Ik dacht: eerst Halloween, dan Kerst?quote:Op donderdag 17 september 2009 15:21 schreef Dipkip het volgende:
We kijken niet uit naar Kerst? Na al mijn harde werk?![]()
Doe een TR!quote:Op donderdag 17 september 2009 15:21 schreef Dipkip het volgende:
We kijken niet uit naar Kerst? Na al mijn harde werk?![]()
Vegan police oooh noooeeessquote:Op donderdag 17 september 2009 15:23 schreef Cat22 het volgende:
Doe een TR!![]()
Of niet, anders vinden ze het topic hier en wordt er van alles verwijderd.
Ik zag het, heb die van jou gebruikt en de wiki geedit, thnxquote:Op donderdag 17 september 2009 15:24 schreef Dipkip het volgende:
Dat ene plaatje uit de OP doet het niet meer, ik had er een in het vorige topic gezet die het wel deed (logo) of je kan er een googelen.
Maar dáár wil ik je niet aanraken!quote:
quote:Op donderdag 17 september 2009 18:41 schreef Dipkip het volgende:
Ohje wil zeker alleen ff aan mn stash voelen he
![]()
Al die engelse lui zijn nu mijn lijst (heb m vertaalt en aan 1 persoon gestuurd) naar elkaar aan het forwardenahahaha. Ik had een van de franse namen moeten vervangen door kontjepoep. Dan hadden al die engelsen nu zo gezeten van 'ooh, daaahling, that kontjepoep one sounds raaaather lavvvly' ahahahahaa
*is heel volwassen*
Heb ik niet gedaan, iemand anders wel en dat is allemaal verwijderd plus mijn reacties er op (vertalingen enzo).quote:Op donderdag 17 september 2009 19:26 schreef Cat22 het volgende:
En waarwaarwaar heb je de lijst op het IF gezet?![]()
Hé, balen, zeg.quote:Op donderdag 17 september 2009 21:20 schreef clumsy_clown het volgende:
Voordat ik dat lijstje maakte heb ik den beeb gevraagd of we nog wat leuks voor z'n moeder moesten kopen, want dan zou ik voor haar ook dingen bestellen. Nee, nee, dat hoefde niet.
'Oh, ik heb trouwens ook nog steeds geen cadeau voor m'n moeder'
Nou moet ik dus wel langs de Lush, als ik in Amsterdam ben. En allemaal dingen kopen. Mánnen!
Oe, daar hou ik je aanquote:Op donderdag 17 september 2009 21:33 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Hé, balen, zeg.
Wanneer ga je, zuwwe een bageltje prikken?
Dat overdrijven is meestal erg grappig en soms heb je echt zoiets van wat. de. fak. Zo ben ik een keer uitgemaakt voor stupide en overemotioneel omdat ik tegen het legaliseren van kannibalisme in de hedendaagse westerse maatschappij ben.quote:Op donderdag 17 september 2009 21:26 schreef Miracle_Drug het volgende:
Over het algemeen vind ik de mensen op dat forum nogal dramatisch aangelegd.. Daarom post ik er bijna niet, ik vind het overrated nagging![]()
Nee.quote:Op donderdag 17 september 2009 21:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oe, daar hou ik je aan. Is aankomende vrijdag wat?
Najaaa, wat is er nou tegen een kluifje van je medemens?quote:Op donderdag 17 september 2009 21:51 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Dat overdrijven is meestal erg grappig en soms heb je echt zoiets van wat. de. fak. Zo ben ik een keer uitgemaakt voor stupide en overemotioneel omdat ik tegen het legaliseren van kannibalisme in de hedendaagse westerse maatschappij ben.
I MEAN COME ON!!!!
Ik begrijp de gemiddelde Brit beter dan de gemiddelde Nederlander en voel me zeker meer thuis in de UK dan hier, maar die mensen daar zijn van outer space, dat kan niet anders. De hysterie over kerstspullen begrijp ik enigszins wel, kerst-voorpret begint er immers in augustus al. Maar het geouwehoer over eventuele nieuwe spulletjes.. Zoals met de forumparty, mensen die dagen van te voren helemaal zenuwachtig zijn en niet kunnen slapenquote:Op donderdag 17 september 2009 21:51 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Dat overdrijven is meestal erg grappig en soms heb je echt zoiets van wat. de. fak. Zo ben ik een keer uitgemaakt voor stupide en overemotioneel omdat ik tegen het legaliseren van kannibalisme in de hedendaagse westerse maatschappij ben.
I MEAN COME ON!!!!
Ik heb geen assessmentverslag, hoef niet naar bed en wil ook een linkje!quote:Op donderdag 17 september 2009 22:02 schreef clumsy_clown het volgende:
He godver dipkip, hou 's op. Ik moet nog een assessmentverslag uitwerken én binnen 4 minuten naar bed, en nou wil ik het linkje zien.
Smoep, de woensdag na volgende woensdag ben ik ook in die regionen te vinden denk ik. Ik zal tegen die tijd nog 's roepen.
Alhoewel ik het met je eens ben dat het overdreven is begrijp ik ze wel. Als je ooit van aug t/m dec in Engeland gewoont heb weet je precies hoe het isquote:Op donderdag 17 september 2009 23:13 schreef Cat22 het volgende:
Arme Lush medewerkers, beroofd van hun verrassing waar het MT zooo hard aan gewerkt heeft.![]()
Het lijkt nu uit te doven dus ik zal het vuurtje maar niet aanwakkeren met vragen over produkten die wel/niet verdwijnen, afspraken die niet nagekomen worden, produkten die breed aangekondigd worden en zonder toelichting worden uitgesteld, wedstrijdjes op party dagen waarbij datzelfde MT de regels bepaalt maar ze -heel handig- niet aan ons meedeelt etc.
Er wordt door Lush zoveel met de klant gespeeld (goede marketing, waarschijnlijk hebben we de helft er niet van door) dat ik het erg goed vind dat er nu eens met hén gespeeld wordt.![]()
Kerstmis bedorven, jeetje.... Het zijn produkten waar je voor moet BETALEN mensen! Geen kadootjes!
Het is maar zeep.![]()
Daar ben ik ook al voor aan het opsparenquote:Op donderdag 17 september 2009 16:58 schreef Dipkip het volgende:
Ik werk nog steeds aan mijn master plan van het opmaken van van alles en nog wat rond januari, zodat ik enorm veel moet bestellen tijdens de New Year Offer. Grote halve literflessen enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |