abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76254960
quote:
Op woensdag 30 december 2009 23:57 schreef NelisZ het volgende:

[..]

Ik richt mij dan ook niet puur op de beker, maar leg er de nadruk op, dit houdt dat ik rond ronde 4-5 mijn A-team gebruik voor de beker (en dus mijn trainees op zondag) en PIC in de competitie. Dit kan mij inderdaad een paar punten kosten, maar daarom doe ik het alleen in seizoenen dat ik niet degradeer, en niet verwacht kampioen te worden. En je bezoekersaantallen worden (naar mijn idee) bepaald door je fanmood en aantal supporters (en misschien divisie??). En winst in een bekerwedstrijd is over het algemeen vrij goed voor de eerste twee!
En mn trainies dan? Als ik mn A team zou opstellen gaan mn trainies uit mn B team er aan omdat ze geen training krijgen daarom vind ik de beker ruk en ga ik er niet voor. Maar je beredenering klopt wel aardig.
quote:
Juist als hij toch al gaat winnen zou ik piccen. Of je nu met 3-0 of 6-0 verliest zal niet heel veel uitmaken, maar je hogere teamgeest kan je in de competitie wel helpen.
zie mn uitleg aan FVP hierboven
quote:
Op woensdag 30 december 2009 23:39 schreef kristyle het volgende:
De volgende tegenstander in de beker kan ik ook hebben m(wel met de A-ploeg) en moet de zondag erna tegen de kampioen van vorig seizoen, die wel "maar" het 4e sterkste elftal heeft van de competitie.
Dus zou nog wel eens een ronde kunnen overleven maar dan krijg ik zondag( als ik mijn trainees laat spelen) een pandoering en kan slecht zijn voor TS, doelpuntensaldo en fans.

Maar goed dat ik nog een week heb om na te denken.
Ik zou all1 voor de beker gaan als je m makkelijk winnen kan en je kans op t kampioenschap niet verklooit daarmee. Als je tenminste je B team trainies een week geen training geven wil.
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
pi_76255023
quote:
Op donderdag 31 december 2009 10:37 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Je TS speelt toch geen enkele rol bij de grootte van een nederlaag? Dat heeft toch enkel invloed op je fans en zelfvertrouwen?
Zoals ik al zei ik zal geen dronken uitspraken gaan verdedigen. Ik was gisteren avond niet bepaalt nuchter toen ik die uitspraak deed.
pi_76255046
quote:
Op donderdag 31 december 2009 10:38 schreef Gijs_ het volgende:

[..]

Hmmm, ik voel hier een koei aankomen!
Maar ga je eens verdiepen in de effecten van een verlies op je TS...

...die zijn er niet!
Koei is voor domme acties niet voor domme uitspraken.
pi_76255073
quote:
Op donderdag 31 december 2009 10:43 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Snel PIC instellen dus

Magnitude van het verlies maakt geen reet uit namelijk.
pi_76255470
quote:
Op donderdag 31 december 2009 10:43 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Nou ja, als je ook al seizoenen naar die uitspraak zou handelen, zou het een heel ander verhaal zijn hoor
Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
pi_76256196
quote:
Op donderdag 31 december 2009 10:40 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

En mn trainies dan? Als ik mn A team zou opstellen gaan mn trainies uit mn B team er aan omdat ze geen training krijgen daarom vind ik de beker ruk en ga ik er niet voor. Maar je beredenering klopt wel aardig.
[..]

zie mn uitleg aan FVP hierboven
[..]

Ik zou all1 voor de beker gaan als je m makkelijk winnen kan en je kans op t kampioenschap niet verklooit daarmee. Als je tenminste je B team trainies een week geen training geven wil.
In de beker krijg je na 3 ronden 200k per week. Je moet heel erg goed je best doen om dat te krijgen met je trainees. Dat lukt je alleen als je gaat skilltraden. Daarnaast krijg je er meer fans bij, en deze fans zorgen weer voor extra inkomsten en voor meer toeschouwers tijdens de normale wedstrijden.

Daarnaast kan ik met mijn team makkelijk voor het kampioenschap gaan, en ook eenvoudig de 5/6e ronde van de beker halen. Dat is het voordeel van een gebalanceerd team, en reserve spelers die bijna net zo goed zijn als de basisspelers.
pi_76256277
quote:
Op woensdag 30 december 2009 23:39 schreef kristyle het volgende:
De volgende tegenstander in de beker kan ik ook hebben m(wel met de A-ploeg) en moet de zondag erna tegen de kampioen van vorig seizoen, die wel "maar" het 4e sterkste elftal heeft van de competitie.
Dus zou nog wel eens een ronde kunnen overleven maar dan krijg ik zondag( als ik mijn trainees laat spelen) een pandoering en kan slecht zijn voor TS, doelpuntensaldo en fans.

Maar goed dat ik nog een week heb om na te denken.
Verliezen kan niet slecht zijn voor je TS. Je TS wordt (in wedstrijdverband) alleen beinvloed als je MOTS of PIC speelt. Dus als je verliest zondag en je hebt gewoon normaal gespeeld, dan blijft je TS hetzelfde.

Het is wel slecht voor het zelfvertrouwen.
pi_76257740
Hmmm, zondag niet PIC'en is funest voor m'n TS de komende weken, dat wordt m'n eerste wedstrijd V dus ingecalculeerd verliezen!
Fokhattrick.org!
pi_76257837
quote:
Op donderdag 31 december 2009 11:55 schreef Gijs_ het volgende:
Hmmm, zondag niet PIC'en is funest voor m'n TS de komende weken, dat wordt m'n eerste wedstrijd V dus ingecalculeerd verliezen!
Ik speel normal. Aangezien ik in de bekerwedstrijd ook weer kan PIC'en. De wedstrijd in de zondag daarna moet ik nog even kijken. Dat ligt eraan wat Laika in zijn wedstrijden doet.
pi_76257919
quote:
Op donderdag 31 december 2009 11:58 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Ik speel normal. Aangezien ik in de bekerwedstrijd ook weer kan PIC'en. De wedstrijd in de zondag daarna moet ik nog even kijken. Dat ligt eraan wat Laika in zijn wedstrijden doet.
Ja, ik vraag me af of ik als ik normaal speel wel kans heb met m'n huidige TS... ik speel ook nog eens uit namelijk!
Fokhattrick.org!
pi_76258087
quote:
Op donderdag 31 december 2009 12:00 schreef Gijs_ het volgende:

[..]

Ja, ik vraag me af of ik als ik normaal speel wel kans heb met m'n huidige TS... ik speel ook nog eens uit namelijk!
Als ik eerlijk ben. Dan denk ik niet dat je kunt winnen van AXE. Deze heeft een sterk middenveld op zich. En jij hebt inderdaad het nadeel van het uitteam zijn. PIC lijkt me verstandig dan. In mijn ogen zijn Laika en Serp de zwakste uit de competitie, dus daar zul je gewoon van moeten winnen voor het lijfsbehoud.
pi_76258951
quote:
Op donderdag 31 december 2009 12:04 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Als ik eerlijk ben. Dan denk ik niet dat je kunt winnen van AXE. Deze heeft een sterk middenveld op zich. En jij hebt inderdaad het nadeel van het uitteam zijn. PIC lijkt me verstandig dan. In mijn ogen zijn Laika en Serp de zwakste uit de competitie, dus daar zul je gewoon van moeten winnen voor het lijfsbehoud.
Precies mijn gedachte! En misschien dat ik thuis nog een keer kan stunten, door een hoger middenveld, zeker als ik mijn TS goed blijf managen.
Fokhattrick.org!
  donderdag 31 december 2009 @ 12:44:42 #63
161918 NelisZ
Boemerangkind
pi_76259746
quote:
Op donderdag 31 december 2009 10:40 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

[..]
De trainees die ik heb zijn redelijk op niveau en spelen in zon week op zondag in de competitie. Zodra de beker over is vul ik mijn resterende trainingsplekken op met 17-jarige die ik 1 of 2 niveaus optrain. Ik heb toch geen geld om al mijn trainingsplekken (14) te vullen met spelers van hoog niveau...

Maar het gaat mij er vooral om dat ik nooit uit de beker zal willen. Dat iemand ervoor kiest om niet zijn beste team op te stellen om redenen als training en het belang van competitie kan ik best begrijpen, maar dan nog zou ik hopen dat ik alsnog win
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
pi_76260466
quote:
Op donderdag 31 december 2009 10:31 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Ja echt logies is t niet. maar er zit wel logica in. Als je dan verliest met 10-0 is t een grotere klap voor je ts dan wanneer je normaal speelt en met 5-0 verliest dacht ik.

Maar goed lama ik moet geen dronke uitspraken gaan verdedigen.
wel opvallend dat elke keer als je domme uitspraken doet, je zogenaamd dronken was..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_76260488
quote:
Op donderdag 31 december 2009 13:01 schreef MrMoon het volgende:

[..]

wel opvallend dat elke keer als je domme uitspraken doet, je zogenaamd dronken was..
Altijd dronken FTW

dan heb je tenminste nooit een hangover
Ik ben van pindavlees
  FOK!fossiel donderdag 31 december 2009 @ 13:06:09 #66
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_76260650
Ik speel zowel in de competitie als in de beker met mijn a-spelers. Mijn trainees zijn alleen skill trades, dus aan het eind van het afgelopen seizoen heb ik geen trainees meer. Zodra ik uit de beker ben (hopelijk ronde 7), ga ik weer b-spelers aantrekken. Zou toch zonde zijn om laag in je competitie te eindigen, of vroeg in de beker er uit te liggen???

Ben niet zo heel blij met de transfermarkt. Een vleugelverdediger die ik kocht op z'n 24e was toen zo'n 3.4 miljoen waard, en is op z'n 27e voor 2.6 miljoen er uit gegaan... 800k verlies op draaien (tel ik de 7% verlies op transferkosten nog niet eens mee) is niet erg fijn.
Ik kies m'n spelers nu maar zo uit dat ze over de periode dat ik ze hou het minste verlies draaien.... Maarja, zo wordt het wel steeds moeilijker: én ze moeten de goede skills hebben, liefst ook nog leuke specialiteit, liefst niet agressief e.d. én de goede leeftijd. Bah...
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
pi_76260750
quote:
Op donderdag 31 december 2009 13:06 schreef RemCOW het volgende:
Ik speel zowel in de competitie als in de beker met mijn a-spelers. Mijn trainees zijn alleen skill trades, dus aan het eind van het afgelopen seizoen heb ik geen trainees meer. Zodra ik uit de beker ben (hopelijk ronde 7), ga ik weer b-spelers aantrekken. Zou toch zonde zijn om laag in je competitie te eindigen, of vroeg in de beker er uit te liggen???

Ben niet zo heel blij met de transfermarkt. Een vleugelverdediger die ik kocht op z'n 24e was toen zo'n 3.4 miljoen waard, en is op z'n 27e voor 2.6 miljoen er uit gegaan... 800k verlies op draaien (tel ik de 7% verlies op transferkosten nog niet eens mee) is niet erg fijn.
Ik kies m'n spelers nu maar zo uit dat ze over de periode dat ik ze hou het minste verlies draaien.... Maarja, zo wordt het wel steeds moeilijker: én ze moeten de goede skills hebben, liefst ook nog leuke specialiteit, liefst niet agressief e.d. én de goede leeftijd. Bah...
Ja, het moet natuurlijk wel een uitdaging blijven he
Ik ben van pindavlees
pi_76261577
quote:
Op donderdag 31 december 2009 11:14 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

In de beker krijg je na 3 ronden 200k per week. Je moet heel erg goed je best doen om dat te krijgen met je trainees. Dat lukt je alleen als je gaat skilltraden. Daarnaast krijg je er meer fans bij, en deze fans zorgen weer voor extra inkomsten en voor meer toeschouwers tijdens de normale wedstrijden.

Daarnaast kan ik met mijn team makkelijk voor het kampioenschap gaan, en ook eenvoudig de 5/6e ronde van de beker halen. Dat is het voordeel van een gebalanceerd team, en reserve spelers die bijna net zo goed zijn als de basisspelers.
Ja leuk daar moet je wel geld voor hebben. Ik train nog steeds m'n B team spelers op tot ze goed genoeg zijn om een speler uit mn A team te vervangen en die verkoop ik dan. Dus een paar weken bekeren is klote waardoor ze nooit op tijd op een aardig niveau zitten. Skill traiding is mij te veel werk dus dat wordt m niet.
quote:
Op donderdag 31 december 2009 13:01 schreef MrMoon het volgende:

[..]

Tja dat krijg je er van als je niets te doen hebt en dan met bier achter de pc gaat zitten.
quote:
Op donderdag 31 december 2009 13:01 schreef Flappekz het volgende:

[..]

Altijd dronken FTW

dan heb je tenminste nooit een hangover
Iedere dag dronken is ook een regelmatig leven!
pi_76261664
quote:
Op donderdag 31 december 2009 13:27 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Ja leuk daar moet je wel geld voor hebben. Ik train nog steeds m'n B team spelers op tot ze goed genoeg zijn om een speler uit mn A team te vervangen en die verkoop ik dan. Dus een paar weken bekeren is klote waardoor ze nooit op tijd op een aardig niveau zitten. Skill traiding is mij te veel werk dus dat wordt m niet.
Op die manier zul je nooit hogerop komen. Je zult echt een lijn moeten gaan trekken tussen je A-team en je trainees. Door het roulatiesysteem wat jij hanteert zul je op een bepaald punt het maximum bereikt hebben. Ik denk dat dat V is.
pi_76261702
quote:
Dit dus. Al kan ik wel komende woensdag mijn 2 resterende trainees opstellen in de hoop dat ze stijgen zodat ik deze ook nog kan verkopen.
  FOK!fossiel donderdag 31 december 2009 @ 13:44:29 #71
10 RemCOW
pi_76262270
quote:
Op donderdag 31 december 2009 13:30 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Op die manier zul je nooit hogerop komen. Je zult echt een lijn moeten gaan trekken tussen je A-team en je trainees. Door het roulatiesysteem wat jij hanteert zul je op een bepaald punt het maximum bereikt hebben. Ik denk dat dat V is.
Klopt, eigenlijk liep ik in VI daar al tegen aan.
quote:
Op donderdag 31 december 2009 13:31 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Dit dus. Al kan ik wel komende woensdag mijn 2 resterende trainees opstellen in de hoop dat ze stijgen zodat ik deze ook nog kan verkopen.
Ja ik ook, helemaal omdat ik mijn laatste vriendschappelijke wedstrijd was vergeten
pi_76262359
Ik twijfel nog of ik PIC zondag. Ga er eens goed over nadenken Wil opzich wel winnen. Met PIC verlies ik 30%.. (mits hij natuurlijk met zijn sterkste opstelling speel, welke dateert uit week 10 van vorige competie. tegen de wat mindere uitwedstrijden van heb maak ik maar 10% kans op verlies..)
pi_76262705
Meh.
pi_76262791
quote:
Op donderdag 31 december 2009 13:54 schreef rompompom het volgende:
Meh.
Ik ben van pindavlees
pi_76263135
quote:
Ik weet dat jij dit zo doet. Knap dat je t vol kan houden mij lijkt t teveel werk en dat is niet mijn bedoeling van hattrick.
quote:

[..]

Dat weet ik. Het is al eens eerder gepasseerd. Ik zie wel, voorlopig ben ik eigenwijs en ga woensdag weer met mn B team spelen.

Oja en pic natuurlijk
pi_76263190
quote:
Op donderdag 31 december 2009 14:03 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Oja en pic natuurlijk
PIC? Waarom in hemelsnaam PIC?

Ik ben van pindavlees
pi_76263766
quote:
Op donderdag 31 december 2009 14:04 schreef Flappekz het volgende:

[..]

PIC? Waarom in hemelsnaam PIC?

Geen idee.
  FOK!fossiel donderdag 31 december 2009 @ 14:51:39 #78
10 RemCOW
pi_76265111
quote:
Op donderdag 31 december 2009 14:03 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Ik weet dat jij dit zo doet. Knap dat je t vol kan houden mij lijkt t teveel werk en dat is niet mijn bedoeling van hattrick.
[..]
Nou, afgelopen seizoen was het minder succesvol, ook omwille de tijd inderdaad...
  donderdag 31 december 2009 @ 18:37:35 #79
10881 Gwunnik
TIM the enchanter...
pi_76273693
Doe sinds kort mee aan Hattrick. Heb je zin in een makkelijke friendly, mn team heet VVLK (oude voetbalclub ).

Ben alleen ook meteen met een jeugdopleiding begonnen, maar heb nog een vraagje. 'Pulldatum'... wat is dat precies? Is het de het aantal dagen waarna de speler gepromoveerd kan worden? Dat dacht ik namelijk, maar geloof dat t toch wat anders is :S

alvast bedankt...

sorry... zie het al... beetje te vroeg met het stellen van vragen
Pulldatum is niks anders dan de datum waarop je een speler aan hebt getrokken of niet? Stom

Heb ik wel meteen een andere vraag... gebruiken jullie ook http://www.hattrick-youthclub.org/ voor het bijhouden van je jeugdteam, of een andere site (of prog)? Heb het idee dat deze wel goed is, maarja... ben net nieuw...
-- There are some who call me...... ... ... 'Tim' ... (!)
pi_76274140
Fijne avond, jaarwisseling en nacht iedereen!
Fokhattrick.org!
pi_76276310
quote:
Op donderdag 31 december 2009 18:55 schreef Gijs_ het volgende:
Fijne avond, jaarwisseling en nacht iedereen!
Van t zelfde!

Iedereen een goed uiteinde gewenst en een mooi begin van t nieuwe jaar!

Tot volgend jaar mensen!
pi_76276348
quote:
Op donderdag 31 december 2009 18:37 schreef Gwunnik het volgende:
Doe sinds kort mee aan Hattrick. Heb je zin in een makkelijke friendly, mn team heet VVLK (oude voetbalclub ).

Ben alleen ook meteen met een jeugdopleiding begonnen, maar heb nog een vraagje. 'Pulldatum'... wat is dat precies? Is het de het aantal dagen waarna de speler gepromoveerd kan worden? Dat dacht ik namelijk, maar geloof dat t toch wat anders is :S

alvast bedankt...

sorry... zie het al... beetje te vroeg met het stellen van vragen
Pulldatum is niks anders dan de datum waarop je een speler aan hebt getrokken of niet? Stom

Heb ik wel meteen een andere vraag... gebruiken jullie ook http://www.hattrick-youthclub.org/ voor het bijhouden van je jeugdteam, of een andere site (of prog)? Heb het idee dat deze wel goed is, maarja... ben net nieuw...
Welkom welkom!

Geen idee wat Pulldatum is eigenlijk. Ik heb t nog nooit zien staan.

Voor zo ver ik weet gebruiken veel hattrickers dat en is t een goed site daar voor. Ik zelf gebruik t niet.
pi_76286393
@dF: Je mag de nieuwe competitie weer opstarten.
pi_76286903
1 stijger met training..
quote:
Mikael Rantalainen: Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op passen steeg hij van redelijk naar goed.
  vrijdag 1 januari 2010 @ 11:24:14 #85
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_76287136
Happy New Year allemaal

1 stijger op positiespel:
quote:
Alejandro Moral Perez [playerid=254397665]
18 jaar en 61 dagen, volgende verjaardag: 21-02-2010

Geboren in: Espaņa

goed in vorm, conditie redelijk
Een controversieel persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.

Eigenaar: YMFC (sinds 16-08-2009 (13/39), 1s 3w 5d)
Total Skill Index (TSI): 4 410
Loon: 1 116 ¤ (930 ¤) /week inclusief 20% bonus 17 856 ¤ / seizoen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit

Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: uitstekend Passen: waardeloos
Vleugelspel: formidabel Verdedigen: slecht
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
En nu weer terug naar vleugelspel
Ik ben van pindavlees
pi_76287376
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 11:24 schreef Flappekz het volgende:
Happy New Year allemaal
van hetzelfde uiteraard

en de rest ook een gelukkig nieuwjaar
  vrijdag 1 januari 2010 @ 12:29:32 #87
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_76288059
Gelukkig nieuwjaar allen
  vrijdag 1 januari 2010 @ 13:01:06 #88
161918 NelisZ
Boemerangkind
pi_76288717
Gelukkig nieuwjaar allemaal!
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
  vrijdag 1 januari 2010 @ 14:41:31 #89
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_76291196
Gelukkig nieuwjaar allemaal,

Met veel Hattrick successen!

ps weer geen passen stijgers hier.
pi_76294479
quote:

[..]

Wat bedoel je hiermee? Voor je A team volwaardige A spelers kopen die slechts als bijkomend voordeel hebben dat ze tijdens hun tijd bij je team ook opgetraind worden?
pi_76294541
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 14:41 schreef Outpost76 het volgende:

ps weer geen passen stijgers hier.
3 hier
pi_76294615
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 16:23 schreef FrituurVetPet het volgende:

[..]

Wat bedoel je hiermee? Voor je A team volwaardige A spelers kopen die slechts als bijkomend voordeel hebben dat ze tijdens hun tijd bij je team ook opgetraind worden?
Of spelers die helemaal niet getraind worden.
pi_76294717
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 16:27 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Of spelers die helemaal niet getraind worden.
Maar ze worden toch automatisch getraind als ze in je trainingslinie staan? Of heb jij bijvoorbeeld echt 27jarigen in je defensie staan op zondag? Of bedoel je soms jouw switch tussen formaties op zondag/woensdag?
pi_76296059
Iemand enig idee hoe ik het team AGGP (bekerwedstrijd: 254515838) kan bestrijden? Die wedstrijd is redelijk representatief voor zijn prestaties in zijn meeste wedstrijden. Ik speel thuis en verwacht bbz van 55-60% in mijn voordeel met PIC (Ik ga sowieso piccen).

Meer informatie nodig? vraag maar raak
pi_76296119
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 16:30 schreef FrituurVetPet het volgende:

[..]

Maar ze worden toch automatisch getraind als ze in je trainingslinie staan? Of heb jij bijvoorbeeld echt 27jarigen in je defensie staan op zondag? Of bedoel je soms jouw switch tussen formaties op zondag/woensdag?
Klopt. Nee. Nee.

Waar het mij om ging is dat mensen een roulatiesysteem hanteren op hun trainingslinie. En dat kun je niet vol houden in de hogere divisies.
pi_76296178
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 17:17 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Klopt. Nee. Nee.

Waar het mij om ging is dat mensen een roulatiesysteem hanteren op hun trainingslinie. En dat kun je niet vol houden in de hogere divisies.
Ik hanteer ook een roulatiesysteem, ik sta open voor suggesties/tips hoe ik het anders moet doen
pi_76296200
Ik heb nog een vraag over tico psi.

Ik zie op de transfermarkt een speler staan die passable (6) heeft op de hoofdskill.
psico zegt echter dit:
PsicoTSI Terminus Edition 1.0.21
Playmaking [Form=High]=7.17
Playmaking [Form=Average]=7.18
Playmaking [Form=Low]=7.19

Is dit nou een gagarandeerde stijger na 1 week training, of zit psico hier helemaal fout?
pi_76296301
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 17:20 schreef augurkenkoning het volgende:
Ik heb nog een vraag over tico psi.

Ik zie op de transfermarkt een speler staan die passable (6) heeft op de hoofdskill.
psico zegt echter dit:
PsicoTSI Terminus Edition 1.0.21
Playmaking [Form=High]=7.17
Playmaking [Form=Average]=7.18
Playmaking [Form=Low]=7.19

Is dit nou een gagarandeerde stijger na 1 week training, of zit psico hier helemaal fout?
Allereerst kijk ik eigenlijk vrijwel alleen naar het loon. Daarnaast is het ook nog de vraag hoe de speler in zijn andere stats zit. Is wel interessant om dat ook even te weten dus.

Alleen afgaande op deze informatie kan ik niet meer zeggen dan dat het waarschijnlijk een snelle stijger is.

Maar daarbij ook weer zo een overduidelijke dat dat de prijs opdrijft.
pi_76296410
Hmm, oke..

Ik kan niet inshcatten hoe dat zit met loon. Heb je dat zelf bij al je spelers bijgehouden, of zijn daar tabellen voor?
pi_76296553
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 17:27 schreef augurkenkoning het volgende:
Hmm, oke..

Ik kan niet inshcatten hoe dat zit met loon. Heb je dat zelf bij al je spelers bijgehouden, of zijn daar tabellen voor?
Kun je me het spelersid geven?

Ik ben hier zelf nog niet zo heel lang mee bezig, maar de trainees die ik had waren redelijk positiespel max weak bijstat, minimaal 370 loon. En zelfs die gingen niet altijd na 1 week. Ik moet zelf nog veel oefenen maar kan je iig vertellen ze dus niet onder de 370 loon te kopen. Alhoewel dat natuurlijk weer vertekend is als de speler in kwestie wel training heeft gehad maar nog niet verjaard is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')