Van Yankee Candle heb ik zelf nog niet zoveel. Juicy Watermelon is geweldig: heerlijk zoet, het lijkt wel wat op Comforter. Home Sweet Home is kruidig, ruikt naar kaneel en Water Garden is een fris, licht bloemig luchtje. Hun verkooppunt zit in Beek (Limburg), als je daar in de buurt woont kun je vooraf gaan snuffelen.quote:Op woensdag 29 april 2009 09:03 schreef Niara het volgende:
[..]
Ziet erl euk uit en hopelijk ruikt het ook lekker
![]()
Ik denk dat ik begin met iets uit the Yankee Candle Shop.. ik ben niet zo goed met Paypal![]()
Heb je nog tips?![]()
En om on topic te blijven... dalijk weer fijn douchen met Lush ^_^
Hybrid, Snow Fairy en daarna Each Peach massage bar
Tof dip, met vertraging maakt niet uit.quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:54 schreef Dipkip het volgende:
Vanavond naar de VIP avond geweest, we kregen echt een fijne goodie bag:
- flesje allushreiniger (= schoonmaakspul gemaakt van water, azijn, citroensap en I love juicy)
- vers masker, volgens mij cosmetic warrior (etiket is in het spaans LOL)
- proefje BIG
- proefje aromarant
- proefje dark angels
- proefje mud flats
- proefje running to the embassy
![]()
[..]
maar wel met vertraging, ik denk dat je ze morgen hebt
*huil*quote:Hallo Lushies,
Don't shoot the messenger (of had ik die al gebruikt?)
We kregen vandaag officieel bericht vanuit de UK over een heel groot aantal discons... Geloof me, we feel your pain, want ook bij ons op het kantoor werden sommige discons met ongeloof gelezen. Sommigen waren al langer bekend, zoals Almond Kisses, maar ja... Er zitten nl. een aantal Nederlandse bestsellers bij, en persoonlijke favorieten (weeeeh!). Kijk dus snel of er een product bij zit wat je voorlopig nog niet wilt missen. We kunnen niet inschatten wanneer de producten definitief niet meer in de winkels of via de website verkrijgbaar zijn, maar we kunnen veel van deze producten ook vanaf vandaag niet meer bestellen in de UK. We hebben ook gehoord dat er weer veel nieuwe producten bijkomen, al weten we nog niet wanneer precies!
Over Ultralight: Ik heb nog nagevraagd of dit oud nieuws is (dat ze hiermee de gezichtscreme bedoelen) of dat ook de grotere Ultralights eruit gaan, maar daar heb ik nog geen antwoord op gekregen.
Dus nou ja, *slik* daar komt hij dan:
SOAPS
Ooh la la
Mudflats
Spice curls
Milky bar
BALLISTICS
Youki hi
Stardust
English countryside
BUBBLES
Green day
Hot milk
SHAMPOO BARS
Hybrid
Reincarnate
SHOWER
Sonic death monkey
Big calm
Up the wooden hill
BUTTERCREAMS
Skinny dip
Almond
Emperor
DEOS
Oxeo
Mr T
MASSAGE
Nutts
Amazonian
Black magic
SKIN
Almond kisses
Afterlife
Ultralite
Lipsqueek
Large Handy Gurungu
Sweet japanese girl
Go green body Spray
Bare naked lady
Reincarnate staat nog op de UK site. In Nederland al niet meer.quote:Op woensdag 29 april 2009 11:20 schreef oh-oh het volgende:Damn, wie van ons is het eerst in de winkel om de hele stash te snaaien?
![]()
Het is dus niet meer in de UK te bestellen?
Ja ik ook! Ben serieus pissigquote:Op woensdag 29 april 2009 11:37 schreef oh-oh het volgende:
Oh bah ik ben dr echt naar van, van die shampoos, wat een naaistreek.
Mss ga ik gewoon wel weer Inecto kopen, die zijn tenminste wel betrouwbaar
Dat klinkt erg verleidelijk, maar ik denk dat ik qua verzendkosten net zo goedkoop uit ben als ik zelf een bestellinkje doe in de UK. Dit keer zou ik zowaar onder de 2 kilo moeten kunnen blijven.quote:Op woensdag 29 april 2009 11:26 schreef oh-oh het volgende:Bestel samen met mij, laat het bij mij bezorgen en ik post het naar jou op de dag dat je weer terug komt
quote:Op woensdag 29 april 2009 11:52 schreef oh-oh het volgende:Twas meer selfish hoor, ik heb geen cc namelijk
![]()
Maar ik ben al een vriendin aan het stalken dat ik in een levensbedreigende situatie zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |