Voor een skilltrade moet je niet teveel bijstats zoeken, die vertroebelen het beeld.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:17 schreef augurkenkoning het volgende:
Ik zoek altijd op dubbel matig bijstat (:
Maar ik begin te begrijpen hoe je te werk gaat. Het zal nog een flink aantal transfers duren voordat ik'/t een beetje door heb vrees ik (:
Maximaal 1 keer matig.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:17 schreef augurkenkoning het volgende:
Ik zoek altijd op dubbel matig bijstat (:
Maar ik begin te begrijpen hoe je te werk gaat. Het zal nog een flink aantal transfers duren voordat ik'/t een beetje door heb vrees ik (:
quote:
Hier doet hij het prima hoor!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:46 schreef DJqbl5 het volgende:
meer mensen bij wie Hattrick Organizer het niet doet?
quote:Andrzej Malek
Polska 18 jaar en 35 dagen
goed in vorm, conditie redelijk
Een sympathiek persoon die kalm en berucht is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een redelijk leider.
Eigenaar: Sticky Fingaz (sinds 26-08-2009)
Total Skill Index (TSI): 4 900
Loon: 1 284 ¤/week inclusief 20% bonus
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Specialiteit: Snel
Huidige vaardigheden
Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 2/20 waardeloos
Positiespel: 9/20 formidabel
Vleugelspel: 3/20 slecht
Passen: 7/20 goed
Scoren: 2/20 waardeloos
Spelhervatting: 1/20 rampzalig
quote:1-01-2010 Seizoen 30, Wedstrijdronde 1
Het keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in passen vooruit van zwak naar matig.
21-09-2009 Seizoen 29, Wedstrijdronde 3
Zijn vaardigheden op het gebied van passen namen af van matig tot zwak.
quote:7. Johan Veldman (CM) (93225051)
29 jaar en 105 dagen, volgende verjaardag: 08-01-2010
Nederland
goed in vorm, conditie uitstekend
Een controversieel persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft formidabel ervaring en is een matig leider.
Eigenaar: TeamKoekje
(sinds 01-01-2010 (1/41), )
Total Skill Index (TSI): 124 770
Loon: 76 690 ¤/week
1 227 040 ¤ / seizoen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Huidige vaardigheden
Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 3/20 slecht
Positiespel: 17/20 mythisch
Vleugelspel: 2/20 waardeloos
Passen: 7/20 goed
Scoren: 5/20 matig
Spelhervatting: 4/20 zwak
Reserve vleugel. En die zoek ik nog steeds. Maar ik heb een geblesseerde middenvelder en ik wilde toch wat sterker voor de dag komen zondag, omdat dan het team met het sterkste middenveld (op mij na) op bezoek komt.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:20 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Prijzig per week. Ik dacht dat je een reserve speler zocht?
Bahquote:Op zaterdag 2 januari 2010 09:55 schreef TheVulture het volgende:
Happy Newyear
Al is mijn nieuwjaar kut begonnen met een dikke oogontsteking op nieuwjaarsochtend
Wow,,quote:Op zaterdag 2 januari 2010 10:56 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Bah![]()
Bij mij is er voor de deur iemand doodgereden, om kwart over 12 ofzo. Lekker dan, wens je net iedereen veel voorspoed in het nieuwe jaar...
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 10:56 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Bah![]()
Bij mij is er voor de deur iemand doodgereden, om kwart over 12 ofzo. Lekker dan, wens je net iedereen veel voorspoed in het nieuwe jaar...
Ik heb eigenlijk nog geen idee wie het is. Ik probeer daar achter te komen maar vooralsnog zonder succes. (ben nu ook niet thuis dus vandaar)quote:
Wat weet jij nu van een kut?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:19 schreef TheVulture het volgende:
Tja het blijft knap kut om zo aan je einde te komen
Ik ben er ooit uitgekomenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:20 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Wat weet jij nu van een kut?
Ahh ok, bij een straat denk ik altijd meteen zo'n 30km weggetje.. Bij ons in de straat kun je nooit rijden om kwart over 12,,,quote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:14 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nog geen idee wie het is. Ik probeer daar achter te komen maar vooralsnog zonder succes. (ben nu ook niet thuis dus vandaar)
@ Elby: Hier een google streetview van de straat:
De auto kwam vanuit de verte en reed richting de brug (in je rug op de foto). Dat is een doorgaande hoofdweg binnen Utrecht richting de snelweg. Redelijk dom om daar je vuurwerk af te gaan steken. Te meer daar er ruimte zat is in de vorm van paralelweggetjes/fietspaden etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |