Voor een skilltrade moet je niet teveel bijstats zoeken, die vertroebelen het beeld.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:17 schreef augurkenkoning het volgende:
Ik zoek altijd op dubbel matig bijstat (:
Maar ik begin te begrijpen hoe je te werk gaat. Het zal nog een flink aantal transfers duren voordat ik'/t een beetje door heb vrees ik (:
Maximaal 1 keer matig.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:17 schreef augurkenkoning het volgende:
Ik zoek altijd op dubbel matig bijstat (:
Maar ik begin te begrijpen hoe je te werk gaat. Het zal nog een flink aantal transfers duren voordat ik'/t een beetje door heb vrees ik (:
quote:
Hier doet hij het prima hoor!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:46 schreef DJqbl5 het volgende:
meer mensen bij wie Hattrick Organizer het niet doet?
quote:Andrzej Malek
Polska 18 jaar en 35 dagen
goed in vorm, conditie redelijk
Een sympathiek persoon die kalm en berucht is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een redelijk leider.
Eigenaar: Sticky Fingaz (sinds 26-08-2009)
Total Skill Index (TSI): 4 900
Loon: 1 284 ¤/week inclusief 20% bonus
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Specialiteit: Snel
Huidige vaardigheden
Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 2/20 waardeloos
Positiespel: 9/20 formidabel
Vleugelspel: 3/20 slecht
Passen: 7/20 goed
Scoren: 2/20 waardeloos
Spelhervatting: 1/20 rampzalig
quote:1-01-2010 Seizoen 30, Wedstrijdronde 1
Het keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in passen vooruit van zwak naar matig.
21-09-2009 Seizoen 29, Wedstrijdronde 3
Zijn vaardigheden op het gebied van passen namen af van matig tot zwak.
quote:7. Johan Veldman (CM) (93225051)
29 jaar en 105 dagen, volgende verjaardag: 08-01-2010
Nederland
goed in vorm, conditie uitstekend
Een controversieel persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft formidabel ervaring en is een matig leider.
Eigenaar: TeamKoekje
(sinds 01-01-2010 (1/41), )
Total Skill Index (TSI): 124 770
Loon: 76 690 ¤/week
1 227 040 ¤ / seizoen
Huidige vaardigheden
Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 3/20 slecht
Positiespel: 17/20 mythisch
Vleugelspel: 2/20 waardeloos
Passen: 7/20 goed
Scoren: 5/20 matig
Spelhervatting: 4/20 zwak
Reserve vleugel. En die zoek ik nog steeds. Maar ik heb een geblesseerde middenvelder en ik wilde toch wat sterker voor de dag komen zondag, omdat dan het team met het sterkste middenveld (op mij na) op bezoek komt.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:20 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Prijzig per week. Ik dacht dat je een reserve speler zocht?
Bahquote:Op zaterdag 2 januari 2010 09:55 schreef TheVulture het volgende:
Happy Newyear
Al is mijn nieuwjaar kut begonnen met een dikke oogontsteking op nieuwjaarsochtend
Wow,,quote:Op zaterdag 2 januari 2010 10:56 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Bah![]()
Bij mij is er voor de deur iemand doodgereden, om kwart over 12 ofzo. Lekker dan, wens je net iedereen veel voorspoed in het nieuwe jaar...
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 10:56 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Bah![]()
Bij mij is er voor de deur iemand doodgereden, om kwart over 12 ofzo. Lekker dan, wens je net iedereen veel voorspoed in het nieuwe jaar...
Ik heb eigenlijk nog geen idee wie het is. Ik probeer daar achter te komen maar vooralsnog zonder succes. (ben nu ook niet thuis dus vandaar)quote:
Wat weet jij nu van een kut?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:19 schreef TheVulture het volgende:
Tja het blijft knap kut om zo aan je einde te komen
Ik ben er ooit uitgekomenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:20 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Wat weet jij nu van een kut?
Ahh ok, bij een straat denk ik altijd meteen zo'n 30km weggetje.. Bij ons in de straat kun je nooit rijden om kwart over 12,,,quote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:14 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nog geen idee wie het is. Ik probeer daar achter te komen maar vooralsnog zonder succes. (ben nu ook niet thuis dus vandaar)
@ Elby: Hier een google streetview van de straat:
De auto kwam vanuit de verte en reed richting de brug (in je rug op de foto). Dat is een doorgaande hoofdweg binnen Utrecht richting de snelweg. Redelijk dom om daar je vuurwerk af te gaan steken. Te meer daar er ruimte zat is in de vorm van paralelweggetjes/fietspaden etc.
Vullie én Koekie, zie het plaatje in de OPquote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:36 schreef Gijs_ het volgende:
Wie waren de winnaars van de gouden schoen ook alweer?
Dankje!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:46 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Vullie én Koekie, zie het plaatje in de OP
moest er wel ff heel hard naar zoeken
Hoeraaaaaaaaquote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:48 schreef Gijs_ het volgende:
De winnaars!
[Hattrick] Awards seizoen 29
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:48 schreef Gijs_ het volgende:
De winnaars!
[Hattrick] Awards seizoen 29
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:54 schreef Flappekz het volgende:
Ligt het aan mij, of begint HT een beetje saai te worden?
Niet eensquote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:58 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Bedoel je daarmee dat ik saai ben?
Dan ist goedquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:03 schreef GotC het volgende:
[..]
Niet eens
Laten we maar weer snel hiermee stoppen voordat iemand iets over het tegen elkaar praten zegt
Nooit gedacht dat jij hattrick saai zou vindenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:04 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dan ist goed
Maar wat bedoel je dan wel?
Ik speel het momenteel op een saaie manier eh, dat zal t zijnquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:04 schreef GotC het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat jij hattrick saai zou vinden
Wat let je om het anders te doen?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:05 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik speel het momenteel op een saaie manier eh, dat zal t zijn
Als ik zie hoe vaak je hier post kan je ook niet zeggen dat je de tijd niet hebt!quote:
Daar heb je een punt. Misschien tijd voor een nieuwe uitdaging....hmmmmmquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:46 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Als ik zie hoe vaak je hier post kan je ook niet zeggen dat je de tijd niet hebt!
Plus dat de uitdaging van de tegendoelpunten ook weg is én niet meer te halen is voor iemand anders dankzij de nieuwe regeles in de ME.
Hoeveel HT geld heb je nu ?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:47 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Daar heb je een punt. Misschien tijd voor een nieuwe uitdaging....hmmmmm
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:50 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Hehe, lees de post boven je. GMTA
Dat is een uitdaging die ik wellicht wel naast handhaving zou kunnen aangaanquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:52 schreef Gijs_ het volgende:
[..]![]()
Ja, twee posts achter elkaar verwacht ik alleen van Outpost en Koekie, in hun goede periode.![]()
Maar ik denk dat je met de helft al zou kunnen handhaven.
Maar mocht je beslissen nog een seizoen af te zakken, dan is een nieuwe meet organiseren misschien een uitdaging?
Lijkt me een goed plan!! En wanneer je het niet op een zaterdag doet maakt het de mensen van veraf volgens mij ook niet zoveel uit, waar dat nog een paar studenten zijn met een OV-jaarkaart.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:53 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat is een uitdaging die ik wellicht wel naast handhaving zou kunnen aangaan
Jah, daar heb ik nooit rekening mee moeten houden...nooit student geweest, tot 3 maanden geleden. Maar deeltijd telt nietquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:55 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Lijkt me een goed plan!! En wanneer je het niet op een zaterdag doet maakt het de mensen van veraf volgens mij ook niet zoveel uit, waar dat nog een paar studenten zijn met een OV-jaarkaart.
Hangt van veel factoren af. Maar ik denk dat je beste vleugeltrainees al meekunnen. Wanneer je een verdedigend ingestelde trainer hebt heb je weinig nodig, gezien de aanvalsratings van je tegenstanders. Ik denk dat je met een drietal oude goede middenvelders en 2 fatsoenlijke aanvallers een heel eind komt!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:56 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Jah, daar heb ik nooit rekening mee moeten houden...nooit student geweest, tot 3 maanden geleden. Maar deeltijd telt niet
Zit ff te denken....welke niveau's stats zullen voldoende zijn voor handhaving?
Mids zijn ook de eersten waar ik nu naar zoek. Misschien nog een keeper aanschaffen ook...quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:59 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Hangt van veel factoren af. Maar ik denk dat je beste vleugeltrainees al meekunnen. Wanneer je een verdedigend ingestelde trainer hebt heb je weinig nodig, gezien de aanvalsratings van je tegenstanders. Ik denk dat je met een drietal oude goede middenvelders en 2 fatsoenlijke aanvallers een heel eind komt!
Als je er echt voor gaat is het wellicht jammer dat je er nu pas achter komt, nu de prijzen weer wat stijgen!!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:01 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Mids zijn ook de eersten waar ik nu naar zoek. Misschien nog een keeper aanschaffen ook...
Het is ook weer niet zo dat ik vreselijk ga smijten met geld.... En ik heb ook nog wel wat kapitaal rondlopen in de zin van trainees natuurlijkquote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:03 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Als je er echt voor gaat is het wellicht jammer dat je er nu pas achter komt, nu de prijzen weer wat stijgen!!
Maar ja, met zo'n bankrekening boeit dat ook eigenlijk niet!
quote:Het roer gaat weer om!
Misschien moeten we maar weer eens serieus worden...
Ik ben benieuwd waar je mee op de proppen komt!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:05 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Het is ook weer niet zo dat ik vreselijk ga smijten met geld.... En ik heb ook nog wel wat kapitaal rondlopen in de zin van trainees natuurlijk
Jaaa een meet!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:55 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Lijkt me een goed plan!! En wanneer je het niet op een zaterdag doet maakt het de mensen van veraf volgens mij ook niet zoveel uit, waar dat nog een paar studenten zijn met een OV-jaarkaart.
Komt net terug van werk..quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:15 schreef Flappekz het volgende:
Valt nog niet mee, ff snel een team bij elkaar kopen
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:46 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Komt net terug van werk..
Hoever ben je al?;)
quote:Ramiro Andrés Tesone [playerid=77379280]
30 jaar en 64 dagen, volgende verjaardag: 19-02-2010
Geboren in: Argentina
redelijk in vorm, conditie uitstekend
Een sympathiek persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft formidabel ervaring en is een slecht leider.
Eigenaar: YMFC (sinds 02-01-2010 (1/41), )
Total Skill Index (TSI): 48 100
Loon: 31 980 ¤ (26 650 ¤) /week inclusief 20% bonus 511 680 ¤ / seizoen
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: reusachtig Passen: uitstekend
Vleugelspel: matig Verdedigen: slecht
Scoren: zwak Spelhervatting: redelijk
quote:Xavier Descamps [playerid=109282744]
29 jaar en 108 dagen, volgende verjaardag: 06-01-2010
Geboren in: España
matig in vorm, conditie goed
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft redelijk ervaring en is een slecht leider.
Total Skill Index (TSI): 29 960
Loon: 25 092 ¤ (20 910 ¤) /week inclusief 20% bonus 401 472 ¤ / seizoen
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: bovennatuurlijk Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
quote:Reinoud Eveleens [playerid=94139003]
29 jaar en 83 dagen, volgende verjaardag: 31-01-2010
Geboren in: Nederland
redelijk in vorm, conditie redelijk
Een populair persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft uitmuntend ervaring en is een rampzalig leider.
Total Skill Index (TSI): 48 380
Loon: 24 830 ¤/week 397 280 ¤ / seizoen
Fysiek: Geblesseerd, maar inzetbaar
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: bovennatuurlijk Passen: waardeloos
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: uitmuntend
Scoren: slecht Spelhervatting: buitenaards
Spitsen zijn een helquote:Hannes Mayerhofer [playerid=97484862]
30 jaar en 39 dagen, volgende verjaardag: 16-03-2010
Geboren in: Österreich
redelijk in vorm, conditie goed
Een controversieel persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft goed ervaring en is een slecht leider.
Total Skill Index (TSI): 46 790
Loon: 21 756 ¤ (18 130 ¤) /week inclusief 20% bonus 348 096 ¤ / seizoen
Specialiteit: Technisch
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: bovennatuurlijk Passen: briljant
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: slecht
Scoren: rampzalig Spelhervatting: slecht
Dat kapitaal zien we dan wel weerquote:Op zondag 3 januari 2010 00:10 schreef elby1988 het volgende:
Vind je het niet een beetje kapitaalvernietiging?
Wel leuke spelers btw
Lang genoegquote:Op zondag 3 januari 2010 00:10 schreef RealBizkit666 het volgende:
Je hebt het afzakken niet lang vol gehouden.
Wel leuk dat je er weer voor gaat.
quote:Op zondag 3 januari 2010 00:12 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat kapitaal zien we dan wel weer
[..]
Lang genoeg
Heb mezelf net een middenvelder teveel gekocht
Ik ben ráááááááázend snelquote:Op zondag 3 januari 2010 00:14 schreef elby1988 het volgende:
Nog 8 miljoen te gaan zie ik
Hoe reageer je trouwens zo belachelijk snel op Fok! berichten.. Hopeloos aan het klikken
Idd... nu nog spits(en) en een keeperquote:Op zondag 3 januari 2010 00:15 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Begint goed dus. Maar een reserve is ook belangrijk.
Straks is het wat rustiger op HT. Dan kun je wat koopjes scoren misschien.quote:Op zondag 3 januari 2010 00:16 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Idd... nu nog spits(en) en een keeper
Hehe, meestal slaap ik danquote:Op zondag 3 januari 2010 00:18 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Morgenvroeg is het wat rustiger op HT. Dan kun je wat koopjes scoren misschien.
Lekker je wekker zetten om 6 uur. Wie weet..quote:
Je weet maar nooit...quote:Op zondag 3 januari 2010 00:21 schreef Flappekz het volgende:
Hehe, denken jullie nou echt dat ik mn wekker ga zetten voor Hattrick?
Die kans is zelf nóg kleinerquote:Op zondag 3 januari 2010 00:31 schreef elby1988 het volgende:
vraag of gotc haar wekker wil zetten :p
quote:Op zondag 3 januari 2010 00:33 schreef GotC het volgende:
Ja daag
Wat een liefde...quote:
Goede vraag, is daar geen Tool voor? wil hem ook wel hebben eigenlijk..quote:Op zondag 3 januari 2010 01:20 schreef Flappekz het volgende:
Stel, mn ts is woedend...hoe hoog zal ie ongeveer zijn na 2 keer PIC?
Ik heb ooit weleens een lijstje gezien, maar weet niet meer waar...quote:Op zondag 3 januari 2010 09:10 schreef elby1988 het volgende:
[..]
[..]
Wat een liefde...
[..]
Goede vraag, is daar geen Tool voor? wil hem ook wel hebben eigenlijk..
Is je team er al wel klaar voor?quote:Op zondag 3 januari 2010 09:51 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik heb ooit weleens een lijstje gezien, maar weet niet meer waar...
Al wel een verdediger..quote:
Klopt. Alletwee erg lastig om te vinden. Heb in de tussentijd ook nog een andere trainer aangeschaft, dus het geld is bijna opquote:Op zondag 3 januari 2010 10:24 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Al wel een verdediger..
Gewoon nog een keeper, en een aanvaller, en je bent al een eind, toch?
Dan ga je toch lekker voor handhaving...quote:Op zondag 3 januari 2010 10:27 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Klopt. Alletwee erg lastig om te vinden. Heb in de tussentijd ook nog een andere trainer aangeschaft, dus het geld is bijna op
Ach, we gaan gewoon kijken waar het schip strandtquote:Op zondag 3 januari 2010 10:34 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Dan ga je toch lekker voor handhaving...
Misschienquote:Op zondag 3 januari 2010 10:50 schreef TheVulture het volgende:
Vanavond ben ik eindelijk weer eens op IRC... wie komt me gezelschap houden?
Ja laat me maar in spanningquote:
Moet werken, kijk wel op mijn telefoon om het bij te houden en zal misschien nog wel iets op het forum postenquote:Op zondag 3 januari 2010 10:50 schreef TheVulture het volgende:
Vanavond ben ik eindelijk weer eens op IRC... wie komt me gezelschap houden?
Ik zit te stuiterenquote:
Pestkopquote:Op zondag 3 januari 2010 11:06 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Hehe, ik had ook niet anders verwacht
Weet ikquote:
Staat in de OP.quote:Op zondag 3 januari 2010 11:38 schreef RemCOW het volgende:
Teamgeest: http://www.mpn.de.tl/TS_Drop.htm
Ff totaal Off-topic: Jij was toch diegene die zei dat mijn scherm misschien alsmaar erger zou worden? Het het idee dat het langzaamaan verdwijnt.. Of zit dat tussen mijn oren?quote:Op zondag 3 januari 2010 11:41 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Staat in de OP.
Maar ik was me aan het afvragen wat jij traint als je geen skilltrades hebt.
Dat was ik ja. Maar vergelijk de foto's maar eerst eens inderdaad. En anders heb je geluk gehad.quote:Op zondag 3 januari 2010 11:48 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Ff totaal Off-topic: Jij was toch diegene die zei dat mijn scherm misschien alsmaar erger zou worden? Het het idee dat het langzaamaan verdwijnt.. Of zit dat tussen mijn oren?Zal straks eens de foto's vergelijken..
Ik train hoofdzakelijk positiespel. Maar dit seizoen zal ik af en toe passen tussendoor doenquote:Op zondag 3 januari 2010 11:41 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Staat in de OP.
Maar ik was me aan het afvragen wat jij traint als je geen skilltrades hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |