quote:Op donderdag 23 april 2009 15:48 schreef Cat22 het volgende:
DING DONG!
Jelly-in-bad-tip: doe hem in een pantykousje en bind dat aan de kraan terwijl je bad volloopt.
Resultaat: veel schuim en je weet zeker dat je geen blobsen jelly tegenkomt.
Einde dienstmededeling.
Dan deel jij je bad maar met kwallen!quote:Op donderdag 23 april 2009 16:01 schreef oh-oh het volgende:
DINGDONG dat vind ik al veel te veel moeite
Doe ik ook, dan hoef je tenminste niet zo te boenen achteraf.quote:Op donderdag 23 april 2009 16:01 schreef Cat22 het volgende:
Ik doe het zelfs met bruisballen. Je weet wel, die akelige ballen metglitters
erin.
Die bind ik dan niet aan de kraan maar gooi ik met kousje en al in bad als ik er zelf in stap.
Krijg je wel de geur maar niet deglitters
.
Ik houd niet van glitters.
De eerste is van DHL, kost je 9,95 en daar krijg je slechte service voor. Als je pech hebt (twee keer niet thuis bent, geen briefje hebt gehad) mag je je bestelling ophalen op z'n 40 kilometer van je huis.quote:Op donderdag 23 april 2009 18:08 schreef JointjeErbij het volgende:
Kan iemand me dit uitleggen?
Shipper Shipping Rate Price
DHL3 C.I., Eire & Benelux DHL20 £9.95
RM C.I., Eire & Benelux RM1 £4.95
DHLquote:Op donderdag 23 april 2009 18:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
De eerste is van DHL, kost je 9,95 en daar krijg je slechte service voor. Als je pech hebt (twee keer niet thuis bent, geen briefje hebt gehad) mag je je bestelling ophalen op z'n 40 kilometer van je huis.
De tweede is van Royal Mail. Kost je 4,95 en TNT levert het keurig af. En anders haal je het op bij een postkantoor in de buurt.
Ik zou voor Royal mail kiezen.
Ja snowshowers is lekker fris en toch zoetjes. ik heb mijn haar er ook wel mee gewssen maar dan wordt het bij mij wel heel erg droog hoor.quote:Op donderdag 23 april 2009 18:59 schreef quirina het volgende:
Oeh snowshowers is zoooo lekker![]()
Ik heb geen moeite met jellies onder de douche, ik prop een stukje in mijn puff en dan knijp ik de jellie aan gort en schuimen maar.
Dit vind ik dus een gedoe , eerst ruzie met de jelly om er een stukje af te krijgen en dan het gedoe om het te laten oplossen, Niets gedoe in een bakje met de fluff er overheen.![]()
Het schijnt dat je ook je haar met jellie kan wassen maar op de een of andere manier ben ik bang dat je dan met brokjes jellie in je haar blijft zitten.
Ik vind het wel jammer dat snowshowers alleen in de winter te krijgen is.
Ik vind het meer een zomers luchtje.
Kijk inderdaad goed of de olie op de huid kan worden gebruikt, vele branderolie kan namelijk niet zomaar gebruikt worden. Echte goede etherische olie geeft altijd aan dat je het gewoon kan gebruiken op mensen, gemengd door massage olie of op de huid. Je kunt echt brandplekken krijgen e.d. als je olie op de huid gebruikt, zelfs gemengd, als dit er niet voor bedoeld is.quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:43 schreef Dipkip het volgende:
Denk er wel aan dat die etherische olie ook effect kan hebben op je huid, dus begin met een klein beetje.
Nu ben je verlorenquote:Op zaterdag 25 april 2009 15:53 schreef Janetje het volgende:
Ik heb m'n eerste stukje zeep gekocht van de week.
Ben er de vorige week ook voor het eerst geweestquote:
ach ja vergeten, ik smeer het op heel m'n huid. ook over m'n buikjequote:
Iemandquote:Op zaterdag 25 april 2009 10:43 schreef ymme het volgende:
Maar in NL besteld. Met eenmalige machtiging. Over hoeveel dagen zou ik het in huis kunnen hebben?
Kan niet wachten namelijk.
Dat is dus het begin van het einde hèquote:Op zaterdag 25 april 2009 15:53 schreef Janetje het volgende:
Ik heb m'n eerste stukje zeep gekocht van de week.
Hier geldt helaas hetzelfdequote:Op zondag 26 april 2009 13:04 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh, en Mr. T doet voor mij niet de wonderen die het bij jullie deed.
Denk niet echt dat dat loont, potje past niet door de brievenbus en als ik m bestel is ie veel goedkoper dan verzendkosten van een pakketje.quote:Op zondag 26 april 2009 13:55 schreef Cat22 het volgende:
Misschien heeft Dipkip interesse voor je Meneer Tee. Volgens mij is zij enthousiast gebruiker.
Dip, heb je toevallig mijn proefjes al opgestuurd?quote:Op maandag 27 april 2009 08:42 schreef Dipkip het volgende:
Wax melts kopen + brander.quote:Op maandag 27 april 2009 19:17 schreef Niara het volgende:
Hmz, mag ik nog eens om een tip vragen?
Hoe laat je je kamer het best naar Lush ruiken?
Thuis lukt het aardig met een tas waar nog een aantal bruisballen inzitten, maar die heb ik op m'n kamer niet.
En blergh, ik wil gewoon dat het lekker ruikt
(kheb wel ergens zo'n aromatherapie steen maar die moet ik eerst vinden en nieuwe geurtjes halen enzo)
Ik heb op zich wel interessequote:Op maandag 27 april 2009 14:49 schreef ferrari_rood het volgende:
ik heb mr t ookj gebruikt. Ik ging er ook meer van zweten. Nu maar voor de schoenen gebruiken of iemand in de omgeving Eindhoven/helmond moet interesse hebben.
quote:Op maandag 27 april 2009 10:52 schreef DanseMacabre het volgende:
Dip, heb je toevallig mijn proefjes al opgestuurd?
quote:Op maandag 27 april 2009 20:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wax melts kopen + brander.Een brandertje heb je bij Xenos of Blokker al voor 2 euro en wax melts kun je kopen bij de volgende shops: Yankee candle , serenedreamshop , purple sparkle crafts en Candlewick green hebben erg fijne luchtjes. Die laatste heeft zelfs de 'de Lush geur' en de meesten verkopen ook Lush dupes. Pas op: het is zeer verslavend!
Als je niet into branders en wax bent dan zou je toch het beste een paar bruisballen kunnen neerleggen of een lekker stukje zeep en dat regelmatig verversen.
Van Yankee Candle heb ik zelf nog niet zoveel. Juicy Watermelon is geweldig: heerlijk zoet, het lijkt wel wat op Comforter. Home Sweet Home is kruidig, ruikt naar kaneel en Water Garden is een fris, licht bloemig luchtje. Hun verkooppunt zit in Beek (Limburg), als je daar in de buurt woont kun je vooraf gaan snuffelen.quote:Op woensdag 29 april 2009 09:03 schreef Niara het volgende:
[..]
Ziet erl euk uit en hopelijk ruikt het ook lekker
![]()
Ik denk dat ik begin met iets uit the Yankee Candle Shop.. ik ben niet zo goed met Paypal![]()
Heb je nog tips?![]()
En om on topic te blijven... dalijk weer fijn douchen met Lush ^_^
Hybrid, Snow Fairy en daarna Each Peach massage bar
Tof dip, met vertraging maakt niet uit.quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:54 schreef Dipkip het volgende:
Vanavond naar de VIP avond geweest, we kregen echt een fijne goodie bag:
- flesje allushreiniger (= schoonmaakspul gemaakt van water, azijn, citroensap en I love juicy)
- vers masker, volgens mij cosmetic warrior (etiket is in het spaans LOL)
- proefje BIG
- proefje aromarant
- proefje dark angels
- proefje mud flats
- proefje running to the embassy
![]()
[..]
maar wel met vertraging, ik denk dat je ze morgen hebt
*huil*quote:Hallo Lushies,
Don't shoot the messenger (of had ik die al gebruikt?)
We kregen vandaag officieel bericht vanuit de UK over een heel groot aantal discons... Geloof me, we feel your pain, want ook bij ons op het kantoor werden sommige discons met ongeloof gelezen. Sommigen waren al langer bekend, zoals Almond Kisses, maar ja... Er zitten nl. een aantal Nederlandse bestsellers bij, en persoonlijke favorieten (weeeeh!). Kijk dus snel of er een product bij zit wat je voorlopig nog niet wilt missen. We kunnen niet inschatten wanneer de producten definitief niet meer in de winkels of via de website verkrijgbaar zijn, maar we kunnen veel van deze producten ook vanaf vandaag niet meer bestellen in de UK. We hebben ook gehoord dat er weer veel nieuwe producten bijkomen, al weten we nog niet wanneer precies!
Over Ultralight: Ik heb nog nagevraagd of dit oud nieuws is (dat ze hiermee de gezichtscreme bedoelen) of dat ook de grotere Ultralights eruit gaan, maar daar heb ik nog geen antwoord op gekregen.
Dus nou ja, *slik* daar komt hij dan:
SOAPS
Ooh la la
Mudflats
Spice curls
Milky bar
BALLISTICS
Youki hi
Stardust
English countryside
BUBBLES
Green day
Hot milk
SHAMPOO BARS
Hybrid
Reincarnate
SHOWER
Sonic death monkey
Big calm
Up the wooden hill
BUTTERCREAMS
Skinny dip
Almond
Emperor
DEOS
Oxeo
Mr T
MASSAGE
Nutts
Amazonian
Black magic
SKIN
Almond kisses
Afterlife
Ultralite
Lipsqueek
Large Handy Gurungu
Sweet japanese girl
Go green body Spray
Bare naked lady
Reincarnate staat nog op de UK site. In Nederland al niet meer.quote:Op woensdag 29 april 2009 11:20 schreef oh-oh het volgende:Damn, wie van ons is het eerst in de winkel om de hele stash te snaaien?
![]()
Het is dus niet meer in de UK te bestellen?
Ja ik ook! Ben serieus pissigquote:Op woensdag 29 april 2009 11:37 schreef oh-oh het volgende:
Oh bah ik ben dr echt naar van, van die shampoos, wat een naaistreek.
Mss ga ik gewoon wel weer Inecto kopen, die zijn tenminste wel betrouwbaar
Dat klinkt erg verleidelijk, maar ik denk dat ik qua verzendkosten net zo goedkoop uit ben als ik zelf een bestellinkje doe in de UK. Dit keer zou ik zowaar onder de 2 kilo moeten kunnen blijven.quote:Op woensdag 29 april 2009 11:26 schreef oh-oh het volgende:Bestel samen met mij, laat het bij mij bezorgen en ik post het naar jou op de dag dat je weer terug komt
quote:Op woensdag 29 april 2009 11:52 schreef oh-oh het volgende:Twas meer selfish hoor, ik heb geen cc namelijk
![]()
Maar ik ben al een vriendin aan het stalken dat ik in een levensbedreigende situatie zit.
Kijk es 18 posts hierboven....quote:
Ik zit niet op dat stomme forumquote:Op woensdag 29 april 2009 11:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Als je in acute nood zit zou je een oproepje op het Lush forum kunnen plaatsen. Ik heb het vermoeden dat er meer mensen behoefte hebben aan een groepsorder. Als ik er volgende week weer ben kijk ik wel hoe het ervoor staat met de produkten en doe ik evt. een order. Eind mei kom ik ook in de winkel maar het is nu natuurlijk niet te zeggen hoe snel de discons-to-be uitverkocht zijn. Iedereen gaat ze als een gek inkopen natuurlijk.
Douchegels blijven jaren goed. Ik las pas van iemand die zich nog steeds douched met een Freeze van 2004. Ik verwacht dat dat ook voor de (poeder)deo's geldt, maar daar heb ik verder geen ervaring mee. Jellies doen het ook lang goed, als je ze invriest. Zeep is na 14 maanden volgens mij echt niet meer zo lekker als op de dag van aankoop.quote:Op woensdag 29 april 2009 12:05 schreef Dipkip het volgende:
Ik zit te twijfelen over bestellen. Ik heb net een nieuwe van beide deo's en denk dat je daar wel een jaar mee doet (die twee samen). Ik weet niet of ze nog wel goed werken als ze ouder zijn dan een jaar. Van SDM heb ik ongeveer 400 gr. nog, en gebruik ook andere geuren (H4S nu heel veel, vind SDM meer een wintergeur). Geen idee of dat langer dan een jaar goed blijft? Amazonian heb ik gelukkig gister nog ingeslagen en van de zepen heb ik ieder nog een stuk en gaat niet heel hard bij mij (hoewel ik eigenlijk nog wat extra mud flats wil).
Dus mjabeetje zonde om te bestellen en dat het dan tegen de tijd dat wat ik al heb op is niet meer goed is.... Wat vinden jullie?
Als het me lukt zeker!quote:
Hmmmm....quote:Op woensdag 29 april 2009 12:11 schreef Cat22 het volgende:
Douchegels blijven jaren goed. Ik las pas van iemand die zich nog steeds douched met een Freeze van 2004. Ik verwacht dat dat ook voor de (poeder)deo's geldt, maar daar heb ik verder geen ervaring mee. Jellies doen het ook lang goed, als je ze invriest. Zeep is na 14 maanden volgens mij echt niet meer zo lekker als op de dag van aankoop.
Ik hoop dat ik iemand vind!quote:Op woensdag 29 april 2009 12:18 schreef Dipkip het volgende:
Ik heb echt een pechdag. Blijkt dat DHL mn lush in amsterdam heeft gezet en dat ik het daar moet afhalen (leuk, met een enorme doos van 5 kilo door het openbaar vervoer....) en de H&M beweert een enorme bestelling die ik bij hun heb geplaatst gister te hebben afgeleverd. Niks geen pakket, ook geen briefje van de postbode.
Ben ik één keer één dagje niet thuis, heb je ditgodverkutzooi!!!
[..]
Hmmmm....
Oh-oh mag ik ook meedoen als het je lukt?
dan komt mn vriend er niet achter
Ja.quote:Op woensdag 29 april 2009 12:35 schreef -Peach het volgende:
Ze moeten nu wel HEEEL goede en fijne nieuwe producten maken om deze schade nog beetje beperkt te houden...*insert overdramatische blik*
quote:Op woensdag 29 april 2009 12:45 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ja.
Karma massage bar en karma douche gel!
SERIEUS!!! Ik ga met Pinksteren naar Frankrijk waarschijnlijk! Ff kijken of er een Lush in de buurt isquote:Op woensdag 29 april 2009 12:50 schreef Dipkip het volgende:
In Frankrijk hebben ze karma douchegel, dus wie weet....
Niemand?quote:Op maandag 27 april 2009 14:21 schreef Judeljuud het volgende:
Heeft iemand toevallig interesse in een ongebruikt stuk 'Snake Oil'?
Vind ik ook, naar dierenwinkel! En hij schuimt niet erg goed...maar krijg er wel mooi haar van! Hybrid is echt ideaal, ook om overal mee naartoe te nemen omdat het 2 in 1 is. Iquote:Op woensdag 29 april 2009 14:13 schreef DanseMacabre het volgende:
Mijn reincarnate ruikt naar hamstervoer!
En naar rozijntjes.quote:Op woensdag 29 april 2009 14:17 schreef oh-oh het volgende:
Reincarnate ruikt vaag ( aards of zo vind ik m ruiken ) maar wel lekker vaag. Van alle shampoos die ik ken is ie het droogst qua stuktuur en lijkt ie me het minst lang bruikbaar, maar dat is maar een gevoel dat ik dr bij heb hoor.
quote:Op woensdag 29 april 2009 14:34 schreef Dipkip het volgende:
Mocht het met vriendinnetje oh-oh niet lukken moet ik maar s hard gaan nadenken over mijn eerdere statement van 'ik doe nooit meer een group order'
quote:Op woensdag 29 april 2009 14:54 schreef -Peach het volgende:
Jeej! Misschien doe ik sowieso wel mee Cat/Dip, wel of geen Hybrid drama's...ben wel nieuwsgierig geworden naar alle retroproducten...*zakt dieper in de donkere, geurige afgronden van de Lushverslaving*
quote:Op woensdag 29 april 2009 15:09 schreef oh-oh het volgende:Jamaar Cat als je m bij mij aan wil laten komen betaal ik natuurlijk gewoon de verzendkosten naar jou, die zou ik anders ook moeten betalen van jou naar mij dussssss.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Jij bent geen groepquote:Op woensdag 29 april 2009 15:06 schreef oh-oh het volgende:Dip, ga je echt nooit meer voor me orderen?
Damn, wat jammer zeg.
Ze komt maar niet op msn, ik hoop haar snel te spreken hoor.
Jij betaalt keurig en liegt en zeurt en zanikt niet.quote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 15:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
You temptress!
PB terug!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En jullie zijn lief
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Helaas wel.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:32 schreef DanseMacabre het volgende:
Zijn er dan mensen die liegen en zeuren en niet betalen enzo?
*Naief is.
Kijk maar s op het lush forum in het topic van mijn laatste group order.... Kwam er op neer dat iemand wéken te laat betaalde, of eigenlijk steeds claimde betaalt te hebben inclusief 'heb je mijn betaling al binnen?' terwijl er steeds niets werd overgemaakt. Uiteindelijk een paar uur voor ik de allerlaatste deadline liet aflopen kwam het binnen. Pakket verstuurd naar haar, komt ze het topic in met de mededeling dat allerlei producten ontbraken en dat ze daar wel voor betaalt had. Die producten had ze nooit bij me besteld (op eentje na).quote:Op woensdag 29 april 2009 15:34 schreef DanseMacabre het volgende:
Stom, iemand doet moeite voor je en dan ga je d'r misbruik van maken.
Ik ga even lezen.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:45 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Kijk maar s op het lush forum in het topic van mijn laatste group order.... Kwam er op neer dat iemand wéken te laat betaalde, of eigenlijk steeds claimde betaalt te hebben inclusief 'heb je mijn betaling al binnen?' terwijl er steeds niets werd overgemaakt. Uiteindelijk een paar uur voor ik de allerlaatste deadline liet aflopen kwam het binnen. Pakket verstuurd naar haar, komt ze het topic in met de mededeling dat allerlei producten ontbraken en dat ze daar wel voor betaalt had. Die producten had ze nooit bij me besteld (op eentje na).
Het is nog ingewikkelder en bitch fight achtiger maar dan moet je het topic maar checken.
Daar ben ik ook een heel klein beetje bang voor.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:46 schreef -Peach het volgende:
Ik ben ook nog steeds totaal verbaasd over de shampoos. Dadelijk gaat het er helemaal niet uit na die vergadering, lol. Misschien hadden ze teveel en is het een verkoopstunt![]()
Tis wel duidelijk dat ik overal nog sprankjes hoop zie!
quote:Op woensdag 29 april 2009 16:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar stel je voor dat ze er echt uit gaan!!
quote:
Ik had Cat wax melts toegestuurd met een geur die ik zelf niet zo geweldig vind. Ik had chocolade parfum geur gekocht om sonic death monkey na te maken maar de chocoladegeur is niet 'puur' genoeg. Cat vind hem wel helemaal geweldig, en ik had gezegd dat er nog wel genoeg parfum in het potje (groothandelformaat) zit voor nog 300 van die meltsquote:
Hehe, ik ben nu wel heel benieuwd naar die envelop. M'n moeder zegt dat ie lekker ruikt.quote:Op woensdag 29 april 2009 17:43 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik had Cat wax melts toegestuurd met een geur die ik zelf niet zo geweldig vind. Ik had chocolade parfum geur gekocht om sonic death monkey na te maken maar de chocoladegeur is niet 'puur' genoeg. Cat vind hem wel helemaal geweldig, en ik had gezegd dat er nog wel genoeg parfum in het potje (groothandelformaat) zit voor nog 300 van die melts![]()
zou alleen 10 kg. sojawas bij moeten bestellen![]()
Ik heb bij jou alleen geen wax melts er in gedaanquote:Op woensdag 29 april 2009 17:47 schreef DanseMacabre het volgende:
Hehe, ik ben nu wel heel benieuwd naar die envelop. M'n moeder zegt dat ie lekker ruikt.
En ik maar denken dat ik alles gezien had aan brutaliteit, maar dit slaat allesquote:Op woensdag 29 april 2009 15:45 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Kijk maar s op het lush forum in het topic van mijn laatste group order.... Kwam er op neer dat iemand wéken te laat betaalde, of eigenlijk steeds claimde betaalt te hebben inclusief 'heb je mijn betaling al binnen?' terwijl er steeds niets werd overgemaakt. Uiteindelijk een paar uur voor ik de allerlaatste deadline liet aflopen kwam het binnen. Pakket verstuurd naar haar, komt ze het topic in met de mededeling dat allerlei producten ontbraken en dat ze daar wel voor betaalt had. Die producten had ze nooit bij me besteld (op eentje na).
Het is nog ingewikkelder en bitch fight achtiger maar dan moet je het topic maar checken.
Ik heb er verder niets meer van gehoord trouwens. Misschien is het kwartje gevallen toen ze bij allerlei group orders geweerd werd onder het mom van 'oh jeetje je bent net te laat, ik zit helemaal vol'quote:Op woensdag 29 april 2009 19:17 schreef DanseMacabre het volgende:
Ja dat dacht ik ook al, en dan nog boos worden.
Ah ok, dan ligt het misschien niet aan mijquote:Op woensdag 29 april 2009 20:06 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik krijg 'm soms maar ik kan nou niet zeggen dat het met regelmaat is ofzo.
Gezellig toch?
Euj!quote:Op woensdag 29 april 2009 20:39 schreef Dipkip het volgende:
Ja, maar dat is een echt wijvenforum. Ik had tegen die troela gezegd dat ik er geen bal van geloofde en vond dat ze misbruik maakte van mijn goedheid, en ik kreeg 13 PM's in de trant van 'ik zal het niet op het forum zeggen maar ik wilde even laten weten dat je groot gelijk hebt'.
Niemand durft daar iets onaardigs of zelfs maar iets eerlijks te zeggen want hoeioei je zou toch eens iemand voor het hoofd stotentis geen fok, kortom. Als je kut DHL typt staat er '*heej, let op je woorden* DHL.
AUTOMATISCH
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ik heb hem, hij ruikt echt ONWIJS sterk naar munt en tintelt. Ik heb hem nog niet op mn hele hoofd durven smeren, maar hij werkt super op puistjesquote:Op woensdag 29 april 2009 21:30 schreef oh-oh het volgende:
Heeft er hier trouwens iemand ervaring met Mask of Magaminty?
Het fascineert me namelijk...
quote:Op woensdag 29 april 2009 21:36 schreef Cat22 het volgende:
Euj!![]()
Ik zeg daar wel wat ik denk godverdomme!Jij bent daar anders ook 300x tactvoller dan hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Anders gooi je er nog een toner tabje bij? Kost niet veel en is weer eens iets anders.quote:Op woensdag 29 april 2009 21:36 schreef Dipkip het volgende:
Ze bedoelt karma en is er van overtuigd dat Lush een stuk of 5 geuren moet hebben die daar op lijken maar tegelijk heel anders zijn![]()
Ik heb nu staan:
- 1/2 karma zeep (dan koop ik er 2 en snij ze elk in twee stukken)
- tramp 100 gr.
- business time
Er moest namelijk ook een verzorgingsproduct in.... Volgens mij met hoeveel ik mn moeder cadeau geef denkt ze dat je voor een tientje best een gezichtscreme, reiniger, bodylotion, douchegel, zeep en 3 badproducten kan kopen bij Lush
Lush.nl is ook het forum voor m'n tweede persoonlijkheid he.quote:Op woensdag 29 april 2009 21:39 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Jij bent daar anders ook 300x tactvoller dan hier
Oooh kijk dat zie ik dan nooit he, van die kleine potjes, laat ik die dan nog maar nemen he!quote:Op woensdag 29 april 2009 21:38 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik heb hem, hij ruikt echt ONWIJS sterk naar munt en tintelt. Ik heb hem nog niet op mn hele hoofd durven smeren, maar hij werkt super op puistjesje weet wel, waar je tandpasta op kan smeren om ze uit te drogen maar wat eigenlijk niet zo'n goed idee is...
Probeer gewoon het kleine potje, is maar 4 euro...
quote:Op woensdag 29 april 2009 21:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oooh kijk dat zie ik dan nooit he, van die kleine potjes, laat ik die dan nog maar nemen he!
Die heeft mn moeder ook gehad maar vond ze vreselijke onzin en onhandig en bla bla bla. Dus neequote:Op woensdag 29 april 2009 21:39 schreef Cat22 het volgende:
Anders gooi je er nog een toner tabje bij? Kost niet veel en is weer eens iets anders.
Je moeder is gewoon verwend! Door jou.
Favo 3 van allemaal kan ik echt niet....quote:Op woensdag 29 april 2009 21:50 schreef Niara het volgende:
Ohh misschien kunnen we weer eens een top 3 ofzo maken van onze favoriete producten?
Of van je favoriete producten die weg gaan? Ik ben benieuwd of wij veel gaan missen.. en ik denk het wel. Heel wat mensen gebruiken hier Hybrid en Mr. T
Nee, dan lamaar.quote:Op woensdag 29 april 2009 21:46 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Die heeft mn moeder ook gehad maar vond ze vreselijke onzin en onhandig en bla bla bla. Dus neeik wil een shirt met die smiley
Het was al gelukt liefje, zie de post boven je met de bestelling!quote:Op woensdag 29 april 2009 22:42 schreef Cat22 het volgende:
Volgens mij zit er wel een knopje ergens waarop je het shipping address kunt aanpassen.
*gaat kijken*
Japs, als je het linkje 'new shipping addres' aanklikt kun je een ander adres ingeven. Bij stap 1 van de bestelprocedure is dat.
Jah, ik was aan het uitzoeken terwijl jij al aan het tikken was! Lekker lijstje heb je!quote:Op woensdag 29 april 2009 22:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Het was al gelukt liefje, zie de post boven je met de bestelling!![]()
quote:Op woensdag 29 april 2009 21:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Euj!![]()
Ik zeg daar wel wat ik denk godverdomme!BANBANBAN.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op donderdag 30 april 2009 09:30 schreef Niara het volgende:
Cat ik heb van je gedroomd o.o
Het bleek dat je een of ander hoogstaand persoon was..
Je kreeg er geen zin van?quote:Op donderdag 30 april 2009 18:58 schreef DanseMacabre het volgende:
sex in the shower is een emotibomb toch? Werkt voor geen meter.
quote:
Kinderen?quote:Op donderdag 30 april 2009 20:21 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik heb er nooit meer een gekocht sinds toen.
quote:Op donderdag 30 april 2009 21:09 schreef DanseMacabre het volgende:
Nee, sinds dat dat ding zo tegenviel.
Ik heb heul geen kinderen, ik woon nog niet eens samen.
Wat een cutiequote:Op donderdag 30 april 2009 21:24 schreef nokwanda het volgende:
Goed idee, onder veel Lushggenot
darn, ik was net 22 toen ik EW kreeg
`quote:Op donderdag 23 april 2009 18:59 schreef quirina het volgende:
Oeh snowshowers is zoooo lekker![]()
Ik heb geen moeite met jellies onder de douche, ik prop een stukje in mijn puff en dan knijp ik de jellie aan gort en schuimen maar.
Het schijnt dat je ook je haar met jellie kan wassen maar op de een of andere manier ben ik bang dat je dan met brokjes jellie in je haar blijft zitten.
Ik vind het wel jammer dat snowshowers alleen in de winter te krijgen is.
Ik vind het meer een zomers luchtje.
Hebben ze in Engeland trouwens ook meer produkten dan hier in Nederland? Ik zie hier af en toe namen voorbij komen die ik helemaal niet ken (snow jelly of zoiets?)quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:53 schreef oh-oh het volgende:
Oh een jelly fan!
Als je volgende keer wil bestellen kun je het beste in Engeland bestellen, scheelt je de helft zowat!
Wat voor haar heb je? Dat praat wat makkelijkerquote:Op zaterdag 2 mei 2009 05:04 schreef Smeej het volgende:
Ik heb een vraag he... ik gebruik dus de shampoo bar van lush. de Seanik en Hard.
Ik heb ze dus beide een keer geprobeerd maar mn haar is onhandelbaar als het nog nat is. Ik kan het niet eens borstelen. Hebben jullie daar ook last van?
En is het dan beter om ook een conditionerbar te kopen?
ik heb krullen in m'n haar hihiquote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:41 schreef nokwanda het volgende:
Zou met jouw haar ook Trichomania aanraden. Daarvan weet ik zeker dat die werkt tegen dof en droog haar.
Zelf was ik met Godiva en smeer ik er ook wat DreamCream in en dat laat ik zitten. Maar mijn haar is heel kort en dan hoef ik ook geen wax meer te gebruiken.
Yup de hele lijstquote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:07 schreef oh-oh het volgende:Holy moly, echt de HELE lijst?
![]()
Why???
Naja, 4 hybrids on the way hier, daar doe ik eeuwen mee.
SDM zal ik ook echt gaan missen trouwens!
Maar die gebruik ik niet vaak genoeg om stash van in te slaan.
@ Nok, ok!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |