Dat was ik ja. Maar vergelijk de foto's maar eerst eens inderdaad. En anders heb je geluk gehad.quote:Op zondag 3 januari 2010 11:48 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Ff totaal Off-topic: Jij was toch diegene die zei dat mijn scherm misschien alsmaar erger zou worden? Het het idee dat het langzaamaan verdwijnt.. Of zit dat tussen mijn oren?Zal straks eens de foto's vergelijken..
Ik train hoofdzakelijk positiespel. Maar dit seizoen zal ik af en toe passen tussendoor doenquote:Op zondag 3 januari 2010 11:41 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Staat in de OP.
Maar ik was me aan het afvragen wat jij traint als je geen skilltrades hebt.
Ok.quote:Op zondag 3 januari 2010 11:54 schreef RemCOW het volgende:
[..]
Ik train hoofdzakelijk positiespel. Maar dit seizoen zal ik af en toe passen tussendoor doen. Elk jaar vervang ik 1 middenvelder. Die verkoop ik op 27 jarige leeftijd en koop ik weer een nieuwe op 24 jarige leeftijd. Nouja, eigenlijk kijk ik vooral naar hoeveel een speler kost op een bepaalde leeftijd en wat deze 3 jaar oplevert met 3 positiespel skills hoger. Ik zorg dat ik dan in elk geval quitte draai of winst maak op de speler. Een speler ouder dan 27 jaar is direct een stuk minder waard, tenzij z'n hoofdskill erg hoog is wat loontechnisch niet heel handig is.
Verder vervang ik elk jaar jaar 1 vleugelspeler, en kijk ik ook weer naar de verhouding wat een speler kost en 2 jaar later oplevert met 1 positiespel skill hoger (en eventueel wat deze 4 jaar later oplevert met 2 positiespel skills hoger). Aangezien mijn vleugels nog niet een hele hoge skill hebben (uitmuntend vleugel en positiespel, >matig passen en verdedigen), kan ik ze vrij jong kopen (rond de 22 a 23 jaar), en dan zijn ze nog veel waard als ze 24/25 jaar zijn.
Met middenvelders is dat niet mogelijk. Mijn laatste aankoop (24 jaar, wereldklasse positiespel, uitmuntend passen, matig verdedigen) was bv al 3.9 miljoen. Deze speler verkoop ik dan op z'n 27e met buitenaards positiespel, briljant passen en matig (misschien redelijk) verdedigen voor ook ongeveer 4 miljoen.
Aangezien een aantal spelers al vroegtijdig zijn gestegen in positiespel skill kan ik ook wat passen/verdedigen trainen.
Voor: http://i45.tinypic.com/jzyvm8.jpgquote:Op zondag 3 januari 2010 11:53 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat was ik ja. Maar vergelijk de foto's maar eerst eens inderdaad. En anders heb je geluk gehad.
daar gaan je doelstellingen voor het seizoenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:49 schreef Flappekz het volgende:
Goed...ik heb dus 20M in kas...Hoe zal ik t aan gaan pakken?
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:07 schreef GotC het volgende:
[..]
Jaaa een meet!
Mag nog steeds een keer hier
Nah dat is al weer snel!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:15 schreef Flappekz het volgende:
Valt nog niet mee, ff snel een team bij elkaar kopen
Maar die kringen op je beeldscherm, komt dat door het licht, of is dat nu altijd?quote:Op zondag 3 januari 2010 12:25 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Voor: http://i45.tinypic.com/jzyvm8.jpg
Na: http://i47.tinypic.com/2r4r9n4.jpg
Valt dus niet tegen..
Ik vond t saai worden. Niet heel verstandig trouwens, wat ik nu aan t doen ben. Alleen maar oudjes kopen enzo. Maar dat gaat langzaam maar zeker wel veranderenquote:Op zondag 3 januari 2010 15:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik mis een berg de afgelopen dagen zie ik.
[..]
Nah dat is al weer snel!
Geen zin meer in afdalen?
Oudjes zijn fijn.quote:Op zondag 3 januari 2010 17:08 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik vond t saai worden. Niet heel verstandig trouwens, wat ik nu aan t doen ben. Alleen maar oudjes kopen enzo. Maar dat gaat langzaam maar zeker wel veranderen
Je had 20 miljoen las ik ergens. Daar kan je toch wel wat beters dan oudjes voor kopen? Ok 5 spelers van 4 miljoen en je bent er al door heen maar toch. Niet elke speler hoeft 4 miljoen te kosten lijkt me. All1 je keeper zal echt duur zijn als je een relatief jonge speler wil.quote:Op zondag 3 januari 2010 17:08 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik vond t saai worden. Niet heel verstandig trouwens, wat ik nu aan t doen ben. Alleen maar oudjes kopen enzo. Maar dat gaat langzaam maar zeker wel veranderen
quote:Op zondag 3 januari 2010 17:11 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Oudjes zijn niet fijn.
Dalen snel in stats en daardoor zijn ze snel veel minder waard waardoor je geld weg gooit.
Je hebt duidelijk geen ervaring met oudjes. Ik heb pas 1 hoofdskill daling gehad bij de spelers die ik heb in al die seizoenen dat ik oudjes heb...quote:
Dat heb ik wel.quote:Op zondag 3 januari 2010 17:14 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je hebt duidelijk geen ervaring met oudjes. Ik heb pas 1 hoofdskill daling gehad bij de spelers die ik heb in al die seizoenen dat ik oudjes heb...
Jij hebt het dan ook over bejaarden.quote:Op zondag 3 januari 2010 17:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat heb ik wel.
Dan heb je mazzel. Bij mij dalen ze als een mf.
Er zijn er idd wat bejaard inm maar ze dalen bij mij vanaf 28 al als een mf. Waardoor ik er niets tot weinig meer voor terug krijg. Die bejaarde die ik nu nog heb is 1 mn huidige coach en 1 mn FC dus das niet zo boeiend. Ik koop all1 niet meer een oudje. Tenzij t uit nood is ivm geld gebrek en blessure.quote:Op zondag 3 januari 2010 17:20 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Jij hebt het dan ook over bejaarden.
Oudjes zijn spelers tussen de 27 en 32 jaar.
All1 voor zn voor naam zou ik m moeten nemen. Zn achternaam (Hazes) heb ik nl alquote:Bel Yannick Waasdorp
|Ja? Oh, hallo Outpost76!
Ik heb iemand ontdekt die wel eens een écht talentje zou kunnen zijn. Hij is 16 jaar en heet Dré van der Weijde.
Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Vleugelspel ongeveer slecht zijn. Zijn vaardigheden overall zijn volgens mij matig. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen matig in Verdedigen worden voordat hij bij het eerste komt.
Geven we hem een contract, baas?
Roulatiesysteem. Geen oudjes. Interessant. Ik dacht dat jij het spel speelde om hogerop te komen?quote:Op zondag 3 januari 2010 17:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Er zijn er idd wat bejaard inm maar ze dalen bij mij vanaf 28 al als een mf. Waardoor ik er niets tot weinig meer voor terug krijg. Die bejaarde die ik nu nog heb is 1 mn huidige coach en 1 mn FC dus das niet zo boeiend. Ik koop all1 niet meer een oudje. Tenzij t uit nood is ivm geld gebrek en blessure.
* Possie klopt meteen ff af.
quote:Niels Hoppe heeft volgens mij potentieel. Hij is 15 jaar en lijkt iets extra's te hebben.
Ik zou zeggen dat het een matig allrounder is. Deze speler is matig in Vleugelspel op dit moment in zijn loopbaan. Train dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' redelijk op het gebied van Passen wordt!
Geven we hem een contract, baas?
Ik zie dat ik veul meer bejaarden heb.quote:Op zondag 3 januari 2010 17:42 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Roulatiesysteem. Geen oudjes. Interessant. Ik dacht dat jij het spel speelde om hogerop te komen?
Ach je komt er wel weer.quote:Op zondag 3 januari 2010 17:48 schreef Flappekz het volgende:
Ik heb weer eens nix aangenomen![]()
Overigens ga ik vandaag hoogstwaarschijnlijk gewoon verliezen, waarschijnlijk woensdag ook nog, en volgende week zondag wellicht ook. Vanwege mn MOTS afgelopen woensdag heb ik ff de tijd nodig mn TS weer op te krikken. Heb mezelf wel een goed/goed trainer cadeau gedaan....
Yep, extern aangenomen....2,5 Mquote:Op zondag 3 januari 2010 17:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ach je komt er wel weer.![]()
Extern aangenomen?
Die naamquote:Gerónimo [playerid=136576949]
29 jaar en 93 dagen, volgende verjaardag: 22-01-2010
Geboren in: España
goed in vorm, conditie redelijk
Een gemeen persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft uitstekend ervaring en is een redelijk leider.
Eigenaar: AC Jujka (sinds 16-04-2007 (4/32), 8s 13w 6d)
Total Skill Index (TSI): 17 670
Loon: 8 388 ¤ (6 990 ¤) /week inclusief 20% bonus 134 208 ¤ / seizoen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: redelijk Keepen: briljant
Positiespel: waardeloos Passen: rampzalig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: slecht
Scoren: zwak Spelhervatting: goed
Deadline: 03-01-2010 18:36
(28m)
Vraagprijs: 2 625 000 ¤
Tering zonde van je geld.quote:
quote:
quote:
Het is maar HT-geldquote:Op zondag 3 januari 2010 18:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tering zonde van je geld.
[..]
die is idd wel cool.
Vragen ze dat al voor een briljant keep met goed sh!?
is de lichtval...quote:Op zondag 3 januari 2010 15:22 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Maar die kringen op je beeldscherm, komt dat door het licht, of is dat nu altijd?
Met zo'n speler begrijp ik dat volkomenquote:Op zondag 3 januari 2010 19:26 schreef Angelob het volgende:
Hey,
Ik meld me weer na ongeveer een kleine zeven maanden. Heb er weer helemaal zin in, zal vandaag wel verliezen omdat mijn kapitaal op de bank staat in plaats van op het veld, maar daar gaat snel verandering van komen.
In mn jeugdploeg heb ik momenteel een potentieel international:
Lester Schmelzer
16 jaar en 107 dagen
Keepen:
7/8
goed (max. goed)
Verdedigen:
6/86/6
redelijk (max. redelijk)
Positiespel:
1/?
rampzalig (max. onbekend)
Vleugelspel: onbekend
Passen: onbekend
Scoren: onbekend
Spelhervatting:
5/8
matig (max. matig)
Eigenlijk alleen maar door deze speler heb ik er al weer zin in
Gegroet!
erg leuke spelerquote:Op zondag 3 januari 2010 19:26 schreef Angelob het volgende:
Hey,
Ik meld me weer na ongeveer een kleine zeven maanden. Heb er weer helemaal zin in, zal vandaag wel verliezen omdat mijn kapitaal op de bank staat in plaats van op het veld, maar daar gaat snel verandering van komen.
Lester Schmelzer
16 jaar en 107 dagen
Keepen:
7/8
goed (max. goed)
Verdedigen:
6/86/6
redelijk (max. redelijk)
Positiespel:
1/?
Spelhervatting:
5/8
matig (max. matig)
Gegroet!
Succes.quote:Op zondag 3 januari 2010 20:09 schreef Gwunnik het volgende:
oei, jezt gehts loss...
spannend hoe mn lieve spelertjes hun eerste officiele wedstrijd doorkomen
Die is wel übergeilquote:Op zondag 3 januari 2010 19:26 schreef Angelob het volgende:
Hey,
Lester Schmelzer
16 jaar en 107 dagen
Keepen:
7/8
goed (max. goed)
Verdedigen:
6/86/6
redelijk (max. redelijk)
Positiespel:
1/?
Spelhervatting:
5/8
matig (max. matig)
Gegroet!
Financieel maakt me helemaal niks uit. Dus ik ga hem zelf optrainen, alleen kost het me wel wat om een uitstekend coach aan te stellen, maar dat deert me weinigquote:Op zondag 3 januari 2010 20:31 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Die is wel übergeil![]()
Zal Scouting/HOG erg blij mee zijn. Ga je hem zelf optrainen of in de verkoop. Het laatste is natuurlijk financieel aantrekkelijker. Zelf optrainen richting U20 is echter ook erg leuk
Dit zijn toch de dingen waar je het spelletje voor speelt. Tenminste, er zijn er weinig die de Beker of Landstitel kunnen pakken. Dus dan is dit een leukere uitdagingquote:Op zondag 3 januari 2010 20:39 schreef Angelob het volgende:
[..]
Financieel maakt me helemaal niks uit. Dus ik ga hem zelf optrainen, alleen kost het me wel wat om een uitstekend coach aan te stellen, maar dat deert me weinig
Ja haha, kost me 3,1 mil, maargoed ik heb 26 mil dus dat is geen probleemquote:Op zondag 3 januari 2010 20:44 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Dit zijn toch de dingen waar je het spelletje voor speelt. Tenminste, er zijn er weinig die de Beker of Landstitel kunnen pakken. Dus dan is dit een leukere uitdaging
Ik neem aan dat je Martinsson intern tot uitstekend trainer gaat maken? Jammer alleen dat 'ie waardeloos leiderschap heeft, extern zijn ze echter helemaal niet te betalen
ach nog 13 wedstrijden te gaanquote:Op zondag 3 januari 2010 21:47 schreef RealBizkit666 het volgende:
3-3 gespeeld. Niet het begin wat ik had verwacht, maar wel een betere start dan vorig seizoen.
zwaar onterecht ook..quote:Op zondag 3 januari 2010 21:53 schreef Outpost76 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een heerlijke 1-3 Counter hufter overwinning!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |