1 2 3 4 5 | Goed voorspellen van het aantal doelpunten van de thuisploeg 1 punt Goed voorspellen van het aantal doelpunten van de uitploeg 1 punt Bovenstaande drie goed 1 punt Totaal aantal doelpunten goed 3 punten |
Ik mag de 1e ronde meteen tegen de kampioen van vorig seizoen. Vorig seizoen 1x verloren en 1x gewonnen tegen hem dus misschien meteen een leuke wedstrijd.quote:Op zondag 27 december 2009 13:43 schreef NelisZ het volgende:
Volgende week beginnen we weer met voetballen, en dus begint de TeauTeau ook weer! Spread the word, en zorg dat je het zelf ook niet vergeet
Zodra de wedstrijdschemas gemaakt zijn zal ik de eerste ronde bekend maken.
Kijk zo heb je er al 2 NelisZquote:Op zondag 27 december 2009 20:38 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik mag tegen de nummer 2.
Eens zien wie zijn glazen bol het beste is dit seizoen.
En als ik mijn eigen wedstrijd tegen mijn medepromovendus meetel al driequote:
Laat ik eens lekker meedoen deze keer!quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:39 schreef NelisZ het volgende:
Bla-die-bla
Nee hoor, ziet er prima uitquote:
quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:51 schreef airedale1002 het volgende:
Catwyck - RKDEO (264252674) 1-2
TeamKoekje - tha bomb (264209723) 2-1
Judithboys - Raging Bulls United (264202848) 1-3
FC AXE - FC Bifröst (264209733) 2-5
FC Mattheus Eugenius - AGGP (264226019) 2-3
Totaal 20 doelpunten
Hehe, ik doe niet andersquote:Op maandag 4 januari 2010 09:53 schreef TheVulture het volgende:
Toch een leuk resultaat ondanks dat ik het compleet blind heb ingevuld
Het is dat ik een ander aantal doelpunten bedacht had en mezelf (terecht) wel winnend had maar Je zou t bijna gaan denken ja.quote:Op maandag 4 januari 2010 09:46 schreef Gijs_ het volgende:
![]()
Ik had het alleen beter een week later kunnen doen, dan had Outpost vast zijn ctrl + c gedrag bij iemand anders toegepast!
Ik weet het, dat komt wel als jij je team weer goed voor elkaar hebt. Je gaf al aan de komende wedstrijd waarschijnlijk te verliezenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:26 schreef Flappekz het volgende:
Oja, NelisZ ... je kunt mij ook weer zo nu en dan in de wedstrijden opnemen
Dat was afgelopen zondag ook de verwachting....toch nog een puntje gepaktquote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:28 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Ik weet het, dat komt wel als jij je team weer goed voor elkaar hebt. Je gaf al aan de komende wedstrijd waarschijnlijk te verliezen
Dat is het hele idee, dat de wedstrijden moeilijk te voorspellen zijnquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:17 schreef CMONYALL het volgende:
Het zal voor de meesten denk ik moeilijk worden om mijn wedstrijd te voorspellen, afgaande op de ratings van de afgelopen wedstrijden. Misschien dat ik met inside information dan wat extra punten kan binnenharken (a)
Het zal voor de meesten nu niet moeilijk meer zijn om jouw wedstrijd te voorspellenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:17 schreef CMONYALL het volgende:
Het zal voor de meesten denk ik moeilijk worden om mijn wedstrijd te voorspellen, afgaande op de ratings van de afgelopen wedstrijden. Misschien dat ik met inside information dan wat extra punten kan binnenharken (a)
FC CMONYALL - FC de Hellen 3-1
quote:Op woensdag 6 januari 2010 08:16 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Het zal voor de meesten nu niet moeilijk meer zijn om jouw wedstrijd te voorspellen
quote:Op woensdag 6 januari 2010 08:16 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Het zal voor de meesten nu niet moeilijk meer zijn om jouw wedstrijd te voorspellen
Blijkbaar wel dusquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |