Jouw hatstats: 176quote:Op zondag 3 januari 2010 22:12 schreef FrituurVetPet het volgende:
Ik vind possie zijn overwinning wel te rationaliseren.
Ik heb in mijn eerste lastige wedstrijd met 1-1 een punt gepakt. Zeer onverwacht en dus tevreden. Beide goals een vrije trap.
Ik zit op mn mobiel, kan iemand mijn en zijn hatstats posten? Thnx!
Dat is ook wel weer zoquote:Op zondag 3 januari 2010 22:28 schreef FrituurVetPet het volgende:
Thx gotc. Ziet er uit als een argument voor koekjes theorie over mid plus aanval boven verdediging;-)
Flap: ts stijg altijd met 33 procent door pic he, dat is bij woedend niet zo veel;-)
Deste lekkerderquote:
Verklaar je nader?quote:Op zondag 3 januari 2010 22:12 schreef FrituurVetPet het volgende:
Ik vind possie zijn overwinning wel te rationaliseren.
Ik heb in mijn eerste lastige wedstrijd met 1-1 een punt gepakt. Zeer onverwacht en dus tevreden. Beide goals een vrije trap.
Ik zit op mn mobiel, kan iemand mijn en zijn hatstats posten? Thnx!
Bots stellen random wat spelers op. Jouw tegenstander was een gemiddelde botquote:Op zondag 3 januari 2010 22:58 schreef augurkenkoning het volgende:
stellen bots altijd hun slechtste teams op ofzo?
Als ik bij deze club kijk ie ik toch veel goede spelers
http://www77.hattrick.org/Club/Players/?TeamID=1230978
En dan zet de bot dit op't veld:
http://www77.hattrick.org/Club/Matches/MatchLineup.aspx?MatchID=264494036&TeamID=1230978
dan wil ik je ook niet meer zien miepen als het een keer tegen zit..quote:
quote:Op zondag 3 januari 2010 23:12 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dan wil ik je ook niet meer zien miepen als het een keer tegen zit..
Hoopte toch op een 2-1, daarom wel een naar gevoel aan overgehouden..quote:
quote:Op zondag 3 januari 2010 23:12 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dan wil ik je ook niet meer zien miepen als het een keer tegen zit..
quote:
Ik zou niet MOTSen in de beker om eerlijk te zijn ... 2 PICs zijn tevens niet voldoende om je TS weer op hetzelfde niveau te krijgenquote:Op maandag 4 januari 2010 09:12 schreef elby1988 het volgende:
Dilemma mensen!
Volgende bekerwedstrijd is dus woensdag. Maak op pic weinig kans (20% kans) met mots iets meer: (50% winst, 25% gelijk).
De competitiewedstrijd erna PIC ik want die verlies ik op alle mogelijke plekken.
De wedstrijd daarna in de competitie PIC ik want win ik met 293 vingers in mijn neus.
Heb heden ten dage 2 x gepict. Is het verstandig te MOTSen volgende bekerwedstrijd? of krijg ik dat in 2 PIC's (en misschien 3 als ik doorga in de beker) niet zo snel meer omhoog?
Dilemma dilemmaZelf zeg ik gewoon MOTS en..
Gewoon PICcen. Zonde om je competitieseizoen lastiger te maken voor 1 extra bekerrondequote:Op maandag 4 januari 2010 09:36 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb een lastige beslissing te nemen... ik heb qua hatstats gisteren het hoogste aantal van mijn divisie gehaald... ik zou dus zo maar eens voor de titel kunnen gaan... in dat kader zou het slim zijn om woensdag in de beker te PIC'en waardoor mijn TS weer wat stijgt en ik in de competitie nog beter voor de dag kom... aan de andere kant zou ik het ook wel eens fijn vinden om de tweede ronde beker te overleven... al is dat zelfs zonder PIC allesbehalve zeker... ligt heel dicht bij elkaar dan.... wat zouden jullie doen?
Als de titel binnen bereik is, dan zou ik gewoon PIC spelen woensdag.quote:Op maandag 4 januari 2010 09:36 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb een lastige beslissing te nemen... ik heb qua hatstats gisteren het hoogste aantal van mijn divisie gehaald... ik zou dus zo maar eens voor de titel kunnen gaan... in dat kader zou het slim zijn om woensdag in de beker te PIC'en waardoor mijn TS weer wat stijgt en ik in de competitie nog beter voor de dag kom... aan de andere kant zou ik het ook wel eens fijn vinden om de tweede ronde beker te overleven... al is dat zelfs zonder PIC allesbehalve zeker... ligt heel dicht bij elkaar dan.... wat zouden jullie doen?
Ja precies, daar neigde ik zelf ook al meer naar... stel ik ook gewoon mijn B-trainees op... het is lang niet gezegd dat ik kampioen wordt maar na gisteravond denk ik wel een goede kans te makenquote:Op maandag 4 januari 2010 09:40 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als de titel binnen bereik is, dan zou ik gewoon PIC spelen woensdag.
5 x PICcen word toch ook zinloos? :pquote:Op maandag 4 januari 2010 09:15 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik zou niet MOTSen in de beker om eerlijk te zijn ... 2 PICs zijn tevens niet voldoende om je TS weer op hetzelfde niveau te krijgen
Nee, juist niet. Ideaal gezien moet je iedere mogelijkheid PICcen, zo krijg je je TS niet alleen hoog, maar zo hou je hem ook hoogquote:Op maandag 4 januari 2010 09:42 schreef elby1988 het volgende:
[..]
5 x PICcen word toch ook zinloos? :p
Zit ik na 3-4 PICcen al niet op de MAX?quote:Op maandag 4 januari 2010 09:43 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nee, juist niet. Ideaal gezien moet je iedere mogelijkheid PICcen, zo krijg je je TS niet alleen hoog, maar zo hou je hem ook hoog
Dat max houd je nog niet 1 update vol.quote:Op maandag 4 januari 2010 09:51 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Zit ik na 3-4 PICcen al niet op de MAX?
Volgens Alltid is de divisie nog sterker dan vorig seizoen...quote:Op maandag 4 januari 2010 09:45 schreef Flappekz het volgende:
Hattrick zegt dat ik vierde sta in mn poule, alltid dat ik derde sta
Vorig seizoen was het plaats 9.quote:Competitie plaats: 8 / 256
De rest is zwakker gewordenquote:Op maandag 4 januari 2010 09:53 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Volgens Alltid is de divisie nog sterker dan vorig seizoen...
[..]
Vorig seizoen was het plaats 9.
In 2 seizoenen of niet..?quote:Op maandag 4 januari 2010 11:18 schreef FrituurVetPet het volgende:
Au, trainer gezakt naar matig leiderschap. Wel vervelend in deze competitie... Vanmiddag maar eens goed bestuderen wat mijn kansen op handhaving zijn :-)
je moet je niet al te veel aantrekken van HO. Maar je eigen conclusies trekken. Dingen als HO zijn een leuke guide-line, maar zijn niet de oplossing.quote:Op maandag 4 januari 2010 11:18 schreef Gwunnik het volgende:
Yay, mn eerste spannende wedstrijd met 3-4 gewonnen
Zit nog wel met een probleem... ik heb namelijk geen echte verdedigers en snap eigenlijk niet zo goed hoe dat kanIn de spelerslijst van HO zijn mn meest defensieve spelers 'middenveld defensief' en spelers die ik via de transfermarkt zoek op verdedigen hebben ook niet als beste pos verdediger. Krijg je echte verdedigers pas als je wat beter/rijker/succesvoller wordt? Of doe ik echt iets verkeerd?
Wilde tot slot nog vragen hoe groot de invloed van de persoonlijkheid van een speler (ongeveer) is? Heb daar bij mn eerste aankopen niet echt op gelet en heb nu een paar aso's in mn team. Kan ik die beter zsm eruit gooien, of niet?
En nu bikkelen voor de volgende pot
grotendeels wel. Alles werkt en is geplaatst.quote:
quote:Op maandag 4 januari 2010 11:30 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
grotendeels wel. Alles werkt en is geplaatst.
De boel moet alleen nog afgewerkt worden. Tegeltjes en laminaat en die zooi.
Belangrijkste is dat de grote meerderheid werkt.
Jij ook alquote:Op maandag 4 januari 2010 11:39 schreef Psychonikeo het volgende:
danku.. en ik heb inkopen gedaan op hattrick. Ik ga kampioen worden.
Volgens mij komen de gemiddelde hatstats van mijn huidige competitie niet boven de 50 uit.
Mja, je selectie kun je meestal ook maar beter voor de eerste bekerwedstrijd rond hebben!quote:Op maandag 4 januari 2010 11:53 schreef TheVulture het volgende:
Tering, ik was even op zoek naar een nieuwe spits maar die prijzen
Heb ook weer wat spelers gekocht jahquote:Op maandag 4 januari 2010 11:49 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
wie nog meer? jij ook?
Ik heb het een tijdje niet gevolgd hier
leuk leukquote:Op maandag 4 januari 2010 12:16 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Heb ook weer wat spelers gekocht jah
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |