
5/8
matig (max. matig)
Gegroet!
Succes.quote:Op zondag 3 januari 2010 20:09 schreef Gwunnik het volgende:
oei, jezt gehts loss...
spannend hoe mn lieve spelertjes hun eerste officiele wedstrijd doorkomen
Die is wel übergeilquote:Op zondag 3 januari 2010 19:26 schreef Angelob het volgende:
Hey,
Lester Schmelzer
16 jaar en 107 dagen
Keepen:
7/8
goed (max. goed)
Verdedigen:
6/86/6
redelijk (max. redelijk)
Positiespel:
1/?
Spelhervatting:
5/8
matig (max. matig)
Gegroet!
Financieel maakt me helemaal niks uit. Dus ik ga hem zelf optrainen, alleen kost het me wel wat om een uitstekend coach aan te stellen, maar dat deert me weinigquote:Op zondag 3 januari 2010 20:31 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Die is wel übergeil![]()
Zal Scouting/HOG erg blij mee zijn. Ga je hem zelf optrainen of in de verkoop. Het laatste is natuurlijk financieel aantrekkelijker. Zelf optrainen richting U20 is echter ook erg leuk
Dit zijn toch de dingen waar je het spelletje voor speelt. Tenminste, er zijn er weinig die de Beker of Landstitel kunnen pakken. Dus dan is dit een leukere uitdagingquote:Op zondag 3 januari 2010 20:39 schreef Angelob het volgende:
[..]
Financieel maakt me helemaal niks uit. Dus ik ga hem zelf optrainen, alleen kost het me wel wat om een uitstekend coach aan te stellen, maar dat deert me weinig
Ja haha, kost me 3,1 mil, maargoed ik heb 26 mil dus dat is geen probleemquote:Op zondag 3 januari 2010 20:44 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Dit zijn toch de dingen waar je het spelletje voor speelt. Tenminste, er zijn er weinig die de Beker of Landstitel kunnen pakken. Dus dan is dit een leukere uitdaging
Ik neem aan dat je Martinsson intern tot uitstekend trainer gaat maken? Jammer alleen dat 'ie waardeloos leiderschap heeft, extern zijn ze echter helemaal niet te betalen
ach nog 13 wedstrijden te gaanquote:Op zondag 3 januari 2010 21:47 schreef RealBizkit666 het volgende:
3-3 gespeeld. Niet het begin wat ik had verwacht, maar wel een betere start dan vorig seizoen.
zwaar onterecht ook..quote:Op zondag 3 januari 2010 21:53 schreef Outpost76 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een heerlijke 1-3 Counter hufter overwinning!
Jouw hatstats: 176quote:Op zondag 3 januari 2010 22:12 schreef FrituurVetPet het volgende:
Ik vind possie zijn overwinning wel te rationaliseren.
Ik heb in mijn eerste lastige wedstrijd met 1-1 een punt gepakt. Zeer onverwacht en dus tevreden. Beide goals een vrije trap.
Ik zit op mn mobiel, kan iemand mijn en zijn hatstats posten? Thnx!
Dat is ook wel weer zoquote:Op zondag 3 januari 2010 22:28 schreef FrituurVetPet het volgende:
Thx gotc. Ziet er uit als een argument voor koekjes theorie over mid plus aanval boven verdediging;-)
Flap: ts stijg altijd met 33 procent door pic he, dat is bij woedend niet zo veel;-)
Deste lekkerderquote:
Verklaar je nader?quote:Op zondag 3 januari 2010 22:12 schreef FrituurVetPet het volgende:
Ik vind possie zijn overwinning wel te rationaliseren.
Ik heb in mijn eerste lastige wedstrijd met 1-1 een punt gepakt. Zeer onverwacht en dus tevreden. Beide goals een vrije trap.
Ik zit op mn mobiel, kan iemand mijn en zijn hatstats posten? Thnx!
Bots stellen random wat spelers op. Jouw tegenstander was een gemiddelde botquote:Op zondag 3 januari 2010 22:58 schreef augurkenkoning het volgende:
stellen bots altijd hun slechtste teams op ofzo?
Als ik bij deze club kijk ie ik toch veel goede spelers
http://www77.hattrick.org/Club/Players/?TeamID=1230978
En dan zet de bot dit op't veld:
http://www77.hattrick.org/Club/Matches/MatchLineup.aspx?MatchID=264494036&TeamID=1230978
dan wil ik je ook niet meer zien miepen als het een keer tegen zit..quote:
quote:Op zondag 3 januari 2010 23:12 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dan wil ik je ook niet meer zien miepen als het een keer tegen zit..
Hoopte toch op een 2-1, daarom wel een naar gevoel aan overgehouden..quote:
quote:Op zondag 3 januari 2010 23:12 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dan wil ik je ook niet meer zien miepen als het een keer tegen zit..
quote:
Ik zou niet MOTSen in de beker om eerlijk te zijn ... 2 PICs zijn tevens niet voldoende om je TS weer op hetzelfde niveau te krijgenquote:Op maandag 4 januari 2010 09:12 schreef elby1988 het volgende:
Dilemma mensen!
Volgende bekerwedstrijd is dus woensdag. Maak op pic weinig kans (20% kans) met mots iets meer: (50% winst, 25% gelijk).
De competitiewedstrijd erna PIC ik want die verlies ik op alle mogelijke plekken.
De wedstrijd daarna in de competitie PIC ik want win ik met 293 vingers in mijn neus.
Heb heden ten dage 2 x gepict. Is het verstandig te MOTSen volgende bekerwedstrijd? of krijg ik dat in 2 PIC's (en misschien 3 als ik doorga in de beker) niet zo snel meer omhoog?
Dilemma dilemmaZelf zeg ik gewoon MOTS en..
Gewoon PICcen. Zonde om je competitieseizoen lastiger te maken voor 1 extra bekerrondequote:Op maandag 4 januari 2010 09:36 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb een lastige beslissing te nemen... ik heb qua hatstats gisteren het hoogste aantal van mijn divisie gehaald... ik zou dus zo maar eens voor de titel kunnen gaan... in dat kader zou het slim zijn om woensdag in de beker te PIC'en waardoor mijn TS weer wat stijgt en ik in de competitie nog beter voor de dag kom... aan de andere kant zou ik het ook wel eens fijn vinden om de tweede ronde beker te overleven... al is dat zelfs zonder PIC allesbehalve zeker... ligt heel dicht bij elkaar dan.... wat zouden jullie doen?
Als de titel binnen bereik is, dan zou ik gewoon PIC spelen woensdag.quote:Op maandag 4 januari 2010 09:36 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb een lastige beslissing te nemen... ik heb qua hatstats gisteren het hoogste aantal van mijn divisie gehaald... ik zou dus zo maar eens voor de titel kunnen gaan... in dat kader zou het slim zijn om woensdag in de beker te PIC'en waardoor mijn TS weer wat stijgt en ik in de competitie nog beter voor de dag kom... aan de andere kant zou ik het ook wel eens fijn vinden om de tweede ronde beker te overleven... al is dat zelfs zonder PIC allesbehalve zeker... ligt heel dicht bij elkaar dan.... wat zouden jullie doen?
Ja precies, daar neigde ik zelf ook al meer naar... stel ik ook gewoon mijn B-trainees op... het is lang niet gezegd dat ik kampioen wordt maar na gisteravond denk ik wel een goede kans te makenquote:Op maandag 4 januari 2010 09:40 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als de titel binnen bereik is, dan zou ik gewoon PIC spelen woensdag.
5 x PICcen word toch ook zinloos? :pquote:Op maandag 4 januari 2010 09:15 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik zou niet MOTSen in de beker om eerlijk te zijn ... 2 PICs zijn tevens niet voldoende om je TS weer op hetzelfde niveau te krijgen
Nee, juist niet. Ideaal gezien moet je iedere mogelijkheid PICcen, zo krijg je je TS niet alleen hoog, maar zo hou je hem ook hoogquote:Op maandag 4 januari 2010 09:42 schreef elby1988 het volgende:
[..]
5 x PICcen word toch ook zinloos? :p
Zit ik na 3-4 PICcen al niet op de MAX?quote:Op maandag 4 januari 2010 09:43 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nee, juist niet. Ideaal gezien moet je iedere mogelijkheid PICcen, zo krijg je je TS niet alleen hoog, maar zo hou je hem ook hoog
Dat max houd je nog niet 1 update vol.quote:Op maandag 4 januari 2010 09:51 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Zit ik na 3-4 PICcen al niet op de MAX?
Volgens Alltid is de divisie nog sterker dan vorig seizoen...quote:Op maandag 4 januari 2010 09:45 schreef Flappekz het volgende:
Hattrick zegt dat ik vierde sta in mn poule, alltid dat ik derde sta
Vorig seizoen was het plaats 9.quote:Competitie plaats: 8 / 256
De rest is zwakker gewordenquote:Op maandag 4 januari 2010 09:53 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Volgens Alltid is de divisie nog sterker dan vorig seizoen...
[..]
Vorig seizoen was het plaats 9.
In 2 seizoenen of niet..?quote:Op maandag 4 januari 2010 11:18 schreef FrituurVetPet het volgende:
Au, trainer gezakt naar matig leiderschap. Wel vervelend in deze competitie... Vanmiddag maar eens goed bestuderen wat mijn kansen op handhaving zijn :-)
je moet je niet al te veel aantrekken van HO. Maar je eigen conclusies trekken. Dingen als HO zijn een leuke guide-line, maar zijn niet de oplossing.quote:Op maandag 4 januari 2010 11:18 schreef Gwunnik het volgende:
Yay, mn eerste spannende wedstrijd met 3-4 gewonnen
Zit nog wel met een probleem... ik heb namelijk geen echte verdedigers en snap eigenlijk niet zo goed hoe dat kanIn de spelerslijst van HO zijn mn meest defensieve spelers 'middenveld defensief' en spelers die ik via de transfermarkt zoek op verdedigen hebben ook niet als beste pos verdediger. Krijg je echte verdedigers pas als je wat beter/rijker/succesvoller wordt? Of doe ik echt iets verkeerd?
Wilde tot slot nog vragen hoe groot de invloed van de persoonlijkheid van een speler (ongeveer) is? Heb daar bij mn eerste aankopen niet echt op gelet en heb nu een paar aso's in mn team. Kan ik die beter zsm eruit gooien, of niet?
En nu bikkelen voor de volgende pot
grotendeels wel. Alles werkt en is geplaatst.quote:
quote:Op maandag 4 januari 2010 11:30 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
grotendeels wel. Alles werkt en is geplaatst.
De boel moet alleen nog afgewerkt worden. Tegeltjes en laminaat en die zooi.
Belangrijkste is dat de grote meerderheid werkt.
Jij ook alquote:Op maandag 4 januari 2010 11:39 schreef Psychonikeo het volgende:
danku.. en ik heb inkopen gedaan op hattrick. Ik ga kampioen worden.
Volgens mij komen de gemiddelde hatstats van mijn huidige competitie niet boven de 50 uit.
Mja, je selectie kun je meestal ook maar beter voor de eerste bekerwedstrijd rond hebben!quote:Op maandag 4 januari 2010 11:53 schreef TheVulture het volgende:
Tering, ik was even op zoek naar een nieuwe spits maar die prijzen
Heb ook weer wat spelers gekocht jahquote:Op maandag 4 januari 2010 11:49 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
wie nog meer? jij ook?
Ik heb het een tijdje niet gevolgd hier
leuk leukquote:Op maandag 4 januari 2010 12:16 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Heb ook weer wat spelers gekocht jah
06-09-2009quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |