Ik zit niet op dat stomme forumquote:Op woensdag 29 april 2009 11:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Als je in acute nood zit zou je een oproepje op het Lush forum kunnen plaatsen. Ik heb het vermoeden dat er meer mensen behoefte hebben aan een groepsorder. Als ik er volgende week weer ben kijk ik wel hoe het ervoor staat met de produkten en doe ik evt. een order. Eind mei kom ik ook in de winkel maar het is nu natuurlijk niet te zeggen hoe snel de discons-to-be uitverkocht zijn. Iedereen gaat ze als een gek inkopen natuurlijk.
Douchegels blijven jaren goed. Ik las pas van iemand die zich nog steeds douched met een Freeze van 2004. Ik verwacht dat dat ook voor de (poeder)deo's geldt, maar daar heb ik verder geen ervaring mee. Jellies doen het ook lang goed, als je ze invriest. Zeep is na 14 maanden volgens mij echt niet meer zo lekker als op de dag van aankoop.quote:Op woensdag 29 april 2009 12:05 schreef Dipkip het volgende:
Ik zit te twijfelen over bestellen. Ik heb net een nieuwe van beide deo's en denk dat je daar wel een jaar mee doet (die twee samen). Ik weet niet of ze nog wel goed werken als ze ouder zijn dan een jaar. Van SDM heb ik ongeveer 400 gr. nog, en gebruik ook andere geuren (H4S nu heel veel, vind SDM meer een wintergeur). Geen idee of dat langer dan een jaar goed blijft? Amazonian heb ik gelukkig gister nog ingeslagen en van de zepen heb ik ieder nog een stuk en gaat niet heel hard bij mij (hoewel ik eigenlijk nog wat extra mud flats wil).
Dus mjabeetje zonde om te bestellen en dat het dan tegen de tijd dat wat ik al heb op is niet meer goed is.... Wat vinden jullie?
Als het me lukt zeker!quote:
Hmmmm....quote:Op woensdag 29 april 2009 12:11 schreef Cat22 het volgende:
Douchegels blijven jaren goed. Ik las pas van iemand die zich nog steeds douched met een Freeze van 2004. Ik verwacht dat dat ook voor de (poeder)deo's geldt, maar daar heb ik verder geen ervaring mee. Jellies doen het ook lang goed, als je ze invriest. Zeep is na 14 maanden volgens mij echt niet meer zo lekker als op de dag van aankoop.
Ik hoop dat ik iemand vind!quote:Op woensdag 29 april 2009 12:18 schreef Dipkip het volgende:
Ik heb echt een pechdag. Blijkt dat DHL mn lush in amsterdam heeft gezet en dat ik het daar moet afhalen (leuk, met een enorme doos van 5 kilo door het openbaar vervoer....) en de H&M beweert een enorme bestelling die ik bij hun heb geplaatst gister te hebben afgeleverd. Niks geen pakket, ook geen briefje van de postbode.
Ben ik één keer één dagje niet thuis, heb je ditgodverkutzooi!!!
[..]
Hmmmm....
Oh-oh mag ik ook meedoen als het je lukt?
dan komt mn vriend er niet achter
Ja.quote:Op woensdag 29 april 2009 12:35 schreef -Peach het volgende:
Ze moeten nu wel HEEEL goede en fijne nieuwe producten maken om deze schade nog beetje beperkt te houden...*insert overdramatische blik*
quote:Op woensdag 29 april 2009 12:45 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ja.
Karma massage bar en karma douche gel!
SERIEUS!!! Ik ga met Pinksteren naar Frankrijk waarschijnlijk! Ff kijken of er een Lush in de buurt isquote:Op woensdag 29 april 2009 12:50 schreef Dipkip het volgende:
In Frankrijk hebben ze karma douchegel, dus wie weet....
Niemand?quote:Op maandag 27 april 2009 14:21 schreef Judeljuud het volgende:
Heeft iemand toevallig interesse in een ongebruikt stuk 'Snake Oil'?
Vind ik ook, naar dierenwinkel! En hij schuimt niet erg goed...maar krijg er wel mooi haar van! Hybrid is echt ideaal, ook om overal mee naartoe te nemen omdat het 2 in 1 is. Iquote:Op woensdag 29 april 2009 14:13 schreef DanseMacabre het volgende:
Mijn reincarnate ruikt naar hamstervoer!
En naar rozijntjes.quote:Op woensdag 29 april 2009 14:17 schreef oh-oh het volgende:
Reincarnate ruikt vaag ( aards of zo vind ik m ruiken ) maar wel lekker vaag. Van alle shampoos die ik ken is ie het droogst qua stuktuur en lijkt ie me het minst lang bruikbaar, maar dat is maar een gevoel dat ik dr bij heb hoor.
quote:Op woensdag 29 april 2009 14:34 schreef Dipkip het volgende:
Mocht het met vriendinnetje oh-oh niet lukken moet ik maar s hard gaan nadenken over mijn eerdere statement van 'ik doe nooit meer een group order'
quote:Op woensdag 29 april 2009 14:54 schreef -Peach het volgende:
Jeej! Misschien doe ik sowieso wel mee Cat/Dip, wel of geen Hybrid drama's...ben wel nieuwsgierig geworden naar alle retroproducten...*zakt dieper in de donkere, geurige afgronden van de Lushverslaving*
quote:Op woensdag 29 april 2009 15:09 schreef oh-oh het volgende:Jamaar Cat als je m bij mij aan wil laten komen betaal ik natuurlijk gewoon de verzendkosten naar jou, die zou ik anders ook moeten betalen van jou naar mij dussssss.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |