Vullie én Koekie, zie het plaatje in de OPquote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:36 schreef Gijs_ het volgende:
Wie waren de winnaars van de gouden schoen ook alweer?
Dankje!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:46 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Vullie én Koekie, zie het plaatje in de OP
moest er wel ff heel hard naar zoeken
Hoeraaaaaaaaquote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:48 schreef Gijs_ het volgende:
De winnaars!
[Hattrick] Awards seizoen 29
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:48 schreef Gijs_ het volgende:
De winnaars!
[Hattrick] Awards seizoen 29
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:54 schreef Flappekz het volgende:
Ligt het aan mij, of begint HT een beetje saai te worden?
Niet eensquote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:58 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Bedoel je daarmee dat ik saai ben?
Dan ist goedquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:03 schreef GotC het volgende:
[..]
Niet eens
Laten we maar weer snel hiermee stoppen voordat iemand iets over het tegen elkaar praten zegt
Nooit gedacht dat jij hattrick saai zou vindenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:04 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dan ist goed
Maar wat bedoel je dan wel?
Ik speel het momenteel op een saaie manier eh, dat zal t zijnquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:04 schreef GotC het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat jij hattrick saai zou vinden
Wat let je om het anders te doen?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:05 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik speel het momenteel op een saaie manier eh, dat zal t zijn
Als ik zie hoe vaak je hier post kan je ook niet zeggen dat je de tijd niet hebt!quote:
Daar heb je een punt. Misschien tijd voor een nieuwe uitdaging....hmmmmmquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:46 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Als ik zie hoe vaak je hier post kan je ook niet zeggen dat je de tijd niet hebt!
Plus dat de uitdaging van de tegendoelpunten ook weg is én niet meer te halen is voor iemand anders dankzij de nieuwe regeles in de ME.
Hoeveel HT geld heb je nu ?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:47 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Daar heb je een punt. Misschien tijd voor een nieuwe uitdaging....hmmmmm
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:50 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Hehe, lees de post boven je. GMTA
Dat is een uitdaging die ik wellicht wel naast handhaving zou kunnen aangaanquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:52 schreef Gijs_ het volgende:
[..]![]()
Ja, twee posts achter elkaar verwacht ik alleen van Outpost en Koekie, in hun goede periode.![]()
Maar ik denk dat je met de helft al zou kunnen handhaven.
Maar mocht je beslissen nog een seizoen af te zakken, dan is een nieuwe meet organiseren misschien een uitdaging?
Lijkt me een goed plan!! En wanneer je het niet op een zaterdag doet maakt het de mensen van veraf volgens mij ook niet zoveel uit, waar dat nog een paar studenten zijn met een OV-jaarkaart.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:53 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat is een uitdaging die ik wellicht wel naast handhaving zou kunnen aangaan
Jah, daar heb ik nooit rekening mee moeten houden...nooit student geweest, tot 3 maanden geleden. Maar deeltijd telt nietquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:55 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Lijkt me een goed plan!! En wanneer je het niet op een zaterdag doet maakt het de mensen van veraf volgens mij ook niet zoveel uit, waar dat nog een paar studenten zijn met een OV-jaarkaart.
Hangt van veel factoren af. Maar ik denk dat je beste vleugeltrainees al meekunnen. Wanneer je een verdedigend ingestelde trainer hebt heb je weinig nodig, gezien de aanvalsratings van je tegenstanders. Ik denk dat je met een drietal oude goede middenvelders en 2 fatsoenlijke aanvallers een heel eind komt!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:56 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Jah, daar heb ik nooit rekening mee moeten houden...nooit student geweest, tot 3 maanden geleden. Maar deeltijd telt niet
Zit ff te denken....welke niveau's stats zullen voldoende zijn voor handhaving?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |